Skocz do zawartości

Mazda MX-30


-mimx-

Rekomendowane odpowiedzi

Co to PS?

Tak tez mozna.

Do Zgorzelca z pewnoscia sie dojedzie. Ladowarek tam jest kilka - czy to po polskiej czy niemieckiej stronie. Da sie zweryfikowac czy ktoras z nich jest bezplatna?

Pozniej mozna tak jak pisales albo do Liberca te 50km podjechac albo 100 do Mlady i na CEZ-ie sie dobic.

Pozostale 80-100km bedzie juz na luzaku;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Kiwal napisał:

Co to PS?

PlugShare

 

20 minut temu, Kiwal napisał:

Do Zgorzelca z pewnoscia sie dojedzie. Ladowarek tam jest kilka - czy to po polskiej czy niemieckiej stronie. Da sie zweryfikowac czy ktoras z nich jest bezplatna?

;]

CEZ i Greenway płatny. 

Na PlugShare można zaznaczyć, by pokazywał tylko bezpłatne ale też nie należy bezwzględnie w to wierzyć, bo bywa, że zmienia się to dynamicznie.

Zaraz przejrzę opcję przejazdu za free ;) 

 

Można przejechać za free ale wymaga wydłużenia wycieczki.

Jazda przez S3 na południe, przykładowo przed Jaworem masz Orlena.

Następnie Lidl w Hradcu lub Pardubice, ewentualnie Globus z E.ON w Pardubicach też chyba free.

 

E.On Globusa masz też w Libercu. E.ON też warto się zarejestrować, bo jest dużo taniej, a Globusy free były.

 

Planuj tak, żeby Ci pasowało, nie będę Ci odbierał tej przyjemności :phi:

To rzekomo darmowe PGE w Zgorzelcu i gdziekolwiek, to już darmowe nie jest jakby co.

Na Plugshare jest też planer podróży fajny, możesz się pobawić.

 

 

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minutes ago, Kiwal said:

Co to PS?

Tak tez mozna.

Do Zgorzelca z pewnoscia sie dojedzie. Ladowarek tam jest kilka - czy to po polskiej czy niemieckiej stronie. Da sie zweryfikowac czy ktoras z nich jest bezplatna?

Pozniej mozna tak jak pisales albo do Liberca te 50km podjechac albo 100 do Mlady i na CEZ-ie sie dobic.

Pozostale 80-100km bedzie juz na luzaku;-)

 

Ja bym chyba próbował tak...

808554F7-6978-497A-9991-2FCD579FFE02.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kiwal napisał:

Przed odbiorem jeszcze poproszę o wytłumaczenie co mam zrobić żeby móc na tych ładowarkach się podpiąć.

 

Koniecznie zapytaj sprzedawcę :hehe: Chłop zawału dostanie ;]

 

Przejrzałem te ładowarki, o ile ta ENSO jest do ogarnięcia przez kilka opcji, to ta kolejna tylko przez kartę weCharge, a to wydaje VAG dla swoich klientów.

W ABRP jak klikniesz w punkt ładowania, a następnie "charger website" to jest rozpisane co i jak. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, mrBEAN said:

 

Koniecznie zapytaj sprzedawcę :hehe: Chłop zawału dostanie ;]

 

Przejrzałem te ładowarki, o ile ta ENSO jest do ogarnięcia przez kilka opcji, to ta kolejna tylko przez kartę weCharge, a to wydaje VAG dla swoich klientów.

W ABRP jak klikniesz w punkt ładowania, a następnie "charger website" to jest rozpisane co i jak. 

 

Kto by pomyslal ze wycieczka z Zielonej Gory do Pragi moze wzbudzic tyle emocji ;]

@Dark_Knight zobacz ile tracisz ;)

 

  • Kocham 1
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, mrBEAN napisał:

 

Koniecznie zapytaj sprzedawcę :hehe: Chłop zawału dostanie ;]

 

Przejrzałem te ładowarki, o ile ta ENSO jest do ogarnięcia przez kilka opcji, to ta kolejna tylko przez kartę weCharge, a to wydaje VAG dla swoich klientów.

W ABRP jak klikniesz w punkt ładowania, a następnie "charger website" to jest rozpisane co i jak. 

