Jump to content
johny

BOX tuningowy obalam mit

Recommended Posts

Jak to bywa w świecie motoryzacji wszyscy, wszystko wiedzą najlepiej w teorii  a w praktyce nikt niczego nie testował 😎 

 

Ponizszym tekstem chciałem obalić krążący mit ze BOX tuningowe są nic nie warte i od razu trzeba robić softa aby podnieść moc. To samo usłyszałem przed montażem Boxa JB4 do swojego samochodu VW Arteon 2.0 TSI 190km. Seria na hamowni pokazała 199km i 318nm. Zatem 9 kuni więcej i 2 nm mniej od katalogowych danych. 
 

Przyrost mocy po montażu boksu wyniósł 42km i 67mm gdzie sam tuner był pod wrażeniem przyrostu przy strojeniu na paliwie 98PB.  Aktualnie samochód ma 241km i 385nm co pozwala na swobodniejsze poruszanie się po ulicach. 
 

Ww modyfikacja pozwala mi nadal użytkować pojazd na warunkach gwarancji. Jedyne co to usunięcie elementów boxa przegląd przeglądem czyli średnio raz na półtorej roku. 
 

Reasumując BOXy JB4 działają w 100% 

 

Dodam iż artykuł nie jest sponsorowany a VW to fajne auta 😁

B642AF9B-EAED-420C-B0B9-D15EA1ACD31F.jpeg

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gdzie się wpina taki box?

Masz może foto?

 

BTW ładny wykres mocy, dość liniowo przyrasta :ok:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, sowik85 napisał:

A gdzie się wpina taki box?

Masz może foto?

 

BTW ładny wykres mocy, dość liniowo przyrasta :ok:

 

W turbo benzynie podpina się pod czujniki ciśnienia doładowania, w dieslu pod czujnik doładowania i czujnik ciśnienia paliwa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, johny napisał:

Reasumując BOXy JB4 działają w 100% 

Ja od 4 lat korzystam z rozwiązania Vtechu, przekładam je tylko do kolejnego auta. Najpierw miałem wersje do diesla, jak zmieniłem na benzynę to za 200 PLN można dokupić kolejną wiązkę i nową mapę.

 

Nowoczesne boxy dwu kanałowe są ok, widziałem już rozwiązania które czytają obroty, co pozwala na modelowanie charakterystyki typu mocny dół, albo dołoże tylko na górze.

 

Jedynym ograniczeniem są % przyrosty- max to okolice +20% bo później sterownik wyłapie błąd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, technix napisał:

Jak 199KM nie pozwala Ci na swobodne poruszanie się po drodze, to Ty lepiej zamiast w BOX'a zainwestuj ćw kurs doszkalający naukę jazdy 😑

Z tym akurat nie mam problemu, brałem udział w kilku szkoleniach teoretycznych i praktycznych. Zdecydowanie polecam 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sowik85 napisał:

A gdzie się wpina taki box?

Masz może foto?

 

BTW ładny wykres mocy, dość liniowo przyrasta :ok:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem zaskoczony, ze ten chip tak dobrze wyplul.

 

BTW Ten 2.0 TSI jest wprost stworzony do chipa zarowno silnik jak i DSG. Teraz tak wgrywaja, ze ASO nic nie wie. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plus taki, że ten JB4 chyba kontroluje AFR :ok: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, analyzer64 napisał:

Plus taki, że ten JB4 chyba kontroluje AFR :ok: 

Dokładnie tak jak mówisz 👍 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, wujek napisał:

Jestem zaskoczony, ze ten chip tak dobrze wyplul.

 

BTW Ten 2.0 TSI jest wprost stworzony do chipa zarowno silnik jak i DSG. Teraz tak wgrywaja, ze ASO nic nie wie. 

Też jestem pod wrażeniem. Najlepsze jest to ze wprawiony tuner zaprogramował boxa aplikacją w dosłownie kwadrans. Sympatyczne jest również ze BOX steruje się za pomocą telefonu i w każdym momencie mogę zmienić soft ba standardowy. Poniżej zrzut z ekranu aplikacji. 
 

