Skocz do zawartości

Mazda CX5 2.0


Maciej__

Rekomendowane odpowiedzi

Just now, ppmarian said:

Kolejny głos- jak suv to tylko diesel.
Przy tych predkosciach podobnych gabarytów ale blisko 100KM mocniejszego diesel i x2 więcej Nm spala 2l mniej.

 

Co kto lubi, ja bym wolal turbo benzyne kosztem tych 2-3l wiecej ;]

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

Takze pewnie ze 2-3 lata sie poturlam, szczegolnie ze dolozylem hak i kupilem nowe opony wielosezonowe.

Jakie opony kupiłeś? 

Też na początku narzekałem na spalanie w Forku ale byłem zaskoczony wynikami w BiH - rekord 6.6 ale tam to się spokojnie raczej jeździ bo policja co kilkanaście km stała. Planowałem na pół roku ale podobnie jak Ty, popatrzyłem na ceny, założyłem gaz i mam zamiar z 30-50 kkm zrobić chyba że $$$ niespodziewanie wpadną do portfela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, lucash napisał:

Jakie opony kupiłeś? 

Też na początku narzekałem na spalanie w Forku ale byłem zaskoczony wynikami w BiH - rekord 6.6 ale tam to się spokojnie raczej jeździ bo policja co kilkanaście km stała. Planowałem na pół roku ale podobnie jak Ty, popatrzyłem na ceny, założyłem gaz i mam zamiar z 30-50 kkm zrobić chyba że $$$ niespodziewanie wpadną do portfela ;)

Masz 2.5i ?

Kwestie spalania właśnie są dyskusyjne bo nawet sam po sobie widzę, że potrafię wykręcić spalanie dużo większe np dieslem jak i dużo mniejsze nopb :). Podobnie było z Subaru potrafiło mało spalić jak się delikatnie jeździło. Szczególnie jak za granicę jedzie się na południe z pominięciem D, wtedy auto pali zgodnie z danym producenta ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, lucash said:

Jakie opony kupiłeś? 

Też na początku narzekałem na spalanie w Forku ale byłem zaskoczony wynikami w BiH - rekord 6.6 ale tam to się spokojnie raczej jeździ bo policja co kilkanaście km stała. Planowałem na pół roku ale podobnie jak Ty, popatrzyłem na ceny, założyłem gaz i mam zamiar z 30-50 kkm zrobić chyba że $$$ niespodziewanie wpadną do portfela ;)

 

Opony kupilem takie same jak wczesniej do auta zony ;]

GY Vector 4S gen3 :ok:

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, sherif napisał:

Masz 2.5i ?

Kwestie spalania właśnie są dyskusyjne bo nawet sam po sobie widzę, że potrafię wykręcić spalanie dużo większe np dieslem jak i dużo mniejsze nopb :). Podobnie było z Subaru potrafiło mało spalić jak się delikatnie jeździło. Szczególnie jak za granicę jedzie się na południe z pominięciem D, wtedy auto pali zgodnie z danym producenta ;).

