Skocz do zawartości

Nowy kompakt w leasingu


angrius

Rekomendowane odpowiedzi

Założę równolegle wątek do mojego poprzedniego o używanym kompakcie. Który nowy kompakt (hatchback) spełniający te warunki :

- benzyna lub fabryczny LPG lub LPG montowany bez utraty gwarancji

- automat, z racji że nowy to raczej bez znaczenia jaki

- bagażnik raczej większy niż mniejszy

- silniki raczej sprawdzone niż jakieś nowinki

- wyposażenie trochę lepsze niż podstawowe (mile widziana kamera cofania lub czujniki, fajnie jakby klima była automatyczna itp) - jeśli miałoby to być nowe auto to zakładam, że te 7-8 lat by było ujeżdżane więc golasa nie chcę 

 

I teraz pytania:

1. Który dealer daje dobre warunki leasingu? 

2. Jeśli nie leasing od dealera to gdzie są dobre warunki? 

3. Czy do kwoty 80 tys brutto da radę coś kupić sensownego? Może być rocznik 2019 ewentualnie jakieś Demo jeśli by było warte ceny

4. Jakiej wielkości raty mogę się spodziewać brutto (brutto bo jestem zwolniony z VAT) przy wpłacie 10% i wykupie 1-5%? 

 

Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, angrius napisał:

Założę równolegle wątek do mojego poprzedniego o używanym kompakcie. Który nowy kompakt (hatchback) spełniający te warunki :

- benzyna lub fabryczny LPG lub LPG montowany bez utraty gwarancji

- automat, z racji że nowy to raczej bez znaczenia jaki

- bagażnik raczej większy niż mniejszy

- silniki raczej sprawdzone niż jakieś nowinki

- wyposażenie trochę lepsze niż podstawowe (mile widziana kamera cofania lub czujniki, fajnie jakby klima była automatyczna itp) - jeśli miałoby to być nowe auto to zakładam, że te 7-8 lat by było ujeżdżane więc golasa nie chcę 

 

I teraz pytania:

1. Który dealer daje dobre warunki leasingu? 

2. Jeśli nie leasing od dealera to gdzie są dobre warunki? 

3. Czy do kwoty 80 tys brutto da radę coś kupić sensownego? Może być rocznik 2019 ewentualnie jakieś Demo jeśli by było warte ceny

4. Jakiej wielkości raty mogę się spodziewać brutto (brutto bo jestem zwolniony z VAT) przy wpłacie 10% i wykupie 1-5%? 

 

Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 

Generalnie zadałeś zbyt wiele pytań żeby jedna osoba była w stanie odpowiedzieć.

308 też mi się podobał ale uznałem że na obsługę (wcale nie łatwą) wszystkiego z panelu dotykowego nie jestem jeszcze gotowy psychicznie. Tym bardziej że ergonomia systemu nie przemówiła do mnie delikatnie mówiąc.

Co do LPG w aucie z roku 2020 to uważam osobiście za absurd. Nawet bym nie spojrzał tylko kupił doładowaną benzynę lub diesla jeśli na prawdę dużo jeździsz. Bo koszt zakupu będzie identyczny (diesel) lub mniejszy (benzyna) a niedogodności brak. 

Za 80k jest kompaktów do wyboru dużo. 

 

EDIT: doczytałem że chodzi o automat - to będziesz musiał dołożyć kilka tys do tych 80...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Jaruga napisał:

Generalnie zadałeś zbyt wiele pytań żeby jedna osoba była w stanie odpowiedzieć.

Może odpowiedzieć kilka osób :oki:

 

8 minut temu, Jaruga napisał:

Co do LPG w aucie z roku 2020 to uważam osobiście za absurd

Dlatego nie jest to konieczny warunek bo zdaję sobie sprawę, że teraz to głównie bezpośredni wtrysk

 

9 minut temu, Jaruga napisał:

Za 80k jest kompaktów do wyboru dużo

Tylko nie chcę golasa i pytanie czy z jakimś fajnym wyposażeniem się coś znajdzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, angrius napisał:

Może odpowiedzieć kilka osób :oki:

 

Dlatego nie jest to konieczny warunek bo zdaję sobie sprawę, że teraz to głównie bezpośredni wtrysk

 

Tylko nie chcę golasa i pytanie czy z jakimś fajnym wyposażeniem się coś znajdzie

Ten automat komplikuje temat ceny...

