Skocz do zawartości

2020 Kia Carnival/Sedona


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Me like! ten design Ki- jjjaaaa

 

Carnival 2020

 

6c61e0df3c0ace8eb51d5a9caf120dc7.jpg

 

Mordo ty moja! Tygrysi nosie

 

893dfa72ef52dfa3b11ab592a7e3476b.jpg

 

Tyl troche z GM Acadia?

 

5c2bff286c9d124104866eb0dd8a44ff.jpg

 

13f6c6d0f0ea26525e4f35401c351c81.jpg

 

Wnetrze ala Carte z Sorento.

 

d2789166ac909309b8696ebd3fba6c94.jpg

 

Imvho jeden z najwygodniejszych 'People Movers' albo jak to teraz 'ynfluencery" od Pee Ar i ' zarzadzanie y marketing' nazwaly:

 

'Grand Utility Vehicle' GUV? No - GUV!

 

Podobno GUV ma sie lepiej sprzedawac, bo to odmiana SUV a nie jakiegos People Mover czy VAN

 

acc0468c088b3644913741a38c7a76ed.jpg

 

Nowa platforma z Sorento.

 

Lokalnie dwa silniki:

 

3.5l V6 - 206kW/336Nm lub jak ktos na ojro woli 280 zywych rumakuff

 

Drugi zmodyfikowany 2.2l Diesel

149kW/440Nm - 203KM

 

Z 11,838 sztuk People Movers jakie matki podworzace dzieci do szkoly kupily w 2019 - 6,493 bylo Kia Carnival.

 

6d6f3487748eed57c3850ff0f7b3dd1b.jpg

 

Na drugim miejscu byla Honda Oddysey.

 

c7ca1201f2416649a1f3265ab0070292.jpg

 

A na 3 VeeDud Multivan ex aequo z Toyota Tarago/Estima

 

 

 

Nie wygkada, zeby 60% uszialu w rynku moglo Kia zagrozic....

 

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Hybrid ma sie pojawic w 202, standardowy 2.0l 4 cyl ze stajni Hultaja - 169kW/350Nm

Inne rynki dostana tez 2.5l Turbo benzyne 207kW/421Nm.

Jest cos dla kazdego...



Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, OZI napisał:

 

Me like! emoji106.png ten design Ki- jjjaaaa

 

Carnival 2020

 

6c61e0df3c0ace8eb51d5a9caf120dc7.jpg

 

Mordo ty moja! Tygrysi nosie emoji197.png

 

893dfa72ef52dfa3b11ab592a7e3476b.jpg

 

Tyl troche z GM Acadia?

 

5c2bff286c9d124104866eb0dd8a44ff.jpg

 

13f6c6d0f0ea26525e4f35401c351c81.jpg

 

Wnetrze ala Carte z Sorento.

 

d2789166ac909309b8696ebd3fba6c94.jpg

 

Imvho jeden z najwygodniejszych 'People Movers' albo jak to teraz 'ynfluencery" od Pee Ar i ' zarzadzanie y marketing' nazwaly:

 

'Grand Utility Vehicle' GUV? No emoji90.pngemoji90.png - GUV!

 

Podobno GUV ma sie lepiej sprzedawac, bo to odmiana SUV a nie jakiegos People Mover czy VAN

 

acc0468c088b3644913741a38c7a76ed.jpg

 

Nowa platforma z Sorento.

 

Lokalnie dwa silniki:

 

3.5l V6 - 206kW/336Nm lub jak ktos na ojro woli 280 zywych rumakuff emoji237.pngemoji237.pngemoji237.png

 

Drugi zmodyfikowany 2.2l Diesel

149kW/440Nm - 203KM

 

Z 11,838 sztuk People Movers jakie matki podworzace dzieci do szkoly kupily w 2019 - 6,493 bylo Kia Carnival.

 

6d6f3487748eed57c3850ff0f7b3dd1b.jpg

 

Na drugim miejscu byla Honda Oddysey.

 

c7ca1201f2416649a1f3265ab0070292.jpg

 

A na 3 VeeDud Multivan ex aequo z Toyota Tarago/Estima

 

 

 

Nie wygkada, zeby 60% uszialu w rynku moglo Kia zagrozic....

 

 

 

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

 

 

 

ładnie narysowane, to GUV ? ;] 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Danielpoz. napisał:

20 lat temu była moda na VANy, teraz sprzedają sie marginalnie a i ilość modeli bardzo ograniczona. 

Oczywiście moim zdaniem bo może jest zupełnie inaczej🤣

Nie odpowiadasz na pytanie. Co ma kupić ktoś, kto potrzebuje regularnie wozić wygodnie więcej niż 4 osoby.

