Skocz do zawartości

Kombi do 60k


Łukasz___F

Rekomendowane odpowiedzi

Znajomy zmienia auto, budżet do 60 tysięcy. Konkretnie szuka Volvo XC70 ale ciężko jest kupić w dobrym stanie aby spełniał wymagania:

Duży benzynowy silnik pod instalację LPG

Automat

Rocznik minimum 2012

Przebieg do 200 kkm

Skóra

Auto na 7-8 lat 

Nie, japoński, niemiecki, francuski, włoski :phi: Wiem że to maksymalnie zawęża wybór ale może jest jakiś model który warto rozważyć i przymknąć oko na ten punkt :oki:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Łukasz___F napisał:

Znajomy zmienia auto, budżet do 60 tysięcy. Konkretnie szuka Volvo XC70 ale ciężko jest kupić w dobrym stanie aby spełniał wymagania:

Duży benzynowy silnik pod instalację LPG

Automat

Rocznik minimum 2012

Przebieg do 200 kkm

Skóra

Auto na 7-8 lat 

Nie, japoński, niemiecki, francuski, włoski :phi: Wiem że to maksymalnie zawęża wybór ale może jest jakiś model który warto rozważyć i przymknąć oko na ten punkt :oki:

 

Obawiam sie, ze moze nie byc zadnego auta, ktore spelni wszystkiw kryteria ;]

Amerykance nie robia kombi, Jaguar bedzie tylko z dieslem, a Skoda nie nadaje sie do LPG...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Obawiam sie, ze moze nie byc zadnego auta, ktore spelni wszystkiw kryteria ;]

Amerykance nie robia kombi, Jaguar bedzie tylko z dieslem, a Skoda nie nadaje sie do LPG...

 

Czyli pozostaje szukać Volvo :hmm: Dziś jedno oglądaliśmy :facepalm: Tydzień temu kolega oglądał 2 sztuki :facepalm: 

;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Łukasz___F napisał:

Czyli pozostaje szukać Volvo :hmm: Dziś jedno oglądaliśmy :facepalm: Tydzień temu kolega oglądał 2 sztuki :facepalm: 

;]

 

Duze noPB to na 99% bedzie pewnie import z USA...

W przypadku XC70 o ja bym jednak rozwazyl diesla, bo wybor bedzie duzo wiekszy :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Obawiam sie, ze moze nie byc zadnego auta, ktore spelni wszystkiw kryteria ;]

Amerykance nie robia kombi, Jaguar bedzie tylko z dieslem, a Skoda nie nadaje sie do LPG...

 

A 300c touring ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz___F napisał:

Znajomy zmienia auto, budżet do 60 tysięcy. Konkretnie szuka Volvo XC70 ale ciężko jest kupić w dobrym stanie aby spełniał wymagania:

Duży benzynowy silnik pod instalację LPG

Automat

Rocznik minimum 2012

Przebieg do 200 kkm

Skóra

Auto na 7-8 lat 

Nie, japoński, niemiecki, francuski, włoski :phi: Wiem że to maksymalnie zawęża wybór ale może jest jakiś model który warto rozważyć i przymknąć oko na ten punkt :oki:

 

 

 

Korea:

https://www.otomoto.pl/oferta/kia-sorento-2016-2-0-turbo-gdi-instalacja-lpg-zadbany-ex-bogata-wersja-ID6CAkOl.html?

USA
https://www.otomoto.pl/oferta/chrysler-town-country-3-6-vvti-283km-b-g-navi-dvd-skora-lpg-alufelgi-kamera-7-osob-gwarancja-ID6D2oHF.html?

Japonia - wiem, że nie chce, ale to taki US Japan - bardzo przyjemne auto

https://www.otomoto.pl/oferta/infiniti-fx-infiniti-fx35-wersja-premium-kamera-360-lpg-ID6BxWsb.html?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Łukasz___F napisał:

Czyli pozostaje szukać Volvo :hmm: Dziś jedno oglądaliśmy :facepalm: Tydzień temu kolega oglądał 2 sztuki :facepalm: 

;]

XC 70 szalenie trzymają wartość. Jeśli nie boi się rozbitków to ew coś z USA - tam tego dużo było. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, technix napisał:

Raczej jak w każdym sedanie

 

