Skocz do zawartości

I Mitsubishi zegna EU - papa


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 28.07.2020 o 14:47, dranio napisał:

 

Lancer, Pajero nic Ci nie mówi?

Z nowszych dla ludu: Space Star?

Ale przyznaj szczerze. Marka która ma w ofercie 4 modele aut osobowych i jednego pickupa raczej na rynku szans nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, maro_t napisał:

 

silników, pakietów, leasingów, przedłużonych gwarancji itd

A nie że jak chcesz podgrzewany fotel to musisz kupić diesla 2.0 i napęd 4x4 czego zupełnie nie potrzebujesz ;]

 


W 2018  żeby mieć aktywny tempomat w QQ to trzeba było kupić diesla z automatem (i chyba 4x4)...

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minut temu, Pado napisał:

 


W 2018  żeby mieć aktywny tempomat w QQ to trzeba było kupić diesla z automatem (i chyba 4x4)...

Miałem nawet w tym roku kupić outlandera ale ciasny i brak silników. Tylko jedna mułowata benzyna 2.0. Nawet ten phev to jakiś dziwoląg. Przeszło 220KM i przeszło 13 do 100km/h. Spalanie też wg testów bez rewelacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Lupus napisał:

Ale przyznaj szczerze. Marka która ma w ofercie 4 modele aut osobowych i jednego pickupa raczej na rynku szans nie ma...

 

Ja nie bronię polityki Mitsubishi. Wymieniałem tylko modele samochodów tej firmy, które są znane u nas.

Edytowane przez dranio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Lupus napisał:

Ale przyznaj szczerze. Marka która ma w ofercie 4 modele aut osobowych i jednego pickupa raczej na rynku szans nie ma...

Szans na co? W 2019 roku sprzedali prawie 150k samochodow w Europie. To nie jest nawet 10% tego, co sprzedal sam VW, ale oni nie robia skandali, wiec nie placa kar. Maja stare i sprawdzone, ciagle ulepszane modele w ubogiej ofercie, wiec niskie koszty. Podobnie jak Suzuki czy Subaru, maja pewnie duzy zysk jednostkowy, przy czym bija Suzuki i deklasuja Subaru w Europie.    

Ze starego Outlandera zrobili PHEV - najlepiej sprzedajaca sie w Niemczech i Europie hybryde na kabel - mistrzostwo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 29.07.2020 o 12:16, OZI napisał:

Imvho nie zmienisz emoji1.png IMVHO Nissan Xtrail jest ... okropny.

 

obejrzałem, przymierzałem się, okropny nie jest. Taki zwykły współczesny dyliżans. ;]. Wykonanie i spasowanie w środku klasę lepsze niż w mojej Astrze, fotele jak fotel w salonie, zero trzymania bocznego ale na pierwsze przymierzenie w miarę wygodne, tylna kanapa dużo wyżej niż przednie fotele, więc dzieciak sąsiadów zachwycony. Bagażnik dosyć mały jak na taki duży samochód, silnik benzynowy turbo ten sam co w Renault i Mercedesie, pod maską plątanina kabli i nawet kawałka plastikowej pokrywy, na wygłuszeniu widać że oszczędzane tak samo jak w kompaktach. Najbardziej mnie urzekło, że ma normalny odtwarzacz CD, za to zaoszczędzono na lampce w schowku, w aucie za grubo ponad 100 tys. :facepalm:. Taki kawałek jeżdżącego salonu w miarę wygodnego ale bez szału. Idealne dla kobiety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
obejrzałem, przymierzałem się, okropny nie jest. Taki zwykły współczesny dyliżans. ;]. Wykonanie i spasowanie w środku klasę lepsze niż w mojej Astrze, fotele jak fotel w salonie, zero trzymania bocznego ale na pierwsze przymierzenie w miarę wygodne, tylna kanapa dużo wyżej niż przednie fotele, więc dzieciak sąsiadów zachwycony. Bagażnik dosyć mały jak na taki duży samochód, silnik benzynowy turbo ten sam co w Renault i Mercedesie, pod maską plątanina kabli i nawet kawałka plastikowej pokrywy, na wygłuszeniu widać że oszczędzane tak samo jak w kompaktach. Najbardziej mnie urzekło, że ma normalny odtwarzacz CD, za to zaoszczędzono na lampce w schowku, w aucie za grubo ponad 100 tys. :facepalm:. Taki kawałek jeżdżącego salonu w miarę wygodnego ale bez szału. Idealne dla kobiety.
Jaki silnik?

