Jump to content

Samochód na dojazdy do Niemiec


Recommended Posts

Dnia 26.07.2020 o 16:02, Cendra napisał:

VAG z silnikiem SDI (1.9 lub 2.0). 
Jakie obroty ma taki np. Golf 4 z tym silnikiem przy prędkościach 140-150?

 

Z tego co pamiętam to takim SDI jeździło się raczej lekko powyżej stówki. Przy 140-150 to pewnie granica tego silnika i o ile taka prędkość jest w ogóle do utrzymania przez dłuższy czas, to zapomnij o jakiejkolwiek dynamice w trasie. SDI to się raczej nadawało to niespiesznej jazdy podmiejskiej a nie latania po autostradach.

 

Link to post
Share on other sites
29 minut temu, Azbest napisał:

 

Z tego co pamiętam to takim SDI jeździło się raczej lekko powyżej stówki. Przy 140-150 to pewnie granica tego silnika i o ile taka prędkość jest w ogóle do utrzymania przez dłuższy czas, to zapomnij o jakiejkolwiek dynamice w trasie. SDI to się raczej nadawało to niespiesznej jazdy podmiejskiej a nie latania po autostradach.

 

Ten silnik w Golfie IV ma Vmax 160km/h, więc latanie po autostradzie 140-150km/h z tym silnikiem na pewno nie będzie ani przyjemne ani wygodne dla tego silnika. 

Link to post
Share on other sites

Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?

Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Cendra napisał:

Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?

Raczej wszyskie powyżej 2 litrów pojemności. A na pewno te z USA

Chevrolet Epica 2.5 +LPG w tym budżecie kupi.

U mnie 2.4 167 KM przy120-140 km/h obroty są między 2200-2500 i cisza w kabinie.

Osobiście bał bym się jeździć w tak dalekie trasy starym gratem ale jak kto lubi i na co kogo stać.

Edited by robciolas
Link to post
Share on other sites

Raczej na co kogo stać, niestety.

Z drugiej strony, wydać dużo hajsu na auto, które stoi 3 tyg pod chmurką? Też szkoda.

Link to post
Share on other sites
28 minut temu, Cendra napisał:

Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach?

 

Takie wymagania to raczej V6 lub V8

Edited by ghost2255
Link to post
Share on other sites
15 minut temu, Cendra napisał:

Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?

Z benzyniakow w tej kasie to musisz szukac cos kolo rocznika 1995-2000 z silnikiem minimum 2,5 litra albo 3.0 żeby to w miare godnie jechalo i w ciszy. Ale te silniki to w większości V6. Zostaje takie E39 ale za drogie, inne V6 z lat 90tych (omega, mondeo) to jednak koszty ewentualnych napraw duże i ceny tez powyżej budżetu albo dojezdzone. Hondy Accorda tez w tych pieniądzach nie znajdziesz. Volvo 850 2.5 pb, albo turbo.nie jechałem, nie wiem czy w tej kasie znajdziesz

 

mam japonska benzyne 2.0 130 koni, 150-160 to jest jazgot. w miare komfortowo to jest 130. można zmienić skrzynie na taka z silnika 2.2, zalozyc opony o 5mm wyższe i byłoby pod 150 jeszcze w miare

 

mam 2.0 turbo tez z lat 90tych, 147 koni, i to jest spoko. można leciec 150 i jest ok. silnik PSA, można znalezc czasem w koncernie fiata np lancia kappa. Co tam może się zepsuc to tylko turbo. Reszta w miare bezawaryjna.

 

1,9 tdi 130 koni nawet na 5biegowej skrzyni (minimalna roznica do 6biegowej) można latac150-160. ale znajdz niedojezdzonego w tej cenie.

 

 

z Dieslami w tej cenie masz tylko jeden problem. znajdz doinwestowanego i niezajezdzonego. Turbo i wtryski przynajmniej musza być w dobrym stanie.

z benzynami konkurencyjnymi …. troche ciężko. albo nie te ceny, albo tez kosztowne

 

Sam nie wiem, obnizylbym predkosc przelotowa do 120-130-140. W tym zasiegu pojawiają się 2 litrowe benzyniaki których w okolicy lat 95-05 było wiecej

 

Link to post
Share on other sites
13 minut temu, robciolas napisał:

Raczej wszyskie powyżej 2 litrów pojemności. A na pewno te z USA

Chevrolet Epica 2.5 +LPG w tym budżecie kupi.

