Skocz do zawartości

Alternatywa dla tipo


krecha

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, szukam niedrogiego nowego lub prawie nowego samochodu dla rodziców. Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe). Oba z silnikami 1,4 95km. Auto glownie do miasta. Ma być proste, bezawaryjne i tanie w utrzymaniu, jednymi slowy auto dla emeryta;). Na jakie jeszcze modele można patrzeć z takimi kryteriami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, krecha napisał:

Witam, szukam niedrogiego nowego lub prawie nowego samochodu dla rodziców. Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe). Oba z silnikami 1,4 95km. Auto glownie do miasta. Ma być proste, bezawaryjne i tanie w utrzymaniu, jednymi slowy auto dla emeryta;). Na jakie jeszcze modele można patrzeć z takimi kryteriami?

 

Dacia Duster?  Ewentualnie jakas klasa B w stylu Corsy, Fiesty, Yarisa, czy Fabii, etc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzy miesiące temu kupowałem do naszej firmy Megane IV Life 1.3 Turbo za 55 tys. Bieda wersja + lakier metalik i czujniki parkowania, nowy z rocznika 2019. Oglądałem też m.in. Tipo i te auta dzieli jakościowo i silnikowo przepaść. Na korzyść Megane oczywiście, nawet biorąc pod uwagę lepsze wyposażenie Tipo. 

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, krecha napisał:

Witam, szukam niedrogiego nowego lub prawie nowego samochodu dla rodziców. Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe). Oba z silnikami 1,4 95km. Auto glownie do miasta. Ma być proste, bezawaryjne i tanie w utrzymaniu, jednymi slowy auto dla emeryta;). Na jakie jeszcze modele można patrzeć z takimi kryteriami?

 

To nie lepiej wziąć jakieś Tipo sedana w podstawie za 44tys?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

57 minut temu, ztj napisał:

Trzy miesiące temu kupowałem do naszej firmy Megane IV Life 1.3 Turbo za 55 tys. Bieda wersja + lakier metalik i czujniki parkowania, nowy z rocznika 2019. Oglądałem też m.in. Tipo i te auta dzieli jakościowo i silnikowo przepaść. Na korzyść Megane oczywiście, nawet biorąc pod uwagę lepsze wyposażenie Tipo. 

 

Sprawdzimy ale z tego co widzę ceny od 60 na otomoto. Najlepiej jakby się udało w 50 z małym hakiem zmieścić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, krecha napisał:

 

Sprawdzimy ale z tego co widzę ceny od 60 na otomoto. Najlepiej jakby się udało w 50 z małym hakiem zmieścić 

bierz tego rapida co pokazałem, silnik fajny, kolor też, alusy, wygląd sedana i funcjonalność hb no i skoda... dla emeryta najlepsze auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krecha napisał:

Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe).

Fest okazja ;l

  • Lubię to 3
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=138557]krecha[/mention] 
Fabia kombi
 
Miejsca na wnuki wystarczy i bagażnik jest i miejskie i oszczędny silnik a na bank lepiej jeździ od 1.4 z Fiata.
Tylko że miejsca w fabi w środku jest znacznie mniej niż w Tipo. Zwłaszcza z tyłu.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o miejsce z tyłu to faktycznie Rapid pod tym względem wypada całkiem dobrze. To co pokazał @bielaPL wydaje się całkiem rozsądne. Mam ten sam silnik w Golfie i auto odpycha się całkiem sprawnie.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, BOGUS napisał:

Tylko że miejsca w fabi w środku jest znacznie mniej niż w Tipo. Zwłaszcza z tyłu.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka
 

 

Ja czasami musze przewiezc dzieciaki Fabia i faktycznie miejsce nie rozpieszcza, ale tragedii nie ma. A na odcinku miejskim to juz w ogole. Przynajmniej nie trzeba nurkowac po calej tylnej kanapie by zamontowac foteliki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, czachabrava napisał:

