Skocz do zawartości

Audi S3 czy T-Roc R


HelixSv

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj konfigurowalem T-Roca i wyszedł ponad 220 tys 🤦‍♂️ Na S3 miałem ofertę za 180 tys a RS3 za 225 tys. Dzięki czemu zdecydowaniem poszedł bym S3 silniki te same ale przypuszczam nie oglądać filmu ze Audi zdecydowanie da więcej radości z jazdy. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, johny napisał:

Wczoraj konfigurowalem T-Roca i wyszedł ponad 220 tys 🤦‍♂️ Na S3 miałem ofertę za 180 tys a RS3 za 225 tys. Dzięki czemu zdecydowaniem poszedł bym S3 silniki te same ale przypuszczam nie oglądać filmu ze Audi zdecydowanie da więcej radości z jazdy. 

TRock 4x4 potencjał na 450KM 😂 S3 FWD. 

 

18 minut temu, gumcio napisał:

I kij pod maską...

Skandal 😂🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, czachabrava napisał:

 

Zaraz ktoś przyjdzie i powie, ze u niego w Dacii to jest siłownik i nie wypada, zeby fura za 10x tyle nie miała 😄

No wiesz maskę otwiera się kilka razy dziennie, to VW wiec pewnie będzie brał olej i rozrząd pewnie się wyciągnie łańcuch czy co tam jest i trzeba na słuch sprawdzać czy już się zalicza do wymiany dlatego powinny być lifty😂🤪😁😂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I po co te 300KM jak niedługo zaczną odbierać PJ poza zabudowanym=nawet na autobahnie będzie ryzyko...

Do ruszania ze swiatel?

 

😆

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pado napisał:

I po co te 300KM jak niedługo zaczną odbierać PJ poza zabudowanym=nawet na autobahnie będzie ryzyko...

Do ruszania ze swiatel?

 

😆

Żeby mieć. To tak jak z penisem małym czy duży spełni swoje zadanie,  ale większy 😂🤣😂😁😁

  • Lubię to 2
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Pado napisał:

I po co te 300KM jak niedługo zaczną odbierać PJ poza zabudowanym=nawet na autobahnie będzie ryzyko...

Do ruszania ze swiatel?

 

😆

Takim samochodem jeździ się po prostu przyjemnie także na pół gwizdka. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, stig napisał:

Takim samochodem jeździ się po prostu przyjemnie także na pół gwizdka. 

Masz rację - mam połowę w t rocu czyli 150KM i rzeczywiście jeździ się bardzo przyjemnie 😇

  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

18 godzin temu, wujek napisał:

Pomijajac spalanie w miescie 12 w gore :phi: 

Paliwa w tym roku staniały :phi:

Nie jest tak źle - w weekend gdy pusto da radę zejść w okolice 11 :phi: (2.0TSI 300 KM, 4x4)

 

Widziałem T-roca R i jak nie lubię SUVów, to tej w ogólności jest świetny, jeździ jak dzik, a z wyglądu totalny sleeper. Nie rozumiem tylko czemu VW w tej sytuacji, kiedy już ktoś płaci prawie 200 000 zł na kompakt, to nie da tam lepszych materiałów wnętrza (głównie góra deski), tylko są tak samo budżetowe jak w bazowych t-roc za mniej niż połowę tej ceny :hmm:. Golf R jest lepiej wykończony. Nie to żeby był to duży, dyskwalifikujący problem dla tego auta - ja się tylko dziwię.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Manx napisał:

 

Paliwa w tym roku staniały :phi:

Nie jest tak źle - w weekend gdy pusto da radę zejść w okolice 11 :phi: (2.0TSI 300 KM, 4x4)

 

Widziałem T-roca R i jak nie lubię SUVów, to tej w ogólności jest świetny, jeździ jak dzik, a z wyglądu totalny sleeper. Nie rozumiem tylko czemu VW w tej sytuacji, kiedy już ktoś płaci prawie 200 000 zł na kompakt, to nie da tam lepszych materiałów wnętrza (głównie góra deski), tylko są tak samo budżetowe jak w bazowych t-roc za mniej niż połowę tej ceny :hmm:. Golf R jest lepiej wykończony. Nie to żeby był to duży, dyskwalifikujący problem dla tego auta - ja się tylko dziwię.

Nie daje bo i tak dobrze sie sprzedaje a dla R nie warto zmieniac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Manx napisał:

 

Paliwa w tym roku staniały :phi:

Nie jest tak źle - w weekend gdy pusto da radę zejść w okolice 11 :phi: (2.0TSI 300 KM, 4x4)

 

Widziałem T-roca R i jak nie lubię SUVów, to tej w ogólności jest świetny, jeździ jak dzik, a z wyglądu totalny sleeper. Nie rozumiem tylko czemu VW w tej sytuacji, kiedy już ktoś płaci prawie 200 000 zł na kompakt, to nie da tam lepszych materiałów wnętrza (głównie góra deski), tylko są tak samo budżetowe jak w bazowych t-roc za mniej niż połowę tej ceny :hmm:. Golf R jest lepiej wykończony. Nie to żeby był to duży, dyskwalifikujący problem dla tego auta - ja się tylko dziwię.