JB4 zrobił naprawdę pożyteczny produkt 

3C8EBE94-D09F-4C22-95C1-37371E2AD380.png

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, johny napisał:

Ww modyfikacja pozwala mi nadal użytkować pojazd na warunkach gwarancji. Jedyne co to usunięcie elementów boxa przegląd przeglądem czyli średnio raz na półtorej roku. 
 

Taaa, kolega w 3.0TDI w Q7 zainstalował box miesiąc po zakupie. Już w kolejnym miesiącu laweta najpierw do firmy tuningowej na zdjęcie boxa (na własny koszt), potem laweta do serwisu Audi - padło coś w ukł paliwowym (cały dzień w plecy). Na szczęście nie dopatrzyli się ingerencji. Po niecałym roku znów ta sama akcja, trochę co innego padło.

Do tego dochodzą przeglądy i jak ktoś ma X00 km do takiej firmy to robi się to upierdliwe i kosztowne.

Osobiście jestem na nie. Jak tuning to fabryczny albo po gwarancji.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, johny napisał:

3C8EBE94-D09F-4C22-95C1-37371E2AD380.png

 

AFR > 14.7 to chyba jednak trochę za ubogo? Ile masz przy maksymalnym obciążeniu silnika?

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minut temu, format napisał:

 

AFR > 14.7 to chyba jednak trochę za ubogo? Ile masz przy maksymalnym obciążeniu silnika?

 

Ale tu jest pomiar praktycznie na wolnych obrotach i AFR sądzę, że ma dobry, pytanie jaki ma AFR przy pełnym ogniu.

EGT to mierzy ten box?

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minut temu, analyzer64 napisał:

Ale tu jest pomiar praktycznie na wolnych obrotach i AFR sądzę, że ma dobry, pytanie jaki ma AFR przy pełnym ogniu.

 

Przecież dokładnie to napisałem ;]

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz DSG? Wytrzyma?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minut temu, bielaPL napisał:

Masz DSG? Wytrzyma?

 

To DSG które tam jest niby do 420Nm, powinno dać radę.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, sherif napisał:

Taaa, kolega w 3.0TDI w Q7 zainstalował box miesiąc po zakupie. Już w kolejnym miesiącu laweta najpierw do firmy tuningowej na zdjęcie boxa (na własny koszt), potem laweta do serwisu Audi - padło coś w ukł paliwowym (cały dzień w plecy). Na szczęście nie dopatrzyli się ingerencji. Po niecałym roku znów ta sama akcja, trochę co innego padło.

Do tego dochodzą przeglądy i jak ktoś ma X00 km do takiej firmy to robi się to upierdliwe i kosztowne.

Osobiście jestem na nie. Jak tuning to fabryczny albo po gwarancji.

 

Dokładnie tak samo uważam. Przy poprzednim aucie (1.8 TSI 180) wahałem się czy nie zdecydować się na boxa w czasie gwarancji i leasingu, ale jak rozważyłem za i przeciw to wyszło że nie zrobię tego, bo:

1. pomyślałem, że jak coś padnie to najpierw ból głowy jak usunąć boxa zanim auto trafi do ASO, 

2. przeglądy średnio 2 razy w roku i ciągłe montowanie i demontowanie Boxa, żeby w międzyczasie może paręnascie razy wykorzystać maksymalną moc silnika.

3. skrzynia DSG DQ200 już fabrycznie pracowała blisko max momentu jaki mogła przenieść miałaby większe szanse się posypać.

Per saldo wyszła mi taka konkluzja jak w podsumowaniu Twojego posta :ok:

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, bielaPL napisał:

Masz DSG? Wytrzyma?