 

Ja czasami musze przewiezc dzieciaki Fabia i faktycznie miejsce nie rozpieszcza, ale tragedii nie ma. A na odcinku miejskim to juz w ogole. Przynajmniej nie trzeba nurkowac po calej tylnej kanapie by zamontowac foteliki :)

Córka ma Fabię i wypasiony fotelik - jest sporo miejsca z tyłu :ok:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zależy ci na prostej i sprawdzonej od lat technice (wtrysk MPI, brak GPF, sprawdzona od wielu lat technika, ect) to nie masz za bardzo opcji jeśli chodzi o kompakty.

Wszyscy przeszli na jednorazowe silniki i skomplikowany osprzęt.  Koreańce zrezygnowali z  prostego 1.4 MPI 100KM,  z Astry wypadł podobny silnik, nawet Dacia już nie ma prostego 1.6 MPI. 

Nadchodząca norma E6D Final robi swoje, jak ktoś chce prostą i tanią w obsłudze mechanikę to trzeba kupować ostatnie dostępne samochody póki jeszcze są w sprzedaży. 

Ja ujeżdżam Tipo,  wygodny, prosty, przestronny, tani i przewidywalny w utrzymaniu samochód.  Do miasta spokojnie 95KM wystarczy dla emeryta.

W wersji Lounge dużo przyjemniejszy wykończeniowo niż najtańsze wersje.  

W używce trafisz Megane 1.6 SCe, Astre 1.4 100KM, Ceed/I30 1.4 100KM ale jak chodzi o nowe to chyba Tipo się tylko ostało.

 

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba najlepszym wyborem będzie jednak Tipo, alternatywą Fabia Kombi, Clio Kombi w starej budzie, może 500L w noworocznej wyprzedaży. Astra na papierze całkiem fajnie wygląda, ale kto jest odważny i łyknie Opla 1.2 z silnikiem produkcji GM, jak pozostałe mają silniki PSA?

Wiem że Tipo w sedanie tańsze ale też mniej praktyczne.

Edytowane przez lukaszek1207
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Dacia Duster?  Ewentualnie jakas klasa B w stylu Corsy, Fiesty, Yarisa, czy Fabii, etc.

 

Duster jest w środku węższy (97mm z przodu i 116 mm z tyłu), jest tam też ciaśniej z tyłu (mniejsza odległość między kanapą a siedzeniami oraz siedziskiem kanapy a dachem (w przypadku kombi).

 

10 godzin temu, krecha napisał:

Witam, szukam niedrogiego nowego lub prawie nowego samochodu dla rodziców. Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe). Oba z silnikami 1,4 95km. Auto glownie do miasta. Ma być proste, bezawaryjne i tanie w utrzymaniu, jednymi slowy auto dla emeryta;). Na jakie jeszcze modele można patrzeć z takimi kryteriami?

 

Z tego co patrzyłem na stronie stock.fiat.pl,. to najtańsze tegoroczne Hatchbacki i wersji lounge zaczynają się od 61 tysięcy -  te 55 jest za nowe auto (albo "nowe" z 2019 i np. zarejestrowane na delaera) ?

Pomiędzy lounge a wersjami podstawowymi, jest spora różnica nie tylko w wyposażeniu ale i materiałach, nie wiem jak z pośrednimi wersjami (np street czy mirrror).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zależy ci na prostej i sprawdzonej od lat technice (wtrysk MPI, brak GPF, sprawdzona od wielu lat technika, ect) to nie masz za bardzo opcji jeśli chodzi o kompakty.

Wszyscy przeszli na jednorazowe silniki i skomplikowany osprzęt.  Koreańce zrezygnowali z  prostego 1.4 MPI 100KM,  z Astry wypadł podobny silnik, nawet Dacia już nie ma prostego 1.6 MPI. 

