Skocz do zawartości

Pug 207,307, Clio, Megane i A-Klasa


bizz

Rekomendowane odpowiedzi

Auto dla Mamy - wątek już tu był poruszany, zaczęliśmy oglądać samochody i na placu boju zostało 5 aut.

 

Peugeot 207 - silnik 1.6 hdi czy lepiej któraś benzyna? Która?

Peugeot 308 - tak samo, 1.6 hdi czy jakiś inny?

Renault Clio - 1.2 benzyna, 1.5 dci czy któryś odpuścić?

Renault Megane II phII - 1.6 benzyna czy coś innego?

Mercedes A180cdi? Mercedes głównie dlatego że Mama od 30 lat jeździ Mercedesami i jako jedyny ma normalną hydrauliczną skrzynię automat.

 

Żadne inne auto nie wchodzi w grę - ja najbardziej optowałem za Grande Punto, ale Fiat odpada bo się nie podoba i jest Fiatem - pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

 

Auto z którego się przesiada to Mercedes 190D, z czterobiegową skrzynią i dieslem 75KM więc każde inne auto to będzie skok technologiczny.

 

95% tras to miasto, roczny przebieg max 8 tyś, pewnie będzie to ostatnie auto Mamy. Budżet 15 kpln nieprzekraczalny.

 

Pomożecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Auto dla Mamy - wątek już tu był poruszany, zaczęliśmy oglądać samochody i na placu boju zostało 5 aut.
 
Peugeot 207 - silnik 1.6 hdi czy lepiej któraś benzyna? Która?
Peugeot 308 - tak samo, 1.6 hdi czy jakiś inny?
Renault Clio - 1.2 benzyna, 1.5 dci czy któryś odpuścić?
Renault Megane II phII - 1.6 benzyna czy coś innego?
Mercedes A180cdi? Mercedes głównie dlatego że Mama od 30 lat jeździ Mercedesami i jako jedyny ma normalną hydrauliczną skrzynię automat.
 
Żadne inne auto nie wchodzi w grę - ja najbardziej optowałem za Grande Punto, ale Fiat odpada bo się nie podoba i jest Fiatem - pewnych rzeczy nie przeskoczysz.
 
Auto z którego się przesiada to Mercedes 190D, z czterobiegową skrzynią i dieslem 75KM więc każde inne auto to będzie skok technologiczny.
 
95% tras to miasto, roczny przebieg max 8 tyś, pewnie będzie to ostatnie auto Mamy. Budżet 15 kpln nieprzekraczalny.
 
Pomożecie?


Przy tym przebiegu to imo tylko benzyna.
Meganka lub Clio i będzie zadowolona.
MB będzie w warsztacie kosztować majątek (A klasy mechanicy nie lubią bo cokolwiek zrobić pod maską to trzeba mieć ręce dziecka i to z 4 przegubami)


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, DZIDA napisał:


 

 


Przy tym przebiegu to imo tylko benzyna.
Meganka lub Clio i będzie zadowolona.
MB będzie w warsztacie kosztować majątek (A klasy mechanicy nie lubią bo cokolwiek zrobić pod maską to trzeba mieć ręce dziecka i to z 4 przegubami)


Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
 

 

 

Bklasa też ma tak fatalny dostęp?

Bo ceny praktycznie identyczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, bizz napisał:

Auto dla Mamy - wątek już tu był poruszany, zaczęliśmy oglądać samochody i na placu boju zostało 5 aut.

 

Peugeot 207 - silnik 1.6 hdi czy lepiej któraś benzyna? Która?

Peugeot 308 - tak samo, 1.6 hdi czy jakiś inny?

Renault Clio - 1.2 benzyna, 1.5 dci czy któryś odpuścić?

Renault Megane II phII - 1.6 benzyna czy coś innego?

Mercedes A180cdi? Mercedes głównie dlatego że Mama od 30 lat jeździ Mercedesami i jako jedyny ma normalną hydrauliczną skrzynię automat.

 

Żadne inne auto nie wchodzi w grę - ja najbardziej optowałem za Grande Punto, ale Fiat odpada bo się nie podoba i jest Fiatem - pewnych rzeczy nie przeskoczysz.

