sherif Napisano 20 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 20 Sierpnia 2020 No Właście po co w EV zwykły akumulator ? Skoro są przetwornice to nie można tego zasilić z aku trakcyjnych ? Ciekaw jestem czy też ma regulator ładowania i jaka będzie trwałość takich aku 12V w EV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 21 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 21 Sierpnia 2020 No Właście po co w EV zwykły akumulator ? Skoro są przetwornice to nie można tego zasilić z aku trakcyjnych ? Ciekaw jestem czy też ma regulator ładowania i jaka będzie trwałość takich aku 12V w EV. Trzeba mieć czym "na zimno" zasterować przekaźnikami. Tesla miala duzy problem z aku 12v i tanie nie byly Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 Dnia 21.08.2020 o 22:08, ppmarian napisał: Trzeba mieć czym "na zimno" zasterować przekaźnikami. Tesla miala duzy problem z aku 12v i tanie nie byly Czyli tylko do przekaźników i to w dobie elektronicznych przekaźników ... U mnie jakiś normalny siedzi, wielkościowo jak w Maluchu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 Czyli tylko do przekaźników i to w dobie elektronicznych przekaźników ... U mnie jakiś normalny siedzi, wielkościowo jak w Maluchu .Podtrzymanie sterowników i zasterowanie cewkami dużych przekaźników. Aku 12v To ma być coś uniwersalnego żebyś z kabli mógł "go odpalic" pożyczajac prąd. Nie ma przekaźników elektronicznych na takie moce prądów. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 27 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 21 minut temu, ppmarian napisał: Podtrzymanie sterowników i zasterowanie cewkami dużych przekaźników. Aku 12v To ma być coś uniwersalnego żebyś z kabli mógł "go odpalic" pożyczajac prąd. Nie ma przekaźników elektronicznych na takie moce prądów. Wysłane z tel. No dobra, ale po co tam te przekaźniki ? Zasilają jakąś elektronikę + urządzenia pokładowe ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 27 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2020 No dobra, ale po co tam te przekaźniki ? Zasilają jakąś elektronikę + urządzenia pokładowe ?Po to aby "wypuścić" prąd z baterii trakcyjnej. Wysłane z tel. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxit Napisano 5 Września 2020 Udostępnij Napisano 5 Września 2020 (edytowane) Dnia 20.08.2020 o 23:52, sherif napisał: No Właście po co w EV zwykły akumulator ? Skoro są przetwornice to nie można tego zasilić z aku trakcyjnych ? Ciekaw jestem czy też ma regulator ładowania i jaka będzie trwałość takich aku 12V w EV. Myślę, że po to, żeby wykorzystać możliwie dużo podzespołów z klasycznych aut (jakieś radia, sterownia wycieraczkami, fotelami etc) a żeby przetwornica nie pracowała ciągle. Jest sobie 12V "na stałe", a doładowuje się z trakcyjnego tylko w razie potrzeby. Tu jeszcze zerknij: https://elektrowoz.pl/porady/kia-e-niro-jest-odlaczona-a-mimo-to-miga-jedna-z-niebieskich-diod-ladowania-tlumaczymy/ Edytowane 5 Września 2020 przez Maxit Uzupełnienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.