Nie warto poczekac na nowy model 3 miesiace?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, OZI napisał:

Jaki silnik?

Nie warto poczekac na nowy model 3 miesiace?

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 

 

DIG-T 160 DCT czyli Turbo benzyna 1,3 160KM, ten sam silnik co w modelach Reanult czy Mercedesach

 

EDIT: A czy warto czekać? Zależy kto czego potrzebuje

Edytowane przez maro_t
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.07.2020 o 06:55, Lupus napisał:

Ale przyznaj szczerze. Marka która ma w ofercie 4 modele aut osobowych i jednego pickupa raczej na rynku szans nie ma...

 

Tyle że wszystkie japońce mają taki model wojowania na naszym rynku. Lekko odstaje Toyota ale tu też szalonego wyboru nie ma.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Tyle że wszystkie japońce mają taki model wojowania na naszym rynku. Lekko odstaje Toyota ale tu też szalonego wyboru nie ma.

 

 

Liczba modeli to jedno, a pakietowanie to inna sprawa. 

Europejskie marki maja duzo wieksze mozliwosci konfiguracji. W Japoncach czasem, zeby miec jedna rzecz trzeba by pojsc dwie wersje w gore, a juz pakietowanie z silnikami to kosmos. Czyli dostaniesz element X jak wezmiesz wersje wyposazenia Y i silnik Z. Zresztą przykłady już padały.  

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Filipfm napisał:

 

Liczba modeli to jedno, a pakietowanie to inna sprawa. 

Europejskie marki maja duzo wieksze mozliwosci konfiguracji. W Japoncach czasem, zeby miec jedna rzecz trzeba by pojsc dwie wersje w gore, a juz pakietowanie z silnikami to kosmos. Czyli dostaniesz element X jak wezmiesz wersje wyposazenia Y i silnik Z. Zresztą przykłady już padały.  

Pakiety maja sens bo nie czekasz jak na Skode pol roku, ale trzeba to z glowa zrobic.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Liczba modeli to jedno, a pakietowanie to inna sprawa. 

Europejskie marki maja duzo wieksze mozliwosci konfiguracji. W Japoncach czasem, zeby miec jedna rzecz trzeba by pojsc dwie wersje w gore, a juz pakietowanie z silnikami to kosmos. Czyli dostaniesz element X jak wezmiesz wersje wyposazenia Y i silnik Z. Zresztą przykłady już padały.  

 

a ciekawe czy wiecie, że w pewnych znanych i cenionych japońskich markach część wyposażenia do nowych aut jest dokładana w Polsce. Np. jak do wersji X zamówisz skórzaną tapicerkę i lepsze navi, to z Japonii do PL przyjeżdża samochód bez skóry i ze zwykłym navi, bo tak produkują, zanim trafi do dealera to jedzie do takiej jednej firmy pod Warszawą, która ma duuuży plac i duuuużo samochodów na nim i umowy z importerem, gdzie rozmontowują fotele żeby zamontować skórę czy deskę rozdzielczą żeby zamontować navi. Taki samochód często w PL jest mocno rozebrany i ponownie złożony, a klient myśli, że to prosto z fabryki. ;]

  • zszokowany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, maro_t napisał:

