adamek12 4 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Siema, pytanie na jakich lapach wkladac tjeta do budy sc zeby nie ciac okulara prawego i zeby nie bylo tam za ciasno?cos pasuje czy robic samemu? bede to wkladal ze skrzynia z 1.1 mpi z podciaganym wstecznym,jakie sprzeglo i zamach do tego podejdzie? dzieki za info Quote Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 na seryjnych łapach z 1.1, nie trzeba nic ciąć w SC. Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 21, 2020 Author Share Posted July 21, 2020 Widzialem u Zibiego ze 3 seje chyba byly na seryjnych lapach i jeden mial podciety okular prawego reflektora a w pozostalych 2 byl on sklepany bo motor praktycznie dotykal okulara gornym rogiem. hmm lapy 1.1 mpi i spi sa takie same? Quote Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Pierwsze slysze. W CC to tak, obudowa rozrzadu opiera sie o lampę i trzeba troszko potunigować, ale do seja to bez kombinacji wszystko sie miesci. Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 21, 2020 Author Share Posted July 21, 2020 ok,bede miarkowal,ze sprzeglam cos podpowiesz? Quote Link to post Share on other sites
sebaso 599 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 29 minut temu, Lesiu_Zett napisał: Pierwsze slysze. W CC to tak, obudowa rozrzadu opiera sie o lampę i trzeba troszko potunigować, ale do seja to bez kombinacji wszystko sie miesci. Jak wsadziłem pierwszą 16tkę do sc to silnik mi się opierał o pas, ale fakt ze wcześniej był wydzwoniony i pas był chyba zle wstawiony, przy 899 i 1.1nie było problemu . Po tym swapie był remont budy w tym i nowy pas i już nie opierał, ale miejsca to tam za wiele nie ma . Quote Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted July 22, 2020 Share Posted July 22, 2020 podciągany wsteczny to skrzynia zwykła czy taka z 900?? Zmienił bym skrzynie na zwykłą z suchymi półosiami, taką jak większosć FIRE ma, do tego koło zamachowe 200mm z wolnossaka 1.4, sprzęgło nowe, seryjne. Jedynie trzeba by koło zamachowe powiększyć otwory do przykręcania zamachu bo tjet ma śryby 9mm a wolnossak mniejsze. No chyba ze coś pokręciłem teraz to ktoś mnie poprawi 😄 Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 Podciagany wsteczny to suche polosie. Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 22, 2020 Author Share Posted July 22, 2020 Czy kolo zamachowe we wszystkich wolnossakach 1.4 było identyczne? Quote Link to post Share on other sites
rusala 77 Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 Zgadza się, trzeba rozwiercić z M8 na M9 obojętnie które koło. Na seryjnych łapach wchodzi bez obudowy rozrządu nie zmieści. Ja tam coś lekko podcinałem przy okularze ale chyba żeby mi się dolot do turbo jakoś mieścił a to inna para kaloszy jeżeli bez oryginalnej turbiny. Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 27, 2020 Author Share Posted July 27, 2020 no własnie,bez obudowy rozrzadu to srednio mi pasuje,dlatego chyba musze miarke zrobic i najwyzej custom bedzie.. Quote Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted July 27, 2020 Share Posted July 27, 2020 ale obudowa się mieści. trzeba ją delikatnie podciąć kawałek co jest odstający pod którym to kawałkiem oryginalnie idzie przewód do czujnika położenia wału, ale się miesci. Nie kombinuj, jest w chOOj zeswapowanych tjetów w cento (i innych 1.2 1.4 16v) i wszystko da się zamontować tak jak trzeba Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 28, 2020 Author Share Posted July 28, 2020 kol zamachowych jak i sprzegiel jest kilka numerow,czy ktos z Was poda jakies ktore na pewno pasuja,lub z ktorego modelu Fiata podchodza? Quote Link to post Share on other sites
rusala 77 Posted July 28, 2020 Share Posted July 28, 2020 Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. U mnie ta obudowa wadziła bardziej niż tylko tym trzymadłem przewodu ale to zapewne krzywy okular i jak już coś rzeźbić to prędzej podprostować to a nie łapę silnika dorabiać. Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted July 29, 2020 Author Share Posted July 29, 2020 no to zostaje mi przymiarka... Quote Link to post Share on other sites
Guzon87 153 Posted August 2, 2020 Share Posted August 2, 2020 Dnia 21.07.2020 o 11:09, adamek12 napisał: lapy 1.1 mpi i spi sa takie same? Takie same Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł. Quote Link to post Share on other sites
Centowariat 44 Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 Quote Link to post Share on other sites
adamek12 4 Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 (edited) Dnia 2.08.2020 o 09:24, Guzon87 napisał: Takie same Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł. dzieki za info,we wrzesniu sie biore za zmianke z 1.1 mpi na tjeta,widze wiec ze wiekszosc gratow bedzie pasowala,w reszte chce sie zabezpieczyc wczesniej Edited August 4, 2020 by adamek12 Quote Link to post Share on other sites
Zuraw 557 Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Dnia 28.07.2020 o 23:25, rusala napisał: Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. C.514 wystarcza do tjeta? Czyli jeśli w pokraku mam 1.2 8v na sdryjnych łapach, to tjet wchodzi p&p? Oczywiście kolektor i turbo-burbo trzeba pomodzić, ale reszta wejdzie bez problemu i zagra z C.514? Czy lepiej od razu szukać C.510 i zmieniać kołnierz? Quote Link to post Share on other sites
Lesiu_Zett 146 Posted August 9, 2020 Share Posted August 9, 2020 Są 510 pasujace do tjeta. Byly w grande punto 120, w linea, a500 starszych. A 514 tez wytrzyma, mniej niz 510, ale jezdz8c się da 😄 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.