 

Większość osób, które spróbowała VANa chętnie do nich wraca. Ja wciąż żałuję, że jak kupowałem nowy, to niestety nie było rozsądnej oferty na VANa typu EV. Sharan/Alhambra trochę mi przekraczały budżet, poza tym nigdy nie czułem się dobrze w VAGach.

 

Ta nowa Kia podoba mi się. Nie zrobili tego błędu co Renault przy Espace - są suwane drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, s_krzychu napisał:

Ta nowa Kia podoba mi się. Nie zrobili tego błędu co Renault przy Espace - są suwane drzwi

 

Espace nigdy nie mialo suwanych drzwi. I troche nie ten segment. Ostatni vanowaty Espace, nawet w wersji Grand był ponad 20 cm krótszy od Kijanki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

4 minuty temu, Filipfm napisał:

Espace nigdy nie mialo suwanych drzwi.

 

To prawda, ale miałem nadzieję, że poprawią się przy nowym modelu i się zawiodłem.

 

Co do segmentu - to ta Kia stoi okrakiem pomiędzy SUV i VAN, więc trudno ją wprost porównywać do Espace. A różnica w długości bierze się głównie z umieszczenia silnika. Tu jest znacznie dłuższy przód. Zapewne oznacza to łatwiejszy dostęp do silnika.

 

Przestrzeń w środku trzeba porównywać osobno. Na obrazkach wydaje się, że linia podłogi jest wyżej, więc przy zachowaniu wysokości samochodu, oznaczać to może zmniejszenie przestrzeni wewnątrz. Jeżeli do tego dojdzie ubytek miejsca przy napędzie 4x4  to robi się taka trochę świnka morska. Ale ładna :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Danielpoz. napisał:

20 lat temu była moda na VANy, teraz sprzedają sie marginalnie a i ilość modeli bardzo ograniczona. 

Oczywiście moim zdaniem bo może jest zupełnie inaczej🤣

Nie wiem czy marginalnie skoro w USA jest tego sporo i powstają nowe modele toyoty, hondy czy kia.

Gdyby nikt nie kupował to by nie produkowali. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, s_krzychu napisał:

Nie odpowiadasz na pytanie. Co ma kupić ktoś, kto potrzebuje regularnie wozić wygodnie więcej niż 4 osoby.

Dużego SUVa. VW T5/T6. I wiele innych. Większość posiadaczy VANów wozi głównie powietrze. A do tego są duże więc wypadają z EU.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, MarcG napisał:

Nie wiem czy marginalnie skoro w USA jest tego sporo i powstają nowe modele toyoty, hondy czy kia.

Gdyby nikt nie kupował to by nie produkowali. 

 

No ale w Europie moda na Vany nigdy nie byla jakos przesadnie rozbuchana, a obecnie w zasadzie nie istnieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marcindzieg napisał:

Dużego SUVa. VW T5/T6. I wiele innych. Większość posiadaczy VANów wozi głównie powietrze. A do tego są duże więc wypadają z EU.

Nie ma porównania pomiędzy vanem a suvem. Suvy są znacznie mniejsze.

T6 jeszcze większe niż van. Po co taki wielki dla rodziny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, MarcG napisał:

Po co taki wielki dla rodziny ?

O to samo można zapytać kupując VANa. W 7-osobowym Sorrento nie ma mniej miejsca niż w S-maxie.. Są oczywiście wielkie VANy ale to jak pisałem - T6 spokojnie takiego zastępuje. I nie jest wiele większy (o ile w ogóle).

Znam 5 posiadaczy Sharanów. Żaden z nich nie ma dużej rodziny i wszyscy używają ich do wożenia narzędzi na budowę. Więc z tym zapotrzebowaniem przez duże rodziny to bym nie przesadzał.

USA to inny świat. Tam jest wszystko wielkie. Drogi też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, marcindzieg napisał:

O to samo można zapytać kupując VANa. W 7-osobowym Sorrento nie ma mniej miejsca niż w S-maxie.. Są oczywiście wielkie VANy ale to jak pisałem - T6 spokojnie takiego zastępuje. I nie jest wiele większy (o ile w ogóle).

Znam 5 posiadaczy Sharanów. Żaden z nich nie ma dużej rodziny i wszyscy używają ich do wożenia narzędzi na budowę. Więc z tym zapotrzebowaniem przez duże rodziny to bym nie przesadzał.

USA to inny świat. Tam jest wszystko wielkie. Drogi też.

