Jump to content

Alfa Romeo Stelvio


Recommended Posts

2 minuty temu, kravitz napisał:

2. Lepsze dbanie o prawa nabywców w USA. Samochód ma być trwalszy, bo jest lepsze egzekwowanie praw gwarancyjnych

3. Jakieś unijne wymogi ekologiczne. Im dłuższe interwały, tym producent płaci mniej "kary" za coś

Te dwa punkty mają sens. Pytanie który bardziej.

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kravitz napisał:

 

Aha, na kńcu uczciwie stwierdza, że niemiecka konkurencja jest lepsza.

 

 

Zapomniałeś też dodać, że od dużo droższej konkurencji biorąc pod uwagę ten sam poziom wyposażenia. To podkreślił na końcu sam właściciel auta.

 

 

Link to post
Share on other sites
18 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Przeciez zawsze mozna wymieniac czesciej ;]

Najlepsze jest to, ze najwiekszy problem z interwalami maja ci co tych aut nie kupuja ;)

 

Tym bardziej, że potrafi być stosowny wpis w książce gwarancyjnej, jeżeli auto pracuje w cięższych warunkach jakim jest jazda miejska to należy olej wymieniać co rok/15kkm.

Chociaż VW i Skoda nie dają książek, więc nie wiem gdzie tam tego szukać :).

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, kravitz napisał:

 

 

Gość sporo jeździ.

W niecałe 2 lata zrobił prawie 100tyś km.

MultiAir już padł przy 40tyś km.

 

Olej wymieniał co 10tys., a co 15tys. serwis.

Jak często jest w serwisie na samą "eksploatacje" to każdy musi sobie sam odpowiedzieć.

 

Co ciekawe zastanawiał się przy kupnie pomiędzy ta Alfą, a Stingerem i Arteonem.

Moim zdaniem wybrał najgorzej jak mógł.

 

Filmik długi, ale info awariach jest chyba do 11ej minuty.

Aha, na kńcu uczciwie stwierdza, że niemiecka konkurencja jest lepsza.

 

 

To jest żart.

Auto raczej jako pomnik.

Żartem są tego typu niby testy i na ich podstawie wyrabianie opinii- nie znam osobiście żadnego padu MA w Giulii i Stelvio. Wyrabianie sobie opinii na podstawie jednego testu jest co najmniej śmieszne. Gościu trzepał po 50 tkm rocznie- jak dobry akwizytor- wątpię, że olej wymieniał co 10 tkm.

No a porównywanie Giulii do Stingera czy Arteona go kompletne nierozumienie. no ale jestem nieobiektywny.

 

 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Teraz, stig napisał:

Zapomniałeś też dodać, że od dużo droższej konkurencji biorąc pod uwagę ten sam poziom wyposażenia. To podkreślił na końcu sam właściciel auta.

 

 

 

Tak, tu się zgadza. Niemieckie auta były droższe.

Aczkolwiek podkreślił tez, ze kupował auto pod koniec 2018 roku i potrzebował kupic auto placowe.

Ja tak samo miałem. Zmieniały sie wtedy przepisy leasingowe.

I na samym początku prawie powiedział, że Arteonów i Stingerów juz właściwie nie było, a Alfy było do wyboru do koloru i nawet w takim okresie dali mu rabat z o ile pamiętam 250k na 180k ;]

Jakiś powód chyba był, że te Alfy zostały na placu i rabat był przeogromny ;]

 

Powód poznał podczas "eksploatacji".

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, marcindzieg napisał:

W EU. W USA co 15. W tych samych autach.

Kiedyś się to tłumaczyło inną specyfiką jazdy. Nie tylko oleje rozrządy też potrafiły mieć krótsze interwały.

Ciekawe czy tak nadal jest :hmm:

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Dareek napisał:

no a w 1.4 robią to w 15 minut tak? Wiesz skończ teoretyzować.