Osobiście bał bym się jeździć w tak dalekie trasy starym gratem ale jak kto lubi i na co kogo stać.

 

nie przesadzalbym. mnóstwo ludzi jeździ takie trasy gratami za 5 tysi. Ja cale zycie, może nie co 3 tygodnie ale kilka razy w roku, i turlanie wokół i przez kilkanaście lat mało które auto padlo w trasie. Raz czy 2 razy się zdarzylo albo przez zaniedbanie mechanika albo przez odraczanie ewidentnej naprawy ;]

Link to post
Share on other sites
12 minut temu, ghost2255 napisał:

 

Takie wymagania to raczej V6 lub V8

Bardziej pytam pod kątem takim, żeby nie wtopić i nie skupiać się na autach, które na najwyższym biegu mają 3000 obr/min przy 100 km/h.

Link to post
Share on other sites
49 minut temu, Cendra napisał:

Bardziej pytam pod kątem takim, żeby nie wtopić i nie skupiać się na autach, które na najwyższym biegu mają 3000 obr/min przy 100 km/h.

Jak ma być rozsądnie, to jak wyżej pisano: diesel i kropka.

Taki np. Passat B5 po lifcie kupisz za ok 5-7 kpln. Doinwestować za 2-4kpln i będzie przyjemne auto na trasę. 130KM i 6 biegów, segment D daje niezły komfort i nie zrujnuje budżetu. Ale trzeba się mentalnie nastawić na wydanie pieniędzy, których się nie odzyska przy szybkiej sprzedaży.

Może być jeszcze C5 2.0 HDI 110KM, albo Peugeot 407 z tym samym motorem. Tylko nie wiem, czy tam występowały 6-cio biegowe skrzynie.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2020 o 19:05, Maciej__ napisał:

Siostra ma Clio 1.2 i po 1200km na autostradzie to bym chyba wysiadl gluchy ;)

 

 

Miałem puga 307 1.6 benzyniaka i to samo, miałem go krótko ale unikałem autostrad jak ognia.

Link to post
Share on other sites
31 minut temu, swienty napisał:

 

Miałem puga 307 1.6 benzyniaka i to samo, miałem go krótko ale unikałem autostrad jak ognia.

Ja miałem AR147 1,6. Genialne auto do miasta natomiast na autostradzie żal mi aż było silnika bo obroty 4000-4500 nie schodziły.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2020 o 19:08, bochumil napisał:

Może Stilo 1.9 Multijet? Do wyboru 120 lub 150KM. W tym drugim klapki w dolocie oraz częściej spotykany DPF. Na osłodę 6 biegowa skrzynia. Wersja 120KM to silnik 8V. Komfort nieco mniejszy niż przy 16V, ale poza EGR nic się w nim właściwie nie dzieje, zwłaszcza kiedy auto robi autostrady. Do wyboru 3 wersje nadzwozia. hatchback 3D, hatchback 5D oraz kombi.

a to jeszcze idzie kupić w stanie takim, żeby nie bać się autostradami do Niemiec jechać?

Link to post
Share on other sites

Szukałbym Mondeo od 2007, nawet z 1.8TDCI, który zestawiony jest z fajną skrzynią VI biegową.

Względnie ciche auto, przyzwoicie zbiera się i nie kosztuje fortuny.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Cześć. 
Mój ojciec zaczął jeździć do pracy w Niemczech i szukam dla niego auta. Jeździ ok. 1200 km w jedną stronę, potem auto stoi 3 tyg i wraca. 
Myślę o czymś z grupy VAG z silnikiem SDI (1.9 lub 2.0). 
Jakie obroty ma taki np. Golf 4 z tym silnikiem przy prędkościach 140-150?
 
przykładowa oferta, on chyba ma tempomat?
https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-iv-1-9sdi-2001r-pszczolka-od-9-lat-w-rodzinie-CID5-IDFJNUz.html
 
macie pomysł na jakieś inne, niedrogie a trwałe auta do tego typu eksploatacji? Coś z 2.0 HDI najmniejszej mocy?

