Skocz do zawartości

tjet łapy i sprzeglo


adamek12

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,

pytanie na jakich lapach wkladac tjeta do budy sc zeby nie ciac okulara prawego i zeby nie bylo tam za ciasno?cos pasuje czy robic samemu?

 

bede to wkladal ze skrzynia z 1.1 mpi z podciaganym wstecznym,jakie sprzeglo i zamach do tego podejdzie?

 

dzieki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzialem u Zibiego ze 3 seje chyba byly na seryjnych lapach i jeden mial podciety okular prawego reflektora a w pozostalych 2 byl on sklepany bo motor praktycznie dotykal okulara gornym rogiem.

hmm

 

lapy 1.1  mpi i spi sa takie same? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Lesiu_Zett napisał:

Pierwsze slysze. W CC to tak, obudowa rozrzadu opiera sie o lampę i trzeba troszko potunigować, ale do seja to bez kombinacji wszystko sie miesci.

Jak wsadziłem pierwszą 16tkę do sc to silnik mi się opierał o pas, ale fakt ze wcześniej był wydzwoniony i pas był chyba zle wstawiony, przy 899 i 1.1nie było problemu ;). Po tym swapie był remont budy w tym i nowy pas i już nie opierał, ale miejsca to tam za wiele nie ma ;] . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podciągany wsteczny to skrzynia zwykła czy taka z 900?? 

Zmienił bym skrzynie na zwykłą z suchymi półosiami, taką jak większosć FIRE ma, do tego koło zamachowe 200mm z wolnossaka 1.4, sprzęgło nowe, seryjne. Jedynie trzeba by koło zamachowe powiększyć otwory do przykręcania zamachu bo tjet ma śryby 9mm a wolnossak mniejsze. No chyba ze coś pokręciłem teraz to ktoś mnie poprawi 😄

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się, trzeba rozwiercić z M8 na M9 obojętnie które koło.  Na seryjnych łapach wchodzi bez obudowy rozrządu nie zmieści. Ja tam coś lekko podcinałem przy okularze ale chyba żeby mi się dolot do turbo jakoś mieścił a to inna para kaloszy jeżeli bez oryginalnej turbiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale obudowa się mieści. trzeba ją delikatnie podciąć kawałek co jest odstający pod którym to kawałkiem oryginalnie idzie przewód do czujnika położenia wału, ale się miesci. Nie kombinuj, jest w chOOj zeswapowanych tjetów w cento (i innych 1.2 1.4 16v) i wszystko da się zamontować tak jak trzeba

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. U mnie ta obudowa wadziła bardziej niż tylko tym trzymadłem przewodu ale to zapewne krzywy okular i jak już coś rzeźbić to prędzej podprostować to a nie łapę silnika dorabiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.07.2020 o 11:09, adamek12 napisał:

 

lapy 1.1  mpi i spi sa takie same? 

Takie same

 

Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.08.2020 o 09:24, Guzon87 napisał:

Takie same

 

Dla spokoju możesz podłożyć dystansik około 5 mm mdzy Blok a łapę silnika od str rozrządu. Do tego pod podłużnicą również musisz mieć blachę łapy silnika od 1.1 bo inaczej silnik będzie po skosie w komorze. W cc również pod nią dałem dystansik i bez ciecia/opierania się o cokolwiek silnik wszedł.

 dzieki za info,we wrzesniu sie biore za zmianke z 1.1 mpi na tjeta,widze wiec ze wiekszosc gratow bedzie pasowala,w reszte chce sie zabezpieczyc wczesniej

 

Edytowane przez adamek12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.07.2020 o 23:25, rusala napisał:

Skoro nawet 180mm z 1.1 pasuje to cała reszta od FIRE też. Kup po prostu koło i sobie przymierz jak masz wątpliwości, to groszowe sprawy. Oczywiście tarcza z wielowypustem pasującym do skrzyni C514 skoro taką chcesz mieć. 

 C.514 wystarcza do tjeta? Czyli jeśli w pokraku mam 1.2 8v na sdryjnych łapach, to tjet wchodzi p&p? Oczywiście kolektor i turbo-burbo trzeba pomodzić, ale reszta wejdzie bez problemu i zagra z C.514? Czy lepiej od razu szukać C.510 i zmieniać kołnierz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.