Nadchodząca norma E6D Final robi swoje, jak ktoś chce prostą i tanią w obsłudze mechanikę to trzeba kupować ostatnie dostępne samochody póki jeszcze są w sprzedaży. 

Ja ujeżdżam Tipo,  wygodny, prosty, przestronny, tani i przewidywalny w utrzymaniu samochód.  Do miasta spokojnie 95KM wystarczy dla emeryta.

W wersji Lounge dużo przyjemniejszy wykończeniowo niż najtańsze wersje.  

W używce trafisz Megane 1.6 SCe, Astre 1.4 100KM, Ceed/I30 1.4 100KM ale jak chodzi o nowe to chyba Tipo się tylko ostało.

 

 

Piszesz jakieś głupoty o jednorazowych silnikach u konkurencji. Co jak co, ale więcej naczytałem się złych opinii o fiatowskim 1,4 niz o jakimkolwiek innym dostępnym w sprzedaży silniku. Nawet te wszystkie uturbione litrowki w ofertach producentów biją pod każdym względem 1,4 Fiata. Zarówno spalanie i przyspieszenie, oraz elastyczność pozostawiają w 1,4 w Tipo wiele do życzenia.

 

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, szukam niedrogiego nowego lub prawie nowego samochodu dla rodziców. Mamy oferte na tipo htb w wersji longue za ok 55kzl. Jako alternatywa jest takie samo tipo w podobnej wersji za niecałe 50kzł z roku 2019 z przebiegiem ok 30kkm na gwarancji (Poleasingowe). Oba z silnikami 1,4 95km. Auto glownie do miasta. Ma być proste, bezawaryjne i tanie w utrzymaniu, jednymi slowy auto dla emeryta;). Na jakie jeszcze modele można patrzeć z takimi kryteriami?
Daj sobie spokój z Tipo, szkoda złotówki na każdą wersja poza podstawową. Tych nie ma w sprzedaży bo wszystko idzie na Ubera, Bolta, etc. Zobacz na Polo, teraz to spore auto się zrobiło. Ewentualnie wspomniany Rapid. A może Swift, to niby niewielkie a z racji bryły pojemne auto. No i co najważniejsze u konkurencji z Fiatem 1,4 pewnie każdy silnik o podobnej pojemności lub mocy będzie o litr, półtorej litra oszczedniejszy.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy opel ma teraz te same 1,2 co są w psa?

mam obecnie 308 z 1,2 130KM z wypożyczalni i jestem w szoku jak to ładnie się odpycha (przesiadłem się ze starego 1,9 tdi 145KM więc moje odczucia mogą być zaburzone :hehe:)

ja bym brał astrę za ok 60tzł mozna dostać 1,4 125KM, za 58tzł widziałem 1,2 110KM nie ma chyba dziś na rynku konkurenta dla opla w tych cenach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, RABIN napisał:

czy opel ma teraz te same 1,2 co są w psa?

mam obecnie 308 z 1,2 130KM z wypożyczalni i jestem w szoku jak to ładnie się odpycha (przesiadłem się ze starego 1,9 tdi 145KM więc moje odczucia mogą być zaburzone :hehe:)

ja bym brał astrę za ok 60tzł mozna dostać 1,4 125KM, za 58tzł widziałem 1,2 110KM nie ma chyba dziś na rynku konkurenta dla opla w tych cenach

 

To nie sa silniki PSA, tylko jeszcze konstrukcja GM  Astrach. Musisz poczekac na kolejna generacje pewnie.

Silniki PSA sa na pewno w Oplu Grandland bo to blizniak P3008.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lnk napisał:

Jeśli zależy ci na prostej i sprawdzonej od lat technice (wtrysk MPI, brak GPF, sprawdzona od wielu lat technika, ect) to nie masz za bardzo opcji jeśli chodzi o kompakty.

Wszyscy przeszli na jednorazowe silniki i skomplikowany osprzęt.  Koreańce zrezygnowali z  prostego 1.4 MPI 100KM,  z Astry wypadł podobny silnik, nawet Dacia już nie ma prostego 1.6 MPI. 