 

Auto z którego się przesiada to Mercedes 190D, z czterobiegową skrzynią i dieslem 75KM więc każde inne auto to będzie skok technologiczny.

 

95% tras to miasto, roczny przebieg max 8 tyś, pewnie będzie to ostatnie auto Mamy. Budżet 15 kpln nieprzekraczalny.

 

Pomożecie?

Z B pewnie wszyscy polecać będą Clio, ale kobiety często kupują oczami, moja kiedyś wybrała 207 (5 lat temu) kupiliśmy benzynę 1.4 88KM. Zrobione do tej pory ok 40 tys w tym ostatnie 20 tys na gazie (0 problemów). Ja 5 lat temu też wybrałbym Clio, ale teraz uważam, że to żona miała rację 207 przynajmniej jakoś wygląda a z awaryjnością nie jest wcale tak źle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, dobromir napisał:

Z B pewnie wszyscy polecać będą Clio, ale kobiety często kupują oczami, moja kiedyś wybrała 207 (5 lat temu) kupiliśmy benzynę 1.4 88KM. Zrobione do tej pory ok 40 tys w tym ostatnie 20 tys na gazie (0 problemów). Ja 5 lat temu też wybrałbym Clio, ale teraz uważam, że to żona miała rację 207 przynajmniej jakoś wygląda a z awaryjnością nie jest wcale tak źle.

 

Ale tam trzeba uwazac jaki silnik sie kupuje, bo niestety czesc noPB nie ma najlepszej opinii (VTI).

Clio jest pod tym wzgledem bezpieczniejszym wyborem :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Brac Clio 1.2, bedzie najmniej problemowe i pewnie najmlodsze z calej gamy...

 

Z tym budżetem wezmę to co będzie w najlepszym stanie, raczej próbuję wyeliminować na co w ogóle nie patrzeć. Aklasę wywalam, pytanie co dalej.

Rzeczywiście Clio jest sporo, ale 207 wydaje się być więcej zadbanych poemeryckich:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, dobromir napisał:

Z B pewnie wszyscy polecać będą Clio, ale kobiety często kupują oczami, moja kiedyś wybrała 207 (5 lat temu) kupiliśmy benzynę 1.4 88KM. Zrobione do tej pory ok 40 tys w tym ostatnie 20 tys na gazie (0 problemów). Ja 5 lat temu też wybrałbym Clio, ale teraz uważam, że to żona miała rację 207 przynajmniej jakoś wygląda a z awaryjnością nie jest wcale tak źle.

 

Ile to pali po mieście?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, bizz napisał:

 

ale tu jesteś tego pewny?

 

Miałem ten silnik w Citroenie (ET3J4).  UPG albo była robiona albo będzie, bo tam wadliwe uszczelki wsadzali i wydmuchiwało w miejscu kanału olejowego, na szczęście wyciek oleju na zewnątrz.

 

W Cytrynie dodatkowo ten silnik pracował jak pralka frania, co mnie zniechęcało do tego auta, a UPG oczywiście robiłem niedługo po zakupie auta. Auto miało wtedy 88kkm.

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Łukasz___F napisał:

Koniecznie ma być automat?

 

Nie, A klasa jako jedyna ma hydraulika. Pozostałe z manualną, już się z tym pogodziłem.

 

Wiesz, jak na dwójce jedziesz 190-tką z pedałem w podłodze to hałas podpowiada rychłą zmianę biegu, obawiam się co się będzie działo przy cichym benzynowym silniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, bizz napisał:

Nie, A klasa jako jedyna ma hydraulika.

Nie ma. Skoro piszesz o A180CDI, to będzie W169, czyli CVT. Akurat z tych aut tylko w Mercedesie nie ma osiągalnego normalnego hydraulika.

Clio ma w 1.6, Pugi też 1.6 benzyna i 2.0HDI. Megane tylko hydrauliki

 

Silniki jak Renault, to tylko benzyna, jak Peugeot to tylko diesel lub benzyna na pasku rozrządu - łańcuch mają silnik PRINCE, które są wadliwe.

Mercedes bez różnicy, tylko benzyna dużo pali.

 

Na pewno nic innego? Może MiTo? Swift? 