Przecież czy w 1.4 i 2.0  trzeba górę rozebrać - żadna nowość-  to nie filtr oleju że trwa to kilka chwil.

Konstrukcja jest identyczna? Zluzuj trochę bo się strasznie w temacie Alfy spinasz 😁

Link to post
Share on other sites
20 minut temu, marcindzieg napisał:

Te dwa punkty mają sens. Pytanie który bardziej.

na rynek USA w instrukcji zalecany jest olej z normą SN plus a EU nie ma o tym ani słowa.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Teraz, stig napisał:

Konstrukcja jest identyczna? Zluzuj trochę bo się strasznie w temacie Alfy spinasz 😁

po prostu przestań pisać głupoty- jak czegoś nie wiesz to nie pisz bo aż oczy bolą.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Dareek napisał:

Żartem są tego typu niby testy i na ich podstawie wyrabianie opinii- nie znam osobiście żadnego padu MA w Giulii i Stelvio. Wyrabianie sobie opinii na podstawie jednego testu jest co najmniej śmieszne. Gościu trzepał po 50 tkm rocznie- jak dobry akwizytor- wątpię, że olej wymieniał co 10 tkm.

No a porównywanie Giulii do Stingera czy Arteona go kompletne nierozumienie. no ale jestem nieobiektywny.

 

 

 

Warunki do jazdy to auto moim zdaniem miało wybitnie korzystne.

A wnioskuje to po tym, że gość wspomniał że ma jeszcze ori klocki hamulcowe.

Łatwo zgadnąć, że nie była to jazda miejsca, ani jazda na ściganta gdzie jest ciągle haz hamulec.

A jednak się wysrało i jednak bierze olej.

 

Dlaczego z Fiatami i Alfami to jest tak, że akurat ten test jest nieobiektywny, że to akurat felerny egzemplarz i w ogóle wszystko sie nie zgadza, a testujący przekupiony?

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, sherif napisał:

Kiedyś się to tłumaczyło inną specyfiką jazdy. Nie tylko oleje rozrządy też potrafiły mieć krótsze interwały.

Ciekawe czy tak nadal jest :hmm:

na rynek USA interwał przeglądów jest niemal identyczny

Link to post
Share on other sites
Teraz, kravitz napisał:

 

 

 

Dlaczego z Fiatami i Alfami to jest tak, że akurat ten test jest nieobiektywny, że to akurat felerny egzemplarz i w ogóle wszystko sie nie zgadza, a testujący przekupiony?

a nie wiem- ja nigdy nie miałem problemów z fiatami i AR. jakieś mityczne alternatory i inne bzdety- może dlatego że nie poprawiałem na silę fabryki? nie wiem . Wiem jedno zaczęłoby się psuć od razu poszłoby do sprzedaży- nie mam czasu i nerwów na ujadanie się po serwisach.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, sherif napisał:

Kiedyś się to tłumaczyło inną specyfiką jazdy. Nie tylko oleje rozrządy też potrafiły mieć krótsze interwały.

Ciekawe czy tak nadal jest :hmm:

Nie wiem. Jestem po prostu ciekawy dlatego pytam. Może ktoś to jest w stanie wyjaśnić. W końcu to forum motoryzacyjne. To, co napisał @kravitz jest sensowne.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, kravitz napisał:

 

Tak, tu się zgadza. Niemieckie auta były droższe.

Aczkolwiek podkreślił tez, ze kupował auto pod koniec 2018 roku i potrzebował kupic auto placowe.

Ja tak samo miałem. Zmieniały sie wtedy przepisy leasingowe.

I na samym początku prawie powiedział, że Arteonów i Stingerów juz właściwie nie było, a Alfy było do wyboru do koloru i nawet w takim okresie dali mu rabat z o ile pamiętam 250k na 180k ;]

Jakiś powód chyba był, że te Alfy zostały na placu i rabat był przeogromny ;]

 

Powód poznał podczas "eksploatacji".

