Skocz do zawartości

Bagażnik rowerowy na dach


kanu

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie i panie, szukam inspiracji i wskazówki.

Jako, że prawdopodobnie będę musiał zabrać 3 rowery, nie mam haka w obecnym aucie, zatem jedynym sposobem na transport jednośladów to bagażnik dachowy.

Rowery nie należą do najlżejszych zatem, na pewno wymogiem podstawowym będzie dość stabilny i wytrzymały sprzęt mocujący.

 

Belki mam typu wingbar, zatem poszukuje sensownego bagażnika (pod mocowanie T lub szerokie obejmy (o ile takie coś jest), nie chce też płacić za to mnóstwo dutków...

 

Jakieś pomysły, sprawdzone modele? ;)

 

Atera aguri? Thule (tu tanio nie jest)? Interpack? Taurus?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wątku obok:

https://allegro.pl/oferta/pure-instinct-rowerowy-bagaznik-dachowy-7287380263?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Właśnie kupiłem, belki mam Thule WindBar, wszystko się poskładało ładnie, choć polecam dokupić na wsuwki od razu. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, AstraC napisał:

Z wątku obok:

https://allegro.pl/oferta/pure-instinct-rowerowy-bagaznik-dachowy-7287380263?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

Właśnie kupiłem, belki mam Thule WindBar, wszystko się poskładało ładnie, choć polecam dokupić na wsuwki od razu. ;]

 

Wyglada jak podrobka Thule, piersze slysze o takiej marce....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, kanu napisał:

Panowie i panie, szukam inspiracji i wskazówki.

Jako, że prawdopodobnie będę musiał zabrać 3 rowery, nie mam haka w obecnym aucie, zatem jedynym sposobem na transport jednośladów to bagażnik dachowy.

Rowery nie należą do najlżejszych zatem, na pewno wymogiem podstawowym będzie dość stabilny i wytrzymały sprzęt mocujący.

 

Belki mam typu wingbar, zatem poszukuje sensownego bagażnika (pod mocowanie T lub szerokie obejmy (o ile takie coś jest), nie chce też płacić za to mnóstwo dutków...

 

Jakieś pomysły, sprawdzone modele? ;)

 

Atera aguri? Thule (tu tanio nie jest)? Interpack? Taurus?

 

Ja od kilku lat uzywam podstawowego modelu Thule Freeride 532 i polecam :ok: Przejechalem juz z rowerami na dachu kilka ladnych tysiecy km i zero problemow.

https://www.rowertour.com/p/53235/thule-freeride-532-bagaznik-uchwyt-rowerowy-na-dach-za-rame?utm_source=ceneo&utm_medium=referral

W sezonie uzywam czasami 1-2 razy w tygodniu, jak raz ustawisz na szerokosc ramy to montaz trwa doslownie chwile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, kanu napisał:

Panowie i panie, szukam inspiracji i wskazówki.

Jako, że prawdopodobnie będę musiał zabrać 3 rowery, nie mam haka w obecnym aucie, zatem jedynym sposobem na transport jednośladów to bagażnik dachowy.

Rowery nie należą do najlżejszych zatem, na pewno wymogiem podstawowym będzie dość stabilny i wytrzymały sprzęt mocujący.

 

Belki mam typu wingbar, zatem poszukuje sensownego bagażnika (pod mocowanie T lub szerokie obejmy (o ile takie coś jest), nie chce też płacić za to mnóstwo dutków...

 

Jakieś pomysły, sprawdzone modele? ;)

 

Atera aguri? Thule (tu tanio nie jest)? Interpack? Taurus?

Ja testowałem dwa uchwyty:

Thule 591 oraz Mont Blanc Barracuda. W obu fajnie się montuje rowery, bo je przytrzymują po odpięciu, w szczególności ten drugi, gdzie rower sam stoi w rynience.

Finalnie kupiłem 591, bo wydał mi się lepiej zrobiony. Jeździłem kilka razy w 3 rowery na dachu i zero problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thule freeride jak i proride.

Ten pierwszy tańszy, działa bezproblemowo, użytkuje drugi rok, śmiało polecam.

proride podobno jeszcze lepszy, nie mam, nie testowałem.

 

Nie polecam za to tanich chińskich wynalazków, raz pożyczyłem takowy od kolegi i musiałem na paskach zaciskowych spinać rower :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma być stabilnie, to przede wszystkim uchwyt musi mieć zaczep przechodzący w belkę poziomą przy mocowaniu do bagażnika dachowego. Wszelkie zaczepy mocowane na śrubeczki powodują ogromne momenty obrotowe przy jeździe po nierównościach.