Edytowane przez ghost2255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bizz napisał:

 

a skąd pytanie?

Pomyślałem tylko że jak szukasz wyłącznie  automatu to nie będzie zbytnio dużego wyboru w tych modelach które podałeś i lepiej skupić się na wyszukanie dobrego egzemplarza z tych kilku marek niż szukać tylko pośród jednej:ok: 

Ale jak mam juz coś doradzić to ja bym zrezygnował z diesla i szukał benzyny.

Edytowane przez Łukasz___F
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bizz napisał:

 

Ile to pali po mieście?

W małym mieście (ok 35 tys mieszkańców) palił ok 8-8,5. Na autostradzie przy 110-120 palił 6,5. Z powodu dojazdu do pracy potem założyłem gaz i teraz jest prawie za darmo. Gaz jest możliwy tylko przy tych silnikach 75 i 88 KM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, ghost2255 napisał:

Nie ma. Skoro piszesz o A180CDI, to będzie W169, czyli CVT. Akurat z tych aut tylko w Mercedesie nie ma osiągalnego normalnego hydraulika.

Clio ma w 1.6, Pugi też 1.6 benzyna i 2.0HDI. Megane tylko hydrauliki

 

Silniki jak Renault, to tylko benzyna, jak Peugeot to tylko diesel lub benzyna na pasku rozrządu - łańcuch mają silnik PRINCE, które są wadliwe.

Mercedes bez różnicy, tylko benzyna dużo pali.

 

Na pewno nic innego? Może MiTo? Swift? 

 

Nie musi być automat.

Aczkolwiek z CVT w Aklasie zaskoczyłeś mnie max, byłem przekonany że siedziały tam zwykłe hydrauliczne skrzynie.

 

Inaczej zapytam, bo widzę że masz więcej wiedzy ode mnie:

- jeśli A klasa to jaki silnik i czy automat zwykły tam występował?

- Megane wiem, ale jest ich garstka z automatem i raczej 2.0, a to będzie paliło z 12 w mieście, jeśli nie automat to 1.6 bo było ich tysiące, pytanie czy 1.4 benzyna też awaryjne?

- Clio - tylko wolnossące czy 1.2 tce też może być? (pytam o awaryjność)

Pug 2.0 hdi też ma opinie jak 1.6? długowieczny przy dobrej obsłudze?

Jeśli w Pugu 207 lub 308 benzyna, to która konkretnie bo jest ich multum?

 

MiTo odpada, Swift też. Auto musi mieć pięć drzwi, choć może być małe kombi.

 

Z rzadka będzie wożona dwójka dzieci w fotelikach i babcia słabo fizycznie ogarnia wkładanie dzieci na tył przez odchylany fotel - sprawdzone.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, dirkdiggler napisał:

A klasa w169 bedzie miała wnętrze znacznie milsze i przyjemniejsze od reszty. Żona miała clio3 a potem w169. Przepaść jeśli chodzi o całokształt obcowania z autem.

Awaryjnośc przy małych przebiegach jest pomijalna chyba że się mega kalosza kupi.

 

 

A z jakim silnikiem miała w169?

Też bym poszedł w tą stronę, ale w sumie skupiam się bardziej na tym żeby trafić zadbane auto niż konkretny model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Łukasz___F napisał:

Pomyślałem tylko że jak szukasz wyłącznie  automatu to nie będzie zbytnio dużego wyboru w tych modelach które podałeś i lepiej skupić się na wyszukanie dobrego egzemplarza z tych kilku marek niż szukać tylko pośród jednej:ok: 

Ale jak mam juz coś doradzić to ja bym zrezygnował z diesla i szukał benzyny.

 

Ogólnie tak właśnie na to patrzę. Z tym że dopuszczam diesla jeśli znajdę coś z prywatnego domu o albo niewielkim przebiegu, albo powyżej 300 tyś bo z reguły takie też mają wszystko porobione, a jak jedna osoba tym latała po autostradach to mniejszy strach niż z komisu 178 tyś:)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, dobromir napisał:

W małym mieście (ok 35 tys mieszkańców) palił ok 8-8,5. Na autostradzie przy 110-120 palił 6,5. Z powodu dojazdu do pracy potem założyłem gaz i teraz jest prawie za darmo. Gaz jest możliwy tylko przy tych silnikach 75 i 88 KM.

