_sky_ Napisano 8 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2020 Hejka! Jeep Grand Cherokee ZJ 4.0. Po kilku km jazdy i mocniejszym nagrzaniu się, zaczyna nierówno pracować na LPG, na benie jest OK. Ma ktoś pomysł od czego zacząć szukanie, co się odwaliło? Dopiero co zrobiłem pod 500 km i było cacy. Filtry wymienione miesiąc temu, czujnik ciśnienia też. Instalka Stag, wtryski nie wiem. Świece i przewody mogą tak odpierniczać? Nie jest to moja pierwsza fura z LPG, ale pierwszy raz widzę takie objawy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Mało szczegółów podałeś, nierówno pracuje na wolnych obrotach czy w całym zakresie obrotów jak i również pod obciażeniem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 9 godzin temu, steyr napisał: Mało szczegółów podałeś, nierówno pracuje na wolnych obrotach czy w całym zakresie obrotów jak i również pod obciażeniem? Na wolnych nierowno, przy przyspieszaniu jakby jeden gar miał problemy. Jak się ustabilizuje V powiedzmy na 80 kmph, to jest jakby lepiej, ale czuć że coś nie halo. Może być, że któryś wtrysk pierdolca dostaje po większym nagrzaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Może byc wtrysk. Podpiąć kompa i wyłączać wytryski po kolei.Jeżeli wtryskiwacz to znajdziesz który . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Godzinę temu, rbgarb1 napisał: Może byc wtrysk. Podpiąć kompa i wyłączać wytryski po kolei.Jeżeli wtryskiwacz to znajdziesz który . Coś więcej? Jak wtrysk i tak gównianie pracuje, to co da jego odłączenie? Pytam się z pozycji totalnego lajkonika Chodzi mi głównie o to, czy zacząć od wymiany świec i przewodów WN, czy od razu do gazownika jechać. Nie bardzo chcę bezsensownie wydawać kasę, a nie mam jak samemu podpiąć kompa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 6 minut temu, _sky_ napisał: Coś więcej? Jak wtrysk i tak gównianie pracuje, to co da jego odłączenie? Pytam się z pozycji totalnego lajkonika Chodzi mi głównie o to, czy zacząć od wymiany świec i przewodów WN, czy od razu do gazownika jechać. Nie bardzo chcę bezsensownie wydawać kasę, a nie mam jak samemu podpiąć kompa Odłączasz kolejno wtryskiwacze lpg i na dany cylinder zasilany jest Pb, dobra metoda diagnostyczna w celu wychwycenia który wtryskiwacz lpg kuleje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Ten który wyłączysz w programie , przejdzie na zasilanie benzynowe,wtedy zobaczysz czy silnik wyrówna pracę.nie wiem czy masz 6 czy 8 cylindrów, ale koszt świec i przewodów WN raczej będzie wyższy niż diagnostyka u gaziarza Może być kilka innych przyczyn np. wiązka, sterownik .Od czegoś trzeba zacząć. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Możesz też zaciskać wężyki od wtryskiwaczy gazowych. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 9 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 (edytowane) 5 minut temu, steyr napisał: Odłączasz kolejno wtryskiwacze lpg i na dany cylinder zasilany jest Pb, dobra metoda diagnostyczna w celu wychwycenia który wtryskiwacz lpg kuleje. Oooo... Ciekawe Komp od LPG nie blokuje wtedy podawania beny? Jak to działa? Tak z czystej ciekawości. Dobra, @rbgarb1 już wyjaśnił Edytowane 9 Sierpnia 2020 przez _sky_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 @steyr byłeś pierwszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 9 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2020 Sterownik LPG wyłącza wtrysk gazowy , a załącza benzynowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 Dnia 8.08.2020 o 23:59, _sky_ napisał: Świece i przewody mogą tak odpierniczać? Nie jest to moja pierwsza fura z LPG, ale pierwszy raz widzę takie objawy. u mnie dwa razy miałem takie objawy, zawsze to była wina układu zapłonowego, raz padała cewka raz to była wadliwa świeca 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 11 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 24 minuty temu, SorenLorenson napisał: u mnie dwa razy miałem takie objawy, zawsze to była wina układu zapłonowego, raz padała cewka raz to była wadliwa świeca W sumie świece mają już trochę przejechane. Wymienić nie zaszkodzi i tak. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 8 minut temu, _sky_ napisał: W sumie świece mają już trochę przejechane. Wymienić nie zaszkodzi i tak. tylko sprawdź dokładnie nowe świece i ustaw przerwę, bo u mnie nowa, fordowska świeca była po prostu krzywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 6 godzin temu, SorenLorenson napisał: tylko sprawdź dokładnie nowe świece i ustaw przerwę, bo u mnie nowa, fordowska świeca była po prostu krzywa Spadła komuś pewnie. NGK i Bosch przy irydach mają tulejki z tektury które są nakładane na gwint od strony elektrody przy pakowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jettison Napisano 11 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 11 Sierpnia 2020 5 minut temu, steyr napisał: Spadła komuś pewnie. NGK i Bosch przy irydach mają tulejki z tektury które są nakładane na gwint od strony elektrody przy pakowaniu. tu żadnych osłon nie było, ale wydaje mi się mało prawdopodobne, żeby elektroda wraz z izolatorem aż tak się przesunęły - świeca jest sztywna i nie dało się jej wyprostować. Myślę, że to był jakiś grubszy błąd w produkcji. Po nagrzaniu silnika zaczynały wypadać zapłony, na zimno pracował poprawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.