Dla mnie ideałem jest thule proride 591, niestety już nie produkują i trzeba kupować następcę, 598 który jest wg mnie gorszy - trudniej się rower pakuje i te skośne mocowania kół wcale nie są lepsze.

 

EDT.

Jednak da się kupić 591 - i ten polecam.

 

Edytowane przez Polarny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Polarny napisał:

Dla mnie ideałem jest thule proride 591, niestety już nie produkują i trzeba kupować następcę, 598 który jest wg mnie gorszy - trudniej się rower pakuje i te skośne mocowania kół wcale nie są lepsze.

 

 

A co dokładnie Twoim zdaniem jest trudniejsze w montażu roweru w 598 w porównaniu z 591?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ja od kilku lat uzywam podstawowego modelu Thule Freeride 532 i polecam :ok: 

 

Również posiadam te uchwyty.

Mam 2, teraz kupuję trzeci, ale zastanawiam się czy pomieszczą się 3 rowery.

Dwa duże, jeden dla dziecka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Prezo napisał:

 

Również posiadam te uchwyty.

Mam 2, teraz kupuję trzeci, ale zastanawiam się czy pomieszczą się 3 rowery.

Dwa duże, jeden dla dziecka.

 

Widzialem, ze ludzie potrafia upchnac nawet 4 rowery na dach 8]

Daj ten srodkowy tylem do kierunku jazdy i powinno sie spokojnie zmiescic :ok:

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Widzialem, ze ludzie potrafia upchnac nawet 4 rowery na dach 8]

Daj ten srodkowy tylem do kierunku jazdy i powinno sie spokojnie zmiescic :ok:

 

 

Zawsze można na czas drogi kierownicę skręcić ;)

 

Popatrzę na tego bagażnika. Przejrzałem info o moich rowerach, jeden waży 14,3kg,  drugi 16kg. Z tym że mój ma ramę wielką, bo pod moje 193cm, drugi niby damski ale dość masywny przez co i waga lekko większa. Rower młodego mniejszy, na kołach 20' więc spokojnie da radę na chińczyku jakimś :P

Te wszystkie podstawowe bagażniki, jak HAKR itd mają niby ograniczenie  wagowe do 15kg.  Woziłem co prawda na nich oba nasze rowery ale miałem wrażenie, że to jakoś mało stabilne było, szczególnie na nierównościach tak się wszystko gibało. Nie wiem jak w trasie przy większych prędkościach by się to zachowywało...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, kanu napisał:

 

Zawsze można na czas drogi kierownicę skręcić ;)

 

Popatrzę na tego bagażnika. Przejrzałem info o moich rowerach, jeden waży 14,3kg,  drugi 16kg. Z tym że mój ma ramę wielką, bo pod moje 193cm, drugi niby damski ale dość masywny przez co i waga lekko większa. Rower młodego mniejszy, na kołach 20' więc spokojnie da radę na chińczyku jakimś :P

Te wszystkie podstawowe bagażniki, jak HAKR itd mają niby ograniczenie  wagowe do 15kg.  Woziłem co prawda na nich oba nasze rowery ale miałem wrażenie, że to jakoś mało stabilne było, szczególnie na nierównościach tak się wszystko gibało. Nie wiem jak w trasie przy większych prędkościach by się to zachowywało...

 

To zawsze bedzie troche pracowac :ok: 1-2kg w jedna czy druga strone raczej nie robi wielkiej roznicy.

Przeciez to ramie glownie stabilizuje rower w pionie, a nie wisi na nim. Z rowerami na dachu nie przekraczam tez licznikowego 120km/h.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Widzialem, ze ludzie potrafia upchnac nawet 4 rowery na dach 8]

Daj ten srodkowy tylem do kierunku jazdy i powinno sie spokojnie zmiescic :ok:

 

Ja się szykuje na boks + rower i 4 na platformie. ;] Choć @Bartłomiej to ja nie dogonie. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Piotrus napisał:

 

 

A co dokładnie Twoim zdaniem jest trudniejsze w montażu roweru w 598 w porównaniu z 591?

Dwie rzeczy.

Sam zacisk jest bardziej wyprofilowany (ma wyższą dolną część litery "C", gdzie wkłada się ramę) i rower trzeba albo nakładać bardziej z góry, albo uchwyt nieco opuszczać. W 591 owo "C" jest wypłaszczone i można rower po prostu z przechyłu bocznego wstawić w zacisk. Wyjaśnienie jest podobno takie, że trudniej na chama taki rower wyrwać z zacisku.

