Skocz do zawartości

Lepszy "składak" czy jakaś firmowa instalacja..


Mike_wwl

Rekomendowane odpowiedzi

to zależy od wielu czynników.

Jeżeli silnik jest prosty do gazowania i rozpracowany przez serwisy to nie ma większego znaczenia ale jeżeli wymaga dedykowanych instalacji czy jest kapryśny to lepiej iść w skompletowany zestaw.

Druga i ważniejsza sprawa to dobry warsztat, ogarnięty i polecany/sprawdzony monter potrafi skompletować zestaw lepiej niż gotowce, mając takiego zdecydowanie warto iść za jego radą.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dobry monter to i trudny silnik zagazuje na "składaku". No chyba że to jakiś bezpośredni wtrysk PB, to z reguły są gotowe zestawy głównie z opracowanym sterownikiem pod konkretny kod silnika. Osobiście kupiłem auto z instalacją BRC opartą na sterowniku BRC32. Ja tam nie polecam BRC, zwłaszcza za jakość montażu. Są silniki które pojada na byle jakim montażu i byle jakim wysterowaniu, ale obecnie w coraz młodszych silnikach i autach wychodzi to z czkawką później. Jak auto i silnik z serii "standardowych" to bym stawiał na polskich producentów m. in. Stag/LpgTech/AlexOptima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.