Majsza Napisano 2 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2020 Witam, pacjent jak w temacie. W ostatnim czasie co jakiś czas nie odpalał za pierwszym razem, tylko trzeba było go przekręcić ponownie. Jakieś 3 tygodnie temu, po miejskiej przejażdżce i 15 minutowym postoju odpalił i po chwili od razu zgasł, auto kręciło ale nie odpalało - ponownie odpalił dopiero po kilku godzinach. Jakoś 2 tygodnie temu rano auta nie odpaliło. Próbowane było odpalenie na pych i niestety nic to nie dało. Sprawdzona została pompa paliwa i podaje. Naładowany został również akumulator. Iskra na świecach jest. Po 2 dniach akumulator już naładowany został wsadzony do auta i to nadal tylko kręciło ale nie odpalało. Dzisiaj jak już zabrałem narzędzia aby sprawdzić, co się dzieje auto jak na złość odpaliło bez mrugnięcia, słychać jakby nierówno pracowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 3 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 Miałem podobne objawy jak padał czujnik połozenia wału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majsza Napisano 3 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2020 Sprawdzę czy w ogóle jest, bo na chwilę obecną nie pamiętam a jest to 98 rocznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bolekatepl Napisano 4 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2020 czujnik położenia wału jest w każdym silniku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 6 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2020 W 900-tkach uciążliwy jest też wężyk (zdaje się że od mapsensora)- a właściwie jego nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majsza Napisano 7 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 7 Lipca 2020 @Darcolo wiesz może, który dokładnie? Bo nie ukrywam że trochę tego tam jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszek1207 Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Czujnik położenia wału jest, patrząc po otwarciu maski, po lewej stronie i trzeba zdjąć kolo oraz nadkole aby się do niego dostać. Natomiast mapsensor jest po prawej, obok kielicha i takiej malej puszki bezpieczników, dochodzi do niego wężyk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 @Majsza musisz sprawdzić czujnik położenia wału. Czy czasem nie jest obluzowany. Po drugie. Sprawdzić wężyki od map i podciśnienia . Że starości + zwierzęta lubią pękać.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darcolo Napisano 8 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2020 Dnia 7.07.2020 o 08:55, Majsza napisał: @Darcolo wiesz może, który dokładnie? Bo nie ukrywam że trochę tego tam jest. Jeden jest z takim " pseudo- minifilterkiem" i ten bywa uciążliwy- czasem przez niego (i ten minifilterek też) 900-tki nie chcą odpalać albo nie trzymają obrotów itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.