No ale to chyba dobrze dla klienta? 🤣

Wyszły im te modele, ale konkurencja jako całość jest z przodu bo trzepią premium modele od lat mając przez to ogromne doświadczenie.

Czas pokaże jak to z tymi modułami jest choć sam osobiście mimo całej sympatii bym się wahał co do kupna z rynku wtórnego.
 

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Dareek napisał:

po prostu przestań pisać głupoty- jak czegoś nie wiesz to nie pisz bo aż oczy bolą.

No i taka z Tobą dyskusja 👎

Link to post
Share on other sites
55 minut temu, Vadero napisał:

Jednak jeśli kupiłbym auto dla siebie z zamiarem trzymania go nieokreśloną ale jednak dłuższą ilość czasu, to żadnego long life - 15/20kkm jak producent zaleca przy serwisie nie-long life i koniec. Jest na to w opór materiału że jednak stary olej powoduje znacznie szybsze zużycie silnika. 

Ja mam inne zdanie, poparte naprawdę dużą próbką statystyczną. IMO wymiana oleju co 30 kkm lub raz w roku (w zależności od przebiegu, ale nie rzadziej niż raz w roku) jest wystarczające. W żadnym z użytkowanych aut nie doszło do awarii spowodowanej olejem.

 

Jeśli ktoś jeździ mniej to i tak wymieni olej raz w roku. Oczywiście mówię o samochodach, w których producent rekomenduje takie rozwiązanie.

  • Like 7
Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, kravitz napisał:

 

Warunki do jazdy to auto moim zdaniem miało wybitnie korzystne.

A wnioskuje to po tym, że gość wspomniał że ma jeszcze ori klocki hamulcowe.

Łatwo zgadnąć, że nie była to jazda miejsca, ani jazda na ściganta gdzie jest ciągle haz hamulec.

A jednak się wysrało i jednak bierze olej.

 

 

popatrz miałem nowego VW cc w 2015 r. i po 3500 km pił olej skrzynia szarpała padło radio dotykowe rozwarstwią się szyba czołowa i piszczały hamulce- strach pomyśleć co byłoby dalej. Chyba swoje przypadki może wskazać każdy- oczywiście niczego to nie tłumaczy.

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, stig napisał:

No ale to chyba dobrze dla klienta? 🤣

Wyszły im te modele, ale konkurencja jako całość jest z przodu bo trzepią premium modele od lat mając przez to ogromne doświadczenie.

Czas pokaże jak to z tymi modułami jest choć sam osobiście mimo całej sympatii bym się wahał co do kupna z rynku wtórnego.
 

konkurencja ma doświadczenie?-  przepraszam ale jak się czyta na temat usterek i wtop konkurencji to przy tym moduł MA to pikuś.

a co do używki - jak pisałem w porównaniu z 1.4 moduł MA w 2.0  to marines marginesu.

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Dareek napisał:

popatrz miałem nowego VW cc w 2015 r. i po 3500 km pił olej skrzynia szarpała padło radio dotykowe rozwarstwią się szyba czołowa i piszczały hamulce- strach pomyśleć co byłoby dalej. Chyba swoje przypadki może wskazać każdy- oczywiście niczego to nie tłumaczy.

 

Statystyka tłumaczy.

A ta dla Alfy jest przeokrutna.

Link to post
Share on other sites
Teraz, kravitz napisał:

 

Statystyka tłumaczy.

A ta dla Alfy jest przeokrutna.

patrzysz cały czas przez pryzmat modeli typ 147, 156 czy starej 159 - Giulietta, Giulia czy Stelvio to zupełnie inna bajka. Miałem 2 giulietty mam Stelvio o Giulie w domu wiec coś mogę powiedzieć - może "myk" jest w tym że kupione jako nowe i serwisowanie normalnie.