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-grandcoupe-intens-tce140edc-fap-okazja-ID6CyDyN.html#23d9574ba5

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-enjoy-1-4-150km-at6-s-s-ID6CTy35.html#b24ea361d6

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-i30-1-4-t-140-km-7dct-comfort-automat-ID6D7MBc.html#3024820c2c

https://www.otomoto.pl/oferta/suzuki-vitara-premium-1-4-boosterjet-140km-skrzynia-automatyczna-kamera-cofania-ID6D7xsc.html#7850edf919

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, angrius napisał:

Założę równolegle wątek do mojego poprzedniego o używanym kompakcie. Który nowy kompakt (hatchback) spełniający te warunki :

- benzyna lub fabryczny LPG lub LPG montowany bez utraty gwarancji

- automat, z racji że nowy to raczej bez znaczenia jaki

- bagażnik raczej większy niż mniejszy

- silniki raczej sprawdzone niż jakieś nowinki

- wyposażenie trochę lepsze niż podstawowe (mile widziana kamera cofania lub czujniki, fajnie jakby klima była automatyczna itp) - jeśli miałoby to być nowe auto to zakładam, że te 7-8 lat by było ujeżdżane więc golasa nie chcę 

 

I teraz pytania:

1. Który dealer daje dobre warunki leasingu? 

2. Jeśli nie leasing od dealera to gdzie są dobre warunki? 

3. Czy do kwoty 80 tys brutto da radę coś kupić sensownego? Może być rocznik 2019 ewentualnie jakieś Demo jeśli by było warte ceny

4. Jakiej wielkości raty mogę się spodziewać brutto (brutto bo jestem zwolniony z VAT) przy wpłacie 10% i wykupie 1-5%? 

 

Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 

W necie masz kalkulatory, najlepsze oprocentowanie przeważnie ma VAG,  chyba że gdzieś trafisz promocję. Do spłaty będziesz miał 72tyś dolicza do tego 5% I podziel przez ilość miesięcy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Założę równolegle wątek do mojego poprzedniego o używanym kompakcie. Który nowy kompakt (hatchback) spełniający te warunki :
- benzyna lub fabryczny LPG lub LPG montowany bez utraty gwarancji
- automat, z racji że nowy to raczej bez znaczenia jaki
- bagażnik raczej większy niż mniejszy
- silniki raczej sprawdzone niż jakieś nowinki
- wyposażenie trochę lepsze niż podstawowe (mile widziana kamera cofania lub czujniki, fajnie jakby klima była automatyczna itp) - jeśli miałoby to być nowe auto to zakładam, że te 7-8 lat by było ujeżdżane więc golasa nie chcę 
 
I teraz pytania:
1. Który dealer daje dobre warunki leasingu? 
2. Jeśli nie leasing od dealera to gdzie są dobre warunki? 
3. Czy do kwoty 80 tys brutto da radę coś kupić sensownego? Może być rocznik 2019 ewentualnie jakieś Demo jeśli by było warte ceny
4. Jakiej wielkości raty mogę się spodziewać brutto (brutto bo jestem zwolniony z VAT) przy wpłacie 10% i wykupie 1-5%? 
 
Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 
Spójrz na rocznik 2019 stare euro jeszcze może jakiś silnik nadaje się do zagazowania ale już będzie zarejestrowany na dealera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, angrius napisał:

Założę równolegle wątek do mojego poprzedniego o używanym kompakcie. Który nowy kompakt (hatchback) spełniający te warunki :

- benzyna lub fabryczny LPG lub LPG montowany bez utraty gwarancji

- automat, z racji że nowy to raczej bez znaczenia jaki

- bagażnik raczej większy niż mniejszy

- silniki raczej sprawdzone niż jakieś nowinki

- wyposażenie trochę lepsze niż podstawowe (mile widziana kamera cofania lub czujniki, fajnie jakby klima była automatyczna itp) - jeśli miałoby to być nowe auto to zakładam, że te 7-8 lat by było ujeżdżane więc golasa nie chcę 

