Skocz do zawartości

La Nouva JEEP 2022


HARDTECHNO

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, dzikipzs napisał:

Renegade jest wystraczająco małym gówienkiem. Po co jeszcze mniejszą szkarade na rynek wypuszczac. Suzuki i tak bedzie lepiej sie sprzedawac.

Suzuki nie bedzie sie lepiej sprzedawac-chyba ze zrobia wersje elektryczna.Zwykla wersja za duzo emituje -wiec ograniczaja sprzedaz w Europie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, dzikipzs napisał:

Suzuki i tak bedzie lepiej sie sprzedawac

Siedziałem w Jimnym ze 3 tyg temu w salonie Suzuki. Patrząc na deskę rozdzielczą miałem wrażenie że motoryzacyjnie cofnąłem się o jakieś 20 lat 8] Ja rozumiem że auto terenowe nie będzie szczytem designu ale nie sadziłem że to taka siermięga...

I najlepsze- cena około 90k zł a czas oczekiwania liczony w miesiącach 8]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@sowik85 jeep raczej wymodeluje deskę i wnętrze bardziej pod styl Europejczyków. Jimmy swojego czasu ludzie zarabiali dystrybucja w ciemno. 

Wystarczy że jeep wsadzie maxymalnie mildhybrid, a minimalnie elekreicV i będzie szal. Ludzie i tak.kupia. 

"Hello baby jeep®" 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, sowik85 napisał:

Siedziałem w Jimnym ze 3 tyg temu w salonie Suzuki. Patrząc na deskę rozdzielczą miałem wrażenie że motoryzacyjnie cofnąłem się o jakieś 20 lat 8] Ja rozumiem że auto terenowe nie będzie szczytem designu ale nie sadziłem że to taka siermięga...

I najlepsze- cena około 90k zł a czas oczekiwania liczony w miesiącach 8]

Czego Ty chcesz od tej deski rozdzielczej? W miarę normalna jest. W miarę tylko dlatego, że jakoś logicznie udało im się wkomponować ten ohydny ekran na środku, bo w innych samochodach wygląda to tak jakby ktoś ten ekran na przyssawki przyczepił do kokpitu.

Starsza ,wersja, bez tego ekranu była sto razy lepsza.

 

Nowe-Suzuki-Jimny-deska-rozdzielcza-1024

 

img_8785_800x600_4.jpg

  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, sowik85 napisał:

Siedziałem w Jimnym ze 3 tyg temu w salonie Suzuki. Patrząc na deskę rozdzielczą miałem wrażenie że motoryzacyjnie cofnąłem się o jakieś 20 lat 8] Ja rozumiem że auto terenowe nie będzie szczytem designu ale nie sadziłem że to taka siermięga...

I najlepsze- cena około 90k zł a czas oczekiwania liczony w miesiącach 8]

Japońska sztuka projektowania 😁😂🤣😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, sowik85 napisał:

 

Tak, mam do niej pewne zastrzeżenia w wykonaniu Suzuki ;] Ale i tak wydaje mi się że obecny SX4 S-Cross to mój kandydat na miejskie auto dla rodziny 2+2 :) 

 

Nie , ten grill, nie zdecydowanie nie 🤣😂

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2020 o 20:46, dzikipzs napisał:

Renegade jest wystraczająco małym gówienkiem. Po co jeszcze mniejszą szkarade na rynek wypuszczac. Suzuki i tak bedzie lepiej sie sprzedawac.

Suzuki nie bedzie się sprzdawać, bo:

1. silnik emituje zbyt dużo i puściłby suzuki z torbami, a sprzedawanie tego jako samochód ciężrowy 2-osoby eliminuje go jako jakkolwiek praktyczny samochód osobowy, którym (za karę) przwieziemy kogoś z tyłu.

2. fabryka w Japonii nie nadąża i w ostatnim momencie kiedy przyjmowano jeszcze zamówienia na Jimny, czas oczekiwania to było ponad 2 lata.