 

Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Dareek napisał:

patrzysz cały czas przez pryzmat modeli typ 147, 156 czy starej 159 - Giulietta, Giulia czy Stelvio to zupełnie inna bajka. Miałem 2 giulietty mam Stelvio o Giulie w domu wiec coś mogę powiedzieć - może "myk" jest w tym że kupione jako nowe i serwisowanie normalnie.

 

 

Jak wyszła 159, melodia była grana ta sama. To juz nowy model, nie ma nic wspólnego ze starym.

I tak dalej i tak dalej.

 

A teraz mamy nowe Alfy które jak widać żra olej i sypia sie w niej kluczowe rzeczy w silniku.

Pewnie teraz czekamy na lifting i tak dalej.

 

https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, kravitz napisał:

 

Jak wyszła 159, melodia była grana ta sama. To juz nowy model, nie ma nic wspólnego ze starym.

I tak dalej i tak dalej.

 

A teraz mamy nowe Alfy które jak widać żra olej i sypia sie w niej kluczowe rzeczy w silniku.

Pewnie teraz czekamy na lifting i tak dalej.

 

https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/

Tylko dlaczego używasz stwierdzeń typu sypie które oznaczają nic innego jak masowe problemy? Jakie są statystyki dla tego elementu? Nie masz takiej wiedzy.

A propo statystyk pojawiła się też taka. Trzeba ją przemilczeć bo nie pasuje do światopoglądu?

http://dailydriver.pl/nowosci/wydarzenia/alfa-romeo-giulia-i-drugie-miejsce-w-niemieckim-w-rankingu-niezawodnosci/

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, kravitz napisał:

 

Jak wyszła 159, melodia była grana ta sama. To juz nowy model, nie ma nic wspólnego ze starym.

I tak dalej i tak dalej.

 

A teraz mamy nowe Alfy które jak widać żra olej i sypia sie w niej kluczowe rzeczy w silniku.

Pewnie teraz czekamy na lifting i tak dalej.

 

https://www.caranddriver.com/reviews/a23145269/alfa-romeo-giulia-quadrifoglio-reliability-update/

mam Ci wymienić wspaniałe modele VAG-a czy innych gdzie srało się wszystko na potęgę od silników skrzyń biegów i rdzy? - trosze obiektywizmu bo wyrabiasz sobie opinie na podstawie jednego przypadku i dorabiasz ideologie- jeździ tych aut tysiące i nie słychać o spektakularnych wtopach jak np TSI. Tylko wiem AR nawet żarówka jaj się spali to złom a VAG to przecież masówka ma prawo i nie ma problemu - obiektywizm wg AK -osób które w życiu aut tej marki nie mieli.

dla mnie VAG ro szczyt złomu - żeby po 3500 tkm w aucie za niemal 200 tyś brało 1l/1000 km DSG szarpało rozłaziły się przednie szyby, radia strzelały focha i blokowały hamulce. a do tego serwis który robił z człowieka debila że szybę uszkodził rzekomo kamień latający w ....środku.

wklejałem swego czasu foty błotników tylnych w 2 letnim G VII jak pięknie zardzewiały ranty i odwarstwiły się od reszty konstrukcji auta dzieki czemu samochód przypominał wannę- rozmawiajmy o faktach nie powtarzanych mitach.

 

Edited by Dareek
  • Like 1
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, stig napisał:

Tylko dlaczego używasz stwierdzeń typu sypie które oznaczają nic innego jak masowe problemy? Jakie są statystyki dla tego elementu? Nie masz takiej wiedzy.

A propo statystyk pojawiła się też taka. Trzeba ją przemilczeć bo nie pasuje do światopoglądu?

http://dailydriver.pl/nowosci/wydarzenia/alfa-romeo-giulia-i-drugie-miejsce-w-niemieckim-w-rankingu-niezawodnosci/

 

Tak, ta statystyka pokazuje, że Alfy maja się świetnie.

To jest własnie ta głęboko ukrywana statystyka, zresztą celowo.