 

I teraz pytania:

1. Który dealer daje dobre warunki leasingu? 

2. Jeśli nie leasing od dealera to gdzie są dobre warunki? 

3. Czy do kwoty 80 tys brutto da radę coś kupić sensownego? Może być rocznik 2019 ewentualnie jakieś Demo jeśli by było warte ceny

4. Jakiej wielkości raty mogę się spodziewać brutto (brutto bo jestem zwolniony z VAT) przy wpłacie 10% i wykupie 1-5%? 

 

Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 

IMHO w tej cenie będzie ciężko. Sam szukałem ostatnio mniejsze auto (B) z automatem i poniżej 70kzł praktycznie nic nie ma. Yaris z wyprzedaży 2019 kosztuje od 76kzł 8-).

Dobre warunki finansowania ma VAG, Scala powinna się łapać, choć to chyba niepełno prawny kompakt :hmm:. Może jeszcze Astrę uda się wyrwać gdzieś. Jak coś bardziej ala SUV to Vitara albo Stonic. Warto obserwować co kilka dni nowe oferty czasem coś ciekawego wskoczy, ja tak ostatnio w pół godziny auto kupiłem, choć dopiero się rozglądałem :phi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, angrius napisał:

Osobiście podoba mi się Peugeot 308 hatchback. Jakieś opinie? 

Jesli obszernosc wnetrza ci odpowiada, to brac:ok: 

Zegary ponad sterem, umieszczenie tempomatu, nawet ekran dotykowy - mozna sie przyzwyczaic i dziala:ok:

Edytowane przez 29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, 29 napisał:

Jesli obszernosc wnetrza ci odpowiada, to brac:ok: 

Zegary ponad sterem, umieszczenie tempomatu, nawet ekran dotykowy - mozna sie przyzwyczaic i dziala:ok:

O Olę nic się nie zmieniło Peugeot ma drogi leasing. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 80k szwagier w zeszłym roku kupil Fieste z automatem, na lekkim wypasie

 

Na otomoto masz jednego Puga 308 z automatem za 79900 w Łodzi.

 

 

Tak offtopic, to lekka paranoja 80 tysi i kompakta z automatem nie można kupic, kiedy ……….. kiedyś kupiłem kadeta z automatem za 1600 pln :nie_wiem:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, angrius napisał:

1. Który dealer daje dobre warunki leasingu?

 

W Reno znowu robią atrakcyjne finansowanie:

https://www.renault.pl/sekcja-finansowanie/oferty-specjalne.html

 

Ja sam skorzystałem z tego w zeszłym roku, Przy wpłacie 10%, 36 miesiącach i 1% wykupie wychodziło mi 102,7%. Dołożyłem do tego najdroższego GAPa i wyszło mi końcowo coś ok. 106-7%. Może faktycznie sprawdź meganki bo nie ma negatywnych opinii na rynku, są całkiem dobrze wyposażone, tylko o ile dobrze pamiętam EDC to nie poezja, ale może się przekonasz do tego rozwiązania.

 

EDIT: do tego widzę jeszcze sporo GT Line z 2019 roku poniżej 80 k PLN z automatem :oki:

Edytowane przez komor
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Mysle, ze nadal mozesz spokojnie kupic kadeta z automatem za podobne pieniadze :facepalm:

Nie wiem tylko jak to sie ma do zakupu nowego auta ;]

 

To był offtopic kolego, wiec nie kontynuujemy. Jedyna myśl to taka, ze to hatchback z automatem za kwote 50 RAZY mniejsza, jezdzacy i sprawny ;]

 

@angrius

tak jak pisze poprzednik, Renault się dzisiaj reklamowal na onecie, ze daja duże upusty. cena katalogowa za Megane Tce 140 Edc  to 90 tysi, wiec może trzeba sprawdzić czy rabatu 10 tysi się nie da wyrwac. albo popytać o 2019 rocznik.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, franekrob napisał:
3 godziny temu, wujek napisał:
No to zostaje tylko Skoda jesli ma byc LPG.