 

a ciekawe czy wiecie, że w pewnych znanych i cenionych japońskich markach część wyposażenia do nowych aut jest dokładana w Polsce. Np. jak do wersji X zamówisz skórzaną tapicerkę i lepsze navi, to z Japonii do PL przyjeżdża samochód bez skóry i ze zwykłym navi, bo tak produkują, zanim trafi do dealera to jedzie do takiej jednej firmy pod Warszawą, która ma duuuży plac i duuuużo samochodów na nim i umowy z importerem, gdzie rozmontowują fotele żeby zamontować skórę czy deskę rozdzielczą żeby zamontować navi. Taki samochód często w PL jest mocno rozebrany i ponownie złożony, a klient myśli, że to prosto z fabryki. ;]

 

Toyota + Mszczonów 😄 

Honda skóre do wersji specjalnych dokłada gdzieś w BeNeLuxie :) juz nie pamietam czy w Belgii czy w Holandii.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, maro_t napisał:

a ciekawe czy wiecie, że w pewnych znanych i cenionych japońskich markach część wyposażenia do nowych aut jest dokładana w Polsce

 

W Toyocie szczególnie fajnie to wygląda, na przykład doposażone w Polsce (u importera, nie w ASO!) przednie czujniki parkowania włączane są takim przełącznikiem i oczywiście w żaden sposób nie są zintegrowane z samochodem.

 

Przelacznik-KCD1-8-okragly-niebieski.jpg

  • Lubię to 1
  • Haha 3
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, wujek napisał:

Pakiety maja sens bo nie czekasz jak na Skode pol roku, ale trzeba to z glowa zrobic.

 

Zady i walety jak zwykle we wszystkim. Plusem Japońców jest to, ze w zasadzie kupujesz auto ze stocku - albo z planów produkcyjnych zaplanowanych przez fabrykę :)

Z minusow, czasem trzeba sięgnąć głębiej do kieszeni, żeby wziąć to na czym Ci zalezy, przyjmując z dobrodziejstwem inwentarza tez niepotrzebne rzeczy. W Niemcach się to też zdarza bo niektóre rzeczy w konfiguratorze pakietują - typu zawieszenie sportowe to od razu większe felgi itp. 

Jednym z argumentów za pakietowaniem Japońców jest czas logistyki z fabryk poza Europą. I nie zmienili filozofii dla fabryk w Europie

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Filipfm napisał:

 

Liczba modeli to jedno, a pakietowanie to inna sprawa. 

Europejskie marki maja duzo wieksze mozliwosci konfiguracji. W Japoncach czasem, zeby miec jedna rzecz trzeba by pojsc dwie wersje w gore, a juz pakietowanie z silnikami to kosmos. Czyli dostaniesz element X jak wezmiesz wersje wyposazenia Y i silnik Z. Zresztą przykłady już padały.  

 

Dokładnie. Sam jak brałem moje Mitsubishi to musiałem iść na kompromisy bo np. diesla nie było w wersji Instyle i już. A tylko w Instyle były niektóre opcje na jakich mi zależało.

Plus jest taki, że krócej czekasz bo oni tłuką auta gotowe na zapas zamiast czekać aż sobie własną konfigurację wymyślisz. Więc zanim się jeszcze zdecydujesz Twoje auto już może być w drodze do Europy.

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Dark_Knight napisał:

 

Dokładnie. Sam jak brałem moje Mitsubishi to musiałem iść na kompromisy bo np. diesla nie było w wersji Instyle i już. A tylko w Instyle były niektóre opcje na jakich mi zależało.

Plus jest taki, że krócej czekasz bo oni tłuką auta gotowe na zapas zamiast czekać aż sobie własną konfigurację wymyślisz. Więc zanim się jeszcze zdecydujesz Twoje auto już może być w drodze do Europy.

