Jump to content
angrius

Clio V - moja opinia

Recommended Posts

Miałem dzisiaj przyjemność testować w ramach akcji "365 dni testów Renault" Clio V 1.0 TCe manual. Przejechałem nim 181 km ze średnią prędkością 67 km/h - jakieś 100km z tego to autostrada (120-130km/h), reszta 50/50 miasto/poza miastem. Spalanie wyszło z kompa 5,2 l/100km.

Silnik

Jak dla mnie żwawy, po mieście aż nadto wystarczający, zbiera się bardzo fajnie. Zaskoczyło mnie spalanie chwilowe przy 130 na równej autostradzie, które oscylowało miedzy 5-6 litrów. Obroty przy 130 miały wartość 3000rpm. 

Na zimnym lekkie wahania obrotów na jałowym biegu, potem ani drgnie. Przy wyższych obrotach całkiem miło pomrukiwał. Przynajmniej dla mnie dźwięk był ok jak na 3 cylindry (kiedyś jeździłem matizem). 

 

Wnętrze 

Była to wersja Intense (3 z 4 wersji wyposażenia). Materiały przyjemne. Do wysokości kolan tworzywo miękkie, poniżej plastik, ale nie jakiś ordynarny. Nic nie skrzypiało, ogólnie cisza w samochodzie. Nawet przy 130 spokojnie można było gadać. Wyposażenie całkiem fajne m. in. asystenci pasa ruchu, automatyczne drogowe, rozpoznawanie znaków, full led. Jeśli chodzi o asystentów pasa sprawuje się ok. Na autostradzie właściwie to nie trzeba trzymać kierownicy... System sam utrzymuje auto w pasie ruchu. Z czasem trochę irytować mnie zaczęły próby korekty mojego toru jazdy (odczuwalne szarpnięcia kierownicy), gdy za bardzo zbliżyłem się do linii. Ale wystarczy zmniejszyć czujność systemu lub po prostu go wyłączyć. 

Znaki rozpoznaje prawidłowo i co ciekawe nawet jak nie było znaków to "wiedział" jaka jest v max na danej drodze - podejrzewam, że dane brał z nawigacji. 

A propos nawigacji... Jechałem na GM na smartfonie, a w samochodzie leciała mapa z Tom Toma. W pewnym momencie wg tom Toma jechałem po nie istniejącej drodze - mapy trzeba by zaktualizować. 

Widoczność do tyłu dosyć ograniczona przez małą tylną szybę i szerokie słupki c. 

 

Jeśli chodzi o miejsce w kabinie to jest ok jak na takie autko. Fotele bardzo wygodne i spokojnie można jechać w dłuższą trasę. Z tyłu mieściły się dwa foteliki z dziećmi bez problemu. Bagażnik jak na auto miejskie spory, głęboki - wysoki próg załadunku. 

 

Auto prowadziło się stabilnie, zawieszenie radziło sobie z dziurami oraz z pofalowaną A1 między Gliwicami a Pyrzowicami. Pracuje cicho, żadnych stuków itp. 

 

Ogólnie autko bardzo fajne, do miasta w sam raz, ale i w trasie jedzie się przyjemnie i wygodnie. 

 

Jakby coś to pytajcie

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

W każdym Renault, które testowałem zawsze było coś nie tak. Clio bardzo się im udało i jest tak dobrym samochodem, jak na swoją klasę, iż ciężko uwierzyć, że jest to produkt marki Renault!

  • Like 1
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maja sensowne automaty ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minut temu, PawelWaw napisał:

Maja sensowne automaty ? 

Jest EDC (dwu sprzęgłowy suchy) łączony z silnikiem 130 TCe 130KM oraz xtronic (bodajże cvt) z 100 TCe 100KM. Ale jak jedzie to nie wiem 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, angrius napisał:

Jakby coś to pytajcie

Była opcja wzięcia auta do testów podczas weekendu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, angrius napisał:

 

Ogólnie autko bardzo fajne, do miasta w sam raz, ale i w trasie jedzie się przyjemnie i wygodnie. 

 

Jakby coś to pytajcie

 

Jaka cena transakcyjna za takie Clio?

Bo wg cennika z lakierem to dobija w okolice 70kPLN ;]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

Jaka cena transakcyjna za takie Clio?