Nadchodząca norma E6D Final robi swoje, jak ktoś chce prostą i tanią w obsłudze mechanikę to trzeba kupować ostatnie dostępne samochody póki jeszcze są w sprzedaży. 

Ja ujeżdżam Tipo,  wygodny, prosty, przestronny, tani i przewidywalny w utrzymaniu samochód.  Do miasta spokojnie 95KM wystarczy dla emeryta.

W wersji Lounge dużo przyjemniejszy wykończeniowo niż najtańsze wersje.  

W używce trafisz Megane 1.6 SCe, Astre 1.4 100KM, Ceed/I30 1.4 100KM ale jak chodzi o nowe to chyba Tipo się tylko ostało.

 

 

Mogę tylko potwierdzić. Gdy kończył się żywot mojego Lanosa (20 lat i 360kkm praktycznie bezawaryjnej jazdy) jako następny samochód wybrałem Tipo ze względu na prostą konstrukcję i niezłe wyposażenie jak na oferowaną cenę. W efekcie od trzech lat jeżdżę TIPO sedanem 1.4 95KM i nie narzekam. Zgadzam się, silnik jest trochę mułowaty, to głównie zasługa Euro6 (przy każdym dodaniu gazu komputer chwilę się namyśla czy nie pierdnie za bardzo w atmosferkę), ale do miasta to całkiem niezły i pojemny samochód. Poza miastem też daje radę, nie kupowałem samochodu aby komuś coś udowadniać i wszędzie być pierwszym, ale aby w miarę pewnie i wygodnie dojechać do celu. I tutaj TIPO sprawdza się znakomicie, mimo że do emerytury jeszcze mi trochę brakuje :).

  • Lubię to 7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, AndrzejW napisał:

Mogę tylko potwierdzić. Gdy kończył się żywot mojego Lanosa (20 lat i 360kkm praktycznie bezawaryjnej jazdy) jako następny samochód wybrałem Tipo ze względu na prostą konstrukcję i niezłe wyposażenie jak na oferowaną cenę. W efekcie od trzech lat jeżdżę TIPO sedanem 1.4 95KM i nie narzekam. Zgadzam się, silnik jest trochę mułowaty, to głównie zasługa Euro6 (przy każdym dodaniu gazu komputer chwilę się namyśla czy nie pierdnie za bardzo w atmosferkę), ale do miasta to całkiem niezły i pojemny samochód. Poza miastem też daje radę, nie kupowałem samochodu aby komuś coś udowadniać i wszędzie być pierwszym, ale aby w miarę pewnie i wygodnie dojechać do celu. I tutaj TIPO sprawdza się znakomicie, mimo że do emerytury jeszcze mi trochę brakuje :).

 

Lanosa miałeś z Korei? Ile km fiaciorem zrobiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

 

Lanosa miałeś z Korei? Ile km fiaciorem zrobiłeś?

Lanos był koreański (KLATF...). W ciągu dwudziestu lat padła tylko pompa paliwa, i to grzecznie, na podwórku, pękła chłodnica i padł bendix. Były też inne awarie, ale nie spowodowane przez samochód, a przez mechaników, np. zgubienie płynu chłodzącego z powodu nieprawidłowego montażu pompy wody przy wymianie rozrządu.

Fiatem przez nieco ponad 3 lata zrobiłem 64kkm. Jak do tej pory na gwarancji wymieniono wybierak skrzyni biegów (od początku 5 i 6 haczyły przy zmianie biegów - naprawa przy przeglądzie 15.000 km) i łączniki stabilizatora (we własnym zakresie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, AndrzejW napisał:

Lanos był koreański (KLATF...). W ciągu dwudziestu lat padła tylko pompa paliwa, i to grzecznie, na podwórku, pękła chłodnica i padł bendix. Były też inne awarie, ale nie spowodowane przez samochód, a przez mechaników, np. zgubienie płynu chłodzącego z powodu nieprawidłowego montażu pompy wody przy wymianie rozrządu.

