Skocz do zawartości

1,2 8v a góra 16v


marek_lbn

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, marek_lbn napisał:

Bo 16V daje większe możliwości.

 

Czyli góra 16V jest p&p z dołem 8V?

To wsadzaj od razu 16v, przy aktualnych cenach tych silników, wsadzanie góry od 16v do dołu 8v Imo mija się z celem - tak jak @Lesiu_Zett pisze. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@marek_lbn słupek na znanym portalu widziałem nawet za 400zl. Jeżeli masz dobre szrott w okolicy możesz wyszarpac taka 16 spokojnie do ceny na gębę... 

Myślę że głowica i cała zabawa będzie nie bardzo opłacalna. (1000zl) w stosunku do słupka (400w górę) wybór należy do ciebie

 

Przykład znaleziony na szybko 

 

https://www.olx.pl/oferta/fiat-albea-punto-siena-silnik-1-2-16v-CID5-IDyQbHQ.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marek_lbn napisał:

Faktycznie, chyba lepiej będzie dać cały słupek.

 

Ewentualnie dłubać 8v  tylko nie wiem czy to opłacalne.

Kupiłeś już coś? ;) 
Z dłubaniem - to pogadaj z bratem, to Ci powie ile wsadził w silnik ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sebaso napisał:

Kupiłeś już coś? ;) 
Z dłubaniem - to pogadaj z bratem, to Ci powie ile wsadził w silnik ;]

Mam na oku.

Ogólnie to szukam 16v, ale ciężko z tym. Większość ma 8v.

A jeśli chodzi o brata to wiem coś na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, marek_lbn napisał:

Jeszcze mam pytanie, żeby nie zakładać nowego tematu.

Co będzie lepszą/łatwiejszą bazą do swapa na 1,2 16V, CC 700/900 czy SC 1,1 mpi?

Szukałem trochę na forum i wydaje mi się, że mpi ale jeszcze wolę dopytać.

 

Najlepszą będzie 1.1 SPI - 90% osprzętu zostaje, wiązka przy osprzęcie MM w 16v będzie tylko kosmetyką

A jak CC to wiadomo 1.1 Sporting, ale trafić coś sensownego to loteria, także następną opcją będzie 900


Z 700 będzie najwięcej zabawy z całym osprzętem, a 1.1 MPI zabawy w elektryke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Steffan nie wiem jak to teraz wygląda. Ale na YT był gość co szukał po szrotach aut na export za śmieszne pieniądze. Kilka SC Schumacher widziałem i CC sporting też. Może rozgladnij się po de a znajdziesz całe auto nawet i za 200 euro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Steffan napisał:


Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać 🤣

I e tym temacie 510 wcale nie jest wytrzymalsza 😄 510 ma bardziej masywny mechanizm różnicowy, wieksze "szersze" koło zębate na nim. Ale choinki biegów "na oko" wyglądają prawie tak samo jak 514 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące później...
W dniu 17.08.2020 o 15:13, Steffan napisał:


Bzdura, C514 to C514 - czy van, czy S, czy sportal, czy abarth, czy 6`tka to i tak przy upalaniu zacznie 2 albo 3 bieg zgrzytać 🤣

Dwójka! Dwójka!!! ;l Choć i piątkę zajechałem, ale dlatego, że nakrętka wałka się odkręciła....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.