To już nie DSG DQ200 - w końcu doszli w VW do wniosku że z tym momentem i mocą skrzynia od Fabii to nie jest dobry pomysł ;) . Z tym silnikiem parują DSG DQ380.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minut temu, Manx napisał:

To już nie DSG DQ200 - w końcu doszli w VW do wniosku że z tym momentem i mocą skrzynia od Fabii to nie jest dobry pomysł ;) . Z tym silnikiem parują DSG DQ380.

kolega pisał o 420 Nm, na wykresie ma 385,  a wg tego linka DQ380

https://pl.wikipedia.org/wiki/Direct_Shift_Gearbox

jest na 380 Nm

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, bielaPL napisał:

kolega pisał o 420 Nm, na wykresie ma 385,  a wg tego linka DQ380

https://pl.wikipedia.org/wiki/Direct_Shift_Gearbox

jest na 380 Nm

Wikipedia to słabe źródło informacji. DQ380 może przenieść 420 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minuty temu, Manx napisał:

1. pomyślałem, że jak coś padnie to najpierw ból głowy jak usunąć boxa zanim auto trafi do ASO, 

2. przeglądy średnio 2 razy w roku i ciągłe montowanie i demontowanie Boxa, żeby w międzyczasie może paręnascie razy wykorzystać maksymalną moc silnika.

 

Problem w tym że nigdy tego nie robiłeś więc nie wiesz jaka to komplikacja, ale z góry zakładasz że to jakiś kosmos.

 

W moim aucie zajmuje to max 5 minut, zawsze mam ze sobą zestaw narzędzi (mały śrubokręt żeby rozpiąć wtyczki plus nożyk do trytytek), jakoś jestem w stanie to przeżyć 2x do roku.

 

Oczywiście jakbym to miał robić w deszczu, na autostradzie na pasie awaryjnym to faktycznie będzie to niedogodne...

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, Manx napisał:

Wikipedia to słabe źródło informacji. DQ380 może przenieść 420 Nm.

fakt są źródła że i 420 https://tvsengineering.com/en/dsg-transmission/dq380-dq381/

i na 380 https://vwatj.com/en/products

które ma racje?

Z oznaczeń skrzyni 380 - 380Nm , 500 - 500Nm, nie wiem jaką producent ma do tego technologię, ale powiedzmy że chce trochę zawyżać to wtedy by wychodziło te 400-420, albo ładuje do tego silniki max do 350Nm bo raz wyjdzie na skrzyni 420 a raz 360

 

Tak zacząłem drążyć ten temat bo miałem znajomego co A6 całkiem nowe zajechał skrzynię i turbinę przez program i też przesiadł się na arteona ale już zostawił go fabrycznego po ostatnich lekcjach ;] 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Piotrus napisał:

W moim aucie zajmuje to max 5 minut, zawsze mam ze sobą zestaw narzędzi (mały śrubokręt żeby rozpiąć wtyczki plus nożyk do trytytek), jakoś jestem w stanie to przeżyć 2x do roku.

 

Oczywiście jakbym to miał robić w deszczu, na autostradzie na pasie awaryjnym to faktycznie będzie to niedogodne...

 

To raz, a dwa: już widzę moją :piekna: jak przy drodze rozpina pod maską boxa, żeby w razie czego skorzystać z gwarancyjnego Assistance. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minut temu, iwik napisał:

To raz, a dwa: już widzę moją :piekna: jak przy drodze rozpina pod maską boxa, żeby w razie czego skorzystać z gwarancyjnego Assistance. 

 

Ale ten sam problem miałbyś przy modyfikacji softu w sterowniku, więc właściwie to jest dyskusja akademicka ;)

 

Ja wybrałem box'a z prostego powodu, za często zmieniam auta żeby w każdym robić soft. 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Manx napisał:

 

Dokładnie tak samo uważam. Przy poprzednim aucie (1.8 TSI 180) wahałem się czy nie zdecydować się na boxa w czasie gwarancji i leasingu, ale jak rozważyłem za i przeciw to wyszło że nie zrobię tego, bo:

1. pomyślałem, że jak coś padnie to najpierw ból głowy jak usunąć boxa zanim auto trafi do ASO, 

2. przeglądy średnio 2 razy w roku i ciągłe montowanie i demontowanie Boxa, żeby w międzyczasie może paręnascie razy wykorzystać maksymalną moc silnika.