 

W Niemcach  jest swobodniejszy wybor a wiadomo, ze kazdy ma jakies swoje priorytety. To fajnie widac po konfiguracji aut u mnie w robocie. Jest do wyboru kilka modeli a limitem jest wysokosc raty leasingowej - jedni chca lepszy silnik a w srodku moze byc bieda, inni pakują pod korek elementow "autonomicznych" itp. Minusem jest czekanie na produkcje po kilka miesiecy. Legendarna była konfiguracja, którą w poprzedniej firmie ktoś popełnił 😄 BMW 335i z korbami z tyłu 😄 stare czasy, ale pokazywało elastyczność konfifguratora BMW 😄 

 

Ja w swoim sadzomiocie akurat trafilem top wersje i ma to co chcialem (ksenony) ale dla niektorych to problem, bo w zestawie dostajesz szklany dach, na który marudzą. 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, format napisał:

W Toyocie szczególnie fajnie to wygląda, na przykład doposażone w Polsce (u importera, nie w ASO!) przednie czujniki parkowania włączane są takim przełącznikiem i oczywiście w żaden sposób nie są zintegrowane z samochodem.

 

To tak z salonu wyjeżdża? 8]

 

Ja to widziałem w Panku, ale sądziłem że to oni sami sobie dokładali ;] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, format napisał:

 

Tak. W głowie się nie mieści, c'nie?

Niezły też jest przełącznik ustawiania lusterek, jaki 3 lata temu spotkałem w RAV4 - identyczny był w Yaris I generacji 8]

A podejrzewam, że jego konstrukcja i design mogą być jeszcze starsze ;]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, rwIcIk napisał:

Niezły też jest przełącznik ustawiania lusterek, jaki 3 lata temu spotkałem w RAV4 - identyczny był w Yaris I generacji 8]

A podejrzewam, że jego konstrukcja i design mogą być jeszcze starsze ;]

 

 

To akurat norma w Toyocie. Większość guzików jest identyczna przez ostatnie 30 lat. Inna sprawa, że jak działa (działa dobrze, doskonale wręcz) to po co psuć?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, format napisał:

 

To akurat norma w Toyocie. Większość guzików jest identyczna przez ostatnie 30 lat. Inna sprawa, że jak działa (działa dobrze, doskonale wręcz) to po co psuć?

Nie no, przynajmniej wygląd zewnętrzny można zmieniać co jakiś czas.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, rwIcIk napisał:

Nie no, przynajmniej wygląd zewnętrzny można zmieniać co jakiś czas.

 

 

Wiesz - w Golfie wyłącznik świateł zmienili dopiero w ostatnim modelu. Wcześniej chyba ze dwadzieścia lat był taki sam. Ludzie kupują to chyba jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, marcindzieg napisał:

Wiesz - w Golfie wyłącznik świateł zmienili dopiero w ostatnim modelu. Wcześniej chyba ze dwadzieścia lat był taki sam. Ludzie kupują to chyba jest OK.

Nie dla każdego.

Ale co kto lubi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.08.2020 o 10:35, rwIcIk napisał:

Niezły też jest przełącznik ustawiania lusterek, jaki 3 lata temu spotkałem w RAV4 - identyczny był w Yaris I generacji 8]

A podejrzewam, że jego konstrukcja i design mogą być jeszcze starsze ;]

 

Ten sam przełącznik jest od czasów Cariny z 92 roku ;) w land cruiserze V8 może ew być podświetlony ;]

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.08.2020 o 10:42, marcindzieg napisał:

Wiesz - w Golfie wyłącznik świateł zmienili dopiero w ostatnim modelu. Wcześniej chyba ze dwadzieścia lat był taki sam. Ludzie kupują to chyba jest OK.

On nie był taki sam, zasada podobna, ale były chromowane, albo nie, kształty różne, no i wszystkie wszystkie podświetlane ;)

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące później...
 
Testują, żeby nam napisać czego nie dostaniemy.
;]
Alez nie.

Mitsubishi sie dalej wycofuje, ale MMC potwierdzilo, ze Eclispe Cross bedzie dostarczany na wybrane rynki EU dzieki umowie z grupa Emil Fray.

Te rynki jak narazie to D & I. Negocjacje trwaja czy dolaczy F I byc moze PL, bo jesli dobrze rozumiem Emil Fray jest tez tam obecny.

Ale - auto jeszcze musi przejsc EU test 6d w styczen 2021.

Calosc $$ ma byc pokryta przez Emil Fray.