Przygoda jak z pierwszym telefonem komorkowym....niby kupiony, ale jak z niego zadzwonic albo napisac to wielkie wyzwanie;-)

 

Zainstalowalem sobie czeskie CEZ E Go - wiec mam ogarnieta infrastrukture u siebie. Plan taryfowy "as-you-go" za ok 1.2 PLN/za kW.

E-ONa tez ogarnalem. Drozszy niz CEZ

W Posce Greenwaya tez zainstalowalem - jakos droga ta zabawa...ponad 2pln za kWh....

 

Zabawa przednia....

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minutes ago, Kiwal said:

Przygoda jak z pierwszym telefonem komorkowym....niby kupiony, ale jak z niego zadzwonic albo napisac to wielkie wyzwanie;-)

 

Zainstalowalem sobie czeskie CEZ E Go - wiec mam ogarnieta infrastrukture u siebie. Plan taryfowy "as-you-go" za ok 1.2 PLN/za kW.

E-ONa tez ogarnalem. Drozszy niz CEZ

W Posce Greenwaya tez zainstalowalem - jakos droga ta zabawa...ponad 2pln za kWh....

 

Zabawa przednia....

 

Życzę Ci serdecznie, aby koszty były Twoim jedynym problemem. ;]

 

Spróbuj wyobrazić sobie sytuację, że podjeżdżasz do ładowarki a ona nie działa.

Dzwonisz na infolinię, a tam uprzejma osoba informuje Cię, że ładowarka nie działa i da znać technikom i może w kilka dni naprawią. ;]

Tobie zostaje:

- kilkugodzinne ładowanie z Type2 (jeśli jest i działa)

- jazda do innej ładowarki (jeśli masz jeszcze zasięg)

- ładowanie gdzieś z gniazdka 230V (jeśli masz taką ładowarkę i jest jakieś życzliwe gniazdko w pobliżu i masz 10 godzin wolnego czasu)

- wezwanie lawety i podwózka do innej ładowarki 

 

Ale na 90% wszystko będzie ok. ;]

Radzę jechać wolno, tak z 90 km/h. Bardzo pomaga w oszczędzaniu prądu, które to może być kluczowe w razie wtopy.

 

Fajny wątek! Woda na młyn dla kącikowego betonu. ;l  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, mrBEAN said:

 

Czy to nie jest piękne :phi::lol:

 

Nasza maskotka obrażona coś ostatnio :phi:

 

Ciemny Rycerz jest spoko, lepszy jest taki jeden user, co zawsze narzeka na EV i wszędzie widzi teorie spiskowe od czapy, nie pamietam nicka, może to i lepiej.

Edytowane przez HelixSv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, HelixSv said:

 

Życzę Ci serdecznie, aby koszty były Twoim jedynym problemem. ;]

 

Spróbuj wyobrazić sobie sytuację, że podjeżdżasz do ładowarki a ona nie działa.

Dzwonisz na infolinię, a tam uprzejma osoba informuje Cię, że ładowarka nie działa i da znać technikom i może w kilka dni naprawią. ;]

Tobie zostaje:

- kilkugodzinne ładowanie z Type2 (jeśli jest i działa)

- jazda do innej ładowarki (jeśli masz jeszcze zasięg)

- ładowanie gdzieś z gniazdka 230V (jeśli masz taką ładowarkę i jest jakieś życzliwe gniazdko w pobliżu i masz 10 godzin wolnego czasu)

- wezwanie lawety i podwózka do innej ładowarki 

 

Ale na 90% wszystko będzie ok. ;]

Radzę jechać wolno, tak z 90 km/h. Bardzo pomaga w oszczędzaniu prądu, które to może być kluczowe w razie wtopy.

 

Fajny wątek! Woda na młyn dla kącikowego betonu. ;l  

 

Radzę zastosować taktykę częstych pitstopów. Zatrzymywać się prawie na każdej ładowarce (w pl to właściwie na każdej) i ładowanie do 90%

 

Lipany-Zgorzelec-Liberec-Mlada Boleslav. Bezpieczniej.

