Skocz do zawartości

Pilarka spalinowa złośliwa


BOGUSS

Rekomendowane odpowiedzi

Po dłuższym nie używaniu nie odpala.

Wstrzyknięcie paliwa do gaźnika odpala na parę sekund.

Coś ktoś wie o gaźnikach z tej firmy ?

Jakie są ich dolegliwości.

Bo ja rozebrałem gaźnik, jest czysty, przedmuchałem to co się dało.

Efektu brak.

 

IMG_0001.JPG

IMG_0002.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o cycek to nie wiem bo nie kojarzę.

Membrana jest cała ale wg innych informacji, jak będzie spracowana, mocno wybrzuszona to może być przyczyną usterki.

Membrana współpracuje z zaworkiem iglicowym zatrzymującym dopływ paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
12 godzin temu, BOGUSS napisał:

Po wymianie membran piła ożyła.

Dla potomnych jedna membrana połączona z skrzynią korbową pompuje paliwo,

 a druga robi za pływak i utrzymuje poziom paliwa.

 

Ja w kosie spalinowej taki gaźnik cały rozebrałem, wymyłem i przedmuchałem wszystkie kanały po zdjęciu membran, które były całe. Ale jedna była lekko "wypuczona". Kosa przeszła ze stanu "nie odpalam wcale", na stan odpalania na ssaniu, i potem pracy z koniecznością utrzymywania tak 8/10 ssania, nie osiągała pełnych obrotów i mocy, pod większym obciążeniem trawą się dusiła i gasła. Serwis napisał, że niestety mycie gaźnika nie pomoże, trzeba cały wymienić, co zrobiłem. W necie kupiłem identyczny za 60 zł, 5 minut pracy. Teraz kosa działa jak z fabryki. À propos trwałości, fabryczny gaźnik wytrzymał 8-9 lat.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, BOGUSS napisał:

Jest jeszcze regulacja śrubkami, wolnych obrotów oraz "L" i "H" .

 

W moim gaźniku jest tylko regulacja wolnych obrotów, nie ma dwóch śrubek L i H. Jest dodatkowa regulacja sprytnie ukryta w osi przepustnicy, wysuw igły w dyszę paliwa, ale w starym to było zalane szklistym klejem, który nie dawał się wydłubać nawet narzędziami dentystycznymi, więc jej regulacja nie była możliwa. W nowym ta śruba już nie jest zalana, tylko pod plastikową zaślepką. Prawdopodobnie u mnie któraś z membran straciła elastyczność i albo za mało paliwa było pompowane, albo źle otwierana iglica zaworu benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.