 

Wniosek prosty - bardzo mały, dzielny w terenie Jeep zapewne by się sprzedał, bo pozostał spory, niezaspokojony rynek po Jimnym, którego de facto już nie ma i raczej nie będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, fred77 napisał:

Czego Ty chcesz od tej deski rozdzielczej? W miarę normalna jest. W miarę tylko dlatego, że jakoś logicznie udało im się wkomponować ten ohydny ekran na środku, bo w innych samochodach wygląda to tak jakby ktoś ten ekran na przyssawki przyczepił do kokpitu.

Starsza ,wersja, bez tego ekranu była sto razy lepsza.

 

Nowe-Suzuki-Jimny-deska-rozdzielcza-1024

 

Nie no, prosze Cie. Przeciez to wyglada jakby bylo poskladane z tego co akurat mieli pod reka. Tam nic do siebie nie pasuje, na zywo nie widzialem, ale na tym zdjeciu to jakis dramat. Im dluzej na to patrze tym bardziej mnie od tego oczy bola 🙈

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, zinger napisał:

Nie no, prosze Cie. Przeciez to wyglada jakby bylo poskladane z tego co akurat mieli pod reka. Tam nic do siebie nie pasuje, na zywo nie widzialem, ale na tym zdjeciu to jakis dramat. Im dluzej na to patrze tym bardziej mnie od tego oczy bola 🙈

Na żywo moim zdaniem prezentuje się lepiej :) . Tak jest spartańsko - prosty design, pod ręką tylko to co jest niezbędne, śruby mocujące na widoku, ale IMO jest fajnie - mi na żywo się podobało. Ogólnie ten samochód na żywo powoduje banana na twarzy :yay:. W tej prostocie coś jest :ok:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Manx napisał:

Na żywo moim zdaniem prezentuje się lepiej :) . Tak jest spartańsko - prosty design, pod ręką tylko to co jest niezbędne, śruby mocujące na widoku, ale IMO jest fajnie - mi na żywo się podobało. Ogólnie ten samochód na żywo powoduje banana na twarzy :yay:. W tej prostocie coś jest :ok:

 

Na żywo wywołuje banan na twarzy, potwierdzam :ok: Jest taki "prosty" (aczkolwiek system multimedialny Boscha ma wszystko co powinien mieć, w tym Android Auto), ale łatwo się to czyści i masz wrażenie, że ten sprzęt spokojnie przejeździ wiele, wiele lat w ekstremalnych warunkach i się nie rozsypie. Taka prosta solidność i prawdziwe auto terenowe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Manx napisał:

Suzuki nie bedzie się sprzdawać, bo:

1. silnik emituje zbyt dużo i puściłby suzuki z torbami, a sprzedawanie tego jako samochód ciężrowy 2-osoby eliminuje go jako jakkolwiek praktyczny samochód osobowy, którym (za karę) przwieziemy kogoś z tyłu.

2. fabryka w Japonii nie nadąża i w ostatnim momencie kiedy przyjmowano jeszcze zamówienia na Jimny, czas oczekiwania to było ponad 2 lata.

 

Wniosek prosty - bardzo mały, dzielny w terenie Jeep zapewne by się sprzedał, bo pozostał spory, niezaspokojony rynek po Jimnym, którego de facto już nie ma i raczej nie będzie.

 

:hmm: Przeciez maja inne silniki co za problem wsadzic cos innego. Chyba, ze poza EU to sie dobrze sprzedaje i im sie nie oplaca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 20.06.2020 o 20:46, dzikipzs napisał:

Renegade jest wystraczająco małym gówienkiem. Po co jeszcze mniejszą szkarade na rynek wypuszczac. Suzuki i tak bedzie lepiej sie sprzedawac.

 

renegade to zwykły SUV

pytanie czy jeep zrobi prawdziwego baby wrangler jak suzuki (rama, reduktor, napęd w starym stylu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, wujek napisał:

:hmm: Przeciez maja inne silniki co za problem wsadzic cos innego. Chyba, ze poza EU to sie dobrze sprzedaje i im sie nie oplaca.

Też mnie to dziwi. Jakby tam wsadzili, bardzo udany, 1.4 Turbojet 140 KM to byłoby genialne autko. W Japonii wsadzają 0.6 turbo, a w EU 1.5 i basta - niczego więcej tam nei wsadzimy... na pedały możemy zrobić. Popyt - a po co nam te natręty, co tylko zrzędzą, że długo trzeba czekać - nie dostaniecie i basta :foch:

No bez wodki nie razbieriosz :bzik:

Popyt na ten model w Europie mieli ogromny... ale za nim nie nadążali, na swoim rynku wewnętrznym też mają na to ogromny popyt.. i też nie nadążają.

