Cinek Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 2 minuty temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga myślę, że powinieneś ceną 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Jakie auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Teraz, kmark2 napisał: Jakie auto? A jakie to ma znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rbgarb1 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Poszukaj używki , będzie najlepsza 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Popularnością na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Zapytaj na forum modelu auta co polecają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 A jakie to ma znaczenie?Ano takie że do niektórych dobry zamiennik kosztuje prawie tyle co oem, do niektórych zamiennik lepszy, a do innych w ogóle nie występuje albo jest z plasteliny. Marka/model ma tutaj zasadnicze znaczenie. 6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 1 minutę temu, kmark2 napisał: 4 minuty temu, Cinek napisał: A jakie to ma znaczenie? Ano takie że do niektórych dobry zamiennik kosztuje prawie tyle co oem, do niektórych zamiennik lepszy, a do innych w ogóle nie występuje albo jest z plasteliny. Marka/model ma tutaj zasadnicze znaczenie. No to Reno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Teraz, Lucyfer napisał: A to każda się popsuje I tak to z grubsza sobie tłumaczę. Że równie dobrze mogę trafić półoś która zrobi 100.000 km jak taką która zrobi 1.000 km więc kierowałbym się ceną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Do Reno wrzucałem Metelli lub GSP. Nie było z nimi problemów. Zawsze możesz iść w używkę, najtaniej chyba wychodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 31 Sierpnia 2020 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Używka jest bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 26 minut temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Zdaje się na mechanika. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kaczorek79 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 18 minut temu, Cinek napisał: No to Reno. Do Reno wiele razy wkładałem GSP. Działały. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
futrzak Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 12 minut temu, Cinek napisał: I tak to z grubsza sobie tłumaczę. Że równie dobrze mogę trafić półoś która zrobi 100.000 km jak taką która zrobi 1.000 km więc kierowałbym się ceną. Z używkami to loteria - ja tam konsultuję ogólnie takie rzeczy z warsztatem i leży to w ich gestii (generalnie używek nie). Sam kupuję rzadko, chociaż czasem trzeba, ale to margines. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) Godzinę temu, wilu napisał: myślę, że powinieneś ceną A prawa i lewa jest taka sama? bo może najpierw stroną? edit ups wybaczcie spam - nie spostrzegłem że to nie HP Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez delco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
camel00 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? Numerem VIN Godzinę temu, Cinek napisał: No to Reno. Przeważnie biorę takie części które mają akceptowalną cenę i ładną nazwę. Nie wiem jakiego Renault, ale losowo wybrałem Megane 3 1.5 dci i wychodzi, że w sklepie gdzie czasem zamawiam graty są do wyboru GSP za 245/269 albo SNR za 453/542. Wybór ograniczony, nazwy nic mi nie mówią, za to pierwsza strona w google podpowiada, że te tanie to gówno, więc pewnie kupiłbym drugie i temat jest dla mnie zamknięty Nie ma co się doktoryzować. Prawdopodobnie się z tym autem nie zestarzejesz na tyle, żeby doczekać kolejnej wymiany tej części. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez camel00 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
format Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 1 godzinę temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Rynek zamienników części zamiennych jest tak zniszczony że równie dobrze możesz sobie ją wydrukować na drukarce 3D. Już lepiej wyciągnąć OEM z rozbitka. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Godzinę temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Używka + nowe przeguby/uszczelnienia ? Kupiłem kiedyś półoś w takim zakładzie specjalistycznym, co do wszystkiego dobierają. Po założeniu nie dało się jeździć. Oddałem. W serwisie założyli używkę z nowymi przegubami i dzielnie służyła kolejne lata. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Zależy jakie masz do wyboru, osobiście z tańszych bym się skłaniał ku Metelli. GSP przeguby miałem w P2 po 30kkm zaczęły stukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! GKN, Lobro, Spidan - IMHO maja jakosc oryginalu i oslony z termoplastu. SKF, GSP - maja oslony gumowe niestety. W GSP mi po 80kkm pekla sprezyna w przegubie wewnetrznym. Na szczescie zadnych efektow w czasie jazdy nie bylo, tylko na podniesionym aucie i kreceniu kolem ręką bylo delikatne strzelanie, bo polowka sprezyny wpadla w kielich. Edytowane 31 Sierpnia 2020 przez dymny 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 2 godziny temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! u mnie (Bravo) był problem z zamiennikami, znalazłem jakiś sklepik internetowy i w cenie regeneracji starej kupiłem zamiennik, zrobił na razie z 50 tys km i śmiga, ori wytrzymało jakieś 100 tys km więc jak na zamiennik jest ok Druga półoś jeszcze ori Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 Używka + nowe przeguby/uszczelnienia ? Kupiłem kiedyś półoś w takim zakładzie specjalistycznym, co do wszystkiego dobierają. Po założeniu nie dało się jeździć. Oddałem. W serwisie założyli używkę z nowymi przegubami i dzielnie służyła kolejne lata.W przypadku Renaulta problem się komplikuje bo większość ma niewymienne przeguby. Przypuszczam że ze względu na przegub kolega szuka nowej półosi. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 31 Sierpnia 2020 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2020 4 godziny temu, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Allegro, przefiltruj po cenie, a potem po popularności. Wbrew pozorom ardzo ciekawe wyniki się otrzymuje. I wybrałbym tą z początku listy popularności. Opcja numer 2 - używany oryginał, chyba, że ma w sobie coś takiego, co dyskwalifikuje go z takiego zakupu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 1 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2020 4 godziny temu, kmark2 napisał: 7 godzin temu, sherif napisał: Używka + nowe przeguby/uszczelnienia ? Kupiłem kiedyś półoś w takim zakładzie specjalistycznym, co do wszystkiego dobierają. Po założeniu nie dało się jeździć. Oddałem. W serwisie założyli używkę z nowymi przegubami i dzielnie służyła kolejne lata. Pokaż więcej W przypadku Renaulta problem się komplikuje bo większość ma niewymienne przeguby. Przypuszczam że ze względu na przegub kolega szuka nowej półosi. Przecież napisałem że półosi szukam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 (edytowane) Ja do Hondy kupiłem Euro Driveshafts z przeguby.pl, dwa lata u mnie nic się nie działo, podejrzewam że prawie rok od sprzedaży auta i jeszcze śmiga. Zmieniłem całą, bo w Hondach pod tłumikiem drgań gnije półoś i pęka wałek, a że różnie było z liczbą zębów to zmieniłem całą. Generalnie poleciłbym Spidana, GSP i Lobro ale jak nie znajdziesz to polecę też tę co kupiłem. Po typie (4-znakowy kod na słupku B od pasażera, zwykle ten kod to ciąg znaków od 4 do 7 w VIN, chyba że masz wersję limitowaną) sobie sprawdź tutaj nr kat: http://catcar.info/renault/?lang=en Ewentualnie kod pojazdu po vinie wyciągniesz sobie stąd (4 linijka po rozkodowaniu - "model type"): https://carinfo.kiev.ua/cars/vin/renault Edytowane 1 Września 2020 przez analyzer64 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 23 godziny temu, Cinek napisał: No to Reno. oem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 17 godzin temu, Cinek napisał: Przecież napisałem że półosi szukam To jeszcze napisz jakie masz objawy, bo sam mam pewne podejrzenia co do swoich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volf6 Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 Pewnie osłona pękła i jak się na