 

 

Link to post
Share on other sites
10 minut temu, Dareek napisał:

mam Ci wymienić wspaniałe modele VAG-a czy innych gdzie srało się wszystko na potęgę od silników skrzyń biegów i rdzy? - trosze obiektywizmu bo wyrabiasz sobie opinie na podstawie jednego przypadku i dorabiasz ideologie- jeździ tych aut tysiące i nie słychać o spektakularnych wtopach jak np TSI. Tylko wiem AR nawet żarówka jaj się spali to złom a VAG to przecież masówka ma prawo i nie ma problemu - obiektywizm wg AK -osób które w życiu aut tej marki nie mieli.

 

Jak sie VAGi wysrywały, pękały paski, łańcuchy rozrzadu, robił nagar w ich silnikach, to....ja tych aut nie kupowałem.

Dlaczego to cięzko zrozumieć?

Dlaczego w ogóle jest cos takiego jak fan marki i broni jej jak niepodległości?

 

Kupuję to co jest w danym momencie mi wygodnie, co sie opłaca i co ma opinię tego że sie nie sypie.

 

Z włoszczyzny sie wyleczyłem, bo właśnie zawsze było to "to nie ten model, tylko ten nowszy".

Jak widac klienci też.

Link to post
Share on other sites
8 minut temu, kravitz napisał:

 

Tak, ta statystyka pokazuje, że Alfy maja się świetnie.

To jest własnie ta głęboko ukrywana statystyka, zresztą celowo.

 

 

Czyli jak dobrze to spisek? Jak źle to się wszystko zgadza?

Swoją drogą swoje negatywne nastawienie zdobyłeś po jednej używanej 159? 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 minut temu, kravitz napisał:

 

Jak sie VAGi wysrywały, pękały paski, łańcuchy rozrzadu, robił nagar w ich silnikach, to....ja tych aut nie kupowałem.

Dlaczego to cięzko zrozumieć?

Dlaczego w ogóle jest cos takiego jak fan marki i broni jej jak niepodległości?

 

Kupuję to co jest w danym momencie mi wygodnie, co sie opłaca i co ma opinię tego że sie nie sypie.

 

Z włoszczyzny sie wyleczyłem, bo właśnie zawsze było to "to nie ten model, tylko ten nowszy".

Jak widac klienci też.

Widzisz ale ja też tak kupuje od kilku lat AR - jakoś moje własne użytkowanie przeczy twoim założeniom. Mnie tak wyleczyła grupa VAG po Vw cc i GVII - i jakoś ze znanych mi ozób nikt po przygodzie z VAG nie wrócił.

Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, stig napisał:

Czyli jak dobrze to spisek? Jak źle to się wszystko zgadza?

Swoją drogą swoje negatywne nastawienie zdobyłeś po jednej używanej 159? 

@stig trzeba poprosić M o zamknięcie wątku z podsumowaniem AR to złom.

  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, stig napisał:

Czyli jak dobrze to spisek? Jak źle to się wszystko zgadza?

Swoją drogą swoje negatywne nastawienie zdobyłeś po jednej używanej 159? 

 

Tak, ten mój egzemplarz tez był tym niewłaściwym. Inne na pewno były lepsze.

Alfa wtedy była tez na dnie statystyk niezawodnosci, ale to jednak ten mój egzamplarz był tym najgorszym.

 

Nic to, że wymieniane elementy czy to ori czy zamienniki sypały sie tak samo. 

To moja wina i mojego egzemplarza.

 

Tak własnie było :)

Link to post
Share on other sites
21 minut temu, kravitz napisał:

 

Tak, ten mój egzemplarz tez był tym niewłaściwym. Inne na pewno były lepsze.

Alfa wtedy była tez na dnie statystyk niezawodnosci, ale to jednak ten mój egzamplarz był tym najgorszym.

 

Nic to, że wymieniane elementy czy to ori czy zamienniki sypały sie tak samo. 