W Suzuki to w ogóle wykonują dziwne ruchy - właśnie wycięli z polskiej oferty Celerio i Alto, więc im średnia emisji w gamie modelowej podskoczyła :bzik: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Manx napisał:

Jakby tam wsadzili, bardzo udany, 1.4 Turbojet 140 KM to byłoby genialne autko. W Japonii wsadzają 0.6 turbo, a w EU 1.5 i basta - niczego więcej tam nei wsadzimy...

 

Eee, Boosterjet ;) Była wersja z 1.0 Boosterjet (zupełnie wystarczy jak na Jimny), ale poszli jednak w kierunku wolnossącego, nie wiadomo dlaczego. Z 1.4 to by chyba mu ramę urwało :hehe:

Marketing Suzuki to w ogóle jakieś kuriozum - jest Vitara, która jest następcą SX4, a jest SX4 S-Cross, który jest następcą Grand Vitary :bzik: Ludzie myślą, że Vitara jest większa, a SX4 mniejszy, a Vitara teraz to klasa B, zaś SX4 (S-Cross) to klasa C. No i Vitara w nazewnictwie Suzuki to SUV, a S-Cross to crossover. 

Teraz jest miękka hbryda S-Cross, a wkrótce ma być powrót Grand Vitary, czyli Toyoty RAV4 pod szyldem Suzuki.

Burdel jednym słowem. 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.06.2020 o 11:56, wladmar napisał:

 

Eee, Boosterjet ;) Była wersja z 1.0 Boosterjet (zupełnie wystarczy jak na Jimny), ale poszli jednak w kierunku wolnossącego, nie wiadomo dlaczego. Z 1.4 to by chyba mu ramę urwało :hehe:

Marketing Suzuki to w ogóle jakieś kuriozum - jest Vitara, która jest następcą SX4, a jest SX4 S-Cross, który jest następcą Grand Vitary :bzik: Ludzie myślą, że Vitara jest większa, a SX4 mniejszy, a Vitara teraz to klasa B, zaś SX4 (S-Cross) to klasa C. No i Vitara w nazewnictwie Suzuki to SUV, a S-Cross to crossover. 

Teraz jest miękka hbryda S-Cross, a wkrótce ma być powrót Grand Vitary, czyli Toyoty RAV4 pod szyldem Suzuki.

Burdel jednym słowem. 

Przeciez 1.0 wsadzaja u siebie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, wujek napisał:

Przeciez 1.0 wsadzaja u siebie.

A skądżeż znowóż - u siebie na rynku japońskim do wersji kei-car wkładają 0.6l turbo o powalającej mocy 65 KM. Wersja normalna ma 1.5 i więcej silników do tego modelu nie mają na żadnym rynku.

 

Dnia 22.06.2020 o 11:56, wladmar napisał:

 

Eee, Boosterjet ;) Była wersja z 1.0 Boosterjet (zupełnie wystarczy jak na Jimny), ale poszli jednak w kierunku wolnossącego, nie wiadomo dlaczego. Z 1.4 to by chyba mu ramę urwało :hehe:

Marketing Suzuki to w ogóle jakieś kuriozum - jest Vitara, która jest następcą SX4, a jest SX4 S-Cross, który jest następcą Grand Vitary :bzik: Ludzie myślą, że Vitara jest większa, a SX4 mniejszy, a Vitara teraz to klasa B, zaś SX4 (S-Cross) to klasa C. No i Vitara w nazewnictwie Suzuki to SUV, a S-Cross to crossover. 

Teraz jest miękka hbryda S-Cross, a wkrótce ma być powrót Grand Vitary, czyli Toyoty RAV4 pod szyldem Suzuki.

Burdel jednym słowem. 

Rzeczywiście - miałem na myśli Boosterjet :swinka:.

Tak - marketing to u nich totalny bajzel - chyba nikt nad tym nie panuje:bzik: Majstersztykiem u nich jest wachlowanie nazwami pomiedzy klasami. Grand Vitara była SUVem klasy kompakt. Nowa jest klasą B. Baleno było kiedyś kompaktem - drugie było klasą B.