 

 

A2CC2F8E-03F7-43CE-BF69-80CB80F980C5.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że będzie ok. Tak naprawdę to ta Mazde będziemy jeździć po mieście. Do miasta mamy 10km,.wiec jak byśmy ja nie używali to więcej niż 50-100km na dzień nie przejedziemy.
Pozostaje jedynie przyzwyczajenie się (jak w telefonie) żeby po powrocie do domu podpiąć pod prąd.

Z następnych "wydarzen" pozostaje wezwać elektryka żeby wymyślił sposób instalacji wallboxa bo tak czy inaczej będą dwa auta podpięte w nocy, mazda i GLE.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Życzę Ci serdecznie, aby koszty były Twoim jedynym problemem. ;]
 
Spróbuj wyobrazić sobie sytuację, że podjeżdżasz do ładowarki a ona nie działa.
Dzwonisz na infolinię, a tam uprzejma osoba informuje Cię, że ładowarka nie działa i da znać technikom i może w kilka dni naprawią. ;]
Tobie zostaje:
- kilkugodzinne ładowanie z Type2 (jeśli jest i działa)
- jazda do innej ładowarki (jeśli masz jeszcze zasięg)
- ładowanie gdzieś z gniazdka 230V (jeśli masz taką ładowarkę i jest jakieś życzliwe gniazdko w pobliżu i masz 10 godzin wolnego czasu)
- wezwanie lawety i podwózka do innej ładowarki 
 
Ale na 90% wszystko będzie ok. ;]
Radzę jechać wolno, tak z 90 km/h. Bardzo pomaga w oszczędzaniu prądu, które to może być kluczowe w razie wtopy.
 
Fajny wątek! Woda na młyn dla kącikowego betonu. ;l  
Tak patrzę na te wirtualne mapki i powiem szczerze że to nie wygląda tragicznie. Na tych moich 300km jest multum możliwości.
Ps. Może praktyka jest inna niż wirtualny swiat ale ciężko mi to dziś ocenić....ca209932600d6d821ef735f3805fe744.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, Kiwal said:

Myślę że będzie ok. Tak naprawdę to ta Mazde będziemy jeździć po mieście. Do miasta mamy 10km,.wiec jak byśmy ja nie używali to więcej niż 50-100km na dzień nie przejedziemy.
Pozostaje jedynie przyzwyczajenie się (jak w telefonie) żeby po powrocie do domu podpiąć pod prąd.

Z następnych "wydarzen" pozostaje wezwać elektryka żeby wymyślił sposób instalacji wallboxa bo tak czy inaczej będą dwa auta podpięte w nocy, mazda i GLE.
 

 

W praktyce Mazda będzie raczej podpinana co drugi-trzeci dzień.

Merc oczywiście codziennie.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, Kiwal said:

Tak patrzę na te wirtualne mapki i powiem szczerze że to nie wygląda tragicznie. Na tych moich 300km jest multum możliwości.
Ps. Może praktyka jest inna niż wirtualny swiat ale ciężko mi to dziś ocenić....ca209932600d6d821ef735f3805fe744.jpg

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Ale wiesz, ze te zielone to powolne Type2. Tak tylko się upewniam.

 

No i żeby u dealera naładowali auto do pełna.  ;]

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Kiwal napisał:

Juz nie, na dzis 11kc

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

DC 50 kW: 6 Kč

DC 175 kW: 9 Kč

 

https://www.eon.cz/-a169723---6bHfjgND/cenik-dobijeni-e-on-drive-pdf-up


cenik-dobijeni-e-on-drive-pdf-up

I zrzuty z mojej apki.

 

 

 

B571969D-1166-411F-B647-6CF91DE72ECF.png

3D4162C1-06BF-4A14-8AAD-A1C2CE63ED0A.png

92228683-4B9D-4ECC-8C7B-7D546D98C107.png

Edytowane przez mrBEAN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, mrBEAN said:

33 kW->20 kW...

 

AŁA! 8]

 

Mam nadzieję, że to wpływ "coldgate", w innym razie ło matko bosko, kto to tak spie, spie..., nie będę mówił brzydko 😄 

 

Ja nawet nie zostałem zaskoczony. Szybkość ładowania DC jest często proporcjonalna do pojemności baterii. kWh=max kW

Jest kilka chlubnych wyjątków, jak poprzedni ioniq, nawet i3 (do tego świetna krzywa), czy dużo nowocześniejsze id3 i tesle.

