Skocz do zawartości

Aku 12V


sherif

Rekomendowane odpowiedzi

No Właście po co w EV zwykły akumulator ?  

Skoro są przetwornice to nie można tego zasilić z aku trakcyjnych ?

Ciekaw jestem czy też ma regulator ładowania default_grinser006.gif i jaka będzie trwałość takich aku 12V w EV.

 

 

Trzeba mieć czym "na zimno" zasterować przekaźnikami.  

Tesla miala duzy problem z aku 12v i tanie nie byly

 

Wysłane z tel.

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.08.2020 o 22:08, ppmarian napisał:

Trzeba mieć czym "na zimno" zasterować przekaźnikami.  

Tesla miala duzy problem z aku 12v i tanie nie byly

 

Czyli tylko do przekaźników 8] i to w dobie elektronicznych przekaźników ...

U mnie jakiś normalny siedzi, wielkościowo jak w Maluchu :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tylko do przekaźników 8] i to w dobie elektronicznych przekaźników ...
U mnie jakiś normalny siedzi, wielkościowo jak w Maluchu .
Podtrzymanie sterowników i zasterowanie cewkami dużych przekaźników.

Aku 12v To ma być coś uniwersalnego żebyś z kabli mógł "go odpalic" pożyczajac prąd.

Nie ma przekaźników elektronicznych na takie moce prądów.

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, ppmarian napisał:

Podtrzymanie sterowników i zasterowanie cewkami dużych przekaźników.

Aku 12v To ma być coś uniwersalnego żebyś z kabli mógł "go odpalic" pożyczajac prąd.

Nie ma przekaźników elektronicznych na takie moce prądów.

Wysłane z tel.
 

No dobra, ale po co tam te przekaźniki ? Zasilają jakąś elektronikę + urządzenia pokładowe ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Dnia 20.08.2020 o 23:52, sherif napisał:

No Właście po co w EV zwykły akumulator ?

 

Skoro są przetwornice to nie można tego zasilić z aku trakcyjnych ?

Ciekaw jestem czy też ma regulator ładowania :phi: i jaka będzie trwałość takich aku 12V w EV.

 

Myślę, że po to, żeby wykorzystać możliwie dużo podzespołów z klasycznych aut (jakieś radia, sterownia wycieraczkami, fotelami etc) a żeby przetwornica nie pracowała ciągle.

Jest sobie 12V "na stałe", a doładowuje się z trakcyjnego tylko w razie potrzeby.

 

Tu jeszcze zerknij: https://elektrowoz.pl/porady/kia-e-niro-jest-odlaczona-a-mimo-to-miga-jedna-z-niebieskich-diod-ladowania-tlumaczymy/

Edytowane przez Maxit
Uzupełnienie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.