Astra też bywa z lpg

 

Bywała do 2018 roku. Potem tylko Crossland z jakimś małym silniczkiem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, bergerac napisał:

Do Puga 308 z automatem prawdopodobnie kilka koła będziesz musiał dołożyć, zakładam, że rozmawiamy o wersji 130KM. Tak czy siak bardzo fajne auto, ale trzeba być przekonanym do panelu dotykowego.

Z 2020r nie ma szans na 80 tys. Z 2019 na oto oto jest trochę takich pugow nawet w wersji allure

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, angrius napisał:

 

Nowy w leasingu z LPG to chyba tylko Duster w jakiejś bogatszej wersji. Ale miał być większy bagażnik, a dla mnie w kompakcie takiego nie ma. Raczej kombi.

SsangYong turbobenzyna i AT. Ale to wynalazek, jak kto lubi.

https://online.ssangyong.pl/samochod/SsangYong/Tivoli/22c947b3-d66c-4fcd-bf92-81a0c48bea12

83700 na OtoMoto są z 2019r. Wersja Amber, i chyba tu będzie najlepiej wyposażony z kompaktów.

Edytowane przez robciolas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, angrius napisał:

A co tam za skrzynia AT siedzi? 

Ta która się sypie, już ci pisałem 

6T40/45

 

A elantra

https://www.otomoto.pl/oferta/hyundai-elantra-elantra-1-6-benzyna-128-km-at-comfort-winter-pack-2019-ID6D4esk.html#7d42356ca9

Edytowane przez robciolas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Dlatego pisalem, zeby przedluzyc gwarancje na 5 lat i sie tym zbytnio nie przejmowac :ok:

 

Hmm... Zakładając, że jeśli kupiłbym nowe to jednak te 7-8 lat bym chciał pojeździć... Znając życie wysypie się po gwarancji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, bergerac napisał:

Tak czy siak bardzo fajne auto, ale trzeba być przekonanym do panelu dotykowego.

Panel dotykowy nie wymaga zadnego przekonania, wymaga raczej minimalnej cierpliwosci - czesto trzeba najpierw wybrac dodatkowym nacisnieciem obszar dzialania, czyli radio/klima/navi/itd.. Po uruchomieniu silnika panel startuje z pewnym opoznieniem. Tak przynajmniej bylo w wersji pierwszej, czyli przedliftowej. Jezdzilem takim ponad dwa lata. Ekran dotykowy w tym czasie nie chcial mi sie pojawic chyba tylko raz, moze dwa razy - restart zaplonu zalatwil sprawe - chyba niewiele, jesli np. w mercu-bencu za ponad 400k zl system potrafil przy uruchamianiu "zgubic" skrzynie biegow na okolo pol godziny. Restarty nic nie pomagaly;]  

Takze, o ile zegary typu "head up" i obsluge tempomatu mozna uznac za udogodnienie, to ten ekran dotykowy sterujacy wszystkim za pewien francuski wybryk na koszt funkcjonalnosci, chec zrobienia ascetycznie nowoczesnego panelu srodkowego za cene dodatkowego ruchu palcem, od czasu do czasu.   

 

Robilem nim kilka razy trase Poznan-Bazylea. Fotel kierowcy wygodny, prowadzenie i przy 180 super. Niestety akustyka tylko przecietna. Poznalem juz cichsze kompakty...

Ot dobra alternatywa dla VAGa, ale zeby zaraz bardzo fajny?;] 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, angrius napisał:

Hmm... Zakładając, że jeśli kupiłbym nowe to jednak te 7-8 lat bym chciał pojeździć... Znając życie wysypie się po gwarancji 

To moze Ford albo Kia? Do 7 lat ochrony;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Mysle, ze nadal mozesz spokojnie kupic kadeta z automatem za podobne pieniadze :facepalm:

Nie wiem tylko jak to sie ma do zakupu nowego auta ;]

 

Się nie śmiej. Mój Mustang kosztował ok 3200USD w 67' i dokładnie za tyle go obecnie kupiłem :phi:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, prawoimotoryzacja napisał:

@angrius kup sobie Leona - 5 lat gwarancji, bardzo niskie spalanie, komplet systemow; przyjemnie prowadzenie.