 

Druga rzecz - opaski na koła. Lepiej mi się operuje tymi starymi - jest to dużo wygodniejsze, przy nowych trzeba idealnie ustawić koło, żeby opaska skośnie przeszła pomiędzy szprychami. Poza tym stare można było odchylić "na zewnątrz" i zablokować i wtedy elegancko się koła wstawiało w rynienki. Te nowe zawsze trochę przeszkadzają.

No i trzymanie tych opasek - owa skośność miała poprawiać stabilizację koła. W praktyce przy 591 nigdy koło mi nie skręciło w rynience - przy 598 się to zdarzyło. Wg mnie ta stabilność się poprawia dla 598, ale tylko w jednym kierunku potencjalnego skrętu koła - w drugim kierunku się pogarsza.

 

Jedną zaletę widzę 598 - przy zmianie uchwytu z "prawego" na "lewy" cześć mocowana do belki jest symetryczna względem przód-tył (środek ciężkości jest cały czas w tym samym miejscu). W 591 to mocowanie wystaje przed belkę, co powoduje dodatkowy hałas.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Polarny napisał:

Dwie rzeczy.

Sam zacisk jest bardziej wyprofilowany (ma wyższą dolną część litery "C", gdzie wkłada się ramę) i rower trzeba albo nakładać bardziej z góry, albo uchwyt nieco opuszczać. W 591 owo "C" jest wypłaszczone i można rower po prostu z przechyłu bocznego wstawić w zacisk. Wyjaśnienie jest podobno takie, że trudniej na chama taki rower wyrwać z zacisku.

 

 

 

Nigdy mi się nie zdarzyło mieć z tym problemu, w uchwycie jeździły różne rowery o różnych przekrojach ramy i w obu wersjach uchwytów nie widzę różnicy. 

 

Widzę natomiast różnicę w uchwycie 598 który w dolnej części ma gumę o strukturze podobnej do "plastra miodu" która idealnie rozkłada nacisk na ramę po montażu, co jest dosyć istotne w przypadku rowerów z wyższej półki, które mają delikatne ramy z alu albo carbonu. Dodatkowo 598 ma jeszcze ogranicznik momentu, nie da się za ciasno zapiąć tego uchwytu i uszkodzić ramy.

14 minut temu, Polarny napisał:

Druga rzecz - opaski na koła. Lepiej mi się operuje tymi starymi - jest to dużo wygodniejsze, przy nowych trzeba idealnie ustawić koło, żeby opaska skośnie przeszła pomiędzy szprychami. Poza tym stare można było odchylić "na zewnątrz" i zablokować i wtedy elegancko się koła wstawiało w rynienki. Te nowe zawsze trochę przeszkadzają.

No i trzymanie tych opasek - owa skośność miała poprawiać stabilizację koła. W praktyce przy 591 nigdy koło mi nie skręciło w rynience - przy 598 się to zdarzyło. Wg mnie ta stabilność się poprawia dla 598, ale tylko w jednym kierunku potencjalnego skrętu koła - w drugim kierunku się pogarsza.

 

 

Nie korzystasz z miejsca na pasek w 598? Wtedy nic nie przeszkadza. W 598 dociąganie kół to bajka - robi się to za pomocą dźwigienki i nawet dziecko sobie poradzi. W 591 trzeba włożyć w to więcej siły. Może za lekko dociągasz koła i dlatego Ci się obróciło? 

 

 

Może chcesz się zamienić 1:1 na uchwyty ? mam 591 w czarnym kolorze i chętnie zamienię na 598.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Piotrus napisał:

Nigdy mi się nie zdarzyło mieć z tym problemu, w uchwycie jeździły różne rowery o różnych przekrojach ramy i w obu wersjach uchwytów nie widzę różnicy.

Nawet przy zdejmowaniu jest różnica. W 591 opuszczam lekko uchwyt i przechylam rower na siebie. W 598 muszę opuścić uchwyt bardziej (o ile się da), albo rower PODNIEŚĆ, żeby zdjąć.

1 godzinę temu, Piotrus napisał:

Nie korzystasz z miejsca na pasek w 598? Wtedy nic nie przeszkadza. W 598 dociąganie kół to bajka - robi się to za pomocą dźwigienki i nawet dziecko sobie poradzi. W 591 trzeba włożyć w to więcej siły. Może za lekko dociągasz koła i dlatego Ci się obróciło? 

Mam wrażenie, że w 598 wkładam w to więcej siły.

 

Co do zamiany - bardzo chętnie. Mam dwa 598. Do Legionowa też nie mam daleko - jak będę jechał z rowerem w te okolice to możemy się zamienić.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Prezo napisał:

 

Również posiadam te uchwyty.