 

Spoko, w mieście pasuje, na autostradzie mama trzyma się raczej prędkości ciężarówek (niestety, wiem). Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Dark_Knight napisał:

@bizz bierz to, co ma automat. Jeździła z automatem, nie jest młoda zapewne więc manual to będzie męka.

 

 

Jeździła z automatem do 2006 roku bodajże, ostatnie 14 lat manual, ale wiem z doświadczenia jak łatwo jest ogarnąć automat i jak bardzo odciąża on uwagę u osób dla których jazda nie jest procesem automatycznym.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, bizz napisał:

Aczkolwiek z CVT w Aklasie zaskoczyłeś mnie max, byłem przekonany że siedziały tam zwykłe hydrauliczne skrzynie.

 

Inaczej zapytam, bo widzę że masz więcej wiedzy ode mnie:

- jeśli A klasa to jaki silnik i czy automat zwykły tam występował?

- Megane wiem, ale jest ich garstka z automatem i raczej 2.0, a to będzie paliło z 12 w mieście, jeśli nie automat to 1.6 bo było ich tysiące, pytanie czy 1.4 benzyna też awaryjne?

- Clio - tylko wolnossące czy 1.2 tce też może być? (pytam o awaryjność)

Pug 2.0 hdi też ma opinie jak 1.6? długowieczny przy dobrej obsłudze?

Jeśli w Pugu 207 lub 308 benzyna, to która konkretnie bo jest ich multum?

 

W W169 nie występował inny automat, niż CVT (722.8). Silniki są dość pancerne, tylko benzyny dużo palą.

Zwykły hydraulik był w starszej A-klasie W168. 

Megane miało skrzynię DP0, czyli francuska klasyka. Średnio udana, ale ogólnie znana w warsztatach i dużo części do niej. Była i z 2.0 i z 1.6. Nie występowała z 1.4.

Silnik lepszy 2.0, bo w 1.6 zawodziło koło zmiennych faz rozrządu. Koszt teraz chyba ok 300-400zł, poza tym reszta idiotoodporna i świetnie pracuje na LPG. Zresztą wszystkie silniki Renault doskonale jeżdżą na gazie. Łatwo się regulują i mają hydrauliczne popychacze. Nawet wiele błedów montażowych wybaczają. Dotyczy to też 1.4

1.2 tce, jeśli ten starszy na pośrednim wtrysku, to też może być.

 

2.0 HDI to legenda. Bardzo trwały silnik. 1.6HDI oprócz podkładek pod wtryski i sitka w przewodzie olejowym nie ma typowych usterek(pomijając typowe dla wszystkich diesli).

 

W Peugeotach omijać silniki benzynowe na łańcuchu. To dziecko współpracy z BMW. 

Te na pasku są świetne.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, ghost2255 napisał:

 

W W169 nie występował inny automat, niż CVT (722.8). Silniki są dość pancerne, tylko benzyny dużo palą.

Zwykły hydraulik był w starszej A-klasie W168. 

Megane miało skrzynię DP0, czyli francuska klasyka. Średnio udana, ale ogólnie znana w warsztatach i dużo części do niej. Była i z 2.0 i z 1.6. Nie występowała z 1.4.

Silnik lepszy 2.0, bo w 1.6 zawodziło koło zmiennych faz rozrządu. Koszt teraz chyba ok 300-400zł, poza tym reszta idiotoodporna i świetnie pracuje na LPG. Zresztą wszystkie silniki Renault doskonale jeżdżą na gazie. Łatwo się regulują i mają hydrauliczne popychacze. Nawet wiele błedów montażowych wybaczają. Dotyczy to też 1.4

1.2 tce, jeśli ten starszy na pośrednim wtrysku, to też może być.

 

2.0 HDI to legenda. Bardzo trwały silnik. 1.6HDI oprócz podkładek pod wtryski i sitka w przewodzie olejowym nie ma typowych usterek(pomijając typowe dla wszystkich diesli).

 

W Peugeotach omijać silniki benzynowe na łańcuchu. To dziecko współpracy z BMW. 