 

Zerknij na Golfy 7 z wyprzedazy

Zerkałem, najtańszy 95kzł :phi:.

Na Leonach się nie znam, ale czy da się kupić z DSG <80kzł ? Ibizy ok 70kzł kosztuje, z wyprzedaży i te raczej bidniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, angrius napisał:

Leonów nie ma, a golf aż 1. Mówię o otomoto 

https://od-reki.volkswagen.pl/oferta/wyprzedaz2019

 

Dla ułatwienia rozwiń dodatkowe kryteria i wybierz auta i posegreguj po cenie.

 

Polo już od 83470 (2019) :hehe:, Golfy .. sam zobacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pooglądaj Aurisy Hybrydowe z końca produkcji, gaz założysz - a nawet bez niego pali 5-6 litrów.

Tylko nowego już nie znajdziesz.

Kupiłem 2 lata temu takiego po demo, rocznego i cały czas jestem zachwycony tym autem. Jedzie się tak płynnie, spokojnie, jazda nie męczy. Polecam.

Oczywiście auto totalnie bezawaryjne, serwis ASO tani i bardzo profesjonalny.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, paulluck napisał:

Pooglądaj Aurisy Hybrydowe z końca produkcji, gaz założysz - a nawet bez niego pali 5-6 litrów.

Tylko nowego już nie znajdziesz.

Kupiłem 2 lata temu takiego po demo, rocznego i cały czas jestem zachwycony tym autem. Jedzie się tak płynnie, spokojnie, jazda nie męczy. Polecam.

Oczywiście auto totalnie bezawaryjne, serwis ASO tani i bardzo profesjonalny.  

Silnikowo to dramat plus wylacza sie przy 160 km/h.

 

11 godzin temu, robciolas napisał:

Astra bedzie 100% lepsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, paulluck napisał:

Pooglądaj Aurisy Hybrydowe z końca produkcji, gaz założysz - a nawet bez niego pali 5-6 litrów.

Tylko nowego już nie znajdziesz.

Kupiłem 2 lata temu takiego po demo, rocznego i cały czas jestem zachwycony tym autem. Jedzie się tak płynnie, spokojnie, jazda nie męczy. Polecam.

Oczywiście auto totalnie bezawaryjne, serwis ASO tani i bardzo profesjonalny.  

 

Sam rozważałem Aurisa, ale 2-latek kosztuje ok. 80 kPLN. Co powoduje, że zysk z faktu hybrydy jest żaden a różnica w spalaniu nie zniweluje różnicy w cenie. No i 160 niutonów też nie zachwyca dynamiką. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, angrius napisał:

Dlaczego dramat? I co się wyłącza po 160?

Silnik sie wylacza to cos ma blokade. Po prostu gasnie i jedzie na pradzie jak zwolni to znow sie wlacza. Dramat dlatego, ze w tej samej cenie jest 1.4T w i30. Praktyczniejsze auto.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, maro_t napisał:

tak z ciekawości zapytam jak się ma LPG do filtrów GPF, które już są w większości silników benzynowych? To w ogóle działa jedno z drugim? Ktoś ma jakąś wiedzę?

 

Ogarniają to, tak samo jak wyłączane cylindry i inne nowinki w silnikach. O dziwno najlepiej sobie z tym radzi instalacja KME. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, spad napisał:

 

Ogarniają to, tak samo jak wyłączane cylindry i inne nowinki w silnikach. O dziwno najlepiej sobie z tym radzi instalacja KME. 

 

Bo widocznie im zależy na rozwoju w stronę DI instalacji 4 generacji, widocznie jest na to klientela mimo dotrysku PB. Póki co średnia wieku samochodów jest jaka jest w PL, ale czas leci do przodu i w końcu tylko będzie maleć ilość aut z silnikami MPI.

Edytowane przez steyr
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, spad napisał:

 

Ogarniają to, tak samo jak wyłączane cylindry i inne nowinki w silnikach. O dziwno najlepiej sobie z tym radzi instalacja KME. 