Chyba żartujesz. Nikt teraz nie pakuje butli walcowych jak może włożyć toroidalną w miejsce zapasu. Mimo wszystko lepiej mieć funkcjonalność złożenia oparć i przewożenia długich rzeczy niż miejsce na zapas.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@technix sądzę że mam na myśli, że w sedanach zadko trafiało się że tylna kanapę można położyć, akurat nawet w tym F10 nie ma takiej możliwość. Dając butle w zapas koło trzeba i tak wozić w bagażniku. Tutaj masz koło w zapasie i butle z dużym zasięgu. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, spad napisał:

 

Chyba żartujesz. Nikt teraz nie pakuje butli walcowych jak może włożyć toroidalną w miejsce zapasu. Mimo wszystko lepiej mieć funkcjonalność złożenia oparć i przewożenia długich rzeczy niż miejsce na zapas.

 

Pakuje, pakuje. Jak gość kupił auto do jeżdżenia w długie trasy to woli wpakować 80-90 litrowy walec niż 45 litrów w zapas. Tankowanie co 300 km jest mocno średnie, wiem bo przerabiałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Vadero napisał:

XC 70 szalenie trzymają wartość. Jeśli nie boi się rozbitków to ew coś z USA - tam tego dużo było. 

Nie boi się bo większość 3l benzyniaków jest z USA, oglądaliśmy 3 sztuki i nawet szkoda gadać:facepalm: Obecnie na aukcjach w USA jest kilka sztuk wystawione z tego większość nie nadające się do naprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, bizz napisał:

 

Pakuje, pakuje. Jak gość kupił auto do jeżdżenia w długie trasy to woli wpakować 80-90 litrowy walec niż 45 litrów w zapas. Tankowanie co 300 km jest mocno średnie, wiem bo przerabiałem.

Walec w tym BMW ma 56l. :smirk: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Pietro_M napisał:

Walec w tym BMW ma 56l. :smirk: 

 

@szpyrek

Raz, na moje oko to butla 70 litrów brutto, wchodzi 52-59 netto zależnie od ustawienia - ręki sobie obciąć nie dam, ale jeździłem 550i z taką butlą i dość dobrze poznałem temat.

Dwa, nie ma innej możliwości montażu butli w F10 sedan, tam nie ma wnęki na pełnowymiarowe koło, może udałoby się wcisnąć 45 litrów brutto, ale tankowanie co 200 km chyba by każdego do szału doprowadziło.

Trzy, szerzej (większego walca) też się nie da, bo do akumulatora nie dojdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, bielaPL napisał:

co wy tam wiecie o butlach ;] to bagażnik w grand cherokee

 

Be sensu... Kolega miał podobnie w X3 E83  - cały bagażnik to butle. Kiedy jechali z żoną na zakupy, czy z rodzinką na urlop, to wybierali Hondę Civic 1.4, bo ona miała bagażnik który mieścił bagaż, a BMW nie, przez co BMW de facto jeździło tylko po mieście wożąc kolegę do pracy :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Manx napisał:

Be sensu... Kolega miał podobnie w X3 E83  - cały bagażnik to butle. Kiedy jechali z żoną na zakupy, czy z rodzinką na urlop, to wybierali Hondę Civic 1.4, bo ona miała bagażnik który mieścił bagaż, a BMW nie, przez co BMW de facto jeździło tylko po mieście wożąc kolegę do pracy :bzik:

 

nie jest źle, kosiarka spalinowa cała się mieści

1561474104473.JPEG.911d5934be5cc2b8d19e720f55ce3a56.JPEG

 

można by z tym zrobić porządek, koło na dach, jedna większa butla i już lepiej, ale tak już kupiłem i jakoś nie potrzebuje zmiany, poza tym ma 22 lata i nie oczekuje też bezawaryjności więc mocno go nie eksploatuje ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, szpyrek napisał:

@technix sądzę że mam na myśli, że w sedanach zadko trafiało się że tylna kanapę można położyć, akurat nawet w tym F10 nie ma takiej możliwość. Dając butle w zapas koło trzeba i tak wozić w bagażniku. Tutaj masz koło w zapasie i butle z dużym zasięgu. 

Dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, bielaPL napisał:

Nie wiem ile elektryka. Ale tak... miny stajacych za mną bezcenne :)

Dużo tam wchodzi?

Kiedyś często trafiałem w kolejkę za RAMa, F150, czy Thundre.