Bo wg cennika z lakierem to dobija w okolice 70kPLN ;]

 

 

63kpln z lakierem i felgami wychodzi TCe 100 :hmm: Coś musiałeś pododawać ;] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
21 minut temu, iwik napisał:

Była opcja wzięcia auta do testów podczas weekendu? 

Niestety nie. Tylko dni robocze na 24h. Generalnie fajna sprawa takie wypożyczenie. Wg mnie każda szanującą się marka powinna takie coś mieć 

Edited by angrius
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, analyzer64 napisał:

 

63kpln z lakierem i felgami wychodzi TCe 100 :hmm: Coś musiałeś pododawać ;] 

 

Hmm, wersja Intense zaczyna sie od 65900 wg strony Renalt.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Jaka cena transakcyjna za takie Clio?

Bo wg cennika z lakierem to dobija w okolice 70kPLN ;]

 

Za godzinę oddaję to zobaczę co powie

Edited by angrius

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Hmm, wersja Intense zaczyna sie od 65900 wg strony Renalt.

 

A jak Intense to ja przepraszam ;] Można i 80k przekroczyć ;]  Sporo jak za Clio :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym celował w zen z LPG, z jakimiś opcjami być może. Na dziś takie auto sprzedają widzę za niecałe 60k. Poczekamy, zobaczymy... czy będą coś rabatować na koniec roku. Dziś za 60k wybrałbym jednak astrę. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, analyzer64 napisał:

 

A jak Intense to ja przepraszam ;] Można i 80k przekroczyć ;]  Sporo jak za Clio :) 

 

Ale autor opisuje wersje Intense, w nizszych nie ma tyle wspomagaczy i gadzetow ;)

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intens kosztuje na pewno grubo powyżej 60 k PLN. Do tej kwoty co najwyżej niższe wersje wyposażenia.

Jak kupowałem wersje IV to 60 k PLN z hakiem było za Intens GT Line z 90 Tce, a z racji iż nowa wersja jest ok. 15-20% droższa to Intens z lakierem i jakimś tam pakietem spokojnie łyka 70 k PLN + ;] Wg mnie dużo jak z auto klasy B, ale może warto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Mnie tam trochę rozczarował silnik, co prawda to wtrysk pośredni(możliwe lpg). Ale 1.0 TSI 95KM przy nim to rakieta 😄

Edited by czachabrava

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, komor napisał:

Wg mnie dużo jak z auto klasy B, ale może warto..

 

No wiesz...Jazz startuje z pułapu niecałych 94kpln ;] 

  • Haha 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minut temu, czachabrava napisał:

Mnie tam trochę rozczarował silnik, co prawda to wtrysk pośredni(możliwe lpg). Ale 1.0 TSI 95KM przy nim to rakieta 😄

Dlatego ja widzę sens tego auta tylko z LPG, zwłaszcza że dopłata do instalacji jest nieduża. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, analyzer64 napisał:

 

No wiesz...Jazz startuje z pułapu niecałych 94kpln ;] 

 

ale jest hybrid :) to mimo wszystko troche podbija cene. Yarek tez startuje od 59900 ale w hybrydzie od 79900 juz nie wchodzac w szczegoly czy to ta sama wersja wyposazeniowa. 

Co nie zmienia faktu, ze Jazz nawet bez hybrydy byl najdrozszym autem segemntu :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, angrius napisał:

Niestety nie. Tylko dni robocze na 24h. Generalnie fajna sprawa takie wypożyczenie. Wg mnie każda szanującą się marka powinna takie coś mieć

Pytałeś u innych ? Osobiście nigdy nie miałem problemu z wypożyczeniem auta na 1-2dni czy weekend. Jak inaczej np sprawdzic czy do garażu wejdzie :).

14 godzin temu, komor napisał:

Jak kupowałem wersje IV to 60 k PLN z hakiem było za Intens GT Line z 90 Tce, a z racji iż nowa wersja jest ok. 15-20% droższa to Intens z lakierem i jakimś tam pakietem spokojnie łyka 70 k PLN + ;] Wg mnie dużo jak z auto klasy B, ale może warto...