Jak to ma być w zasadzie raz na miesiąc to bym się tak strasznie komfortem w aucie za 5k nie przejmował.

Przejechałem 1000 km przy 4k rpm przeważnie, a 2 dni potem wróciłem w podobnych warunkach. Bardziej brakowało mi tempomatu niż 6 biegu.
  • Like 2
Link to post
Share on other sites
11 minut temu, mazi napisał:

a to jeszcze idzie kupić w stanie takim, żeby nie bać się autostradami do Niemiec jechać?

 

Pytaj @twinsen pewnie niedługo będzie miał do sprzedania.

Link to post
Share on other sites
Teraz, pejus1982 napisał:

 

Pytaj @twinsen pewnie niedługo będzie miał do sprzedania.

on nie jest przypadkiem reprezentatywnym... 😄

 

Link to post
Share on other sites

Panowie, dywagacje z d... bo za 5 tys to można rower kupić a nie samochód.

IMO szukać coś po rodzinie, znajomych. Czegokolwiek bez wkładu.

 

A w miarę zdobycia kasy czegoś w seg. D/E

 

SDI nie jest złym pomysłem bo był w grupie VAG. Z przodu McPerson, z tyłu belka - nie do popsucia.

 

 

Link to post
Share on other sites

Ja bym jeszcze sprawdził czy na miejscu docelowym nie ma jakiegoś Umweltzone, bo to może wyeliminować te wszystkie pełnoletnie diesle które są proponowane.

 

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2020 o 21:20, Maciej__ napisał:

 

Inna kwestia, ze ta stara A4-ka to bym nie chcial za Chiny ludowe dojezdzac ;]

 

To powinna być kara zapisana w kodeksie karnym - myślę że sporo ludzi zastanowiło by się czy idą właściwą drogą... 😄

Link to post
Share on other sites
Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?
Silnik Opla 1,4 140 KM.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites
Szukałbym Mondeo od 2007, nawet z 1.8TDCI, który zestawiony jest z fajną skrzynią VI biegową.
Względnie ciche auto, przyzwoicie zbiera się i nie kosztuje fortuny.
Mój szef miał takiego... Systematycznie serwisowany wykulał ponad 450 tkm i sprzedany został dalej jako jeżdżący

Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka

Link to post
Share on other sites

w 10 lat przejechałem 330kkm 307 kombi 1.6hdi 110KM i miałem jedną awarię w trasie - pękła sprężyna zawieszenia

z osprzętu wymieniłem dwumasę na sztywne koło 

przy 150kmh mi nie przeszkadzało 3000obr/min w skrzyni 5biegowej - wiatr i tak zagłuszał silnik

 

niemniej nie polecałbym mojego egzemplarza na takie wyprawy, bo przebieg robi swoje, 4 lata temu poszedł do handlarza

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, TWENTIS napisał:

Panowie, dywagacje z d... bo za 5 tys to można rower kupić a nie samochód.

IMO szukać coś po rodzinie, znajomych. Czegokolwiek bez wkładu.

 

A w miarę zdobycia kasy czegoś w seg. D/E

 

SDI nie jest złym pomysłem bo był w grupie VAG. Z przodu McPerson, z tyłu belka - nie do popsucia.

 

 

 

Zgadzam się, co by nie kupił w tych pieniądzach co daje komfort w trasie to jazda bedzie obarczona ryzykiem. Na stare auto też nie dadzą asistance wykupić.

Albo kupuje jakieś proste auto, z prostą benzyną i godzi się z komfortem do tych paru tysiecy. Albo polecam wycieczke busem jak i tak ma tam auto stać.

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, Cendra napisał:

Które z benzyniaków nadają się do gazu ale i lubią autostradową jazdę? Mają niskie obroty przy wyższych prędkościach? Jak jest w VAG-owych 2.0 115 KM?

2.0 115KM w Golfie 4 ma niestety tylko 5 biegów, co powoduje, że przy 140km/h obroty są w okolicach 3,5-4 tys.

Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2020 o 16:02, Cendra napisał:

Mój ojciec zaczął jeździć do pracy w Niemczech i szukam dla niego auta. Jeździ ok. 1200 km w jedną stronę, potem auto stoi 3 tyg i wraca. 

Ja bym spojrzał na C-klase W203. Naprawdę super jedzie się tym na autostradzie, jest bdb wyciszony i będzie mieścił się w budżecie.

Link to post
Share on other sites
23 godziny temu, pejus1982 napisał:

Pytaj @twinsen pewnie niedługo będzie miał do sprzedania.

Pomysł może i nie jest zły, bo ponoć doinwestowany ostatnio.

Tyle, że @twinsen aż po śmierci go sprzeda.

Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, ppmarian napisał:

Szukać passeratti 1.9tdi b5
Nie parltrzec na przebieg, rocznik tylko na stan.

Wysłane z tel.
 

@Vadero nawet ofertę złożył, ale tak jakoś bez echa przeszła.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
Pomysł może i nie jest zły, bo ponoć doinwestowany ostatnio.
Tyle, że [mention=129378]twinsen[/mention] aż po śmierci go sprzeda.
Jest koncepcja żeby go zostawić pod blokiem, na czas napraw gwarancyjnych VW
Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, ZUBERTO napisał:

@Vadero nawet ofertę złożył, ale tak jakoś bez echa przeszła.

Auta już na drugi dzień nie było ;) o dziwo na jeden telefon z PL przypadały ze 3 z UA. Tam teraz robią to co robiliśmy my 15 lat temu - ciągną wszystkie tańsze fury :)

Link to post
Share on other sites
Dnia 26.07.2020 o 16:02, Cendra napisał:

Cześć. 
Mój ojciec zaczął jeździć do pracy w Niemczech i szukam dla niego auta. Jeździ ok. 1200 km w jedną stronę, potem auto stoi 3 tyg i wraca. 
Myślę o czymś z grupy VAG z silnikiem SDI (1.9 lub 2.0). 
Jakie obroty ma taki np. Golf 4 z tym silnikiem przy prędkościach 140-150?

 

przykładowa oferta, on chyba ma tempomat?

https://www.olx.pl/oferta/vw-golf-iv-1-9sdi-2001r-pszczolka-od-9-lat-w-rodzinie-CID5-IDFJNUz.html
 

macie pomysł na jakieś inne, niedrogie a trwałe auta do tego typu eksploatacji? Coś z 2.0 HDI najmniejszej mocy?

Brat od paru lat jeździ tak samo oplem astrą z silnikiem 1.3 dieslem i sobie chwali. Kierowcy zawodowi jeżdżą wolniej niż reszta.

Link to post
Share on other sites
Dnia 28.07.2020 o 23:23, spad napisał:

Silnik Opla 1,4 140 KM.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

No ale za ten budżet - 5 tys. to kupi, używany sam silnik ;]

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
24 minuty temu, tomy napisał:

No ale za ten budżet - 5 tys. to kupi, używany sam silnik ;]

 

Od czegoś trzeba zacząć ;) Resztę klocków kupi później. ;]

 

A tak na serio to jestem pełen uznania, że ktoś chce wydać na auto tyle co na przyzwoity rower i walić trasy do D, a rocznie tłuc 30 kkm. Sorki, ale na takie wymagania kupujesz świeże auto, albo podróżujesz autobusem jak nie masz kasy.

  • Like 2
Link to post
Share on other sites

Najpierw może poczytaj czy takim dieslem wjedzie do miejscowości gdzie pracuje (strefy umweltzone). O ile z benzyna nie ma większych problemów to diesle poniżej euro 4 mogą mieć problem 

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Vadero napisał:

Auta już na drugi dzień nie było ;) o dziwo na jeden telefon z PL przypadały ze 3 z UA. Tam teraz robią to co robiliśmy my 15 lat temu - ciągną wszystkie tańsze fury :)