3. skrzynia DSG DQ200 już fabrycznie pracowała blisko max momentu jaki mogła przenieść miałaby większe szanse się posypać.

Per saldo wyszła mi taka konkluzja jak w podsumowaniu Twojego posta :ok:

Dlatego kłóci mi się to z koncepcją nowego auta i spokoju/komfortu użytkowania :).

Osobiście robiłem tak w Volvo w ramach Polestara. Po pół roku podjechałem, wypiłem kawę a oni wgrali nowe mapy (180->220KM). Dostałem cert i nie martwiłem się, że jak coś padnie to trzeba kombinować.

Z max momentem trzeba uważać, kolega kiedyś tak Hondę tuningował, że chwilę później sprzęgło zmieniał, potem turbinę, wtryski, itd. Po roku wrócił do fabrycznych ustawień :phi:.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minut temu, sherif napisał:

Dlatego kłóci mi się to z koncepcją nowego auta i spokoju/komfortu użytkowania :).

Osobiście robiłem tak w Volvo w ramach Polestara. Po pół roku podjechałem, wypiłem kawę a oni wgrali nowe mapy (180->220KM). Dostałem cert i nie martwiłem się, że jak coś padnie to trzeba kombinować.

 

Ile kosztowała taka modyfikacja?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
Godzinę temu, Piotrus napisał:

 

Ile kosztowała taka modyfikacja?

2.6kzł

Edited by sherif
  • shocked 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, johny napisał:

Z tym akurat nie mam problemu, brałem udział w kilku szkoleniach teoretycznych i praktycznych. Zdecydowanie polecam 

To nie ty miałeś pomodzoną 500tke co na Nurburgringu się wysr...?😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, sherif napisał:

Taaa, kolega w 3.0TDI w Q7 zainstalował box miesiąc po zakupie. Już w kolejnym miesiącu laweta najpierw do firmy tuningowej na zdjęcie boxa (na własny koszt), potem laweta do serwisu Audi - padło coś w ukł paliwowym (cały dzień w plecy). Na szczęście nie dopatrzyli się ingerencji. Po niecałym roku znów ta sama akcja, trochę co innego padło.

Do tego dochodzą przeglądy i jak ktoś ma X00 km do takiej firmy to robi się to upierdliwe i kosztowne.

Osobiście jestem na nie. Jak tuning to fabryczny albo po gwarancji.

W moim przypadku 4 lata użytkowania, nie mam ochoty czekać tyle czasu. Volvo jako jeden z niewielu producentów wychodzi przyjazną ręką ze zmianą softu do Klienta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, stig napisał:

To nie ty miałeś pomodzoną 500tke co na Nurburgringu się wysr...?😁

Panie to inna liga, tam z 1.4T osiągnąłem 250km będąc świadom wszystkich za i przeciw. W przypadku Abartha doszło do szerokich zmian w podzespołach . W tym przypadku awarii było zmęczenie materiału. Aktualnie 500tka ma się świetnie 🙂

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, bielaPL napisał:

fakt są źródła że i 420 https://tvsengineering.com/en/dsg-transmission/dq380-dq381/

i na 380 https://vwatj.com/en/products

które ma racje?

