Skocz do zawartości

Kierownica multifunkcyjna


MarcG

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo prawie każdy samochód ima i to fajna sprawa tylko ja się pytam dlaczego w każdym samochodzie są inaczej rozmieszczone przyciski ?

W każdym samochodzie mam inaczej, już nie powiem co mnie strzela po zmianie po paru dniach :zgryz:

W jednym sterowanie radia z prawej strony w drugim z lewej, raz na przyciskach raz na tych wajchach, nie można jakoś ustalić gdzie radio a gdzie reszta ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, MarcG napisał:

Wiadomo prawie każdy samochód ima i to fajna sprawa tylko ja się pytam dlaczego w każdym samochodzie są inaczej rozmieszczone przyciski ?

W każdym samochodzie mam inaczej, już nie powiem co mnie strzela po zmianie po paru dniach :zgryz:

W jednym sterowanie radia z prawej strony w drugim z lewej, raz na przyciskach raz na tych wajchach, nie można jakoś ustalić gdzie radio a gdzie reszta ?

 

Kupuj auta tej samej marki, to nie bedzie problemow ;] :ok:

 

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Maciej__ napisał:

 

No to i tak juz po fakcie ;]

Jak sie przesiadam z Opla do Fiata, to chyba jedyni kierunkowskazy "dzialaja" tak samo ;)

 

No wycieraczki też, w jednym do góry w drugim na dół :hehe: Dobrze, że w jednym mam auto ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

No to i tak juz po fakcie ;]

Jak sie przesiadam z Opla do Fiata, to chyba jedyni kierunkowskazy "dzialaja" tak samo ;)

 

U mnie najgorzej chyba jest jak wsiadam z CC do Ravki i próbuję otworzyć prawą szybę szukając przycisku z prawej strony kolumny kierownicy ;] :hehe: . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, sebaso napisał:

U mnie najgorzej chyba jest jak wsiadam z CC do Ravki i próbuję otworzyć prawą szybę szukając przycisku z prawej strony kolumny kierownicy ;] :hehe: . 

 

A fakt, jeszcze te przyciski do otwierania szyb w 500-ce na konsoli :hehe:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Maciej__ napisał:

 

To moze od razu trzeba nakazac produkowac jedynie VW Golfy i bedzie porzadek? ;]

 

Teraz malo podrozuje to malo wypozyczam ale musze przyznac, ze w deszczowej UK co tydzien uczylem sie obslugi wycieraczek co jest dosc irytujace.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, wujek napisał:

To juz powinna UE rozwiazac to samo z logika pracy wycieraczek raz w gore raz w dol. Powinna byc standaryzacja.

Hehe, ciekawe, co na to Mercedes....... w jednej dźwigni po lewej stronie (u dołu) masz wycieraczki i kierunkowskazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Bartłomiej napisał:

Hehe, ciekawe, co na to Mercedes....... w jednej dźwigni po lewej stronie (u dołu) masz wycieraczki i kierunkowskazy.

Pol biedy jak wycieraczki automatyczne. No chyba, ze jest jak w Citroenie, ze za kazdym razem po odpaleniu trzeba wlaczyc wycieraczki w tryb auto. 

  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, wujek napisał:

Pol biedy jak wycieraczki automatyczne. No chyba, ze jest jak w Citroenie, ze za kazdym razem po odpaleniu trzeba wlaczyc wycieraczki w tryb auto. 

W Mercedesie nie mam automatycznych (i nie żałuję) a w Citroenie mam automatyczne (i szlag mnie trafia). 🙂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Pol biedy jak wycieraczki automatyczne. No chyba, ze jest jak w Citroenie, ze za kazdym razem po odpaleniu trzeba wlaczyc wycieraczki w tryb auto. 

U mnie w atece tryb auto dziala bdb. Wajchy dotykam tylko do spryskania szyby.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, MarcG napisał:

Wiadomo prawie każdy samochód ima i to fajna sprawa tylko ja się pytam dlaczego w każdym samochodzie są inaczej rozmieszczone przyciski ?

W każdym samochodzie mam inaczej, już nie powiem co mnie strzela po zmianie po paru dniach :zgryz:

W jednym sterowanie radia z prawej strony w drugim z lewej, raz na przyciskach raz na tych wajchach, nie można jakoś ustalić gdzie radio a gdzie reszta ?

 

Ciesz się że chociaż pedały są tak samo bo kiedyś to różnie było...

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pol biedy jak wycieraczki automatyczne. No chyba, ze jest jak w Citroenie, ze za kazdym razem po odpaleniu trzeba wlaczyc wycieraczki w tryb auto. 
Tak samo w Alfie - ale IMO nie jest to jakaś wada. Szczególnie w zimie...

Wysłane z mojego Nokia 3.1 Plus przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ppmarian napisał:

A ja dalej będą twierdzić że sterowanie radia i tempomatu najlepiej realizuje się poprzez dodatkowe manetki jak na w renault i subaru.

Wysłane z tel.
 

 

 

W życiu. Najprościej ma to rozwiązane VAG. W BMW z rolki też nieźle bo łatwiej wybrać z listy rolując na ekranie licznika.  

 

W Subaru mam na kierownicy i nie jest to intuicyjny układ niestety. 

Edytowane przez chojny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
W życiu. Najprościej ma to rozwiązane VAG. W BMW z rolki też nieźle bo łatwiej wybrać z listy rolując na ekranie licznika.  
 
W Subaru mam na kierownicy i nie jest to intuicyjny układ niestety. 
Co kto lubi. Ja wolę osobne manetki a na kierownicę najlepiej nic tylko napis Momo

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wujek napisał:

To juz powinna UE rozwiazac to samo z logika pracy wycieraczek raz w gore raz w dol. Powinna byc standaryzacja.

Zapomniałeś o przełączniku świateł ten z Mitsubaszi powinien być wzorem 😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, ppmarian napisał:

A ja dalej będą twierdzić że sterowanie radia i tempomatu najlepiej realizuje się poprzez dodatkowe manetki jak na w renault i subaru.

Wysłane z tel.
 

 

Uważam podobnie, rozwiązanie  w Renault z manetkami za kierownicą jest super. Możesz sterować audio nawet w najostrzejszym zakręcie, przyciski zawsze w tym samym miejscu.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, spad napisał:

 

Uważam podobnie, rozwiązanie  w Renault z manetkami za kierownicą jest super. Możesz sterować audio nawet w najostrzejszym zakręcie, przyciski zawsze w tym samym miejscu.

 

A sterowanie tempomatem we francuzach jest wujowe za to... :bzik:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.