Mam 2, teraz kupuję trzeci, ale zastanawiam się czy pomieszczą się 3 rowery.

Dwa duże, jeden dla dziecka.

W takiej konfiguracji u mnie bez problemu trzy wchodziły. Przy 4 pewnie trzeba pewnie dać na przemian. Czasem też pomaga skręcenie kierownicy i ustawienie na wprost.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 pełnowymiarowe już teraz rowery na Insignia z nami jeżdżą już od nie wiem ilu lat na Thule freeride- mocowanie na wsuwki T.

Od początku montuje na przemian/ tyl-przod... Jak dzieciaki i rowery rosły to trzeba było czasami na jazdę na dachu siedzenie opuścić/ skręcić. To wszystko. Zaraz idę pakować na kolejny wyjazd jutro

 

d2c79a900ccd7eef96f6a19ae42bb1cc.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ppmarian napisał:

Wybrałem model mocowania za przedni widelec. Super stabilnie to się trzyma nawet przy mocno nie przyzwoitych prędkościach.

 

To jest bardzo fajne rozwiazanie, ale przy 3-4 rowerach pojawia sie klopot ze schowaniem kol ;]

No i te bagazniki sa niestety zazwyczaj drozsze niz klasyczne a przy sztywnych osiach tez troche wiecej zabawy z adapterami.

https://www.interpack.eu/product-pol-5825-Thule-ThruRide-565-Uchwyt-rowerowy-za-widelec.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Widzialem, ze ludzie potrafia upchnac nawet 4 rowery na dach 8]

Daj ten srodkowy tylem do kierunku jazdy i powinno sie spokojnie zmiescic :ok:

 

Bez problemu 4 wchodza. Tzn 3 dorosle i 1 24 cale do tej pory wozilem, ale z 4 doroslymi tez nie powinno byc problemu. Tylko faktycznie trzeba kierunkami kombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zinger napisał:

Bez problemu 4 wchodza. Tzn 3 dorosle i 1 24 cale do tej pory wozilem, ale z 4 doroslymi tez nie powinno byc problemu. Tylko faktycznie trzeba kierunkami kombinowac.

Zależy od belek i bagażnika. Jak belki są kończona plastikami na końcach to autoamtycznie są krósze i mniej miejsca na bagażniki. 591 są niestety dość szerokie ze względu na uchwyt do ramy i bardziej realne w ww. kombinacji jest 3 rowery. Ale sam bagażnik fajny :) jeździłem po autostradzie i rowery nie odfrunęły 😄 

Edytowane przez psyhol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, psyhol napisał:

Zależy od belek i bagażnika. Jak belki są kończona plastikami na końcach to autoamtycznie są krósze i mniej miejsca na bagażniki. 591 są niestety dość szerokie ze względu na uchwyt do ramy i bardziej realne w ww. kombinacji jest 3 rowery. Ale sam bagażnik fajny :) jeździłem po autostradzie i rowery nie odfrunęły 😄 

Mam thule aerobar z plastikowymi zamknieciami po bokach i daja rade. Fakt, ze 591 sa szerokie ale jak pisalem da rade zmiescic 4, choc przy zakladaniu trzeba troche pokombinowac z kierunkami i rowerami.  Zazwyczaj te najwieksze daje na zewn a z mniekszymi ramami do srodka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
To jest bardzo fajne rozwiazanie, ale przy 3-4 rowerach pojawia sie klopot ze schowaniem kol ;]
No i te bagazniki sa niestety zazwyczaj drozsze niz klasyczne a przy sztywnych osiach tez troche wiecej zabawy z adapterami.
https://www.interpack.eu/product-pol-5825-Thule-ThruRide-565-Uchwyt-rowerowy-za-widelec.html
Ja ma na 3 rowery. Na przednie koła mam adaptery i stoją obok tylnych kol.

Dwa rowery jest na sztywną os. Środkowy na tradycyjny "pręt"

Mam ten model:


https://allegro.pl/oferta/bagaznik-rowerowy-na-dach-aguri-marathon-silver-8609463115?utm_medium=app_share&utm_source=facebook


Wysłane z tel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam teraz taki zestaw:
IMAG0768.png.2de365ddaf424789ad621ac70c08362b.png

 

Platforma Inter Pack Trio, belki Thule WingBar + wspomniany uchwyt Peruzzo Pure Instinct - jestem zadowolony, przejechałem 500km, z prędkościami i po 140 km/h, rower ani drgnął, a to był czas wichur.

