adamek12 Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Siema, pytanie na jakich lapach wkladac tjeta do budy sc zeby nie ciac okulara prawego i zeby nie bylo tam za ciasno?cos pasuje czy robic samemu? bede to wkladal ze skrzynia z 1.1 mpi z podciaganym wstecznym,jakie sprzeglo i zamach do tego podejdzie? dzieki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 na seryjnych łapach z 1.1, nie trzeba nic ciąć w SC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 21 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Widzialem u Zibiego ze 3 seje chyba byly na seryjnych lapach i jeden mial podciety okular prawego reflektora a w pozostalych 2 byl on sklepany bo motor praktycznie dotykal okulara gornym rogiem. hmm lapy 1.1 mpi i spi sa takie same? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 Pierwsze slysze. W CC to tak, obudowa rozrzadu opiera sie o lampę i trzeba troszko potunigować, ale do seja to bez kombinacji wszystko sie miesci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 21 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 ok,bede miarkowal,ze sprzeglam cos podpowiesz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebaso Napisano 21 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2020 29 minut temu, Lesiu_Zett napisał: Pierwsze slysze. W CC to tak, obudowa rozrzadu opiera sie o lampę i trzeba troszko potunigować, ale do seja to bez kombinacji wszystko sie miesci. Jak wsadziłem pierwszą 16tkę do sc to silnik mi się opierał o pas, ale fakt ze wcześniej był wydzwoniony i pas był chyba zle wstawiony, przy 899 i 1.1nie było problemu . Po tym swapie był remont budy w tym i nowy pas i już nie opierał, ale miejsca to tam za wiele nie ma . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 22 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 podciągany wsteczny to skrzynia zwykła czy taka z 900?? Zmienił bym skrzynie na zwykłą z suchymi półosiami, taką jak większosć FIRE ma, do tego koło zamachowe 200mm z wolnossaka 1.4, sprzęgło nowe, seryjne. Jedynie trzeba by koło zamachowe powiększyć otwory do przykręcania zamachu bo tjet ma śryby 9mm a wolnossak mniejsze. No chyba ze coś pokręciłem teraz to ktoś mnie poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 Podciagany wsteczny to suche polosie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 22 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2020 Czy kolo zamachowe we wszystkich wolnossakach 1.4 było identyczne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 27 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 Zgadza się, trzeba rozwiercić z M8 na M9 obojętnie które koło. Na seryjnych łapach wchodzi bez obudowy rozrządu nie zmieści. Ja tam coś lekko podcinałem przy okularze ale chyba żeby mi się dolot do turbo jakoś mieścił a to inna para kaloszy jeżeli bez oryginalnej turbiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 27 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 no własnie,bez obudowy rozrzadu to srednio mi pasuje,dlatego chyba musze miarke zrobic i najwyzej custom bedzie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 27 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2020 ale obudowa się mieści. trzeba ją delikatnie podciąć kawałek co jest odstający pod którym to kawałkiem oryginalnie idzie przewód do czujnika położenia wału, ale się miesci. Nie kombinuj, jest w chOOj zeswapowanych tjetów w cento (i innych 1.2 1.4 16v) i wszystko da się zamontować tak jak trzeba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 28 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Lipca 2020 kol zamachowych jak i sprzegiel jest kilka numerow,czy ktos z Was poda jakies ktore na pewno pasuja,lub z ktorego modelu Fiata podchodza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 28 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2020 Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. U mnie ta obudowa wadziła bardziej niż tylko tym trzymadłem przewodu ale to zapewne krzywy okular i jak już coś rzeźbić to prędzej podprostować to a nie łapę silnika dorabiać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 29 Lipca 2020 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2020 no to zostaje mi przymiarka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Guzon87 Napisano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 Dnia 21.07.2020 o 11:09, adamek12 napisał: lapy 1.1 mpi i spi sa takie same? Takie same Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Centowariat Napisano 3 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2020 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 4 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 4 Sierpnia 2020 (edytowane) Dnia 2.08.2020 o 09:24, Guzon87 napisał: Takie same Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł. dzieki za info,we wrzesniu sie biore za zmianke z 1.1 mpi na tjeta,widze wiec ze wiekszosc gratow bedzie pasowala,w reszte chce sie zabezpieczyc wczesniej Edytowane 4 Sierpnia 2020 przez adamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Dnia 28.07.2020 o 23:25, rusala napisał: Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. C.514 wystarcza do tjeta? Czyli jeśli w pokraku mam 1.2 8v na sdryjnych łapach, to tjet wchodzi p&p? Oczywiście kolektor i turbo-burbo trzeba pomodzić, ale reszta wejdzie bez problemu i zagra z C.514? Czy lepiej od razu szukać C.510 i zmieniać kołnierz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Są 510 pasujace do tjeta. Byly w grande punto 120, w linea, a500 starszych. A 514 tez wytrzyma, mniej niz 510, ale jezdz8c się da Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.