2.0i niestety. Na górskich odcinkach w CRO czuć trochę brak mocy ale do przeżycia ;) XT byłoby sporo lepiej, bo utrzymywanie stałej prędkości na autostradzie gdzie droga nie jest płaska jak stół daje pewne doznania dźwiękowe. Ale spalaniem jestem zaskoczony. Polowałem i na Mazdę taką jak ma @Maciej__, ale róznica w cenie była zbyt duża. W zasadzie to porównywałem później Lex'a RX 3.5 do Mazdy CX-5 i żaden mnie nie porwał choć Mazda wyglądała dużo lepiej w środku, jakoś tak przyjemniej. Lex z silnikiem 3.5 jakoś słabo jechał (ale może to było spowodowane jakąś awarią), nie czułem za dużej różnicy w komforcie i odpuściłem sobie. Przesiadka z turboD na wolnossaka jest jednak spora i trzeba zrobić trochę kilometrów żeby zapomnieć jak było z turbiną pod maską. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0i niestety. Na górskich odcinkach w CRO czuć trochę brak mocy ale do przeżycia  XT byłoby sporo lepiej, bo utrzymywanie stałej prędkości na autostradzie gdzie droga nie jest płaska jak stół daje pewne doznania dźwiękowe. Ale spalaniem jestem zaskoczony. Polowałem i na Mazdę taką jak ma [mention=134087]Maciej__[/mention], ale róznica w cenie była zbyt duża. W zasadzie to porównywałem później Lex'a RX 3.5 do Mazdy CX-5 i żaden mnie nie porwał choć Mazda wyglądała dużo lepiej w środku, jakoś tak przyjemniej. Lex z silnikiem 3.5 jakoś słabo jechał (ale może to było spowodowane jakąś awarią), nie czułem za dużej różnicy w komforcie i odpuściłem sobie. Przesiadka z turboD na wolnossaka jest jednak spora i trzeba zrobić trochę kilometrów żeby zapomnieć jak było z turbiną pod maską. 
Z ciekawostek odczuć. Przesiadłem się z 1.4 tjet 120 na ceeda z 1.0 tgdi 120 i odczucie turbiny mocno spadło :) jest tam coś ale do tego dmuchnięcia z fiata dużo brakuje :)

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, bielaPL napisał:

Z ciekawostek odczuć. Przesiadłem się z 1.4 tjet 120 na ceeda z 1.0 tgdi 120 i odczucie turbiny mocno spadło :) jest tam coś ale do tego dmuchnięcia z fiata dużo brakuje :)
 

mniej cylindrów + ekologia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, lucash napisał:

2.0i niestety. Na górskich odcinkach w CRO czuć trochę brak mocy ale do przeżycia ;) XT byłoby sporo lepiej, bo utrzymywanie stałej prędkości na autostradzie gdzie droga nie jest płaska jak stół daje pewne doznania dźwiękowe. Ale spalaniem jestem zaskoczony. Polowałem i na Mazdę taką jak ma @Maciej__, ale róznica w cenie była zbyt duża. W zasadzie to porównywałem później Lex'a RX 3.5 do Mazdy CX-5 i żaden mnie nie porwał choć Mazda wyglądała dużo lepiej w środku, jakoś tak przyjemniej. Lex z silnikiem 3.5 jakoś słabo jechał (ale może to było spowodowane jakąś awarią), nie czułem za dużej różnicy w komforcie i odpuściłem sobie. Przesiadka z turboD na wolnossaka jest jednak spora i trzeba zrobić trochę kilometrów żeby zapomnieć jak było z turbiną pod maską. 

Outbacka 3.0i sprzedałem dla znajomego mojego kolegi. Razem pojechali do CRO, on miał Legacy 2.0i. Na trasie różnica była ok litra, ale w górach 2.0i wciągnął więcej :).

Subaru komfortem czy wyposażeniem nie wyróżnia się oczywiście ale wynagradza prowadzeniem i potrafi dać fun z jazdy :). Dla turbo alternatywą jest wieksza pojemność, jakbyś się przesiadł na H6 to być nie narzekał, ale tak wiem nie do kupienia oficjalnie w EU.

 

3 godziny temu, ppmarian napisał:

Właśnie dojechałem praktycznie do celu. 120km non m-stop 160km/h z fullem na haku. Spalanie:

Nie strasz .. powoli zabieram się nad wyborem następnego auta i póki co dochodzę do wniosku, że najsensowniej wychodzi XC60 z dieslem ;).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2021 o 14:01, ppmarian napisał:

Kolejny głos- jak suv to tylko diesel.

Przy tych predkosciach podobnych gabarytów ale blisko 100KM mocniejszego diesel i x2 więcej Nm oraz zx awd spala 2l mniej.