To moja wina i mojego egzemplarza.

 

Tak własnie było :)

Nie uczciwa jest zatem taka krytyka po tak bogatym doświadczeniu chociaż trochę to rozumiem bo często Alfy porównuje się do kobiety a ta puszczała się na lewo i prawo. Źle wybrałeś 🤪👍

  • Like 1
  • Haha 1
Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, kravitz napisał:

Z włoszczyzny sie wyleczyłem, bo właśnie zawsze było to "to nie ten model, tylko ten nowszy".

 

"Choroby wieku dziecięcego" trapią właściwie każdą markę. Posiadam już drugie auto włoskie i mimo usterek, póki co (odpukać w nie malowane), żadne z nich na trasie nie zawiodło. Pewnie dlatego nie mam problemu z wyborem kolejnego auta, którym będzie prawdopodobnie Giulietta w bezpiecznym silniku benzynowym 1.4 120KM (bez Multiair).

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.02.2021 o 10:02, Dareek napisał:

Żartem są tego typu niby testy i na ich podstawie wyrabianie opinii- nie znam osobiście żadnego padu MA w Giulii i Stelvio. Wyrabianie sobie opinii na podstawie jednego testu jest co najmniej śmieszne. Gościu trzepał po 50 tkm rocznie- jak dobry akwizytor- wątpię, że olej wymieniał co 10 tkm.

No a porównywanie Giulii do Stingera czy Arteona go kompletne nierozumienie. no ale jestem nieobiektywny.

 

 

A przypadkiem nie jest to padaka z początku produkcji MA? Kiedy to była nowość? I padała na potęgę? Aczkolwiek mój znajomy ma guliette 170Km i jakoś nic mu nie padło...

Link to post
Share on other sites
W dniu 23.02.2021 o 22:47, bochumil napisał:

 

"Choroby wieku dziecięcego" trapią właściwie każdą markę. Posiadam już drugie auto włoskie i mimo usterek, póki co (odpukać w nie malowane), żadne z nich na trasie nie zawiodło. Pewnie dlatego nie mam problemu z wyborem kolejnego auta, którym będzie prawdopodobnie Giulietta w bezpiecznym silniku benzynowym 1.4 120KM (bez Multiair).

Chipniesz na 165 a będziesz pan zadowolony :)

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, HARDTECHNO napisał:

A przypadkiem nie jest to padaka z początku produkcji MA? Kiedy to była nowość? I padała na potęgę? Aczkolwiek mój znajomy ma guliette 170Km i jakoś nic mu nie padło...

nie słyszałem o padzie Ma w G i S

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
W dniu 23.02.2021 o 11:05, kravitz napisał:

 

Tak, ten mój egzemplarz tez był tym niewłaściwym. Inne na pewno były lepsze.

Alfa wtedy była tez na dnie statystyk niezawodnosci, ale to jednak ten mój egzamplarz był tym najgorszym.

 

Nic to, że wymieniane elementy czy to ori czy zamienniki sypały sie tak samo. 

To moja wina i mojego egzemplarza.

 

Tak własnie było :)

 

Jak dbasz tak masz! Zapewne źle dbałeś i tyle ;] 

Poza tym musisz przyjąć definicję (bez)usterkowości Fiata - usterka jest wtedy, gdy auto stanie na trasie. Reszta to eksploatacja. 

Edited by wladmar
Link to post
Share on other sites
Teraz, wladmar napisał:

 

Jak dbasz tak masz! Zapewne źle dbałeś i tyle ;] 

Poza tym musisz przyjąć definicję (bez)usterkowości Fiata - usterka jest wtedy, gdy auto stanie na trasie. Reszta to eksploacja. 

 

Jeśli stanie na trasie to też niekoniecznie - przecież dany element mógł osiągnąć limit swoich możliwości eksploatacyjnych w czasie jazdy akurat. To nadal eksploatacja przecież, tylko tak pechowo się złożyło, że dobiegła końca akurat podczas podróży autostradą na drugim końcu Europy.