Te na pasku są świetne.

 

 

 

Dziękuję, takiego łopatologicznego wyjaśnienia potrzebowałem.

Jedynie LPG odpada, bo Mama panicznie się boi gazu.

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, ghost2255 napisał:

 

2.0 HDI to legenda. Bardzo trwały silnik. 1.6HDI oprócz podkładek pod wtryski i sitka w przewodzie olejowym nie ma typowych usterek(pomijając typowe dla wszystkich diesli).

 

W Peugeotach omijać silniki benzynowe na łańcuchu. To dziecko współpracy z BMW. 

Te na pasku są świetne.

 

 

 

A w Peugeocie były zwykłe automaty? Tylko to mi zostało do pełnej jasności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były i hydrauliki i ETG, czyli zautomatyzowane manuale.

Rozpoznasz po wybieraku. Hydraulik ma "PRND", a ETG ma "A-M-R + -"

Czyli jak nie ma "P" na wybieraku, to nie jest hydraulik.

Ta zasada obowiązuje we wszystkich markach, gdzie występował równolegle hydraulik i ETG/ASG.

Edytowane przez ghost2255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Były i hydrauliki i ETG, czyli zautomatyzowane manuale.
Rozpoznasz po wybieraku. Hydraulik ma "PRND", a ETG ma "A-M-R + -"
Czyli jak nie ma "P" na wybieraku, to nie jest hydraulik.
Ta zasada obowiązuje we wszystkich markach, gdzie występował równolegle hydraulik i ETG/ASG.
Cvt miewały też oznaczenia PRND.

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, DZIDA napisał:

Cvt miewały też oznaczenia PRND.

Oczywiście. Również w DSG.

 

Dlatego napisałem: "Rozpoznasz po wybieraku. Hydraulik ma "PRND", a ETG ma "A-M-R + -"
Czyli jak nie ma "P" na wybieraku, to nie jest hydraulik.
Ta zasada obowiązuje we wszystkich markach, gdzie występował równolegle hydraulik i ETG/ASG."

 

Mi chodziło tylko o przypadek, gdy występowały albo hydrauliki albo ASG.

 

Temat ma jeszcze parę niuansów i można je rozwinąć, ale one nie mają związku z tematem autora, więc nie rozwijam tego tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecę żadnej osobówki z powyższych bo są wujowe do wsiadania.

3 lata temu kupiłem pierwsze wyższe auto i już za nic nie namówisz mnie na zwykłe.

Teraz takie Mondeo mk5 to dla mnie dramat, kara, jak mam tym jechać.

Bardzo, ale to bardzo polecam na miasto Meriva A 1.4 90KM.

Wiem bo mam, auto na dojazdach do sklepu/przedszkola pali 7 beny , a do przedszkola mam 1,5km.

Do tego super widoczność, wspomaganie kierownicy elektryczne, oczywiście klima, świetne fabryczne audio, aluski.

Naprawdę mega, wsiada się i siedzi nawet minimalnie wyżej niż w Kangoo.

Zapewniam cię, mama będzie mega zachwycona, a jak chcesz to kup jej 1.8 16V z klasycznym hydraulicznym automatem 👍

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.06.2020 o 14:46, bizz napisał:

95% tras to miasto, roczny przebieg max 8 tyś, pewnie będzie to ostatnie auto Mamy. Budżet 15 kpln nieprzekraczalny.

Pomożecie?

 

Clio 1.2 jak pisali inni będzie ok.

Rok temu sprzedałem za 11 500 zł Clio z 2008 roku właśnie z tym silnikiem. Przebiegu miało na blacie 125 000 km chyba, ile w rzeczywistości to nie wiem, ale było dobrze utrzymane przez poprzednich właścicieli. Żona jeździła nim 6 lat, poza padającymi żarówkami, problemem z regulacją przednich świateł oraz mułowatym silnikiem nie było problemów.

Nowy właściciel chyba dalej zadowolony. Na plus dla kobiet wysoka pozycja za kierownicą.

 

W tym budżecie to raczej będzie najmłodsze. Raczej unikałbym 1.5 dCi jeśli nie chcesz niepotrzebnych problemów, przy takich przebiegach nie warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, technix napisał:

Ja nie polecę żadnej osobówki z powyższych bo są wujowe do wsiadania.

