Skocz do zawartości

Ale historia.


HelixSv

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, mrBEAN napisał:

Jest gdzieś w Szwecji lepsza stacja od tej? :) 

 

Ta stacja jest dziwna. 

1. Ze 4 km od S3 

2. Na jakimś dziwnym zadupiu. Nazywa się Park Technologiczny. Kilka biur i chyba magazynów, sporo w budowie.

3. Tylko 2 CCS, ale za to 3 chademo.

4. Byliśmy koło 19.00. A personel jest chyba do 16.00...

5. ...ale ładując dostaje się kod na wejście do środka, gdzie jest toaleta i strefa VIP,

6. ...w której można zrobić sobie dobrą kawę i wziąć sobie z lodówki butelkę wody gazowanej. Wszystko gratis.

7. Sam proces ładowania jest świetny. Wtyka się wtyczkę i od razu zaczyna się ładowanie. Po skończeniu trzeba zapłacić aby odłączyć wtyczkę od samochodu.

 

Wygląda mi to na bardzo przeinwestowane przedsięwzięcie. Życzę im jak najlepiej.

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, mrBEAN napisał:

Jest gdzieś w Szwecji lepsza stacja od tej? :) 

 

Są takie, co mają więcej stanowisk (ionity), są też takie, co są tańsze, albo oczywiście darmowe.

Ale samo "customer experience" ekoen'u jest trudne do pobicia. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Cezh napisał:

1. Ze 4 km od S3 

Po prostu zrobili pod siedzibą firmy, bo to Stacja Ekoenergetyki. Producent ładowarek DC i innego szpeju.

 

14 minut temu, Cezh napisał:

2. Na jakimś dziwnym zadupiu. Nazywa się Park Technologiczny. Kilka biur i chyba magazynów, sporo w budowie.

Na swoim terenie, brak dodatkowego kosztu. Trochę daleko od S3, ale z drugiej strony do zaakceptowania.

 

14 minut temu, Cezh napisał:

3. Tylko 2 CCS, ale za to 3 chademo.

W pierwszych dniach były 3 CCS, a 2 CHAdeMO.

Ale razem z tą stacją powstała taxi korpo Evity, która ładuje się na tej stacji.

Flota składa się z 15 Leafów, także CHAdeMO było potrzebne więcej jak się okazało w praktyce.

 

16 minut temu, Cezh napisał:

4. Byliśmy koło 19.00. A personel jest chyba do 16.00...

Koronaświrus namieszał, a i tak cud, że tam w ogóle jeszcze utrzymują ten bar.

 

17 minut temu, Cezh napisał:

5. ...ale ładując dostaje się kod na wejście do środka, gdzie jest toaleta i strefa VIP,

I to jest moc.

 

17 minut temu, Cezh napisał:

6. ...w której można zrobić sobie dobrą kawę i wziąć sobie z lodówki butelkę wody gazowanej. Wszystko gratis.

A to już odlot ;) 

 

17 minut temu, Cezh napisał:

7. Sam proces ładowania jest świetny. Wtyka się wtyczkę i od razu zaczyna się ładowanie. Po skończeniu trzeba zapłacić aby odłączyć wtyczkę od samochodu.

Lepiej się nie da dla incydentalnego korzystania.

 

18 minut temu, Cezh napisał:

Wygląda mi to na bardzo przeinwestowane przedsięwzięcie. Życzę im jak najlepiej.

To chyba miał/ma być pokazowa stacja. W planie był rozwój po PL, także aspekt ekonomiczny miał raczej marginalne znaczenie.

Ogólnie miał ktoś jaja, że w takiej formie to zrobili.

Niestety timing fatalny, bo otwarcie chwilę przed koronaświrem.

Oby szło to dalej.

15 minut temu, Cezh napisał:

Ale samo "customer experience" ekoen'u jest trudne do pobicia. 

Głownie o to pytałem, bo wydaje się być unikatowe na skalę światową nawet mam wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i po wakacjach.

Już na wsi w Szwecji.

 

Powrót bez niespodzianek. Wszystkie ładowarki działały, wszystkie darmowe (poza ekoenem, ale tam byłem dla testu) i wszędzie bez kolejki. 

Plus dla Kauflanda Szczecin za to, że ładowarka działa nawet w niehadlową niedzielę.

 

W sumie w obie strony 1900 km za jakieś 90 złotych.

 

Co do samochodu, to i3 nie jest samochodem na takie wyprawy. Zasięg ujdzie, prędkość ładowania jest dobra, ale jest ciasno z tyłu, bagażnik mały i wyciszenie kiepskie.

 

Kia eNiro byłaby dużo lepsza, ale jak się nie ma cierpliwości do czekania, to się lubi, co się ma.

 

Ciekawe, jakie ceny wprowadzi Orlen... Oby były konkurencyjne w stosunku do GreenWay'a.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.07.2020 o 11:10, Cezh napisał:

No i po wakacjach.

Już na wsi w Szwecji.

 

Powrót bez niespodzianek. Wszystkie ładowarki działały, wszystkie darmowe (poza ekoenem, ale tam byłem dla testu) i wszędzie bez kolejki. 

Plus dla Kauflanda Szczecin za to, że ładowarka działa nawet w niehadlową niedzielę.

 

W sumie w obie strony 1900 km za jakieś 90 złotych.

 

Co do samochodu, to i3 nie jest samochodem na takie wyprawy. Zasięg ujdzie, prędkość ładowania jest dobra, ale jest ciasno z tyłu, bagażnik mały i wyciszenie kiepskie.

 

Kia eNiro byłaby dużo lepsza, ale jak się nie ma cierpliwości do czekania, to się lubi, co się ma.

 

Ciekawe, jakie ceny wprowadzi Orlen... Oby były konkurencyjne w stosunku do GreenWay'a.


M.in. dlatego i3 odpadło u mnie w finale. 
Do miasta mega gokarcik ale jako auto uniwersalne nie bardzo, do moich potrzeb.

Za bardzo specyficzne w wielu obszarach.

 

Chyba długo Orlen jeszcze nie wprowadzi opłat, bo za dużo problemów jest na razie. 

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.