Piszesz o średniej z ponad 23 tkm?

Ciekawe, który SUV wielkości tej Mazdy spali średnio 5,7 l/km?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, ppmarian napisał:


Piesze głównie o jedzie autostradowej.

 

 

SUVy generalnie słabo nadają się do jazdy autostradowej. Wystarczy, że @Maciej__niewiele jeździ po autostradzie i już Twój wniosek jest z czapy. 

IMHO spalanie opisywanej CX5 wygląda bardzo przyzwoicie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, DamU napisał:

 

SUVy generalnie słabo nadają się do jazdy autostradowej. Wystarczy, że @Maciej__niewiele jeździ po autostradzie i już Twój wniosek jest z czapy. 

IMHO spalanie opisywanej CX5 wygląda bardzo przyzwoicie.

 

Wystarczy przestrzegać przepisów i nie przekraczać 120km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, sdss said:

Wystarczy przestrzegać przepisów i nie przekraczać 120km/h.

 

Bez przesady, zazwyczaj jezdze z tempomatem ustawionym na licznikowe 130-135 km/h i 70-80% przebiegu to wlasnie autostrady lub Ski...

Przy takiej jezdzie nie widze zadnej roznicy in minus wzgledem Astry J sedan. 

I jak zwykle watek zostal sprowadzony do gownoburzy o spalanie noPB vs ON :hehe:

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Bez przesady, zazwyczaj jezdze z tempomatem ustawionym na licznikowe 130-135 km/h i 70-80% przebiegu to wlasnie autostrady lub Ski...
Przy takiej jezdzie nie widze zadnej roznicy in minus wzgledem Astry J sedan. 
I jak zwykle watek zostal sprowadzony do gownoburzy o spalanie noPB vs ON :hehe:
 
 
A weź nie wnikaj
Niektórzy kłamią-nawet nie będę komentował, innych to jara, że dizel mniej spali a reszty to nie interesuje.
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

17 godzin temu, sdss napisał:

Wystarczy przestrzegać przepisów i nie przekraczać 120km/h.

Wlasnie. Akurat wczoraj mialem krotka traske i jak zobaczylem ile mi wyszlo, to szybko za tel chwycilem, fotke pstryknalem i mowie zonie, ze na pewno bedzie zaraz jakis watek, ktoremu mniej pali to sie nada w sam raz. No i dlugo czekac nie musialem :phi:

20210912_111921.jpg.b5ac2c25aa64a1e7d8c093594f7a37c5.jpg

 

Potem byla dwupasmowka i obwodnica i na kiniec tak wyszlo

20210912_120914.jpg.bfc3261dcc5b5a43db0cd581196d807d.jpg

Edytowane przez zinger
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, zinger napisał:

 

Wlasnie. Akurat wczoraj mialem krotka traske i jak zobaczylem ile mi wyszlo, to szybko za tel chwycilem, fotke pstryknalem i mowie zonie, ze na pewno bedzie zaraz jakis watek, ktoremu mniej pali to sie nada w sam raz. No i dlugo czekac nie musialem :phi:

 

Potem byla dwupasmowka i obwodnica i na kiniec tak wyszlo

 

A możesz wrzucić zdjęcia przed korektą Photoshop'em? ;) Jakim cudem ten samochód spalił tyle co hybryda Toyoty? Cały czas z górki? Wiatr w kufer? Albo jechałeś za TIR'em co średnia V potwierdza :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, lucash napisał:

A możesz wrzucić zdjęcia przed korektą Photoshop'em? ;) Jakim cudem ten samochód spalił tyle co hybryda Toyoty? Cały czas z górki? Wiatr w kufer? Albo jechałeś za TIR'em co średnia V potwierdza :P

Rozczaruje Cie, zadnej korekty nie bylo. Tez mnie wynik zaskoczyl, szczegolnie ten pierwszy, dlatego fotke cyknalem.