Gwarancja, czesci etc - beda przejete przez Emil Fray a nie MMC Europe.

Ta sa dosc subtelne roznice, bie sztuka kupic a potem plakac ze Emil wola za kawalek plastiku 10x tyle co MMC Europe

W 2021 ma nastapic przyspeiszenie aby skasowac jak najwiecej umow z dealerami.

Z jednego SUV MMC nie wyzyje...

Zrodlo: Mitsubishi Germany Managing Director Kolja Rebstock.

Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, OZI napisał:

Alez nie.

Mitsubishi sie dalej wycofuje, ale MMC potwierdzilo, ze Eclispe Cross bedzie dostarczany na wybrane rynki EU dzieki umowie z grupa Emil Fray.

Te rynki jak narazie to D & I. Negocjacje trwaja czy dolaczy F I byc moze PL, bo jesli dobrze rozumiem Emil Fray jest tez tam obecny.

Ale - auto jeszcze musi przejsc EU test 6d w styczen 2021.

Calosc $$ ma byc pokryta przez Emil Fray.

Gwarancja, czesci etc - beda przejete przez Emil Fray a nie MMC Europe.

Ta sa dosc subtelne roznice, bie sztuka kupic a potem plakac ze Emil wola za kawalek plastiku 10x tyle co MMC Europe emoji10.png

W 2021 ma nastapic przyspeiszenie aby skasowac jak najwiecej umow z dealerami.

Z jednego SUV MMC nie wyzyje...

Zrodlo: Mitsubishi Germany Managing Director Kolja Rebstock.

Sent from emoji3075.pngemoji1037.png my Samshit 5G emoji33.png using Tapacrap emoji90.png - proudly sponsored by the Rice burneremoji500.pngemoji964.png GR-Fouremoji627.png
 

 

No to jest szansa na Mitsu w PL. Kolega właśnie chce Outlandera 2.0 na PHEV zamieniać, dostał dobrą cenę, więc może to nie jest taki zły pomysł?

 

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dark_Knight napisał:

Kolega właśnie chce Outlandera 2.0 na PHEV zamieniać, dostał dobrą cenę

 

Jaka to jest dobra cena za Outlandera PHEV?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Dark_Knight napisał:

 

No to jest szansa na Mitsu w PL. Kolega właśnie chce Outlandera 2.0 na PHEV zamieniać, dostał dobrą cenę, więc może to nie jest taki zły pomysł?

 

Ten Emil ma tez w ldz salon subaru , to tylko międzynarodowy dealer .... ja bym od takiego samochodu za 100 000   + pln ... nie kupil. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Marcin79 napisał:

Ten Emil ma tez w ldz salon subaru , to tylko międzynarodowy dealer .... ja bym od takiego samochodu za 100 000   + pln ... nie kupil. 

 

A co za różnica od kogo auto kupujesz?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
No to jest szansa na Mitsu w PL. Kolega właśnie chce Outlandera 2.0 na PHEV zamieniać, dostał dobrą cenę, więc może to nie jest taki zły pomysł?
 
MMC potwoerdzilo rowniez, ze NIE dla Outlander, ani ASX. Nie spelnia 6d.

L200/Triton jest jak narazie dostepny.

Pozostaje pytanie, jakie bedzie wsparcie, gwarancji, czesci etc.

MMC chce zamknąć sklep jak najszybciej, takie przynajmniej mozna odniesc wrazenie, po tym jak przebiegaja negocjacje z dealer-ami, a ci do pismakow kapuja bo po d00pie dostaja.

Drugie pytanie, jak duzy jest Emil Fray, wyglada, ze jest duzy, ale czy na tyle duzy żeby pokrywac gwarancje - jak cos pojdzie nie tak- w sposob taki jak MMC Europe?

Imvho nie.

Ergo de facto Eclipse moze byc w sprzedazy, ale wpsarcie moze byc dosc kiepskie.