Z oznaczeń skrzyni 380 - 380Nm , 500 - 500Nm, nie wiem jaką producent ma do tego technologię, ale powiedzmy że chce trochę zawyżać to wtedy by wychodziło te 400-420, albo ładuje do tego silniki max do 350Nm bo raz wyjdzie na skrzyni 420 a raz 360

 

Tak zacząłem drążyć ten temat bo miałem znajomego co A6 całkiem nowe zajechał skrzynię i turbinę przez program i też przesiadł się na arteona ale już zostawił go fabrycznego po ostatnich lekcjach ;] 

Liczący się na rynku tunerzy wspominają o wartościach przekraczających 400nm. Weźmy pod uwagę, że ten samochód nie jest upalany jak Daily car. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, johny napisał:

Panie to inna liga, tam z 1.4T osiągnąłem 250km będąc świadom wszystkich za i przeciw. W przypadku Abartha doszło do szerokich zmian w podzespołach . W tym przypadku awarii było zmęczenie materiału. Aktualnie 500tka ma się świetnie 🙂

Nie kwestionuje a szanuje projekt 👍

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Manx napisał:

 

Dokładnie tak samo uważam. Przy poprzednim aucie (1.8 TSI 180) wahałem się czy nie zdecydować się na boxa w czasie gwarancji i leasingu, ale jak rozważyłem za i przeciw to wyszło że nie zrobię tego, bo:

1. pomyślałem, że jak coś padnie to najpierw ból głowy jak usunąć boxa zanim auto trafi do ASO, 

2. przeglądy średnio 2 razy w roku i ciągłe montowanie i demontowanie Boxa, żeby w międzyczasie może paręnascie razy wykorzystać maksymalną moc silnika.

3. skrzynia DSG DQ200 już fabrycznie pracowała blisko max momentu jaki mogła przenieść miałaby większe szanse się posypać.

Per saldo wyszła mi taka konkluzja jak w podsumowaniu Twojego posta :ok:

Wcześniej miałem VW CC 1.4 TSI 160km po sofcie na 195km. Papierowa Silnik i skrzynia dojechała do 250 tyś, aktualnie zaczyna wchodzi w tryb serwisowy. Przebieg ten jest nie lada wyczynem przy standardowych parametrach silnika a po sofcie jak widać zrobionym z głową i z głową użytkowanym można dojechać całkiem daleko. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Teraz, stig napisał:

Nie kwestionuje a szanuje projekt 👍

Z drugiej strony na torze nie miał łatwo, pełną bombą iść przez 10 minut w upale to nieco hardcore 😉 

  • Haha 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minut temu, johny napisał:

Z drugiej strony na torze nie miał łatwo, pełną bombą iść przez 10 minut w upale to nieco hardcore 😉 

3 tysiaki taki box z hamownią wychodzi czy więcej?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minut temu, volf6 napisał:

3 tysiaki taki box z hamownią wychodzi czy więcej?

BOX z bluthootem koło 3 tys przy aktualnym kursie dolca. Strojenie 800zl netto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, sherif napisał:

2.6kzł

Rozsądna cena, faktycznie nie warto kombinować.

 

W BMW pakiet mocy Mperformance do 4 cyl to jakieś 6-7 koła plus montaż, przy czym zawiera inny IC.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziala mialem juz w insigni z 6 lat temu. 

I kupiony u autokacikowicza. Kupilismy 3 na raz do firmowych fur :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@stig walnął egt jak się nie myle

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johny miała powstać specjalna wersja serii 180+(205hp) . Niestety euro normy zabiły ten projekt. Nie pamiętam jak się nazywał ale seryjnie niebiesko żółty z wlotami na masce. 

 

Edit : fouri serie

 

 

abarth-695-fuori-serie-1-60c5640,0,0,0,0.jpg

  • I love it 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, HARDTECHNO napisał:

@stig walnął egt jak się nie myle

EGt to już poszło ułamek sekundy po fakcie. Wszystko mam uwiecznione na filmie z kabiny 😁 Mimo wszystko sympatycznie wspominam ostatni wyjazd do zielonego piekła. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, HARDTECHNO napisał:

@johny miała powstać specjalna wersja serii 180+(205hp) . Niestety euro normy zabiły ten projekt. Nie pamiętam jak się nazywał ale seryjnie niebiesko żółty z wlotami na masce. 