Ten pierwszy odcinek to spokojny przejazd z Lubomierza do Zakopianki w Lubieniu, potem Zakopianka i obwodnica Krk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, zinger napisał:

Rozczaruje Cie, zadnej korekty nie bylo. Tez mnie wynik zaskoczyl, szczegolnie ten pierwszy, dlatego fotke cyknalem.

Ten pierwszy odcinek to spokojny przejazd z Lubomierza do Zakopianki w Lubieniu, potem Zakopianka i obwodnica Krk.

 

teraz wszystko jasne :] z górki (aż sprawdziłem na mapie, Lubomierz - Lubień masz 200m w dół), wynik normalny, w drugą stronę było 7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, TomekD000 napisał:

 

teraz wszystko jasne :] z górki (aż sprawdziłem na mapie, Lubomierz - Lubień masz 200m w dół), wynik normalny, w drugą stronę było 7?

No musialo byc lekko w dol, cudow nie ma;) Ale 24km to juz nie taki krotki odcinek, wiec wynik zrobil na mnie wrazenie:)

Nie mam pojecia jak bylo w druga strone, nie zwrocilem uwagi :nie_wiem:

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2021 o 14:03, Maciej__ napisał:

 

Co kto lubi, ja bym wolal turbo benzyne kosztem tych 2-3l wiecej ;]

 

 

 

Różnie bywa. Są turbodiesle lepsze od turbobenzyn o podobnej mocy i są turbodiesle gorsze od turbobenzyn o podobnej mocy. W oderwaniu od konkretnej marki/modelu to jest dyskusja o niczym.

:ok:

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, hefi napisał:

Posiadanie dużego suv i przestrzeganie przepisów nie idzie w parze emoji23.png

 

Można nie przestrzegać przepisów ale niekoniecznie w ten sam sposób co pozostali. Ja na przykład lubię przestrzegać ograniczeń prędkości a nie lubię przestrzegać nakazu jazdy prawym pasem.

:hehe:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, lucash napisał:

A możesz wrzucić zdjęcia przed korektą Photoshop'em? ;) Jakim cudem ten samochód spalił tyle co hybryda Toyoty? Cały czas z górki? Wiatr w kufer? Albo jechałeś za TIR'em co średnia V potwierdza :P

1.4TSI 150KM potrafi tak mało spalić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, zinger napisał:

 

Wlasnie. Akurat wczoraj mialem krotka traske i jak zobaczylem ile mi wyszlo, to szybko za tel chwycilem, fotke pstryknalem i mowie zonie, ze na pewno bedzie zaraz jakis watek, ktoremu mniej pali to sie nada w sam raz. No i dlugo czekac nie musialem :phi:

20210912_111921.jpg.b5ac2c25aa64a1e7d8c093594f7a37c5.jpg

 

Potem byla dwupasmowka i obwodnica i na kiniec tak wyszlo

20210912_120914.jpg.bfc3261dcc5b5a43db0cd581196d807d.jpg

 

Etam...

 

20201204_121340_HDR.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy później...

Wlasnie minal kolejny rok z Mazda, wiec moge znowu cos skrobnac, moze komus sie przyda ;]

Przejechalem przez 2 lata ok 45kkm, srednie spalanie ok 7,5l, ale praktycznie nie jezdze w korkach i po miescie.

Najmniej 6,5 z wypadu do Toskanii, najwiecej ok 10, jazda 150km/h+  do Gdanska A2+A1. Optymalnie sie jezdzi licznikowe 130-140km/h.

Samo auto wg mnie bardzo poprawne, raczej bez wiekszych wad i dosc przewidywalne w eksploatacji. 

Przez 6 lat i 100kkm wymianieny byl jedynie jeszcze na gwarancji mechanizm skladania lusterka (norma w Mazdzie) i jeden zacisk z tylu (akcja serwisowa).