 

jako użytkownik powiem tak: góra deski to nic, bo ja jej..nie dotykam, ale na boczkach drzwi mogliby się lepiej postarać...tfuuu, posłuchali użytkowników i od 2020 na przednich jest już materiał, a nie goły plastik...tylko na przednich 🤪 🤣, tył został ten sam

i rzeczywiście nie kumam jak można żadać za sam silnik takiej kasy...za 140 000 kupi się już pewnie 2.0 TSI 190KM z całkowitym full wyposażenia, a tu chcą od 30-40 kpln więcej za sam silnik...no ale to nie mój problem, mnie nie stać- nie tyle co na auto, ale na eksploatacje 🤣

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Pado napisał:

i rzeczywiście nie kumam jak można żadać za sam silnik takiej kasy...za 140 000 kupi się już pewnie 2.0 TSI 190KM z całkowitym full wyposażenia, a tu chcą od 30-40 kpln więcej za sam silnik...no ale to nie mój problem, mnie nie stać- nie tyle co na auto, ale na eksploatacje 🤣

Fakt dopłata nie jest mała i też uważam że trochę przerysowana tj. producent ma większą marzę. Niemniej jednak za tą dopłatę masz najmocniejszą wersję 2.0 TSI, lepszą skrzynię, napęd 4motion i kupę wyposażenia + opłata za "ekskluzywność" najwyższej wersji ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, delco napisał:

Wielkościowo to która skoda? Karoq? czy ta mniejsza? - bo cena jakaś abstrakcyjna....

 

Raczej ta mniejsza, Kamiq...

Ale jak poklikasz wszystkie mozlwie opcje w konfiguratorze do wersji 2.0TSI 300KM to moze tyle wyjsc ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sama idea takiego auta jak T-Roc R czy Cupra Ateca jest tak pociągająco bezsensowna, że aż chciałbym takiego mieć. ;] Golf R będzie tańszy, będzie się lepiej prowadził, spalanie będzie mniejsze, podobno (zaznaczam, że to tylko zasłyszane opinie, ale wydają się logiczne) jest też bardziej komfortowy bo zawias w takim podniesionym wyżej aucie musi być bardziej twardy i bezkompromisowy żeby zapewnić prowadzenie i stabilność zbliżone do normalnego kompakta. A jednak w tych autach jest coś takiego pociągającego ;]. Teraz na wakacjach parkowałem pod hotelem obok Cupry Ateca. No kurcze, genialne auto. Nie rzuca się bardzo w oczy, z daleka wygląda jak więszość tych suv-ów na ulicach, z bliska mozna zauwazyć 4 rury z tyłu i dziwny znaczek, że aż moja żona pytała co to. I tyle. Rozglądałem się żeby złapać właściciela żeby pogadać, ale się nie udało. Patrząc na to z bliska, to tylko by się chciało przekonać czy faktycznie w zakrętach chociaz trochę czuć ten środek ciężkości czy to idzie jak wyścigówka. I tak bym się mógł przekonywać kilka lat, pewnie szybko by się nie znudziło. I niech pali 15 litrów. Trzeba tej benzyny jeszcze trochę spalić zanim przesiądziemy się na elektryki. Nie wiem, na siłę szukając obiektywnego plusu w porównaniu z niższym i płaskim, to można zimą podjechać pod sam wyciąg z nartami. Tylko kurde nie jeżdżę na nartach. A może bym zaczął... :hehe:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, delco napisał:

Wielkościowo to która skoda? Karoq? czy ta mniejsza? - bo cena jakaś abstrakcyjna....

Pomiędzy Kamiq a Karoq.-  jest to po prostu Golf w innej budzie. Golf z bardziej "terenowym" designem" i z 10 cm wyższy i 20k droższy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Manx napisał:

Fakt dopłata nie jest mała i też uważam że trochę przerysowana tj. producent ma większą marzę. Niemniej jednak za tą dopłatę masz najmocniejszą wersję 2.0 TSI, lepszą skrzynię, napęd 4motion i kupę wyposażenia + opłata za "ekskluzywność" najwyższej wersji ;) 

Jakby sie wczytac w specyfikacje silnika to mozna ocenic czy warto :phi: Kiedys te 2.0 robili samym programem na 290. Teraz slabsze wersje sa ciut inne ale nadal mozna miec 250KM za 1,5k :phi:  Jak zmieni sie IC na wiekszy to po paru startach Rka spuchnie a ten bedzie jechal dalej.

Edytowane przez wujek
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.