Dochodzi jeszcze jedno. Wszystkie fabryki Mitsubishi klepią w wiekszosci RHD. Parę tysiecy Eclipse moze im się nie kalkulować na EU jesli ożywienie wroci do Asia. Ergo znow, moze Eclipse pozyc w EU rok lub dwa zanim go zabija. Znow czesci i wsparcie - wielka niewiadoma.



Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, OZI napisał:

MMC potwoerdzilo rowniez, ze NIE dla Outlander, ani ASX. Nie spelnia 6d.

 

Z tym silnikiem 2.0 to na pewno. Ale Outlander PHEV przecież spełnia.

 

2 minuty temu, OZI napisał:

L200/Triton jest jak narazie dostepny.

 

Nie wiem czy normy dla dostawczych się nie różnią.

 

2 minuty temu, OZI napisał:

Pozostaje pytanie, jakie bedzie wsparcie, gwarancji, czesci etc.

MMC chce zamknąć sklep jak najszybciej, takie przynajmniej mozna odniesc wrazenie, po tym jak przebiegaja negocjacje z dealer-ami, a ci do pismakow kapuja bo po d00pie dostaja.

Drugie pytanie, jak duzy jest Emil Fray, wyglada, ze jest duzy, ale czy na tyle duzy żeby pokrywac gwarancje - jak cos pojdzie nie tak- w sposob taki jak MMC Europe?

Imvho nie.

 

Tu bym się nie martwił. Prędzej to się znudzi niż zepsuje.

 

2 minuty temu, OZI napisał:

Ergo de facto Eclipse moze byc w sprzedazy, ale wpsarcie moze byc dosc kiepskie.

 

Taaa, ale one wsparcia nie potrzebują. Kupujesz - jeździsz - pozbywasz się - voila!

 

2 minuty temu, OZI napisał:


Dochodzi jeszcze jedno. Wszystkie fabryki Mitsubishi klepią w wiekszosci RHD. Parę tysiecy Eclipse moze im się nie kalkulować na EU jesli ożywienie wroci do Asia. Ergo znow, moze Eclipse pozyc w EU rok lub dwa zanim go zabija. Znow czesci i wsparcie - wielka niewiadoma.

 

Pierwszy właściciel biorący leasing lub wynajem na trzy lata może z uśmiechem się tym nie przejmować.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Marcin79 napisał:

Ten Emil ma tez w ldz salon subaru , to tylko międzynarodowy dealer .... ja bym od takiego samochodu za 100 000   + pln ... nie kupil. 

Subaru to ma Emil Frey Polska. Mazdą owszem handluje ale nie kojarzę żeby miał cokolwiek wspólnego z Mitsu.

 

Wychodzi jednak że handluje całkiem sporą ilością marek. W PL też.

Link

Edytowane przez marcindzieg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Pierwszy właściciel biorący leasing lub wynajem na trzy lata może z uśmiechem się tym nie przejmować.
 
Szczerze, nie znam się czy Outlander PHEV przechodzi 6d czy nie.

Rozumiem jednak , ze Mitsubishi stara się jak najwiecej zaoszczędzić i uciec jak najszybciej.
Osobiście, ja bym się w takie coś nie pakował, bo może być, ze ja będę tym 1 na 1,000 i kupie guana od Mitsubishi, a Emil mi powie, że mam spadać na drzewo.



Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, OZI napisał:

Szczerze, nie znam się czy Outlander PHEV przechodzi 6d czy nie.

Rozumiem jednak , ze Mitsubishi stara się jak najwiecej zaoszczędzić i uciec jak najszybciej.
Osobiście, ja bym się w takie coś nie pakował, bo może być, ze ja będę tym 1 na 1,000 i kupie guana od Mitsubishi, a Emil mi powie, że mam spadać na drzewo.

 

W naszym kraju każdy Ci może powiedzieć żebyś spadał na drzewo, więc Emil nie jest tu wyjątkiem. A szansa na kupienie guana od Mitsu jest akurat niewielka.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Subaru to ma Emil Frey Polska. Mazdą owszem handluje ale nie kojarzę żeby miał cokolwiek wspólnego z Mitsu.
 