Przeglad co 20kkm to ok 1,8kPLN lacznie z materialami. IMHO najwieksza wada tego auta sa hamulce, sa za slabe i bardzo szybko sie koncza szczegolnie z tylu, obecnie wjechal 3 komplet tarcz i klockow, wiec starcza na ok 50kkm przy jezdzie glownie w trasie. Tarcze z przodu jeszcze oryginalne.

Silnik 2.0 do normalnej jazdy w zupelnosci wystarczajacy, po 100kkm nie okazuje zadnych objawow zuzycia. Od nowosci na 0W20 i nic nie dolewam.

Ogolnie to IMHO ciekawa propozycja jako auto uzywane, albo dla kogos kto nie szuka emocji ;) Nowego bym osobiscie za ok 140-150kPLN nie kupil.

Mam nadzieje, ze sytuacja z dostepnoscia aut sie poprawi i na poczatku przyszlego roku rozejrze sie w koncu za nastepca, glownie ze wzgledu na brak automatu.

PS. Auto kupilem 2 lata temu za 60kPLN, obecnie takie egzemplarze sa wyceniane na 75-80k PLN ;l

 

 

 

  • Lubię to 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.09.2021 o 20:51, DamU napisał:

 

SUVy generalnie słabo nadają się do jazdy autostradowej. Wystarczy, że @Maciej__niewiele jeździ po autostradzie i już Twój wniosek jest z czapy. 

IMHO spalanie opisywanej CX5 wygląda bardzo przyzwoicie.

 

Tak suvy nie nadają sie na autostrady 😂😂

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, Marcin79 napisał:

Tak suvy nie nadają sie na autostrady 😂😂

Chyba nie załapałeś kontekstu. 

Usprawiedliwia Cię, że temat trochę archeologiczny 😁

To był kontrargument w dyskusji z@ppmarian

I ztcw obaj jeździmy podwyższonymi autami. 

 

 

Edytowane przez DamU
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie załapałeś kontekstu. 
Usprawiedliwia Cię, że temat trochę archeologiczny
To był kontrargument w dyskusji z[mention=129742]ppmarian[/mention]
I ztcw obaj jeździmy podwyższonymi autami. 
 
 
Jak już zostałem wywołany do tablicy to dodam swoje 3 grosze

Ostatnio miałem na tydzień wynajętą najnowsza szóstkę z tym silnikiem w automacie powiem szczerze że boli powrót do wolnossącego silnika tak stosunkowo małej pojemności

Teren który się poruszałem tym autem był górzysty to obrotościomierz większości czasu był po prawej stronie skali

Nie kupiłbym nowego auta z takim silnikiem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 hours ago, ppmarian said:

Jak już zostałem wywołany do tablicy to dodam swoje 3 grosze

Ostatnio miałem na tydzień wynajętą najnowsza szóstkę z tym silnikiem w automacie powiem szczerze że boli powrót do wolnossącego silnika tak stosunkowo małej pojemności

Teren który się poruszałem tym autem był górzysty to obrotościomierz większości czasu był po prawej stronie skali

Nie kupiłbym nowego auta z takim silnikiem

 

Przesiadka z mocnego diesla, to faktycznie musi byc traumatyczna ;]

Po pewnym czasie czlowiek sie przyzwyczaja i az tak nie odczuwasz braku momentu.

IMHO to moze byc dobra opcja jak ktos szuka bezproblemowego auta na dluzej.

Ten silnik i skrzynia raczej przezyja bude ;] Na forum 6-ki sa auta z przebiegami 300-400kkm i dalej jezdza.

