Skocz do zawartości

Dacia Logan + Sandero 2021


mPh

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, Maciej__ napisał:

 

Cena faktycznie mega jak za taki kawal auta:ok:

Rozgladam sie za nowym autem dla zony i tyle to obecnie potrafi kosztowac lepiej wyposazona klasa B ;]

 

 

Za kawał auta z fabrycznym gazem i automatyczną skrzynią. Brakuje mi tylko w tym opcji bezpieczeństwa, jakby był aktywny tempomat z awaryjnym hamowaniem to już tam jestem. Ale i tak poważnie mi ćwieka zabili, muszę podjechać pomacać. Ostatnio tam byłem przed kupnem Astry jak żona wspomniała że MCV jest niebrzydkie i większe od Asterki, ale wystarczyło raz zamknąć drzwi i człowiek już nie miał ochoty dalej oglądać - goła blacha, zero wygłuszenia, toporne przyciski.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, bizz napisał:

 

Ciekawe jak to jedzie - właśnie sobie skonfigurowałem Dustera, o dziwo jest wersja z LPG i automatyczną skrzynią, po dobraniu wszystkiego co można wychodzi cena 72 kpln. Chyba podjadę do salonu to zobaczyć z bliska, bo wydaje się to tanim fajnym wozem.

 

W przyszłym tygodniu odbieram takiego ale w manualu. Za jakiś czas będę wiedział jak to jedzie. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, KYRTAP napisał:

 

W przyszłym tygodniu odbieram takiego ale w manualu. Za jakiś czas będę wiedział jak to jedzie. 

 

Najbardziej mnie przeraża przyspieszenie na papierze, ale już się nauczyłem że to się nijak ma do rzeczywistości. Choć 14 sekund do setki boli w oczy;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Najbardziej mnie przeraża przyspieszenie na papierze, ale już się nauczyłem że to się nijak ma do rzeczywistości. Choć 14 sekund do setki boli w oczy;]
W Up! 60 KM na papierze to mam chyba wieczność do setki. W rzeczywistości pierwszy spod świateł tak do 60-tki, potem lekko puchnę. :)

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, spad napisał:

W Up! 60 KM na papierze to mam chyba wieczność do setki. W rzeczywistości pierwszy spod świateł tak do 60-tki, potem lekko puchnę.
 

 
Bo w mieście najczęściej używa się właśnie prędkości w okolicach 60km/h i w takich warunkach Twój samochód doskonale się sprawdza.

Edytowane przez pejus1982
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 hours ago, bizz said:

 

Najbardziej mnie przeraża przyspieszenie na papierze, ale już się nauczyłem że to się nijak ma do rzeczywistości. Choć 14 sekund do setki boli w oczy;]

 

Tylko moze wez na jazdy probne rodzinke ;)

Bo 14 to bedzie pewnie na pusto, wiec przy komplecie moze jednak byc sporo gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, KYRTAP napisał:

 

Jazda próba oczywiście była ale co można powiedzieć po godzinie jazdy. Jechał ;]

Jak wyciszenie subiektywnie? 

Ja się przymierzałem w salonie to ilość miejsca jakoś szału nie robi (piszą tutaj ludzie, że 'kawał auta' itp.). Czuć, że jest to na płycie podlogowej auta B+

Ja przy wsiadaniu pierwsze co, to uderzyłem głową w słupek A, bo jakoś strasznie nisko poprowadzony jest. Potem już nic uratowało wnętrza tego auta po negatywnym "pierwszym wrażeniu" ;)

Edytowane przez iwik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, iwik napisał:

Jak wyciszenie subiektywnie? 

Ja się przymierzałem w salonie to ilość miejsca jakoś szału nie robi (piszą tutaj ludzie, że 'kawał auta' itp.). Czuć, że jest to na płycie podlogowej auta B+

Ja przy wsiadaniu pierwsze co, to uderzyłem głową w słupek A, bo jakoś strasznie nisko poprowadzony jest. Potem już nic uratowało wnętrza tego auta po negatywnym "pierwszym wrażeniu" ;)

Serio? Ja w wakacje miałem okazje się przejechać 1.6sce z podtlenkiem  lpg, to właśnie wnętrze zrobiło na mnie wrażenie (pod względem przestronności)- w końcu mogą podróżować cztery dorosłe osoby, duster I był duzooooo gorszy w tej kwestii. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak wyciszenie subiektywnie? 
Ja się przymierzałem w salonie to ilość miejsca jakoś szału nie robi (piszą tutaj ludzie, że 'kawał auta' itp.). Czuć, że jest to na płycie podlogowej auta B+
Ja przy wsiadaniu pierwsze co, to uderzyłem głową w słupek A, bo jakoś strasznie nisko poprowadzony jest. Potem już nic uratowało wnętrza tego auta po negatywnym "pierwszym wrażeniu"
Wyciszony jest na pewno lepiej niż moje obecne auto i DD1. Miejsca jest dużo ale trzeba pamiętać że to nie jest typowy ogromny SUV. Jakość wykonania wnętrza jest moim zdaniem dużo lepsza niż DD1. Przede wszystkim jest w środku ładniejszy ale nadal w stylu Dacii.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sebaso napisał:

Serio? Ja w wakacje miałem okazje się przejechać 1.6sce z podtlenkiem  lpg, to właśnie wnętrze zrobiło na mnie wrażenie (pod względem przestronności)- w końcu mogą podróżować cztery dorosłe osoby, duster I był duzooooo gorszy w tej kwestii. 