Oj można se było postać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobisz chociaż pięćset na tym? ;]
Miejsko wiejska jazda to koło 450km. W trasy nim nie jeżdżę ale bez palowania do 120 to koło 15 żre na 100 takze ekonomiczny :).
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Łukasz___F napisał:

Nie boi się bo większość 3l benzyniaków jest z USA, oglądaliśmy 3 sztuki i nawet szkoda gadać:facepalm: Obecnie na aukcjach w USA jest kilka sztuk wystawione z tego większość nie nadające się do naprawy.


Przeczytalem wszystko i lepiej niech kupi seja ze swapem na 1.4t a gaz na dach. Albo pandę.
A jak chce miec przestrzeń to dokupi przyczepkę. Volvo fajne auto ale ciężkie + automat archaiczny (vs F10), tej mocny nie odczuje. Tak po mojemu. A jak nie to kupi superB 2.0 tdi. Zanim się zwróci gaz to przewiezie kilka urokliwych dam z bagażem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, pr0mil napisał:


Przeczytalem wszystko i lepiej niech kupi seja ze swapem na 1.4t a gaz na dach. Albo pandę.
A jak chce miec przestrzeń to dokupi przyczepkę. Volvo fajne auto ale ciężkie + automat archaiczny (vs F10), tej mocny nie odczuje. Tak po mojemu. A jak nie to kupi superB 2.0 tdi. Zanim się zwróci gaz to przewiezie kilka urokliwych dam z bagażem.

Temat raczej do zamknięcia. Volvo musi być :phi: kumpel miłośnik szwedzkiej motoryzacji jeździ teraz Sabem i Volvo:oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Łukasz___F napisał:

Temat raczej do zamknięcia. Volvo musi być :phi: kumpel miłośnik szwedzkiej motoryzacji jeździ teraz Sabem i Volvo:oki: 

To niech się przekona do diesli, D5 które Volvo ładowało od dawna to udana konstrukcja. Jeżeli nie ma stereotypów to można pomyśleć o najbliższej konkurencji tego auta czyli Allroad i Outbacku. Z tym drugim miałem porównanie bo jeździłem przed Volvo i to świetne auto. Większość to nopb które można zagazować :ok:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, gregoryj napisał:

Przecie to prawie jakby paliwo produkował. ;] Instalka pierwsza klasa.

 

koszty paliwa na 100km dla mnie są jakieś 10zł wyższe niż jak miałem C2 VTS 1.6 120KM na benzynie... ten mały pierdek kusił do ciskania pedału i w mojej jeździe wychodziło zazwyczaj 10l(wtedy bena po 5zł), tu z kolei przycisnę tylko jak się z kimś chce pobawić, a równie dużą frajdę daje jazda na obrotach poniżej 1500 ;] , zresztą przy normalnej jeździe biegi zmienia już jak dochodzi do 2000 obrotów bo ma bardzo mocny dół

Edytowane przez bielaPL
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, bielaPL napisał:

 

koszty paliwa na 100km dla mnie są jakieś 10zł wyższe niż jak miałem C2 VTS 1.6 120KM na benzynie... ten mały pierdek kusił do ciskania pedału i w mojej jeździe wychodziło zazwyczaj 10l(wtedy bena po 5zł), tu z kolei przycisnę tylko jak się z kimś chce pobawić, a równie dużą frajdę daje jazda na obrotach poniżej 1500 ;] , zresztą przy normalnej jeździe biegi zmienia już jak dochodzi do 2000 obrotów bo ma bardzo mocny dół

na gazie koszty akceptowalne.

Ciebie to nie dotyczy ale mnie w tych dużych butlach wkurza jedynie to, ze przy szybkiej jeździe autostradowej, ostatnie 5-10 litrow jest bezużyteczne jeśli lecisz 120-160 km/h, bo jest za niskie ciśnienie w instalacji i przelacza na benzyne. Jakbym zjechal na lokalne drogi i pyrkal 60-90km/h, to jeszcze przejechałbym na gazie 50-80 kilometrow, mimo ze na autostradzie już piszczy, ze nie ma gazu.

Ja wywaliłem ogranicznik z butli 100l, wiec tankuje 98-99litrow (glownie tylko jak jade w trase zagraniczna), ale i tak to tylko w wypadku gdy od razu wyjezdzam gaz. Normalnie tankuje 50-60 litrow, dlatego walec zamienie na butle w kolo, bo u mnie spalanie ogranicza się przedzialem 10-14, a nie minimum 15 ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.