No raczej nie do końca. Jak już to mogą kupować Ukraińcy mieszkający w PL, bo tam się zmieniły przepisy i nie opłacalny jest import aut starszych aut - tak samo jak na Białoruś (jedyne co idzie z PL na Białoruś obecnie to poleasingówki, bo auta powyżej 3 lat mają dużo większą akcyzę chyba). Swego czasu Ukraińcy brali w Polsce wszystko i jeździli tam na polskich tablicach, żeby ominąć ichniejsze podatki, a teraz na polskich blachach można wjeżdżać chyba na max 2 tygodnie, a potem muszą przerejestrować. Z racji, że znam paru Ukraińców i jeden z nich handluje tam autami to jak wystawiłem Kię Carnival na sprzedaż i nie było chętnych na nią to chciałem tam to puścić to powiedzieli mi, że za stary samochód i ich podatki tam zabiją za to auto, żeby było to opłacalne. A auto miało wtedy 12 lat.

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 28.07.2020 o 19:09, ghost2255 napisał:

Może być jeszcze C5 2.0 HDI 110KM, albo Peugeot 407 z tym samym motorem. Tylko nie wiem, czy tam występowały 6-cio biegowe skrzynie.

Z tymi 6-biegowymi to trzeba się jeszcze zorientować, czy aby VI nie ma takiego samego przełożenia jak V w 5-biegowej. Bo często tak robią, że najwyższy bieg jest taki sam, tylko są gęściej.

 

Link to post
Share on other sites
Dnia 28.07.2020 o 18:06, gregoryj napisał:

Hondy Accorda

 

Europejskie wersje to raczej nie jest dobry pomysl. Raczej krotkie skrzynie i bedzie glosno. Moznaby szukac czegos USDM ew Legenda. Ryzyko awarii niskie ale jednak wiek i stan tych aut jest juz mocno różny, a jak cos klęknie to będzie drogo. Trzymałbym się czegoś mniej egzotycznego

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-legend-honda-legend-pilnie-sprzedam-ID6DdEKH.html#b142141d0b

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, spad napisał:

 

Od czegoś trzeba zacząć ;) Resztę klocków kupi później. ;]

 

A tak na serio to jestem pełen uznania, że ktoś chce wydać na auto tyle co na przyzwoity rower i walić trasy do D, a rocznie tłuc 30 kkm. Sorki, ale na takie wymagania kupujesz świeże auto, albo podróżujesz autobusem jak nie masz kasy.

 Eee, nie przesadzaj.

Znam takich którzy z Berlina do Warszawy potrafią jechać autem za 100euro typu Smart 😀

Link to post
Share on other sites
Dnia 28.07.2020 o 22:55, ppmarian napisał:

Szukać passeratti 1.9tdi b5
Nie parltrzec na przebieg, rocznik tylko na stan.

Wysłane z tel.
 

Tez bym tak zrobil. Duze wygodne. Czesci tanie na kazdym szrocie stoi tego sterty.

Link to post
Share on other sites
8 godzin temu, tomy napisał:

No ale za ten budżet - 5 tys. to kupi, używany sam silnik ;]

Akurat ten Golf za 5 był przykładem. Obawiam się, ze ojciec nie jest w stanie teraz wyrzucić większej kasy niż 10. Będziemy szukać co w najlepszym stanie i chyba postawimy na prostotę plus najbardziej znane marki. 

Link to post
Share on other sites
34 minuty temu, Cendra napisał:

Akurat ten Golf za 5 był przykładem. Obawiam się, ze ojciec nie jest w stanie teraz wyrzucić większej kasy niż 10. Będziemy szukać co w najlepszym stanie i chyba postawimy na prostotę plus najbardziej znane marki. 

 

Za 10kPLN to niech moze rzuci okiem na Chevrolet Lacetti :ok:

 

Link to post
Share on other sites

No, a Astra G z jakimś dieslem, choćby 1.7CDTI 80KM.

Aby korozji jak najmniej bo lubiła ten model, a poza tym mało problematyczne auto.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, adam_W napisał:

 Eee, nie przesadzaj.

Znam takich którzy z Berlina do Warszawy potrafią jechać autem za 100euro typu Smart 😀

 

Ile to widać w polsce ukraińskich samochodów co robią do nas ten tysiąc km w jedną stronę do pracy...

