Skocz do zawartości

A gdybym chciał zmienić auto na...


VVojteck

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 4.06.2020 o 22:58, VVojteck napisał:

 

- kombi

- ok. 150 KM i więcej

- benzynowe

- z automatem

- z lat 2016 - 2020

- nie premium

- bezawaryjne w danej konfiguracji silnik / skrzynia

 

... to jakie mielibyście typy?

 

Kupujesz auto na jaki okres czasu?

Ja bym szukał oferty na Leona 5f.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Ja bym szukał oferty na Leona 5f.


Tytułem podsumowania: Wsiadłem do FR i jakoś tak... gorzej niż mam. Nie miałem wrażenia, że to „wypas”.

A i mega okazji w tym segmencie nie zauważyłem (nota bene Fiat i pochodne coś zapowiadają niebawem).

Odkładam zakup. Nowy Leon i Octavia bardziej mi się podobają z zewnątrz niż obecne modele, ale z kolei w środku wolę jednak klasyczne rozwiązania, więc łatwo nie będzie. Może pojawi się ciś fajnego od innych producentów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.06.2020 o 23:36, johny napisał:

Użytkuje na codzień Superb SportLine 1.5TSI DSG z grudnia 2019. Uwierz mi ze nic temu silnikowi nie brakuje. Spalanie więcej niż zadowalające, chociaż gdyby miał możliwość wówczas zakupu 2.0 TSI brałbym bez dwóch zdań ponieważ spalanie jest praktycznie takie samo. Mam porównanie ponieważ żona jeździ Arteonem 2.0 TSI. Jedynie czego mogę się przyczepić 1.5TSI to kultura pracy na wolnych obrotach, mimo to i tak o niebo wyższa niż TDI. Spalanie w graniach 5,2 przy spokojniej  jeździe na krajowych trasach, autostrada 140 okolice 7,6. Mam wersje SportLine, fotele są genialne, koła 19”, panoramiczny dach który dodaje dodatkowo przestrzeni. Umów się na jazdę próbną, bardzo pozytywny samochód. 

 

Wystaje poza miejsce parkingowe. Jezdzisz ta krowa po miescie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=199154]VVojteck[/mention] czym obecnie jeździsz? Odbyłeś jazdę próbną?

Jeżdżę Laguną 3. Jazdę próbną odpuściłem -za dużo „przeciw” (lub za mało plusów w stosunku do obecnego auta), żeby był sens utrudniać sobie decyzję ;)

Silnik / osiągi to tak naprawdę jedyny mocny argument. Pewnie prowadzenie też in plus, ale znalazło się też parę rzeczy in minus.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc później...

- kombi
- ok. 150 KM i więcej
- benzynowe
- z automatem
- z lat 2016 - 2020
- nie premium
- bezawaryjne w danej konfiguracji silnik / skrzynia
 
... to jakie mielibyście typy?

A Honda Civic 1.5 z cvt spełnia warunek bezawaryjności?

Kombi nie ma, ale hatchback ma całkiem zacną pojemność bagażnika, a nad sedanem się ewentualnie mogę zastanowić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

- kombi
- ok. 150 KM i więcej
- benzynowe
- z automatem
- z lat 2016 - 2020
- nie premium
- bezawaryjne w danej konfiguracji silnik / skrzynia
 
... to jakie mielibyście typy?


- kombi
- ok. 150 KM i więcej
- benzynowe
- z automatem
- z lat 2016 - 2020
- nie premium
- bezawaryjne w danej konfiguracji silnik / skrzynia
 
... to jakie mielibyście typy?

Ateca 2.0 tsi. Starałem się zasymulować drogę do pracy i warunki ruchu:

f352fd717ba9b154c97380c77254669e.jpg


... I całkiem nieźle to chyba wyszło mimo odmiennej pory patrząc na średnią prędkość. Jestem pod wrażeniem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użytkuję Octavia 2,0tsi dsg od jakiegoś roku. FWD kombi w wersji L&K.

Kupiłem jak mi firma z dnia na dzień zabrała służbówkę i "zaproponowała" b2b. Coś trzeba było na szybko zorganizować.

 

Jak dla mnie ten silnik w tym nadwoziu to odkrycie roku 2019. 

 

Auto na dystasie 30kkm wypiło niecałe 2000l benzyny co daje 6,63 l/100km średnio według mojej skodziarskiej tabelki w excelu:)

 

Jak widać dolny rekord średniej z tankowania to 5,7l/100 ; a najwyższa zarejestrowana wartośc  to 7,6 l/100km. 

 

W sumie to tak sobie pisze te rzeczy jakby ktoś kiedyś szukał info o 2,0tsi  190KM poprzedniej generacji w nadwoziu kompaktowej kury kombi. 

To nie jest oczywista konfiguracja, a w sumie mega ciekawa. Zwykłe, nudne,  praktyczne auto a osiagi ma jak klasa gti powiedzmy sprzed dwóch generacji. Ten silnik w tej rodzinie aut był dostępny tylko w Octavii i Leonie. I spala tyle co nic przy odrobinie chęci.

Jak narazie jest nieźle, a jak za te pieniądze które zapłaciłem za te auto wręcz okazyjnie. Serwis w ciągu 30tys kosztował mnie 700zł czyli nadprogramową wymianę oleju w ASO po 15tys km. Reszta w ramach ceny auta. Teraz będę jechał na kolejną wymianę po 45tys km (z mojej inicjatywy, płatne 700zł)

 

PS. Auto ma katologowo 7,3s do 100, ma cantona, dużą navi, skórzano-alacantarowe grzane fotele elektryczne, grzana kierownicę, tempomat, ledy z przodu i z tyłu, ciemne szyby, 18 calowe koła, grzaną szybę przednią, oświetlenie ambient i prakiet serwisowy do 120kkm  i wszystko za 113kkpln równy rok temu.

Kupiłem leżaka magazynowego, nowe, nie zarejestrowane.

 

Auto ma też wady:

- bolą mnie plecy po 4-5godz jazdy ale stary już się robię

- skrzypi zawieszenie na dziurach - tttm

 

 

Screenshot_20200626-150814_Fuelio.jpg

20190912_174833.jpg

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.