Szkoda, że nie ma platform na 5, bo +1l z rowerem na dachu po ekspresówce. ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam też Aguri Acuda II i również polecam. Zastanawiałem się nad podobnym cenowo Thule ale jedna opinia o tym, że komuś nie udało się zapiąć roweru dla dziecka mnie przekonała o zakupie Aguri. Poza tym to polski producent, jak komuś na tym zależy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Thule - najtańszy model - warto dać więcej bo mam je już 10 rok, i posłużą w kolejnym aucie przez następne 10 lat

Plastyki są jak nowe , rury alu więc rdzy nie ma, lakier może tylko lekko zmatowiał.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

potrzebuję uchwyt dachowy na rower i zastanawiam się nad Thule 532 za ~300zł

czy da się solidnie zamocować zarówno szosę na oponach 25mm jak i MTB 26x2,35' ?

uchwyt musi łapać ramę po bokach, a nie z dołu jak w 591/8 bo idą tak linki

 

Czy jest solidniejszy od włoszczyzny typu interpack - miałem kiedyś pożyczony i robił słabe wrażenie szczególnie mocowania kół + porysowała się rama

Ewentualnie co innego lepszego w podobnym budżecie

haka nie mam i na klapę nie chcę ;)

Edytowane przez jqr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jqr napisał:

potrzebuję uchwyt dachowy na rower i zastanawiam się nad Thule 532 za ~300zł

czy da się solidnie zamocować zarówno szosę na oponach 25mm jak i MTB 26x2,35' ?

uchwyt musi łapać ramę po bokach, a nie z dołu jak w 591/8 bo idą tak linki

 

Czy jest solidniejszy od włoszczyzny typu interpack - miałem kiedyś pożyczony i robił słabe wrażenie szczególnie mocowania kół + porysowała się rama

Ewentualnie co innego lepszego w podobnym budżecie

haka nie mam i na klapę nie chcę ;)


Linki w niczym nie przeszkadzają.

Szerokosc opony chyba tez nie, bo koło jest łapane taką taśmą. Ja wożę gravela na oponach 32 i nie widze różnicy w mocowaniu do MTB.

 

Szosa moze mieć delikatna ramę i jak za mocno scisniesz to będziesz miał wgniecioną lub zwyczajnie pęknięta rurę ramy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, jqr said:

potrzebuję uchwyt dachowy na rower i zastanawiam się nad Thule 532 za ~300zł

czy da się solidnie zamocować zarówno szosę na oponach 25mm jak i MTB 26x2,35' ?

uchwyt musi łapać ramę po bokach, a nie z dołu jak w 591/8 bo idą tak linki

 

Czy jest solidniejszy od włoszczyzny typu interpack - miałem kiedyś pożyczony i robił słabe wrażenie szczególnie mocowania kół + porysowała się rama

Ewentualnie co innego lepszego w podobnym budżecie

haka nie mam i na klapę nie chcę ;)

 

Mialem te uchwyty przez kilka sezonow. Wozilem wszytsko od szosy, przez gravela, crossa i MTB bez problemow.

IMHO najtansze Thule bedzie lepsze niz "wypasione" interpack ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jakieś tanie uchwyty w rodzaju acuda II i w zeszłym roku kupiłem Thule proride 591.

Zamocowane wszystkie 3 na dachu obok siebie i wygląda to tak:

Te tanie są stabilniejszez, rower stoi w nich sztywniej i mniej się buja na boki(podparcie z dwóch stron robi swoje) do tego są sporo lżejsze a to ważne bo ja zdjemuje belki razem z uchwytami rowerowymi i trzymam to złożone. Polecam coś w rodzaju acuda ii lub free ride. Są tańsze, dobrze spełniają swoją funkcję, no ale nie wyglądają tak nowocześnie jak pro ride.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.03.2022 o 10:49, jqr napisał:

potrzebuję uchwyt dachowy na rower i zastanawiam się nad Thule 532 za ~300zł

czy da się solidnie zamocować zarówno szosę na oponach 25mm jak i MTB 26x2,35' ?

uchwyt musi łapać ramę po bokach, a nie z dołu jak w 591/8 bo idą tak link

 

To bardzo solidne uchwyty, miałem 2 lata temu, używałem przez 2 lata, ani jednego zastrzeżenia. A to że są dobre świadczy fakt, że sprzedałem używane drożej niż je kupiłem ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, slawekw said:

Słuchajcie, mam 4 uchwyty na dach Thule FreeRide (532).

Dwa z nich użyłem 2 razy, dwa nieużywane. Chętnie się pozbędę.

thule-532-freeride.jpg

 

Na OLX pojda w moment. Ja sprzedalem doslownie w pol godziny bez zadnego targowania :ok:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.