Link to post
Share on other sites
17 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Europejskie wersje to raczej nie jest dobry pomysl. Raczej krotkie skrzynie i bedzie glosno. Moznaby szukac czegos USDM ew Legenda. Ryzyko awarii niskie ale jednak wiek i stan tych aut jest juz mocno różny, a jak cos klęknie to będzie drogo. Trzymałbym się czegoś mniej egzotycznego

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-legend-honda-legend-pilnie-sprzedam-ID6DdEKH.html#b142141d0b

 

na cisniecie 150-160 to się nie nadaje bo wchodzi na obroty powyżej 4 tys.

ale 130-140, taki accord 5gen z silnikiem 2.2 spokojnie da rade. plusem ze te silniki raczej niezniszczalne, przynajmniej 2.0 i 2.2., no chyba ze przejechaly już 1szy milion kilometrow.

 

14 godzin temu, Cendra napisał:

Akurat ten Golf za 5 był przykładem. Obawiam się, ze ojciec nie jest w stanie teraz wyrzucić większej kasy niż 10. Będziemy szukać co w najlepszym stanie i chyba postawimy na prostotę plus najbardziej znane marki. 

 

nie ma co dywagować. szukajcie co w najlepszym stanie i popularne za 5 tysi. 1-2 tysie trzeba odlozyc na jakiś ewentualny pakiet startowy albo w razie W …… jeśli musi popylac 150-160 to zostaje Wam turbodieselek, jesli zmniejszy predkosc do 130 to wiekszosc 2 litrowych benzyn wolnossących powinno dac rade z okresu.1995-2000.  Moje spostrzeżenie jest tez takie ze silniki 8v mniej halasuja niż 16v, ale dużo oczywiście zależy od wyciszenia danego modelu. Tyle ze dwulitrowe osmiozaworowki z tamtego okresu to chyba tylko VAG - 2.0 115 koni

Link to post
Share on other sites
25 minut temu, gregoryj napisał:

na cisniecie 150-160 to się nie nadaje bo wchodzi na obroty powyżej 4 tys.

ale 130-140, taki accord 5gen z silnikiem 2.2 spokojnie da rade. plusem ze te silniki raczej niezniszczalne, przynajmniej 2.0 i 2.2., no chyba ze przejechaly już 1szy milion kilometrow.

 

5gen? Troche dla konesera :)  6geny są w podobnych cenach - tez ponizej 10k trafisz 2.0 (albo nawet 2.3) w jakiejs lepszej wersji, zeby mialo tempomat. 

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-2-3-154-km-lpg-ID6DcrcT.html#db4703dfab

https://www.otomoto.pl/oferta/honda-accord-honda-accord-2000r-2-0ls-ID6DcwTD.html#db4703dfab

 

I mimo tego, ze bardzo dawno nie jechalem takim accordem jestem w stanie zaryzykowac stwierdzenie, ze w paśniku bedzie ciszej

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, adam_W napisał:

 Eee, nie przesadzaj.

Znam takich którzy z Berlina do Warszawy potrafią jechać autem za 100euro typu Smart 😀

Co innego jechać raz do roku bo taki kaprys, a co innego jeździć regularne trasy co tydzień po +1000km w jedną stronę😉

Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Filipfm napisał:

5gen? Troche dla konesera :) 

za te pieniądze (5k) to tylko auta dla konesera ;] Pasnik B5 przedliftowy - to nie koneser? W Pasniku TDI i 1,8T będzie ciszej. W benzynie wolnossacej (1,8) to nie jestem pewien.

 

 Accord w benzynie to przynajmniej niezawodny silnik i auto. Accord5gen miał tempomat ale ten podciśnieniowy i to bardzo rzadko. Accord 6gen poleciłbym,  szczególnie w V6 i automacie (przy 160 ma mniej niż 3 tysie obrotow), ale ta wersja to może prędzej za 15 tysi pln

Link to post
Share on other sites
Dnia 28.07.2020 o 17:56, Cendra napisał:

Raczej na co kogo stać, niestety.

Z drugiej strony, wydać dużo hajsu na auto, które stoi 3 tyg pod chmurką? Też szkoda.

Tomecki wystawił colta1.5 d na akowej giełdzie za małą kasę.

1-2 osoby chyba taką trasę obleci.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.