W salonach też mają niezły bajzel - broszury różnych modeli, a na wystawie: Jimny, którego nie można kupić i stoi zamknięty, kilkanaście sztuk Vitary, Baleno, którego nie można kupić, a S-Crossa nie stwierdzono na salonie (może to i dobrze bo taki szkaradny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Manx napisał:

A skądżeż znowóż - u siebie na rynku japońskim do wersji kei-car wkładają 0.6l turbo o powalającej mocy 65 KM. Wersja normalna ma 1.5 i więcej silników do tego modelu nie mają na żadnym rynku.

 

O patrz a ja myslalem, ze 1.0. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wladmar napisał:

 

1.0 w Japonii to już wielki silnik i wysokie podatki. 

 

Japonia to specyficzny rynek. 

W zeszłym roku Honda sprzedała 250 tys tego czegoś

01_l3.jpg

 

oczywiście w kategorii kei-car czyli z silnikiem 660 cm3

 

w tym czasie sprzedali 1,5 tys Civica sedan 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, 62545tomasz napisał:

takiego kei car bym kupił jakby u nas był dostępny dla żony wokół komina;)

 

ja bym wolał tego :)

2015_Honda_S660.jpg

 

tylko oprocz oczywiscie faktu, ze nie ma wersji z kierą po naszej stronie, to jeszcze dochodzi kwestia rozmiarów - moich i auta 😄 

 

Jenson ma 10 cm mniej wzrostu ode mnie ;) 

CPkwcNxXAAAInaP?format=png&name=large

 

wiec mogloby byc ciasno, zresztą do MX5 NB nie wchodzę w całości 😄

 

no a samo auto ma wymiary mniej więcej jak Smart Roadster, a zestawieniu z normalnej wielkosci autem wygląda dziwnie i w korkach można zostać rozjechanym 😄 

c1xcrqpjnjvvw82aagma.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2020 o 14:43, Filipfm napisał:

Japonia to specyficzny rynek. 

W zeszłym roku Honda sprzedała 250 tys tego czegoś

oczywiście w kategorii kei-car czyli z silnikiem 660 cm3

Wbrew pozorom to są bardzo sensowne samochody - małe i brzydkie jak stara budka telefoniczna na kołach, ale bardzo komfortowe i dobrze wyposażone. Będąc w Japonii w centrali Nissana nagrałem kiedyś film o podobnym do tego Nissanie Roox  - muszę to kiedyś upublicznić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Filipfm napisał:

ja bym wolał tego :)

no a samo auto ma wymiary mniej więcej jak Smart Roadster, a zestawieniu z normalnej wielkosci autem wygląda dziwnie i w korkach można zostać rozjechanym 😄 

 

Smart Roadster jest od Hondy S660 wyraźnie większy. W tej Hondzie do środka wejdzie obok siebie tylko dwóch drobnych japończyków - w EU to mogliby sprzedawać chyba tylko włochom ;) 

O dziwo nawet w JP S660 to rzadki widok. Za którymś razem robiłem dyskretnie zdjęcia i wypatrzył mnie właściciel, ale nie był zły że gaijin foci jego autko, tylko chwilę sobie pogadaliśmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, Manx napisał:

Smart Roadster jest od Hondy S660 wyraźnie większy. W tej Hondzie do środka wejdzie obok siebie tylko dwóch drobnych japończyków - w EU to mogliby sprzedawać chyba tylko włochom ;) 

O dziwo nawet w JP S660 to rzadki widok. Za którymś razem robiłem dyskretnie zdjęcia i wypatrzył mnie właściciel, ale nie był zły że gaijin foci jego autko, tylko chwilę sobie pogadaliśmy.

 

 

Fakt, jest sporo szerszy. Pozostale wymiary sa w zasadzie takie same 

 

S660

Length 3,395 mm (133.7 in)
Width 1,475 mm (58.1 in)
Height 1,180 mm (46.5 in)

 

 

Smart

Length 3,427 mm (134.9 in)
Width 1,656 mm (65.2 in)
Height 1,192 mm (46.9 in)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.