:hehe:

 

 

Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, wladmar napisał:

 

Jak dbasz tak masz! Zapewne źle dbałeś i tyle ;] 

Poza tym musisz przyjąć definicję (bez)usterkowości Fiata - usterka jest wtedy, gdy auto stanie na trasie. Reszta to eksploacja. 

 

Ja juz nie udzielam się w tym watku.

Błedem było sie odzywać, bo jak wiadomo wszystko to eksploatacja, a jakikolwiek filmik jest kupiony.

Gośc na filmie mówi o padnietym module MA, ale i tak dalej mozna tutaj poczytać, że "nie słyszałem o padnietym MA w Stelvio" ;]

 

A ja nie słyszałem zeby Kaczynski mlaskał. Nigdy do mnie do domu przeciez nie przyszedł i nie mlaskał ;]

  • Like 3
  • Haha 3
  • dont like 1
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

Jeśli stanie na trasie to też niekoniecznie - przecież dany element mógł osiągnąć limit swoich możliwości eksploatacyjnych w czasie jazdy akurat. To nadal eksploatacja przecież, tylko tak pechowo się złożyło, że dobiegła końca akurat podczas podróży autostradą na drugim końcu Europy.

:hehe:

 

 

 

Wiadomo, użytkownik nie zadbał należycie o wymianę rzeczy ekploatacyjnych przed daleką podróżą z Warszawy do Krakowa. Jak dbasz, tak masz przecież. 

  • Haha 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 22.02.2021 o 18:13, rwIcIk napisał:

W wysilonych benzynowych silnikach z turbo?

Nawet hyundai zaleca zmianę oleju w 1,6t co 15 kkm.

 

a ile tam wchodzi oleju?

bo może być różnica jak do jednego silnika wchodzi 3,5-3,8 litra a do drugiego idzie wlać 5,5 litra ;] 

  • Like 2
Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Cinos napisał:

a ile tam wchodzi oleju?

bo może być różnica jak do jednego silnika wchodzi 3,5-3,8 litra a do drugiego idzie wlać 5,5 litra ;] 

Wiele czynników na to wpływa.

Nie licytowałbym się ;)

 

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.02.2021 o 13:21, wladmar napisał:

 

Jak dbasz tak masz! Zapewne źle dbałeś i tyle ;] 

Poza tym musisz przyjąć definicję (bez)usterkowości Fiata - usterka jest wtedy, gdy auto stanie na trasie. Reszta to eksploatacja. 

Nudne to juz jest... Ciiagle slysze jakie te fiaty sa usterkowe.... i na sile mnie chce AK przekonac ze to zlom...jakies przytyki Ze ciagle pewnoe wymieniam altrrnator i inne pierdoly mi padają....Tylko jakos.. nie wystepuje to  w fiatach, lktore mam/mialem. Po c zymmm slysze jak znajomi sid chwala, ze kupili sobie Vagi... patrzac z politowaniem na moje auto na f...a po czasie narzekaja ze to padlo i tamto ze zre olej ze modul stacyjki na parkingu sie wysypal - laweta i naprawa za 2 kola a potem , wiazka w klapie sie przerwala i w nocy alarm wyl...itp itd.

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
29 minut temu, wladmar napisał:

 

Które to auta mają obecnie moduł stacyjki? 8]

Vagi,  przecież kolega napisał. 

Link to post
Share on other sites
W dniu 25.02.2021 o 09:54, HARDTECHNO napisał:

Chipniesz na 165 a będziesz pan zadowolony :)

 

W następny weekend jadę obczaić mJTD 1.6 105 w kolorze Nero Etna ;)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, wladmar napisał:

 

Wszystkie? 

Wszystkie mają moduły, które się psuje i parę innych części, które się psuja.

Fiat ma tylko jedną alternator 😁😂🤣😂

  • Haha 2
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.