Szukałem w tym budzecie kl A-B ale z automatem i cieżki temat, choć też wydawało mi się, że max wersje kupię :). Niestety auta podrożały a co lepsze oferty sprzedaja się szybko. Zastanawiałem nad Yarisem hybrid z wyprzedaży to już tylko bialy i czarny został za 76k i 82kzł.

Clio z cvt zaczyna się od 62kzl, więc nie tak źle.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, sherif napisał:

Pytałeś u innych ?

W regulaminie akcji jest, że tylko 24h w dni robocze. Limit km do przejechania 365. Wszędzie to obowiązuje 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, sherif napisał:

Clio z cvt zaczyna się od 62kzl, więc nie tak źle

Ale jest to wersja Zen , czyli bieda. Twarde plastiki od samej góry, tradycyjne zegary, a nie cyfrowe i bez wielu rzeczy, które masz w wersji Intense. Oczywiście jak ktoś nie chce fajerwerków to pewnie mu to wystarczy. Ale jeśli mam kupować auto na 7,8 czy 9 lat to jednak chcę się w nim dobrze czuć. Ale to moje zdanie 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minut temu, angrius napisał:

Ale jest to wersja Zen , czyli bieda. Twarde plastiki od samej góry, tradycyjne zegary, a nie cyfrowe i bez wielu rzeczy, które masz w wersji Intense. Oczywiście jak ktoś nie chce fajerwerków to pewnie mu to wystarczy. Ale jeśli mam kupować auto na 7,8 czy 9 lat to jednak chcę się w nim dobrze czuć. Ale to moje zdanie 

 

To jaki rabat finalnie Ci zaproponowali?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

To jaki rabat finalnie Ci zaproponowali?

Finalnie mam propozycję demo z grudnia 2019r z przebiegiem 850km, silnik 1.3 130Tce EDC w wersji Intense plus pakiet stylistyczny, dodatkowo czujniki z przodu, kamera cofania, ekran multimedialny 9,3 cala zamiast 7 cali za 71900zl. Auto samo w sobie jako nowe kosztowało 80 tys plus 8,5tys za dodatki. Zatem za to demo rabat wynosi 17,500zl. Propozycja leasingu gdzie 20% wkładu własnego i 1% wykupu na 60m-cy to rata w wysokości 1182zl, czyli trochę dużo... Za taką ratę mogę mieć P308 z 2019r. w wersji active plus z EAT8 z wkładem tylko 10% (gdyby zwiększyć do 20%, podejrzewam, że rata byłaby ok 1000zl), a auto większe... Chociaż bagażnik na papierze tylko 8 litrów większy... Ale jeszcze bym się musiał tym P308 przejechać i porównać z Clio. Gdybym znalazł lepsze finansowanie na Clio to byłaby to ciekawa propozycja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, angrius napisał:

Finalnie mam propozycję demo z grudnia 2019r z przebiegiem 850km, silnik 1.3 130Tce EDC w wersji Intense plus pakiet stylistyczny, dodatkowo czujniki z przodu, kamera cofania, ekran multimedialny 9,3 cala zamiast 7 cali za 71900zl. Auto samo w sobie jako nowe kosztowało 80 tys plus 8,5tys za dodatki. Zatem za to demo rabat wynosi 17,500zl. Propozycja leasingu gdzie 20% wkładu własnego i 1% wykupu na 60m-cy to rata w wysokości 1182zl, czyli trochę dużo... Za taką ratę mogę mieć P308 z 2019r. w wersji active plus z EAT8 z wkładem tylko 10% (gdyby zwiększyć do 20%, podejrzewam, że rata byłaby ok 1000zl), a auto większe... Chociaż bagażnik na papierze tylko 8 litrów większy... Ale jeszcze bym się musiał tym P308 przejechać i porównać z Clio. Gdybym znalazł lepsze finansowanie na Clio to byłaby to ciekawa propozycja. 

 

Przy leasingu nie patrz tylko na rate, ale calkowity koszt ze wszystkim :ok:

P308 to juz stary model, ktory za chwile bedzie mial pewnie nastepce...

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Przy leasingu nie patrz tylko na rate, ale calkowity koszt ze wszystkim :ok:

P308 to juz stary model, ktory za chwile bedzie mial pewnie nastepce...