 

Jak już się wsiądzie to jest ok, z tyłu też. Ale samo wsiadanie jakieś dziwne, bo mało miejsca na głowę w, wydawałoby się, wysokim aucie. 

Wnętrze o niebo lepsze niż starym loganie (co akurat nie jest trudne, bo stary logan to plastikowy koszmar) ale jednak np do nowego clio nie ma startu. 

Poza tym takie wkurzające oszczędności jak np brak elektrycznie regulowanych i podgrzewanych lusterek w standardzie w wersji za 55k PLN, czy np fotel kierowcy bez regulacji wysokości. Rozumiem takie rzeczy w loganie za 35k ale nie w aucie które kosztuje 20k więcej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, spad napisał:

W Up! 60 KM na papierze to mam chyba wieczność do setki. W rzeczywistości pierwszy spod świateł tak do 60-tki, potem lekko puchnę. :)

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 

 

Up! był jednym z przyjemniejszych samochodów do jazdy i chyba największym motoryzacyjnym zaskoczeniem dla mnie. Z zewnątrz nie budził sympatii, na papierze osiągi tym bardziej, a okazało się że jest przede wszystkim cichy jak na tak małe blaszane pudełko, jeździ się trochę jak gokartem, na autostradzie trzyma licznikowe 160 a średnie spalanie z tygodnia męczenia miasto/autostrada miałem 5 litrów.

 

Jedyne moje ograniczenie związane z tym autem którego nie pokonam to fakt że fotelik dziecięcy kończy się praktycznie na zderzaku. Każde uderzenie w tył IMO to kalectwo rodziny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ciekawe jak to jedzie - właśnie sobie skonfigurowałem Dustera, o dziwo jest wersja z LPG i automatyczną skrzynią, po dobraniu wszystkiego co można wychodzi cena 72 kpln. Chyba podjadę do salonu to zobaczyć z bliska, bo wydaje się to tanim fajnym wozem.
4x4?

Wysłane z tel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, spad napisał:

W Up! 60 KM na papierze to mam chyba wieczność do setki. W rzeczywistości pierwszy spod świateł tak do 60-tki, potem lekko puchnę.

 

48 minut temu, bizz napisał:

jeździ się trochę jak gokartem, na autostradzie trzyma licznikowe 160

 

Podobne obserwacje mam z Peugeot 107. 69 KM daje radę z tak małym samochodem w przedziale prędkości miejskich, aczkolwiek licznik udało mi się zamknąć i poleciał 170 km/h licznikowe (160 km/h wg gps). Do takiej prędkości wspomaganie ma jednak zbyt mocne i lekkie ruchy kierownicą powodują nerwowe zachowanie samochodu. Do 140 km/h jest lepiej niż dobrze - taki gokart. Kwestie hałasu pomijam - nie ta klasa i przeznaczenie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bizz napisał:

 

Up! był jednym z przyjemniejszych samochodów do jazdy i chyba największym motoryzacyjnym zaskoczeniem dla mnie. Z zewnątrz nie budził sympatii, na papierze osiągi tym bardziej, a okazało się że jest przede wszystkim cichy jak na tak małe blaszane pudełko, jeździ się trochę jak gokartem, na autostradzie trzyma licznikowe 160 a średnie spalanie z tygodnia męczenia miasto/autostrada miałem 5 litrów.

 

Jedyne moje ograniczenie związane z tym autem którego nie pokonam to fakt że fotelik dziecięcy kończy się praktycznie na zderzaku. Każde uderzenie w tył IMO to kalectwo rodziny.

 

No to prawda jego wygląd zewnętrzny z dostępnych maluchów na rynku jest mało atrakcyjny, ale jednocześnie klasyczna pudełkowatość daje w środku w pierwszym rzędzie bardzo dużo przestrzeni dla kierowcy i pasażera. No co do walorów rodzinnych i bezpieczeństwa to faktycznie ciężko kupić to auto pod kątem wożenia rodziny w rozumieniu jako rodzinne auto. Ja na co dzień jeżdżę nim sam, dzieciaki co najwyżej zawożę do szkoły po 13 km 2-3 w tygodniu i to w korkach, więc do takich zadań jest okej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2021 o 15:37, bizz napisał:

 

Za kawał auta z fabrycznym gazem i automatyczną skrzynią. Brakuje mi tylko w tym opcji bezpieczeństwa, jakby był aktywny tempomat z awaryjnym hamowaniem to już tam jestem. Ale i tak poważnie mi ćwieka zabili, muszę podjechać pomacać. Ostatnio tam byłem przed kupnem Astry jak żona wspomniała że MCV jest niebrzydkie i większe od Asterki, ale wystarczyło raz zamknąć drzwi i człowiek już nie miał ochoty dalej oglądać - goła blacha, zero wygłuszenia, toporne przyciski.