Miałem espace i hondę odyssey, teraz Sorento i nie ma porównania Sorento do Odysseya.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, MarcG napisał:

Sorento do Odysseya.

Ale ja porównuje Sorrento z S-maxem. Ma go chrzestny mojego i jeździmy czasem na wycieczki. I może nie super wygodnie ale spokojnie ogarniamy 7 osób. Odyssey można porównać do T5 (T4 jest chyba nawet mniejszy).

A Espace to nie wiem który bo pierwszy był na podwoziu Laguny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, marcindzieg napisał:

Ale ja porównuje Sorrento z S-maxem. Ma go chrzestny mojego i jeździmy czasem na wycieczki. I może nie super wygodnie ale spokojnie ogarniamy 7 osób. Odyssey można porównać do T5 (T4 jest chyba nawet mniejszy).

A Espace to nie wiem który bo pierwszy był na podwoziu Laguny.

Wątek jest o dużym amerykańskim vanie a nie małym s-maxie, który jest jednak mniejszy niż galaxy czy sharan.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, MarcG napisał:

Wątek jest o dużym amerykańskim vanie a nie małym s-maxie, który jest jednak mniejszy niż galaxy czy sharan.

Dlatego wspomniałem T5/T6 jak już ktoś musi mieć tak ogromną przestrzeń. Jednak duży SUV spokojnie ogarnia 5 czy nawet 7 osobową rodzinę z małymi dziećmi. Dlatego na VANy nie ma specjalnie zapotrzebowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

Dlatego wspomniałem T5/T6 jak już ktoś musi mieć tak ogromną przestrzeń. Jednak duży SUV spokojnie ogarnia 5 czy nawet 7 osobową rodzinę z małymi dziećmi. Dlatego na VANy nie ma specjalnie zapotrzebowania.

Który suv ogarnie 7- osobową rodzinę ? Kompletny brak bagażnika przy 7 osobach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, marcindzieg napisał:

Dlatego wspomniałem T5/T6 jak już ktoś musi mieć tak ogromną przestrzeń.

Pamiętajmy, że T5, T6 to jednak dostawczaki.

Niezbyt komfortowe na dłuższe trasy :no:

Być może w Multivanie jest lepiej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

Pamiętajmy, że T5, T6 to jednak dostawczaki.

Niezbyt komfortowe na dłuższe trasy :no:

Być może w Multivanie jest lepiej.

 

Są wersje do przewożenia osób. Są wersje z pneumatyką i 4x4. Bardzo komfortowe. Kwestia pieniędzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Są wersje do przewożenia osób. Są wersje z pneumatyką i 4x4. Bardzo komfortowe. Kwestia pieniędzy.

Yhy i cena od 250k, a Galaxy w dobrej wersji 100k taniej, o prowadzeniu czy komforcie nie wspominam.

Także VANy są potrzebne, ale nie modne, dlatego ich nie ma. Czemu większość ludzi dla mody się męczy w SUV zamiast wygodnie VAN'em? Chyba, że uważasz jak @kravitz że jazda VANem upokarza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, AstraC napisał:

Także VANy są potrzebne, ale nie modne, dlatego ich nie ma. Czemu większość ludzi dla mody się męczy w SUV zamiast wygodnie VAN'em?

 

A przyjmiesz do wiadomości że w SUVie jest wystarczająco wygodnie i wystarczająco dużo miejsca? A oprócz tego pojedzie tam, gdzie niewiele VANów wjedzie? Czemu uważasz że to moda? Producenci umieją liczyć. Skoro przestali produkować to znaczy że nikt tego nie chce. I niekoniecznie jest to problem mody. Mało znanych mi ludzi lubi prowadzić autobus. A kilku posiadaczy Sharanów wozi tym narzędzia na budowę. Co akurat ma sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, marcindzieg napisał:

Dlatego wspomniałem T5/T6 jak już ktoś musi mieć tak ogromną przestrzeń. Jednak duży SUV spokojnie ogarnia 5 czy nawet 7 osobową rodzinę z małymi dziećmi. Dlatego na VANy nie ma specjalnie zapotrzebowania.

Nie widziałem SUVa, który "spokojnie ogarnia 7 osób". Minimum 2 to muszą być dzieci, i nie masz wtedy miejsca na bagaże. Trumna na dach to dla mnie nie jest rozwiązanie.  Wożenie jej na co dzień jest uciążliwe i bez sensu, a pakowanie na dużego SUVa w razie potrzeby to mordęga, szczególnie że na bagaże 7 osób to musi być max. rozmiar trumny.