 

Edit : fouri serie

 

 

abarth-695-fuori-serie-1-60c5640,0,0,0,0.jpg

Wloty na masce kapitalna sprawa, jest pod nią tak mało miejsca i w dodatku panuje temperatura jak w kotłowni. Fajna zabawka 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 22.07.2020 o 21:02, johny napisał:

Jak to bywa w świecie motoryzacji wszyscy, wszystko wiedzą najlepiej w teorii  a w praktyce nikt niczego nie testował 😎

Reasumując BOXy JB4 działają w 100%

 

Swojego czasu zainwestowałem w box Vtech do forda focusa 2009 1.8 TDCi 115 KM.

Działy się takie cuda jak niekontrolowane doładowanie przy gazie w podłogę, nie potrafiłem sterować mocą do wysprzęglenia, miłe (kop jak cholera) ale niebezpieczne.

Nagle przyrost pewnie 100 KM, tylko co z tego jak z tyłu było czarno ;l

Po właściwym remapie auto pracowało jak należy. Na tym pozostałem.

Dla mnie boxy to zło.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

@stig walnął egt jak się nie myle

To nie ja. U mnie seria siedzi w Mito i nie planuje nic robić ( w sumie na codzień to nawet wystarczy). Jednak trochę mocniejsza Alfa jest w planach 😁

Share this post


Link to post
Share on other sites

@johny no właśnie znam.makaroniarzy którzy ta zabawkę kupują. Cena dla nich nie gra roli. Lubią mieć cacko które inni i tak będą zazdrościć. To samo było z wersją riva . Mimo że deska była z drewna wygląd z PRL i tak ja kupywali. W przyszłości mają pojawić się silniki tylko już dwu moczowe 150 i 180. Ale pożyjemy zobaczymy.

Lubię abartha 500 i chętnie podziwiam. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, johny napisał:

Z drugiej strony na torze nie miał łatwo, pełną bombą iść przez 10 minut w upale to nieco hardcore 😉 

 

Jak masz sprawne chłodzenie i niepościągane limitery to co za problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Piotrus napisał:

Rozsądna cena, faktycznie nie warto kombinować.

 

W BMW pakiet mocy Mperformance do 4 cyl to jakieś 6-7 koła plus montaż, przy czym zawiera inny IC.

 

To cena po rabacie, który negocjowałem. Zwykle coś koło 5-6kzł. Poza tym dla mnie był duży plus, bo Polestar wliczyli w cenę auta jako opcja, więc weszło mi to w leasing.

Jedyny minus taki, ze musiałem 3m poczekać, ponieważ mają ochronę cenową nowych aut. Gdyby nie to, to każdy by kupował wersję o mniejszej mocy (jak u mnie D4) i tańszą o prawie 10kzł a potem robił mod na mocniejszą (D5) za połowę ceny. Zwykle jest to pół roku, ale z racji iż był to model schodzący to czekałem 3m. Jest taka stronka gdzie wbija się VIN auta i pokazuje czy jest już dostępna modyfikacja czy nie :phi:.

W obecnym też tak kombinowałem, ale nie stykło budżetu, więc musi mi starczyć 190KM i w sumie jest wystarczająco.

Montaż IC czy innych gratów z cenami serwisowymi to IMHO i tak rozsądna cena. Ciekawe czy już przy zakupie auta można negocjować cenę, bo się ma większą siłę przebicia wtedy.

U mnie to był tylko soft, zrobiłem kawę, pani przyniosła ciasteczko ze szwedzką flagą i nawet nie zdążyłem dopić kawy, całość trwała max 15min :).

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 godzin temu, format napisał:

 

Jak masz sprawne chłodzenie i niepościągane limitery to co za problem?

Zmęczenie materiału tym bardziej ze silnik nie był zakuty  

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 24.07.2020 o 11:02, sherif napisał:

Gdyby nie to, to każdy by kupował wersję o mniejszej mocy (jak u mnie D4) i tańszą o prawie 10kzł a potem robił mod na mocniejszą (D5) za połowę ceny.

 

A nie jest tak, że tego D5 można zrobić na wersję jeszcze mocniejszą?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.