 

Po Mazdzie, która zrobiła EV bo musiała, ciężko się spodziewać fajerwerków. Do ładowania w domu, czy pod sklepem się nadaje.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Kto by pomyslal ze wycieczka z Zielonej Gory do Pragi moze wzbudzic tyle emocji ;]

@Dark_Knight zobacz ile tracisz ;)

 

 

Ja doskonale rozumiem, że taką zabawkę można chcieć i kupić. Ale nie rozumiem dlaczego przemieszczanie jej z miejsca na miejsce nie odbywa się na lawecie. Równie dobrze można kupić w Warszawie rower i jechać na nim do domu do Wrocławia.

 

 

  • Dzięki 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja doskonale rozumiem, że taką zabawkę można chcieć i kupić. Ale nie rozumiem dlaczego przemieszczanie jej z miejsca na miejsce nie odbywa się na lawecie. Równie dobrze można kupić w Warszawie rower i jechać na nim do domu do Wrocławia.
 
 
Pewnie ze mozna, tylko pytanie po co jak i tak musze tam pojechać papiery podpisać....

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwal napisał:

Pewnie ze mozna, tylko pytanie po co jak i tak musze tam pojechać papiery podpisać....

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

 

Nie no spoko, tylko akcja jak w "Prostej historii" Lyncha.

;]

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 hours ago, Dark_Knight said:

 

Ja doskonale rozumiem, że taką zabawkę można chcieć i kupić. Ale nie rozumiem dlaczego przemieszczanie jej z miejsca na miejsce nie odbywa się na lawecie.

 

 

 

Chodzi o koszty

...i możliwe, że o samą podróż, która nagle staje się ciekawa. Ta sama droga spalinowym robi się przeraźliwie nudna.

 

Są ludzie którzy przymierzają cały świat na rowerze, albo jadą Maluchem przez Afrykę, albo biegają co miesiąc 41 km, albo przepływają kajakiem Atlantyk.

Nie będę ich naśladował, ale ich rozumiem. Pomimo, że wszystko mogliby robić łatwiej i nudniej.

 

Jazda EV o małym zasięgu z ZG do Pragi to mały pikuś, a też da satysfakcję. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, HelixSv napisał:

Chodzi o koszty

 

W to nie wierzę, biorąc pod uwagę cenę auta i koszt takiej lawety.

 

Teraz, HelixSv napisał:

...i możliwe, że o samą podróż, która nagle staje się ciekawa. Ta sama droga spalinowym robi się przeraźliwie nudna.

 

Z tym się zgadzam.

 

Teraz, HelixSv napisał:

Są ludzie którzy przymierzają cały świat na rowerze, albo jadą Maluchem przez Afrykę, albo biegają co miesiąc 41 km, albo przepływają kajakiem Atlantyk.

Nie będę ich naśladował, ale ich rozumiem. Pomimo, że wszystko mogliby robić łatwiej i nudniej.

Jazda EV o małym zasięgu z ZG do Pragi to mały pikuś, a też da satysfakcję. 

 

Oczywiście, robi się takie rzeczy dla zabawy. Tylko że to są zajęcia ekstremalne i nikt nie próbuje tego kajaka porównywać z samolotem a roweru z samochodem. Na razie przyszłość wygląda tak, że zamieniamy samoloty na kajaki (i to chyba nawet dosłownie, w świetle ostatnich wydarzeń).

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minutes ago, Dark_Knight said:

 

W to nie wierzę, biorąc pod uwagę cenę auta i koszt takiej lawety.

 

 

Cena samochodu nie ma żadnego znaczenia.

 

Pieniądz ma taka sama wartość bez względu, czy właśnie kupujesz dom czy waciki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, Kiwal napisał:

Pozostaje jedynie przyzwyczajenie się (jak w telefonie) żeby po powrocie do domu podpiąć pod prąd.

Jak będzie to rzeczywiscie ok 20km dziennie to spokojnie co kilka dni można ładować. U mnie żona robi średnio ok 15km/dziennie i ładuje raz na dwa tyg.