Wychodzi jednak że handluje całkiem sporą ilością marek. W PL też.
Link
22k luda, total.

710d607dee751263e8e143c5c38aad12.jpg

Teraz umowa jest między MMC a Emil Fray Deutschland, a to juz tak dobrze nie wygląda.

4,400 luda, ok 80 lokalizacji do handlu aut, Total 95 z logistyka.

Czyli jeden z większych dealerów w D.



Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
W naszym kraju każdy Ci może powiedzieć żebyś spadał na drzewo, więc Emil nie jest tu wyjątkiem. A szansa na kupienie guana od Mitsu jest akurat niewielka.
 
Tu się akurat zgadzamy, że Mitsubishi klepie dosc pozadnie.

Problem może być w częściach, nie widzę żeby Emil mial np centrum dystrybucji z 800,000 czesci. Czyli padnie coś malego, i czekasz 8 tygodni.

Problem był taki u mnie ze Skoda, ale jak dostali po pupci od federlanej komisji konsumentow, to teraz czesci na samolot wrzucają, 3-5 dni i masz (przed covid).

Znow pytanie, czy Emil jest taki koszt w stanie pokryc. 80 dealerów to nie jest znow tak duzo, mimo ze jeden z najwiekszych w D.

Ergo moze sie okazać, ze beda chcieli kazde Euro wycisnac.

Czyli, moze byc temat do zalatwienia, ale ryzyko jakies wieksze jest.





Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, OZI napisał:

Tu się akurat zgadzamy, że Mitsubishi klepie dosc pozadnie.

Problem może być w częściach, nie widzę żeby Emil mial np centrum dystrybucji z 800,000 czesci. Czyli padnie coś malego, i czekasz 8 tygodni.

Problem był taki u mnie ze Skoda, ale jak dostali po pupci od federlanej komisji konsumentow, to teraz czesci na samolot wrzucają, 3-5 dni i masz (przed covid).

Znow pytanie, czy Emil jest taki koszt w stanie pokryc. 80 dealerów to nie jest znow tak duzo, mimo ze jeden z najwiekszych w D.

Ergo moze sie okazać, ze beda chcieli kazde Euro wycisnac.

Czyli, moze byc temat do zalatwienia, ale ryzyko jakies wieksze jest.

 

Na używaną hybrydę po gwarancji raczej bym się nie zdecydował. Ale nowy PHEV w abonamencie raczej nie może się nie udać - jest gwarancja, jest auto zastępcze, po zakończeniu wynajmu sprzedaż to nie Twój problem... IMO to dość bezpieczny układ.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, OZI napisał:

Problem może być w częściach, nie widzę żeby Emil mial np centrum dystrybucji z 800,000 czesci. Czyli padnie coś malego, i czekasz 8 tygodni.

Z Subaru nie jest źle. Nigdy na nic nie czekałem dłużej niż tydzień. Ponoć do nowych się czeka dłużej ale to też nie jest dłużej niż miesiąc.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z Subaru nie jest źle. Nigdy na nic nie czekałem dłużej niż tydzień. Ponoć do nowych się czeka dłużej ale to też nie jest dłużej niż miesiąc.
Ale jakby nie bylo jest wsparcie Subaru Europe.

Tu mowimy o operacji dealer-a jako importera, dystrybutora, dealera.

Ciut konflikt interesow.

Zobaczymy, jesli produkt dobry to sie sprzeda, jak zly to business padnie.

Musza miec jakies prognozy na D, skoro business case sie dodaje.



Sent from my Samshit 5G using Tapacrap - proudly sponsored by the Rice burner GR-Four

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, marcindzieg napisał:

Z Subaru nie jest źle. Nigdy na nic nie czekałem dłużej niż tydzień. Ponoć do nowych się czeka dłużej ale to też nie jest dłużej niż miesiąc.

Jesli to jest pierdola to spoko-ale jakos nie wyobrazam sobie uziemione przez miesiac auto;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.