 

To czy ktoś wozi powietrze czy nie, albo narzędzia to zupełnie odrębny temat. Dotyczy każdej klasy auta. Natomiast funkcjonalnie SUV i VAN to dwa różne światy. Każdy ze swoimi + i -, ale część wspólna nie jest zbyt duża. A i Sharan nie jest tu dobrym przykładem. VAN bez drzwi suwanych jest trochę bez sensu, bo przez to dostęp do tylnych siedzeń jest utrudniony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, s_krzychu napisał:

Wożenie jej na co dzień jest uciążliwe

A wozisz na co dzień cały dobytek? Jak ktoś potrzebuje taką ilość bagażu że jest problem z upchnięciem do trumny to do VANa też ich nie zmieści. Ale fakt - może dać trumnę i wtedy już to nie będzie wada :)

Inaczej - skoro uważacie że są takie świetne to przekonajcie o tym producentów. Bo niby takie świetne i takie zapotrzebowanie a sprzedaż śladowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, marcindzieg napisał:

 

A przyjmiesz do wiadomości że w SUVie jest wystarczająco wygodnie i wystarczająco dużo miejsca? A oprócz tego pojedzie tam, gdzie niewiele VANów wjedzie? Czemu uważasz że to moda? Producenci umieją liczyć. Skoro przestali produkować to znaczy że nikt tego nie chce. I niekoniecznie jest to problem mody. Mało znanych mi ludzi lubi prowadzić autobus. A kilku posiadaczy Sharanów wozi tym narzędzia na budowę. Co akurat ma sens.

Jechałeś kiedyś honda odyssey albo toyota sienną ? Kosmiczny komfort i wygoda, przyspieszenie 7s. do 100km/h możesz kupić 4x4. 7-8 osób jedzie na wakacje z walizkami w środku.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MarcG napisał:

Jechałeś kiedyś honda odyssey albo toyota sienną ? Kosmiczny komfort i wygoda, przyspieszenie 7s. do 100km/h możesz kupić 4x4. 7-8 osób jedzie na wakacje z walizkami w środku.

Parkowałeś czymś takim w centrum miasta? A potem szukałeś miejsca po powrocie? 300 dni w roku. A na wakacje jedziesz raz, może dwa. Pogadamy jeszcze o komforcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

Parkowałeś czymś takim w centrum miasta? A potem szukałeś miejsca po powrocie? 300 dni w roku. A na wakacje jedziesz raz, może dwa. Pogadamy jeszcze o komforcie?

Pogadajmy, miałem odyssey chyba z 9 lat.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, MarcG napisał:

Pogadajmy, miałem odyssey chyba z 9 lat.

A ja miesiąc pożyczonego Galaxy. Wystarczy. A sądząc po tym że nie sprzedają tego w EU to chyba jednak większość myśli jak ja. Swoją drogą czemu wymieniłeś na Sorrento? Jak SUVy takie złe a to taki szczyt wygody? Z USA byś bez problemu sprowadził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

A ja miesiąc pożyczonego Galaxy. Wystarczy. A sądząc po tym że nie sprzedają tego w EU to chyba jednak większość myśli jak ja. Swoją drogą czemu wymieniłeś na Sorrento? Jak SUVy takie złe a to taki szczyt wygody? Z USA byś bez problemu sprowadził.

Bo moje dzieciaki urosły i nie jeżdżą ze mną na wakacje :hehe:

Nie porównujmy galaxy z amerykańskimi vanami bo to inny świat. Miałem też chyba z 5 lat grand espace IV no i teraz mam dużego suva o wymiarach galaxy.

Wbrew pozorom duże suvy są zbliżone wymiarami do dużych vanów, więc problemy z parkowaniem takie same. Co do miejsca w środku i bagażniaka to inny świat.

Pisze o jeżdżeniu w 6 osób bo kupowanie odysseya dla 4 osób to przesada, chociaż moja rodzina w usa dla 2+2 małe kupili sienne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, MarcG napisał:

Bo moje dzieciaki urosły i nie jeżdżą ze mną na wakacje 

Ale skoro taki wygodny i pojemny. Załadujesz pralkę, lodówkę i jeszcze betoniarkę... ;]

 

1 minutę temu, MarcG napisał:

Nie porównujmy galaxy z amerykańskimi vanami bo to inny świat.

No właśnie. Więc wolę sobie nie wyobrażać co by było w takiej Odyssey. Większość ludzi jednak mając alternatywę przesiada się na mniejsze auta. To nie USA gdzie wszystko jest duże. Do tego co tu ukrywać - SUVy są ładniejsze. Na co szczególnie patrzą kobiety. Do tego krawężniki i takie tam. Dlatego VANy w EU są bez sensu. I moda ma tu niewiele do rzeczy.