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i Daniel się sprzedał.

 

Chłopak się zna na EV, swoje przeżył i przejechał. Zawsze chwali duży zasięg i pojemne baterie.

Ale widocznie jakoś Mazda go przekonała, żeby zrobić o MX30 ciepły materiał.

 

 

 

 

A tu materiał od Zachara, też żadnych wad. ŻODNYCH! ;]

 

 

Do MX-30 nic nie mam (szczególnie, jak wyjdzie wersja z rexem) i znajduje sobie miejsce na rynku. Ale tłumaczenie, że mała i wolno-ładująca się bateria jest lepsza i większa i szybko-ładująca jest żenujące.

 

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, HelixSv napisał:

No i Daniel się sprzedał.

 

Chłopak się zna na EV, swoje przeżył i przejechał. Zawsze chwali duży zasięg i pojemne baterie.

Ale widocznie jakoś Mazda go przekonała, żeby zrobić o MX30 ciepły materiał.

 

 

 

 

A tu materiał od Zachara, też żadnych wad. ŻODNYCH! ;]

 

 

Do MX-30 nic nie mam (szczególnie, jak wyjdzie wersja z rexem) i znajduje sobie miejsce na rynku. Ale tłumaczenie, że mała i wolno-ładująca się bateria jest lepsza i większa i szybko-ładująca jest żenujące.

 

 

 

By za dużo nie strzępić ryja skomentuję krótko. Smutne to po prostu. 

Ale teraz tak już będzie.

Premiery, prezentacje będą przez kanały na YT o dużym zasięgu.

To samo było/jest z ID.3. Wszyscy pitolą to samo z tego samego skryptu.

Taki teraz świat.

 

Dobry komentarz pod filmem :hehe:

 

"

Mariusz Czarnasiak
Daniel oglądam ciebie od bardzo dawna i pierwszy raz oglądam tak nienaturalny materiał wideo, tak jak by ciebie przeszkolono co masz mówić w Mazdzie, mówisz te same slogany co każdy youtuber i każdy sprzedawca w Mazdzie. Tak się składa, że kupiłem ten samochód i mimo że jeszcze go nie odebrałem bo czeka na mnie od tygodnia i odbieram w najbliższy wtorek to już bym go nie kupił ponownie. Po pierwsze już wyszło na jaw, że samochód nie ładuje się DC mocą 50 Kw a 33 i w połowie baterii zwalnia jeszcze bardziej do chyba jak pamiętam 26. To jest w Mazdzie wielkie oszustwo czego się nie spodziewałem. Ładowanie AC poniżej 7 Kw to też nie powala. Samochód ładny, dobrze wyposażony ale z tymi tylnymi drzwiami bym nie przesadzał że są funkcjonalne bo gdy mam pasażerów z tyłu to ja musze najpierw ciągle otwierać drzwi przednie aby wypuścić pasażerów, zimą to mega uciążliwe tak przewietrzać wnętrze....
Pokaż mniej
 

"

Edytowane przez mrBEAN
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Funkcjonalne tyle drzwi :totalszok::hehe: Niezle musieli mu posmarowac.

To byl dla mnie glowny argument na nie, mimo ze kierowca ma tam fajnie i wypas tez ok. Ale zeby z auta o dlugosci 4.4m robic auto dla 2 doroslych i 2 karlow, to tego nie rozumiem. Do tego koniecznosc otwierania przodu zeby tyl wsiadl/wysiadal, kuriozum jakies.

Zastanawiam sie co sie dzieje w przypadku wypadku, w ktorym jadacy z przodu traca przytomnosc, jak Ci z tylu maja sie wydostac z auta?

Edytowane przez zinger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, HelixSv napisał:

No jest trochę przygłup dziwak.

Polecam materiał poniżej. Interesujące zaczyna się od 0:32 ;]

 

Dziękuję, zdjąłem sobie z niego suba. Wydaje się być wariatem, a tych mam już dość na AK, nie muszę szukać nowych na YT.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, wujek napisał:

Szczerze Was podziwiam, ze ogladacie te jutuby po polsku. Ja czasem cos z Zachar Off obejrzę ale calej reszty to sie nie da. Wole zachodnie kanaly tam pewnie tez smaruja ale mam wrazenie, ze jest jakby tego mniej.

