Skocz do zawartości

Nowy holownik


ppmarian

Rekomendowane odpowiedzi

 

Dziś odebrany i już 550km pyklo.

 

XC40 D4 + performance AWD 8AT

 

Kolor: brudny biały

 

Pierwsze wrażenie: zadziwiająco duże auto w środku jak na zew. Wymiary.

 

29db95c6a62173abbe4c87ceffb2e097.jpg&key=fce7ea81023b9bcde46189914b3d551f18499befb7a1a0c0ce66ad2fdb6529a4

 

 

W pn. będzie dokładamy hak i ruszamy z budą. Wtedy będzie prawidzy test tego szwedzkiego chinczyka.

Wysłane z tel.

 

 

 

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, ppmarian napisał:

 

Dziś odebrany i już 550km pyklo.

 

XC40 D4 + performance AWD 8AT

 

Kolor: brudny biały

Pierwsze wrażenie: zadziwiająco duże auto w środku jak na zew. Wymiary.

W pn. będzie dokładamy hak i ruszamy z budą. Wtedy będzie prawidzy test tego szwedzkiego chinczyka.

Wysłane z tel.

 

NIe za male to troche do ciagania budy?

Na pierwszy rzut oka to sprawia wrazenie, ze jest rozmiaru miejskich crossoverow...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

 

NIe za male to troche do ciagania budy?

Na pierwszy rzut oka to sprawia wrazenie, ze jest rozmiaru miejskich crossoverow...

mi najlepiej holowało się ciężką przyczepę hatchback'iem (Stilo 5d), który był krótki, ale miał stosunkowo duży rozstaw osi, czyli kula haka nie była tak daleko od tylnej osi jak w kombi

 

tę samą przyczepę obecnym autem (SuperbII kombi) holuje się gorzej - potrafi podbić tył samochodu, w obu przypadkach obciążenie haka mierzone ~70kg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
NIe za male to troche do ciagania budy?
Na pierwszy rzut oka to sprawia wrazenie, ze jest rozmiaru miejskich crossoverow...
 
Auto dobierane typowo pod zestaw z przyczepą żeby w 3.5T się zmieścić i zachować współczynnik 1.33

XC60 już przekraczała

Poza tym naprawdę w środku przy moich 190cm spokojnie mogę siedzieć za sobą co np Q3 czy GLA jest niewykonalne.

Wysłane z tel.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi najlepiej holowało się ciężką przyczepę hatchback'iem (Stilo 5d), który był krótki, ale miał stosunkowo duży rozstaw osi, czyli kula haka nie była tak daleko od tylnej osi jak w kombi
 
tę samą przyczepę obecnym autem (SuperbII kombi) holuje się gorzej - potrafi podbić tył samochodu, w obu przypadkach obciążenie haka mierzone ~70kg
Dokładnie kombi z długim zwisem tylnym słabo się ciągnie.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ppmarian napisał:

Auto dobierane typowo pod zestaw z przyczepą żeby w 3.5T się zmieścić i zachować współczynnik 1.33

XC60 już przekraczała

Poza tym naprawdę w środku przy moich 190cm spokojnie mogę siedzieć za sobą co np Q3 czy GLA jest niewykonalne.

Wysłane z tel.
 

Kiedyś Astra F jak latałem z przyczepa to 3.5 tony dmc nie było problemem. Do X5 muszę extra kategorie robić. W sumie to absurd, bo auto bezpieczniejsze do targania kempingu już lekka Astra. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hak bylo brac fabryczny. Wieksze szanse na dodatkowe "rozwiazania" techniczne. 
Auto jest z pałacu więc ani konfiguracji wyposażenia nie było ani wyboru silnika czy koloru.

W piątek wstapilem do salonu rozejrzeć się... A we wtorek odebralem i wyjechałem od razu w trasę.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako ciekawostkę. Do produkcji nie można już zamówić żadnego diesla.

Są tylko t.benzyny 3cyl. Lub miękka hybryda b4.

Oba te motory słabo nadają się do ściągania przyczep (spalanie- mały zasięg)

Więc za dwa lata jak to będę wymieniać będzie problem z następca - holownikiem



Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, ppmarian napisał:

Bez znaczenia ja i tak nie mogę więcej niż 1380kg :(
A nowa buda ma 1360kg DCM więc margines jest praktycznie zerowy.

A przekraczac 3.5T nie chce i już.

Wysłane z tel.
 


Ale mnie interesuje imię taki mały suv ma na haku, a nie ile możesz ciągnąć :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj znać jak się jeździ takim autem z budą.

Mi po głowie chodzi wziąć dla żony kilkuletnie X1 właśnie pod kątem ewentualnego targania przyczepy na wakacje. Dmc 2200kg więc po wzorze będzie max 1650kg na hak, czyli całkiem nieźle jak na takiego malucha.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.