U mnie nawet swiece nadal sa fabryczne bo interwal to 120kkm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, ppmarian napisał:

Jak już zostałem wywołany do tablicy to dodam swoje 3 grosze

Ostatnio miałem na tydzień wynajętą najnowsza szóstkę z tym silnikiem w automacie powiem szczerze że boli powrót do wolnossącego silnika tak stosunkowo małej pojemności

Teren który się poruszałem tym autem był górzysty to obrotościomierz większości czasu był po prawej stronie skali

Nie kupiłbym nowego auta z takim silnikiem

Optymalny to 2.5 będzie i w takiego będę celował za 3 lata👍. Piszę to w kontekście mojego 2.0 w Type R 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciej__ napisał:

 IMHO najwieksza wada tego auta sa hamulce, sa za slabe i bardzo szybko sie koncza szczegolnie z tylu, obecnie wjechal 3 komplet tarcz i klockow, wiec starcza na ok 50kkm przy jezdzie glownie w trasie. Tarcze z przodu jeszcze oryginalne.

 

 

 

 

Poszedłbym w kierunku tarcz np. DBA T2. Odporne na przegrzewanie i poprawiają z dobrym klockiem typu Ferrodo DS skuteczność. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minute ago, stig said:

Poszedłbym w kierunku tarcz np. DBA T2. Odporne na przegrzewanie i poprawiają z dobrym klockiem typu Ferrodo DS skuteczność. 

 

Na forach czy grupach FB to cale doktoraty sa z tego tematu ;]

Ja naprawde spokojnie jezdze, w Astrze po 70kkm byly caly czas fabryczne klocki i mialy jeszcze sporo miesa.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Maciej__ napisał:

 

Na forach czy grupach FB to cale doktoraty sa z tego tematu ;]

Ja naprawde spokojnie jezdze, w Astrze po 70kkm byly caly czas fabryczne klocki i mialy jeszcze sporo miesa.

Wszystko zależy ile hamujesz silnikiem i ile w tym trasy . Mild Hybrid też uczy jak oszczędzać klocki hamulcowe. Póki co mały mam przebieg więc się nie wypowiem odnośnie klocków ale styl jazdy mój i żony mocno się różni ( zmiana biegów na wyższy np  ) i auto mniej lub więcej pali jak i odzyskuje energii ( oczywiście u mnie mniej pali jak i energii więcej ma dzięki hamowaniu silnikiem )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minutes ago, mmaciejosss said:

Wszystko zależy ile hamujesz silnikiem i ile w tym trasy . Mild Hybrid też uczy jak oszczędzać klocki hamulcowe. Póki co mały mam przebieg więc się nie wypowiem odnośnie klocków ale styl jazdy mój i żony mocno się różni ( zmiana biegów na wyższy np  ) i auto mniej lub więcej pali jak i odzyskuje energii ( oczywiście u mnie mniej pali jak i energii więcej ma dzięki hamowaniu silnikiem )

 

Fajnie, tylko nie bardzo wiem jaki to ma zwiazek z tym co pisalem ;]

 

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.08.2020 o 21:26, Maciej__ napisał:

Tutaj mocowanie za widelec nic nie zmieniam bo od marca do konca pazdziernika masz uchwyty na dachu i gwizdza niezaleznie od tego czy wozisz rowery czy nie.

Ja jestem wyczulony na wszelki hałas i moje ledwo słychać. Prędkości do 140. Belki Thule Wingbar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Fajnie, tylko nie bardzo wiem jaki to ma zwiazek z tym co pisalem ;]

 

 

Im więcej hamujesz silnikiem tym dłużej żyją klocki hamulcowe. Czego nie rozumiesz . Sam piszesz że miałeś oryginalne klocki czy 70kkm . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minutes ago, mmaciejosss said:

Im więcej hamujesz silnikiem tym dłużej żyją klocki hamulcowe. Czego nie rozumiesz . Sam piszesz że miałeś oryginalne klocki czy 70kkm . 

 

I myslisz, ze w CX-5 nagle przestalem hamowac silnikiem i dlatego hamulce leca szybciej? :hehe:

Akurat wolnossace 2.0 duzo lepiej hamuje silnikiem niz 1,4T w Oplu.

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.