adri727 Napisano 1 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2020 Witam wszystkich mam problem z opelkiem corsą 1.7 isuzu . Wymieniłem uszczelkę pod głowicą planowałem szczelność . Ustawiłem rozrząd na znaki wał blokada w wałek i w pompę a drugi wałek na kropeczki z pierwszym i staje Dęba jak wyjmuje wałek wydechowy to kręcę normalnie jak przekręcę wałek wydechowy o 20 zębów też kręcę ale jak stoi na znakach to jakby zawór pod opierał , i nie wiem co mam robić l.= Co to może być pomóżcie z góry dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 (edytowane) Witam. W którym miejscu wał staje? Ile brakuje do znaku na kole? Wkładaj długi śrubokręt w otwory na wtryskiwacze i obserwuj krzywki na wałkach, podczas obracania wału. W ten sposób dojdziesz, z którym cylindrem jest problem. Uszczelka dobrana do wystawania tłoków? Edytowane 2 Sierpnia 2020 przez Orochimaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adri727 Napisano 2 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 właśnie oto chodzi że wszystko stoi na znakach co do ząbka a blokuje na zaworach wydechowych na pierwszym lub 4 na wale znak jest na kole pasowym i jak zdjełem wałek wydechowy to normalnie lata 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 Znak dla wału brałeś z koła paska rozrządu, czy paska osprzętu? Jaki był powód wymiany upg? Sama uszczelka, czy pęknięcie paska? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adri727 Napisano 2 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 powód był taki że sama uszczelka padła znak brałem z paska osprzętu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 2 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2020 Koło paska osprzętu ma tłumik drgań, więc istnieje małe prawdopodobieństwo, że zewnętrzny pierścień obróci się na gumie łączącej go z wewnętrzną częścią. Dlatego bezpieczniej jest brać znak z koła paska rozrządu (A na rysunku). Blokowanie tylko na dwóch cylindrach raczej nie świadczy o problemie z ustawieniem rozrządu, tylko samą głowicą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.