Fiatem przez nieco ponad 3 lata zrobiłem 64kkm. Jak do tej pory na gwarancji wymieniono wybierak skrzyni biegów (od początku 5 i 6 haczyły przy zmianie biegów - naprawa przy przeglądzie 15.000 km) i łączniki stabilizatora (we własnym zakresie).

Koreańskie to były dobre maszyny, pamiętam jak jeden mechanik się jarał, że ma takiego klienta co też miał wtedy ponad 300kkm zrobione i tylko oleje i hamulce wymienia.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, bielaPL napisał:

Koreańskie to były dobre maszyny, pamiętam jak jeden mechanik się jarał, że ma takiego klienta co też miał wtedy ponad 300kkm zrobione i tylko oleje i hamulce wymienia.

Olej (zawsze dobrej klasy), świece, klocki, tarcze, końcówki drążków, amortyzatory, sworznie wahaczy... I już. Pod koniec dała o sobie znać tuleja prawego wahacza, ale już tego nie dotykałem. Silnik nie dotykany. Niestety, pod koniec padł alarm (klasa profesjonalna, z wyłaczaniem silnika w czasie jazdy - dzisiaj już niedostępna) i był problem z zapłonem. Do tego doszły zużyte opony, korozja progów (pojawiła się w wieku 18 lat), padł akumulator, kończyła się polisa. Zdecydowałem się na złomowanie. Ale czuję, że tak bezproblemowego samochodu już nie będę miał.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, ztj napisał:

Trzy miesiące temu kupowałem do naszej firmy Megane IV Life 1.3 Turbo za 55 tys. Bieda wersja + lakier metalik i czujniki parkowania, nowy z rocznika 2019. Oglądałem też m.in. Tipo i te auta dzieli jakościowo i silnikowo przepaść. Na korzyść Megane oczywiście, nawet biorąc pod uwagę lepsze wyposażenie Tipo. 

 

Obadam temat, ale patrząc po necie cena trudna do osiągnięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Wasylek napisał:

Dlaczego zaraz Duster? W zestawieniu z Tipo, bardziej LOGAN MCV by pasował.

 

Bo Duster jednak jakos wygalda, w przeciwienstwie do tego Logana :hehe:

Raczej bez sensu kupowac takiego grzmota, zeby kilka razy w roku przewiezc wnuki ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, bielaPL napisał:

bierz tego rapida co pokazałem, silnik fajny, kolor też, alusy, wygląd sedana i funcjonalność hb no i skoda... dla emeryta najlepsze auto

 

Rapid byłby ok, spełnia chyba wszystkie kryteria poza prostym silnikiem, jedynie trochę mu brak świeżości ;) poszukamy :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, iwik napisał:

Jeśli to tipo w wersji lounge nie jest z 1.4 turbo to astra:

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-edition-1-2-turbo-110-km-swiatla-led-ID6Dh15Z.html

I lepszego nowego auta za te pieniądze nie ma, więc na tym temat można zakończyć. 😄

 

Ciekawa propozycja, chyba najciekawsza z przedstawionych :ok:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, spad napisał:

Piszesz jakieś głupoty o jednorazowych silnikach u konkurencji. Co jak co, ale więcej naczytałem się złych opinii o fiatowskim 1,4 niz o jakimkolwiek innym dostępnym w sprzedaży silniku. Nawet te wszystkie uturbione litrowki w ofertach producentów biją pod każdym względem 1,4 Fiata. Zarówno spalanie i przyspieszenie, oraz elastyczność pozostawiają w 1,4 w Tipo wiele do życzenia.

 

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Nie piszemy o osiągach i spalaniu, bo wiadomo ze każdy nowoczesny silnik przebija proste MPI. 