3 lata temu kupiłem pierwsze wyższe auto i już za nic nie namówisz mnie na zwykłe.

Teraz takie Mondeo mk5 to dla mnie dramat, kara, jak mam tym jechać.

Bardzo, ale to bardzo polecam na miasto Meriva A 1.4 90KM.

Wiem bo mam, auto na dojazdach do sklepu/przedszkola pali 7 beny , a do przedszkola mam 1,5km.

Do tego super widoczność, wspomaganie kierownicy elektryczne, oczywiście klima, świetne fabryczne audio, aluski.

Naprawdę mega, wsiada się i siedzi nawet minimalnie wyżej niż w Kangoo.

Zapewniam cię, mama będzie mega zachwycona, a jak chcesz to kup jej 1.8 16V z klasycznym hydraulicznym automatem 👍

 

 

Niestety, kobieta kupuje oczami, Meriva A nawet u mnie powoduje ból oczu.

 

Ale dzięki za wpis, w sumie poszukam dobrego egzemplarza i wsadzę ją do środka, może zmieni zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bizz napisał:

 

 

Niestety, kobieta kupuje oczami, Meriva A nawet u mnie powoduje ból oczu.

 

Ale dzięki za wpis, w sumie poszukam dobrego egzemplarza i wsadzę ją do środka, może zmieni zdanie.

 

Masz nawet jedna na gieldze AK ze Slaska :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, technix napisał:

To może jakiś ix20 czy venga.

Naprawdę, cokolwiek, ale wyższe , będzie Ci wdzięczna

 

Jej przyjaciółka jeździ Vengą, próbowała parę razy, nie podoba się. Za wysoko się siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżeli 207, to lepiej benzyna 1.4 :) idealne do miasta. generalnie te 75Km nie jedzie, ale silnik jest za to jest pancerny. z bolączek to zawieszenie. raz wypada końcówka drążka, raz łącznik stabilizatora. auto jest u mnie w rodzinie od 2008 i chyba zostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 26.06.2020 o 14:46, bizz napisał:

Pomożecie?

ale wybór... śmietanka francuzów :) 308 bym wziął z tych wszystkich

 

golfa próbowała?

https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-1-6-mpi-goal-CID5-IDFfmHB.html#0810a55963

 

A może merca podremontować i niech śmiga dalej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

ale wybór... śmietanka francuzów :) 308 bym wziął z tych wszystkich

 

golfa próbowała?

https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-1-6-mpi-goal-CID5-IDFfmHB.html#0810a55963

 

A może merca podremontować i niech śmiga dalej?

 

Tak, Golfa chciałaby najbardziej ale po ostatniej wrzutce tutaj parę miesięcy temu większość odradziła Golfa jako bardziej awaryjne auto od Clio.

Poza tym Golf będzie z rocznika około 2005, Clio już 5 lat mniej.

 

Mercedes ma zgnitą podłogę. Co bym nie zrobił, wyjdzie znowu. Poza tym brak klimy i poziom bezpieczeństwa praktycznie zerowy, a babcia chciałaby wozić i czasem wozi wnuki (no i sama jest mi też bliska i chciałbym jej zapewnić komfort i bezpieczeństwo).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bizz napisał:

 

Tak, Golfa chciałaby najbardziej ale po ostatniej wrzutce tutaj parę miesięcy temu większość odradziła Golfa jako bardziej awaryjne auto od Clio.

Poza tym Golf będzie z rocznika około 2005, Clio już 5 lat mniej.

 

kapuje, clio nie jest złe, tylko jak zawsze elektryka...

a może coś w tym stylu

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-mazda-3-ID6D8kLf.html?

jak blacha jeszcze ok to pośmiga

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, bielaPL napisał:

 

kapuje, clio nie jest złe, tylko jak zawsze elektryka...

a może coś w tym stylu

https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-3-mazda-3-ID6D8kLf.html?

jak blacha jeszcze ok to pośmiga

 

Mazdy nie kupię. Mam w domu od trzech lat nową 6 i nie polecę nikomu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.