OC i AC musiałbym jeszcze doliczyć. GAP już jest w racie. Całkowity koszt leasingu był 114,22%

 

Szczerze to nie przeszkadza mi, że byłby nowy model P308. Nawet ma to swoje zalety bo nie będzie chorób wieku dziecięcego. Za P308 przemawia też skrzynia hydrokinetyczna, czyli teoretycznnie bardziej trwała niż dwusprzeglowa jaka jest w Clio... 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, angrius napisał:

OC i AC musiałbym jeszcze doliczyć. GAP już jest w racie. Całkowity koszt leasingu był 114,22%

 

Szczerze to nie przeszkadza mi, że byłby nowy model P308. Nawet ma to swoje zalety bo nie będzie chorób wieku dziecięcego. Za P308 przemawia też skrzynia hydrokinetyczna, czyli teoretycznnie bardziej trwała niż dwusprzeglowa jaka jest w Clio... 

 

A gdzie to piękne finansowanie reno do 103%??

Chyba masz za długi leasing. Przy 36 miesiącach wychodzi opłacalnie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minut temu, angrius napisał:

OC i AC musiałbym jeszcze doliczyć. GAP już jest w racie. Całkowity koszt leasingu był 114,22%

 

Szczerze to nie przeszkadza mi, że byłby nowy model P308. Nawet ma to swoje zalety bo nie będzie chorób wieku dziecięcego. Za P308 przemawia też skrzynia hydrokinetyczna, czyli teoretycznnie bardziej trwała niż dwusprzeglowa jaka jest w Clio... 

Bardzo drogo  na uzywki to max 108% szukaj. Minus tego automatu to bardzo dlugie przelaczanie z D na R jajo mozna zniesc. Mialem takie z wypozyczalni i przy zawracaniu czy parkowaniu szlag mnie trafial.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, angrius napisał:

W regulaminie akcji jest, że tylko 24h w dni robocze. Limit km do przejechania 365. Wszędzie to obowiązuje 

U większości dealerów masz limit kilometrów, który jest wpisany w umowie najmu. Osobiście dla mnie to i 100km może być, nigdy takim autem nie robiłem specjalnie przebiegów, trochę miasta, szybsza dwupasmówka, parkowanie i garaż - to dla mnie wystarczyło aby wyrobić sobie zdanie nt auta.

Z czasem najmu różnie bywa, jak brałem nowego Superba to była straszna kolejka aby nawet ten dzień pojeździć, ale z Passatem czy Kią nie było problemu z1-2dniami czy weekendem.

3 godziny temu, angrius napisał:

Ale jest to wersja Zen , czyli bieda. Twarde plastiki od samej góry, tradycyjne zegary, a nie cyfrowe i bez wielu rzeczy, które masz w wersji Intense. Oczywiście jak ktoś nie chce fajerwerków to pewnie mu to wystarczy. Ale jeśli mam kupować auto na 7,8 czy 9 lat to jednak chcę się w nim dobrze czuć. Ale to moje zdanie 

Tak właśnie myślałem, a za większą kasę wolałbym już Yarisa. Prawdę mówiąc nawet nie brałem pod uwagę Clio przy wyborze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, sherif napisał:

U większości dealerów masz limit kilometrów, który jest wpisany w umowie najmu. Osobiście dla mnie to i 100km może być, nigdy takim autem nie robiłem specjalnie przebiegów, trochę miasta, szybsza dwupasmówka, parkowanie i garaż - to dla mnie wystarczyło aby wyrobić sobie zdanie nt auta.

Z czasem najmu różnie bywa, jak brałem nowego Superba to była straszna kolejka aby nawet ten dzień pojeździć, ale z Passatem czy Kią nie było problemu z1-2dniami czy weekendem.

Tak właśnie myślałem, a za większą kasę wolałbym już Yarisa. Prawdę mówiąc nawet nie brałem pod uwagę Clio przy wyborze.

A ja z drugiej strony nigdy specjalnie nie prosilem o jazdy probne. Wiekszoscia aut i tak jezdzilem w wypozyczalni wiec wiem czego sie spodziewac.

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minut temu, wujek napisał:

Bardzo drogo  na uzywki to max 108% szukaj.

 

A gdzie mozna wziac leasing na 5 lat z GAPem w racie ponizej 108%?