Piszemy o dostępności prostej techniki, taniej w utrzymaniu na której zależy autorowi wątku.

Jak pewno wiesz że dla starego silnika z serii fire, ale także prostych MPI 1.4-1.6 od konkurencji przebiegi 300-400kkmto nic wielkiego.

Teraz nafaszerowane filtrami/elektroniką nowe konstrukcje już tyle nie zrobią i będą generować dużo wyższe koszty przy wysokich przebiegach. 

Pytanie kto ile i gdzie jeździ, na jak długo potrzebuje auto, czy potrzebuje osiągów, czy woli prostotę i mniejsze ryzyko drogiej usterki.

Ja kupowałem nowe auta z 1.4 TCE, 1.2 TSI, 1.4 T-jet i do wolnossacego już nie wrócę, głownie ze względu że latam w trasy gdzie moment się przydaje, ale dla emeryta po wioskach/miasteczkach szedłbym bardziej w proste wolnossące MPI niż uturbiony napęd który  będzie pracował w nieoptymalnych warunkach (krótkie dystanse, niedogrzany silnik, ect). Z mojego doświadczenia 1.2 TSI generował sporo wyższe koszty niż obecnie mam z MPI Turbo.

Każdy musi sobie odpowiedzieć sam co dla niego będzie lepsze no i na co go stać. Nie ma jednego, najlepszego wyboru dla wszystkich.

 

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, spad napisał:

Daj sobie spokój z Tipo, szkoda złotówki na każdą wersja poza podstawową. Tych nie ma w sprzedaży bo wszystko idzie na Ubera, Bolta, etc. Zobacz na Polo, teraz to spore auto się zrobiło. Ewentualnie wspomniany Rapid. A może Swift, to niby niewielkie a z racji bryły pojemne auto. No i co najważniejsze u konkurencji z Fiatem 1,4 pewnie każdy silnik o podobnej pojemności lub mocy będzie o litr, półtorej litra oszczedniejszy.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Oszczędność nie ma tutaj takiego znaczenia jak prostota i bezawaryjność. Samochód nie będzie raczej robił więcej niż 10-15kkm rocznie więc spalanie ma drugorzędne znaczenie. Tipo z tego co słyszałem do awaryjnych nie należy. Na swifta jeszcze popatrzymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Maciej__ napisał:

Bo Duster jednak jakos wygalda, w przeciwienstwie do tego Logana :hehe:

Raczej bez sensu kupowac takiego grzmota, zeby kilka razy w roku przewiezc wnuki ;)

Absolutnie kwestia indywidualna- miało być większe, stąd propozycja MCV. Długość to tylko jeden parametr, dla mnie większym grzmotem jest tu Duster.

Ja do miasta przy podobnych kryteriach cenowych wybrałem Sandero Stepway, tyle że ja nie mam wnuków i nie jestem jeszcze emerytem.

Edytowane przez Wasylek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, lukaszek1207 napisał:

Chyba najlepszym wyborem będzie jednak Tipo, alternatywą Fabia Kombi, Clio Kombi w starej budzie, może 500L w noworocznej wyprzedaży. Astra na papierze całkiem fajnie wygląda, ale kto jest odważny i łyknie Opla 1.2 z silnikiem produkcji GM, jak pozostałe mają silniki PSA?

Wiem że Tipo w sedanie tańsze ale też mniej praktyczne.

NO bez jaj. Astra bedzie 1000% lepsza od Tipo.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lnk napisał:

Z mojego doświadczenia 1.2 TSI generował sporo wyższe koszty niż obecnie mam z MPI Turbo.

Każdy musi sobie odpowiedzieć sam co dla niego będzie lepsze no i na co go stać. Nie ma jednego, najlepszego wyboru dla wszystkich.

 

 

z ciekawości, jakie to koszty generował 1.2tsi? na jakim dystansie użytkowany?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.