A na wakacje można pożyczyć auto. Np. taki T5, którym jeździłem. I uważam że jest lepszy od każdego VANa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, s_krzychu napisał:

Nie odpowiadasz na pytanie. Co ma kupić ktoś, kto potrzebuje regularnie wozić wygodnie więcej niż 4 osoby.

 

Większość osób, które spróbowała VANa chętnie do nich wraca. Ja wciąż żałuję, że jak kupowałem nowy, to niestety nie było rozsądnej oferty na VANa typu EV. Sharan/Alhambra trochę mi przekraczały budżet, poza tym nigdy nie czułem się dobrze w VAGach.

 

Ta nowa Kia podoba mi się. Nie zrobili tego błędu co Renault przy Espace - są suwane drzwi.

Nie wiem i nie interesuje mnie co ma kupić jakaś rodzina. Odnotowalem tylko moje spistrzeżenia ze VANy są jakby już zapomniane. 

Sam mialem dwa VANy ale to bylo 20 lat temu. 🤣 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, MarcG napisał:

Nie wiem czy marginalnie skoro w USA jest tego sporo i powstają nowe modele toyoty, hondy czy kia.

Gdyby nikt nie kupował to by nie produkowali. 

Nawet w stanach VANy odchodzą do lamusa. Co nie znaczy ze to nadal duzy rynek dla tych aut. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcindzieg napisał:

Parkowałeś czymś takim w centrum miasta? A potem szukałeś miejsca po powrocie? 300 dni w roku. A na wakacje jedziesz raz, może dwa. Pogadamy jeszcze o komforcie?

Galaxy mniejszy ale też parkowalem i nie widzę problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, Danielpoz. napisał:

Jest z metr bagażnika za 3 rzędem foteli?  Przeciez to ma tylko 5.1m długości🤔

 Mam expeditiona ktory po zaladowaniu 7 osob to raczej nie ma co liczyć na miejsce na bagaż. 

Wg producenta 1100 l. do dachu, więc wystarcza spokojnie. Bagażnik jest mocno głęboki.

Edytowane przez MarcG
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Danielpoz. napisał:

Nie wiem i nie interesuje mnie co ma kupić jakaś rodzina. Odnotowalem tylko moje spistrzeżenia ze VANy są jakby już zapomniane. 

Sam mialem dwa VANy ale to bylo 20 lat temu. 🤣 

 

 

Owszem, bo większość ludzi nie potrzebuje VANów.  Ale maja one swoje niezaprzeczalne zalety, dla reszty. Odwrotnie SUVy - te odpowiadają na potrzeby znacznie większej grupy docelowej. I stąd ich popularność. Ale nie jest to wystarczające do twierdzenia "VANy są do doopy", bo poprawna odpowiedź to: "to zależy..."

 

Przecież to nie święta wojna Atari vs Amiga.

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, marcindzieg napisał:

O to samo można zapytać kupując VANa. W 7-osobowym Sorrento nie ma mniej miejsca niż w S-maxie.. Są oczywiście wielkie VANy ale to jak pisałem - T6 spokojnie takiego zastępuje. I nie jest wiele większy (o ile w ogóle).

S-max to taki trochę udawany van. Albo inaczej - on nie ma możliwości przewieźć wygodnie więcej niż 4, max 5 osób. Zydelki z III rzędu są jak karykatura fotela. I to łączy S-maxa ze wszystkimi SUVami, w tym i z Sorrento, które są deklarowane jako "rodzinne" i "7-osobowe" jednocześnie. S-max ma możliwość zawieźć rodzinę 2+3 na wakacje, bo ma do tego pojemny bagażnik. I to koniec jego cech użytkowych vana. No, może jeszcze to, że jest nieco wyższy....

5 godzin temu, Danielpoz. napisał:

A który VAN pomieści 7 osób i ich bagaże? 

Amerykańskie dadzą radę. Europejskie - żaden. Trza by iść w VW T5 Multispace czy jak to się tam u nich nazywa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.06.2020 o 08:47, OZI napisał:

Carnival 2020

Gdyby Koreańczycy przygotowali ten model tak circa 5 lat temu, dałbym mu szansę. Gdyby mieli w ofercie vana o jakości obecnej C'eed, pewnie bym jeździł teraz Kijanką. Niestety, widać że kierunkują się nie na EU, bo teraz ten model jest za duży. Ile to ma długości i szerokości?

Od dawna kuszą mnie amerykańskie vany, od kilku lat moją szyję odkręca Chrysler Pacifica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.