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, wujek napisał:

A ja z drugiej strony nigdy specjalnie nie prosilem o jazdy probne. Wiekszoscia aut i tak jezdzilem w wypozyczalni wiec wiem czego sie spodziewac.

Też nie wszystkimi jeździłem, np obecne V90 czy Mustanga kupiłem w ciemno :), ale tak się poprostu złożyło, bo nie miałem czasu. Zwykle auto kupuję nie tylko dla siebie ale całej rodziny, więc fajnie aby wszyscy się zmieścili i ocenili. Mam też wjazd do garażu pod skosem i niezbyt szeroki garaż, więc też lubię to sprawdzić, no i oczywiście odczucia.  W wypożyczalniach są często zwykle dziwne wersje i nie zawsze jest to czego się chce, no i zwykle przynajmniej ja wypożyczam mniejsze auta.

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, Maciej__ napisał:

 

A gdzie mozna wziac leasing na 5 lat z GAPem w racie ponizej 108%?

VW bank GAP na 5 lat niepoczebny wystarczy na 3 i wychodzi lekko 108%. Jak wplata nizsza to odpowiednio w dol. Na nowki daja 101% To lepiej nowe polo niz nowe clio :phi: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minuty temu, wujek napisał:

To lepiej nowe polo niz nowe clio

Tylko że polo to będzie golas jak nie wiem za cenę Clio. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minut temu, angrius napisał:

Tylko że polo to będzie golas jak nie wiem za cenę Clio. 

Highline to chyba topowa wersja... https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-polo-highline-1-0-tsi-95km-5-g-ID6D3nWk.html#6208d7bb40

Jest jeszcze Ibiza... https://www.otomoto.pl/oferta/seat-ibiza-wyprzedaz-2019-ibiza-fr-1-0tsi-115km-ID6CIrHi.html#b30fe3c96a

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, angrius napisał:

Tylko że polo to będzie golas jak nie wiem za cenę Clio. 

 

To może to w podobnej cenie: https://www.otomoto.pl/oferta/volkswagen-golf-comf-130km-dsg-climatronic-grz-szyba-reflektoryled-bezwypadkowy-ID6DaLZ2.html#ac51eadcd0

Kombi też są, wybór jest spory. Większość tych aut to poleasingi pracownicze z centrali w Poznaniu trwające 6 miesięcy, następnie odsprzedawane do dealerów na handel. 

Edited by spad
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Ale on chce automat...

A to lipa francuskie bedzie tansze.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, wujek napisał:

Polo od 85kzł z 2019 w ramach wyprzedaży ;], Ibizy są dostępne trochę taniej od ok 72kzł.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, angrius napisał:

Ale jest to wersja Zen , czyli bieda.

Jak sobie pomyślę że jeszcze sześć lat temu za swojego zen alize zapłaciłem 46 tys. to mnie śmiech ogarnia :hehe:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sherif napisał:

Polo od 85kzł z 2019 w ramach wyprzedaży ;], Ibizy są dostępne trochę taniej od ok 72kzł.

Oszaleli ale... jak sie podliczy 113% vs 101% serwis w cenie i 5 lat gwarancji to nie jest tak zle. Choc nadal uwazam, ze to sa ceny bardzo wysokie. Mozna miec ciekawa fieste ST line za 65k.

Share this post


Link to post
Share on other sites
38 minut temu, wujek napisał:

Oszaleli ale... jak sie podliczy 113% vs 101% serwis w cenie i 5 lat gwarancji to nie jest tak zle. Choc nadal uwazam, ze to sa ceny bardzo wysokie. Mozna miec ciekawa fieste ST line za 65k.

Z automatem ?

Ja liczyłem i dlatego najkorzystniej wyszła mnie eCitygo (fakt, że upolowałem demo w dobrej cenie), praktycznie zerowe koszty do 4lat (pakiet przeglądow w cenie). Taniej deko może by się kupiło Swifta czy takie Clio, ale pewnie po 4 latach wyszło by na to samo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minut temu, sherif napisał:

Z automatem ?

Ja liczyłem i dlatego najkorzystniej wyszła mnie eCitygo (fakt, że upolowałem demo w dobrej cenie), praktycznie zerowe koszty do 4lat (pakiet przeglądow w cenie). Taniej deko może by się kupiło Swifta czy takie Clio, ale pewnie po 4 latach wyszło by na to samo.