 

tylko co to znaczy "ogarniać". Że zamontują i działa to wierzę, tylko ciekawe jak skład spalin LPG, który przecież jest znacząco różny od benzyny wpływa na działanie i trwałość takiego GPFa. Ale o tym pewnie dopiero się przekonamy za jakiś czas jak jeżdżacy teraz beta-testerzy zaczną mieć problemy (albo i nie, jeśli to faktycznie jest ogarnięte).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, maro_t napisał:

 

tylko co to znaczy "ogarniać". Że zamontują i działa to wierzę, tylko ciekawe jak skład spalin LPG, który przecież jest znacząco różny od benzyny wpływa na działanie i trwałość takiego GPFa. Ale o tym pewnie dopiero się przekonamy za jakiś czas jak jeżdżacy teraz beta-testerzy zaczną mieć problemy (albo i nie, jeśli to faktycznie jest ogarnięte).

 

Dla DI są opracowywane specjalne sterowniki jeśli chodzi o software pod konkretny kod silnika, to nie jest tak że do DI montujesz pospolitego Stag-a Qnext którego możesz zaadoptować do każdego silnika MPI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, spad napisał:

 

Sam rozważałem Aurisa, ale 2-latek kosztuje ok. 80 kPLN. Co powoduje, że zysk z faktu hybrydy jest żaden a różnica w spalaniu nie zniweluje różnicy w cenie. No i 160 niutonów też nie zachwyca dynamiką. 

 

Patrzyłem właśnie wczoraj na ceny Aurisa i chyba mocno poszły w górę... Ja mojego dokładnie 2 lata temu kupiłem jako rocznego z przebiegiem 22 tys km za 75 tys w salonie. A widzę że teraz jest mój 3 latek wyceniony na ok 70 tys zł. Ciekawe.

 

Co do dynamiki to trzeba pojeździć, na papierze nie wygląda to jakoś nadzwyczajnie ale w rzeczywistości jest dużo lepiej, główna zasługa tutaj jest skrzyni biegów, skrzynia eCVT ma tą zaletę że nie ma praktycznie żadnych opóźnień, naciskasz gaz przy dowolnej prędkości i samochód od razu jedzie, w manualu lub jakimś innym automacie zanim się zredukuje bieg to trwa, może potem wrażenie przyspieszenia jest lepsze (na pewno dźwiękowo lepsze :) ) ale czasowo już nie i okazuje się że Hybrydą jesteś już daleko, a inne dopiero zaczynają przyspieszać 😄

Oczywiście wiele zależy od tego jak kto lubi jeździć, jak ktoś lubi spokojną i mega płynną jazdę to hybryda jest dla niego, jak lubi szarpane wciskanie w fotel to nie jest dla niego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, wujek napisał:

Silnik sie wylacza to cos ma blokade. Po prostu gasnie i jedzie na pradzie jak zwolni to znow sie wlacza. Dramat dlatego, ze w tej samej cenie jest 1.4T w i30. Praktyczniejsze auto.

 

Nic takiego nie występuje jak wyłączanie silnika przy 160km/h, nie wiem jaka jest prędkość maksymalna Aurisa HSD ale na pewno do końca silnik spalinowy ciągnie.

Może Ci się pomyliło z silnikiem elektrycznym na którym można jechać max ok 60-70km/h i potem spalinowy się włącza... Niemniej przy większych prędkościach elektryczny też pomaga przy przyspieszaniu.

Co do praktyczności to się nie wypowiadam bo nie znam i30, niemniej dla mnie jest wystarczająco praktyczne.

 

Jak dla mnie to Auris ma kilka zalet:

1. Ma automat który jest kompletnie bezobsługowy i fajnie działa.

2. Bardzo mało pali, w mieście i w sumie na trasach też.

3. Ma bardzo mały spadek wartości

4. Jest kompletnie bezawaryjny.

5. Bardzo tania obsługa w ASO.

Jeszcze coś bym znalazł.

Co do wad to praktycznie można się doczepić jedynie do dźwięku silnika przy przyspieszaniu, ale to po opanowaniu techniki jazdy i przyzwyczajeniu schodzi na dalszy plan.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.