Bo może mniej rozumiesz 😜
Najbardziej zjadliwy jest Marek Drives i Autowizja chyba. Reszta równia pochyla.

Edytowane przez mrBEAN
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, wujek said:

Szczerze Was podziwiam, ze ogladacie te jutuby po polsku. Ja czasem cos z Zachar Off obejrzę ale calej reszty to sie nie da. Wole zachodnie kanaly tam pewnie tez smaruja ale mam wrazenie, ze jest jakby tego mniej.

 

Ja też wolę zachodnie kanały (Fully charged, Autogefuhl, Carwow, TheStraightPipes, Tesla Bjorn) ale cos polskiego czasem ogladam. Marek jest chyba najlepszy. Zachar nie trzyma ostatnio poziomu. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, HelixSv napisał:

 

Ja też wolę zachodnie kanały (Fully charged, Autogefuhl, Carwow, TheStraightPipes, Tesla Bjorn) ale cos polskiego czasem ogladam. Marek jest chyba najlepszy. Zachar nie trzyma ostatnio poziomu. 

Marek robi dla TV to jednak troche trzeba sie postarac. Jak nie ma Zachara w regularnych testach na autocentrum to przestalem ogladac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam sobie i oglądam filmy na YT o elektrykach i na prawdę nabieram ochoty na posiadanie takiego wozu jako pojazd do miasta i otoczenia w promieniu ~80km.

Ale wczoraj trafiłem na jeden artykulik akurat o Renault Zoe- tylko kilka serwisów w PL ma autoryzację do naprawy tego wozu, z tytyłu tego że jest elektryczny 8]

Np w Częstochowie tutejszy serwis tego nie ma...

 

Jak jest w innych markach?

Każde ASO ogarnie czy tylko wybrane?

Jeśli wybrane to trochę lipa z serwisem... 😕

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy od marki.
BMW chyba kazdy ogarnia, Fiat chyba nie ogarnia, Renault sie szkoli dopiero, Tesla kazdy ogarnie pod warunkiem ze ten jedyny jest Berlinie:-) itd. Kwestia czasu i spopularyzowania sie potrzeby ogarniania.

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, sowik85 napisał:

Czytam sobie i oglądam filmy na YT o elektrykach i na prawdę nabieram ochoty na posiadanie takiego wozu jako pojazd do miasta i otoczenia w promieniu ~80km.

Ale wczoraj trafiłem na jeden artykulik akurat o Renault Zoe- tylko kilka serwisów w PL ma autoryzację do naprawy tego wozu, z tytyłu tego że jest elektryczny 8]

Np w Częstochowie tutejszy serwis tego nie ma...

 

Jak jest w innych markach?

Każde ASO ogarnie czy tylko wybrane?

Jeśli wybrane to trochę lipa z serwisem... 😕

 

 

 

 

Czyli klockow nie wymienia bo to ev? :hehe:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, zinger napisał:

Czyli klockow nie wymienia bo to ev? :hehe:

 

Tyle to pewnie sam bym sobie ogarnął :P

W rzeczonym ZOE zacięła się klapka ładowania- ASO pierwsze z brzegu to rozwiązało, problem "trywialny", choć dziwi że auto nie ma awaryjnego otwierania klapki :facepalm:.

Ale później samochód odmawiał przyjęcia prądu, wywalając komunikat, że podpięto nieautoryzowaną ładowarkę- auto nie przyjmowało prądu znikąd.

 

No i tu już ASO rozłożyło ręce- w efekcie assistance i laweta kilkadziesiąt km od miejsca zdarzenia.

Słabo...

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sowik85 napisał:

 

Ale później samochód odmawiał przyjęcia prądu, wywalając komunikat, że podpięto nieautoryzowaną ładowarkę- auto nie przyjmowało prądu znikąd.

 

No i tu już ASO rozłożyło ręce- w efekcie assistance i laweta kilkadziesiąt km od miejsca zdarzenia.

Słabo

To jest kwintesencja Renault. Problem Zoe z ładowarkami jest znany od kilku lat, i dalej nie rozwiązany 😁

  • Lubię to 1
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.