No niestety ta z moich obserwowanych zniknela ale jest dyche drozsza :facepalm: :phi: musialo zdrozec interesowalem sie kolo marca https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-1-0-ecoboost-100km-z-ass-a6-st-line-5ds-atrakcyjne-wyposazenie-ID6DaElJ.html#a2584e7824

https://www.otomoto.pl/oferta/ford-fiesta-automat-100km-kupiony-w-salonie-bezwypadkowy-idealny-ID6Dc9jS.html#a2584e7824 tu po pracowniku. IMO dobra cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, wujek napisał:

musialo zdrozec

Podobno Clio w tym roku już 3 razy zdrożało w sumie o 5 tys zł... Wszystko idzie w górę. Tłumaczone to jest jakimś nowym przelicznikiem wydalania CO2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, amazaque napisał:

Jak sobie pomyślę że jeszcze sześć lat temu za swojego zen alize zapłaciłem 46 tys. to mnie śmiech ogarnia :hehe:.

 

1.2 16v? 

No to faktycznie mozna sie posmiac, ale glownie z osiagow ;]

 

  • Like 1
  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
45 minut temu, Maciej__ napisał:

1.2 16v? 

Tak, i nie brakuje mi mocy w tym samochodzie. Bardziej brakuje jej czasami jadącym obok albo za mną :hehe: ;].

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ale jest to wersja Zen , czyli bieda. Twarde plastiki od samej góry, tradycyjne zegary, a nie cyfrowe i bez wielu rzeczy, które masz w wersji Intense. Oczywiście jak ktoś nie chce fajerwerków to pewnie mu to wystarczy. Ale jeśli mam kupować auto na 7,8 czy 9 lat to jednak chcę się w nim dobrze czuć. Ale to moje zdanie 
To poczekaj na pełne cyfrowe zegary, a nie tę wydmuszkę, którą teraz montują. Osobiście chyba wolałbym normalne zegary, a sam mam megane z wyświetlaczem niż to coś co wkleili na siłę do Intensa. Jedyną zaletą Intensa jest możliwość skonfigurowania z 1.33 tce 130 KM.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.07.2020 o 09:49, angrius napisał:

Finalnie mam propozycję demo z grudnia 2019r z przebiegiem 850km, silnik 1.3 130Tce EDC w wersji Intense plus pakiet stylistyczny, dodatkowo czujniki z przodu, kamera cofania, ekran multimedialny 9,3 cala zamiast 7 cali za 71900zl. Auto samo w sobie jako nowe kosztowało 80 tys plus 8,5tys za dodatki. Zatem za to demo rabat wynosi 17,500zl. Propozycja leasingu gdzie 20% wkładu własnego i 1% wykupu na 60m-cy to rata w wysokości 1182zl, czyli trochę dużo... Za taką ratę mogę mieć P308 z 2019r. w wersji active plus z EAT8 z wkładem tylko 10% (gdyby zwiększyć do 20%, podejrzewam, że rata byłaby ok 1000zl), a auto większe... Chociaż bagażnik na papierze tylko 8 litrów większy... Ale jeszcze bym się musiał tym P308 przejechać i porównać z Clio. Gdybym znalazł lepsze finansowanie na Clio to byłaby to ciekawa propozycja. 

nowe Clio jest bardzo udanym autem, ale P308 na pewno jest lepszy. Skrzynia EAT8 jest bardzo fajna. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, bergerac napisał:

ale P308 na pewno jest lepszy. Skrzynia EAT8 jest bardzo fajna. 

 

Pod warunkiem, ze ktos da rade sie przyzwyczaic do tego "dziadowskiego" tabletu do sterowania klima i multimediami...

To niestety technologia z przed ok 7-8 lat i dziala mocno topornie ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 9.07.2020 o 19:40, angrius napisał:

Podobno Clio w tym roku już 3 razy zdrożało w sumie o 5 tys zł... Wszystko idzie w górę. Tłumaczone to jest jakimś nowym przelicznikiem wydalania CO2

Dokładnie to za każdy gram CO2 na 1km powyżej 95. Oczywiście jest to średnią z oferty producenta i tak za każdy gram przekroczenia 95E.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.