Jump to content

Recommended Posts

Urwał mi sie kabelek sygnałowy (czarny) od sondy lambda w takim miejscu ze nie ma możliwości go przylutować i muszę wymienić sonde. Mam w garażu sonde od Punto 1,2 07r. Bosch nr kat 0258006206.  Jak sprawdzam  np na alldrogo to po tym nr nie występuje ona ani w seicento ani w punto 1,2 75Km Według róznych informacji w necie napięcia regulacyjne ma praktycznie takie same jedynie różni sie rezystancją grzałki. Moja jak mierze ma ok 4,5-5 Ohm a ta 10-10,5 Ohm 

Czy moge tą sonde zamontować w soim aucie bez żadnych konsekwencji. Tzn czy wyższa rezystancja grzałki  nie uszkodzi kompa albo nie wyskoczą jakies błedy czy np centralka wejdzie w jakiś tryb awaryjny.

Link to post
Share on other sites

To wiem bo już na różnych stronach sprawdzałem na tej też. Ja mam silnik z punto 1,2 o kodzie 176A8000  ale jego też nie ma dlatego moje pytanie jest czysto praktyczne czy po prostu taka sonda bedzie spełniać swoją funkcje przy zastosowaniu jej do tego konkretnego silnika. Według mnie i tego co znalazłem w necie różnica jest tylko w rezystancji grzałki czyli zasada działania i napięcia regulacyjne powinny byc takie same  ale wole zapytać niz cos zepsuć  bo może ktos już przerabiał temat i zaprzeczy lub potwierdzi ze bedzie OK

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.