czas nie zauważy to po herbacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 23 godziny temu, kmark2 napisał: Dnia 31.08.2020 o 21:33, sherif napisał: Używka + nowe przeguby/uszczelnienia ? Kupiłem kiedyś półoś w takim zakładzie specjalistycznym, co do wszystkiego dobierają. Po założeniu nie dało się jeździć. Oddałem. W serwisie założyli używkę z nowymi przegubami i dzielnie służyła kolejne lata. W przypadku Renaulta problem się komplikuje bo większość ma niewymienne przeguby. Przypuszczam że ze względu na przegub kolega szuka nowej półosi. Czyli, że jak głupia osłona pęknie i się nie zauważy to całą półoś trzeba wymieniać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 1 Września 2020 Udostępnij Napisano 1 Września 2020 Czyli, że jak głupia osłona pęknie i się nie zauważy to całą półoś trzeba wymieniać ?W zasadzie to tak. Jak zauważysz szybko pęknięcie to osłona elastyczna ratuje. Inaczej wymiana całości. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 4 godziny temu, volf6 napisał: Pewnie osłona pękła i jak się na czas nie zauważy to po herbacie Dokładnie tak. Ponieważ nikt normalny nie włazi co tydzień pod auto, to usterka dała znać o sobie dopiero gdy pojawiło się chrobotanie przy skręcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Dnia 01.09.2020 o 00:21, kmark2 napisał: Dnia 31.08.2020 o 21:33, sherif napisał: Używka + nowe przeguby/uszczelnienia ? Kupiłem kiedyś półoś w takim zakładzie specjalistycznym, co do wszystkiego dobierają. Po założeniu nie dało się jeździć. Oddałem. W serwisie założyli używkę z nowymi przegubami i dzielnie służyła kolejne lata. Pokaż więcej W przypadku Renaulta problem się komplikuje bo większość ma niewymienne przeguby. Przypuszczam że ze względu na przegub kolega szuka nowej półosi. wszystkie renaulty tak maja? od którego to rocznika taki bajer dolozyli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 wszystkie renaulty tak maja? od którego to rocznika taki bajer dolozyli?Tego nie wiem dokładnie. Clio 2, 3, Megane 2 tak mają więc pewnie wszystkie inne modele z tymi silnikami i z tych lat też. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 5 godzin temu, gregoryj napisał: wszystkie renaulty tak maja? od którego to rocznika taki bajer dolozyli? Ba nawet tarcze hamulcowe tylne mają zintegrowane z łożyskami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 26 minut temu, steyr napisał: Ba nawet tarcze hamulcowe tylne mają zintegrowane z łożyskami. A to to i w PSA jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 1 godzinę temu, steyr napisał: Ba nawet tarcze hamulcowe tylne mają zintegrowane z łożyskami. a o tym to slyszalem. dlatego zawsze jakos trzymam się z ………. dala od tej wspanialej francuskiej marki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 12 godzin temu, Cinek napisał: Dokładnie tak. Ponieważ nikt normalny nie włazi co tydzień pod auto, to usterka dała znać o sobie dopiero gdy pojawiło się chrobotanie przy skręcie. Czyli masz do wymiany przegub zew. a nie całą półoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kmark2 Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Z tarczami zintegrowanymi z łożyskami nie jest tak źle. Wymiana stosunkowo rzadka (2-3 razy w życiu auta) i przy okazji nowe piasty. Finansowo też nieźle - ok 300zł za zestaw. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 42 minuty temu, bochumil napisał: Czyli masz do wymiany przegub zew. a nie całą półoś? Leci cała półoś, już zamówiona nowa. Dzięki wszystkim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Leci cała półoś, już zamówiona nowa. Dzięki wszystkim.Na co się zdecydowałeś? GSP? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Cinek Napisano 2 Września 2020 Autor Udostępnij Napisano 2 Września 2020 4 godziny temu, bochumil napisał: 4 godziny temu, Cinek napisał: Leci cała półoś, już zamówiona nowa. Dzięki wszystkim. Na co się zdecydowałeś? GSP? Tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 Dnia 31.08.2020 o 20:02, Cinek napisał: Czym się kierować wybierając nową półoś do samochodu???? OEM odpada, za droga, szukam wśród zamienników. Jeszcze chwila i mnie coś strzeli. Ratunku!! Używki w dobrym stanie. Czyli kupić ze źródła, gdzie będzie możliwa ewentualna reklamacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bochumil Napisano 2 Września 2020 Udostępnij Napisano 2 Września 2020 16 minut temu, Cinek napisał: Tak. Może też się na nie połaszę, ale tylko na przeguby/krzyżaki i tylko jeśli zmiana kół na zimowe nie wyeliminuje drgań na kierownicy przy prędkości 110-120 km/h. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 Dnia 2.09.2020 o 14:05, steyr napisał: Ba nawet tarcze hamulcowe tylne mają zintegrowane z łożyskami. i co z tego wynika? jako posiadacz 3 renówki nigdy nie miałem problemu z łozyskiem czy pierścieniem ABS-u na tyle. Prędzej tarcze się zuzyły niż łożysko padło. Wynik grubo 100 tyś.km nie uważam za jakiś dramatycznie niski świadczący o upierdliwości takowego rozwiązania. Dla lubiący rzeźbić w g. są tarcze pozbawione łożyska i pierścienia, można ze starej przełożyć. Ford też posiada taki patent. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 5 minut temu, r1sender napisał: i co z tego wynika? jako posiadacz 3 renówki nigdy nie miałem problemu z łozyskiem czy pierścieniem ABS-u na tyle. Prędzej tarcze się zuzyły niż łożysko padło. Wynik grubo 100 tyś.km nie uważam za jakiś dramatycznie niski świadczący o upierdliwości takowego rozwiązania. Dla lubiący rzeźbić w g. są tarcze pozbawione łożyska i pierścienia, można ze starej przełożyć. Ford też posiada taki patent. dla posiadacza nówki żadna różnica. dla posiadacza wieloletniego auta, za 5 7 czy 10 tysi, to już irytuje taka glupota. Po co rzezbic w gównie, po co wydawac 400 pln, jak 2 tarcze można mieć na tyl za 100-150 pln, i wymienić chwila moment. Niby roznica nie jest ogromna ale wole 300 pln wydac na inne przyjemności ….. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 10 minut temu, r1sender napisał: Wynik grubo 100 tyś.km nie uważam za jakiś dramatycznie niski świadczący o upierdliwości takowego rozwiązania. Tu chodzi o co innego. Tarczę hamulcową jednak musisz od czasu do czasu wymienić. Ja miałem to rozwiązanie w Matizie. W związku z tym wymiana tarcz była droższa niż Foresterze. Co jest jednak trochę absurdalne bo nie bardzo widzę przewagę takiego rozwiązania. Oczywiście można pojanuszować i wziąść łożysko ze starej tarczy. Tyle że robota tak czy tak trwa ze 3 razy dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 1 minutę temu, gregoryj napisał: dla posiadacza nówki żadna różnica. dla posiadacza wieloletniego auta, za 5 7 czy 10 tysi, to już irytuje taka glupota. Po co rzezbic w gównie, po co wydawac 400 pln, jak 2 tarcze można mieć na tyl za 100-150 pln, i wymienić chwila moment. Niby roznica nie jest ogromna ale wole 300 pln wydac na inne przyjemności ….. heloł kolego jedno miało lat 13 drugie ma 15, a trzecie lat 4. Z resztą co ma nówka do tego. Łozysko zużywa się wraz z przejechanymi kilometrami, chyba, że masz niefart i w dobrą dziurę walniesz. Wymiana jest banalnie prosta, jedna nakrętka i po sprawie. Zakladam, że zrobię to szybciej niź przy tradycyjnym rozwiązaniu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gregoryj Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 5 minut temu, r1sender napisał: heloł kolego jedno miało lat 13 drugie ma 15, a trzecie lat 4. Z resztą co ma nówka do tego. Łozysko zużywa się wraz z przejechanymi kilometrami, chyba, że masz niefart i w dobrą dziurę walniesz. Wymiana jest banalnie prosta, jedna nakrętka i po sprawie. Zakladam, że zrobię to szybciej niź przy tradycyjnym rozwiązaniu. przez kilkanaście lat, w kilkunastu rzempach jakie mialem, starych od 5 do 35 lat, nigdy nie wymieniałem lozyska z tylu, za to tarcze wiele razy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Września 2020 Udostępnij Napisano 4 Września 2020 18 minut temu, gregoryj napisał: przez kilkanaście lat, w kilkunastu rzempach jakie mialem, starych od 5 do 35 lat, nigdy nie wymieniałem lozyska z tylu, za to tarcze wiele razy. a ja wymieniałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.