Gdzie Ty masz taką wersję? Bo siedzę w konfiguratorze i znaleźć nie mogę...A byłaby to w sumie fajna opcja :ok: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, iwik napisał:

 

Jak już się wsiądzie to jest ok, z tyłu też. Ale samo wsiadanie jakieś dziwne, bo mało miejsca na głowę w, wydawałoby się, wysokim aucie. 

Wnętrze o niebo lepsze niż starym loganie (co akurat nie jest trudne, bo stary logan to plastikowy koszmar) ale jednak np do nowego clio nie ma startu. 

Poza tym takie wkurzające oszczędności jak np brak elektrycznie regulowanych i podgrzewanych lusterek w standardzie w wersji za 55k PLN, czy np fotel kierowcy bez regulacji wysokości. Rozumiem takie rzeczy w loganie za 35k ale nie w aucie które kosztuje 20k więcej. 

Mi najbardziej doskwierał brak miejsca na nogi w okolicach kolan, a że jeździłem essiential to regulacji foteli faktycznie nie było. No i plastik fantastic ;]  ale za 51 koła (wtedy) za spore auto z gazem... Myślę, że dużo lepsze wrażenie robią wyższe wersje wyposażenia :oki: . 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, ghost2255 napisał:

 

Muszę cię zmartwić. BVM w opisie skrzyni oznacza manual.

 

Poprzyj to czymkolwiek - póki co w konfiguratorze widnieje osobno manual i osobno BVM:

 

obraz.png.b283548d801813e42e0035ad2caae2e4.png

 

obraz.png.e46610eefc6ce993bcae0f12e8d5357e.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 hours ago, Cendra said:

Wątek Sandero/Logan a Dusterze dyskusje 😄

Dziś chyba mignęło mi Nowe Sandero Stepway na skrzyżowaniu, to już weszło do sprzedaży?

Na pierwszy rzut oka - wow - chyba ledy z przodu...

 

U mnie w CH sa w konfiguratorze i salonach fizycznie. w PL nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.01.2021 o 09:45, Wasylek napisał:

Nieoficjalne jeszcze, polskie ceny dla nowego Sandero:

-Sandero SCe65 (999cm/67KM) - od 40900;

-Sandero TCe90 (999cm/92KM Turbo)- od 49900;

-Sandero TCe100 LPG (999cm/101KM Turbo) - od 54400;

-Sandero TCe90 CVT (999cm/92KM Turbo automat) - od 58900.

Różnice cen nie biorą się oczywiście z samych silników- po prostu (tak jak i w dotychczasowym Sandero) pewne wersje silnikowe przypisane są do konkretnych wersji wyposażenia.

 

Polski importer samochodów marki Dacia podał ceny nowego Sandero:

  • Sandero Access SCe65 – od 40 900 zł

 

  • Sandero Essential SCe 65 – od 45 900 zł
  • Sandero Essential TCe 90 – od 49 900 zł
  • Sandero Essential TCe 100 LPG – od 50 900 zł

     

  • Sandero Comfort SCe 65 – od 48 900 zł
  • Sandero Comfort TCe 90 – od 52 900 zł
  • Sandero Comfort TCe 90 CVT– od 58 900 zł
  • Sandero Comfort TCe 100 LPG – od 53 900 zł

     

  • Sandero Stepway Essential TCe 90 – od 53 400 zł
  • Sandero Stepway Essential TCe 100 LPG – od 54 400 zł
  • Sandero Stepway Comfort TCe 90 – od 56 900 zł
  • Sandero Stepway Comfort TCe 90 CVT– od 62 900 zł
  • Sandero Stepway Comfort TCe 100 LPG – od 57 900 zł
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2021 o 15:30, bizz napisał:

 

Ciekawe jak to jedzie - właśnie sobie skonfigurowałem Dustera, o dziwo jest wersja z LPG i automatyczną skrzynią, po dobraniu wszystkiego co można wychodzi cena 72 kpln. Chyba podjadę do salonu to zobaczyć z bliska, bo wydaje się to tanim fajnym wozem.

Ostatnio byłem na testach , bo rozważałem zakup . Nawet to jedzie , byłem pozytywnie zaskoczony 😉 tylko o ile z zewnątrz w sumie mi się podoba , to jednak w środku widać taka taniość i toporność , mimo że praktycznie wszystko z wyposażenia było . Wcześniej na testy wziąłem Megane 4 i jednak to jest przepaść w wykończeniu 😉

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, RABIN napisał:

Ja też nie pieje nad daćką bo siedziałem w środku i momo że na zewnątrz jest nawet oki to w  środku dla mnie nie do przyjęcia.

No właśnie też takie odczucie miałem 😉 ogólnie auto fajne , ale właśnie jak się zastanowić nowy duster czy jakieś roczne Megane , to zdecydowanie Megane wygrywa . 

Ewentualnie jak jakiś lift zrobią i środek jak w nowym Sandero 🤔 całkiem fajnie by to wtedy wyglądało 

Edytowane przez jareczekmtb
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.01.2021 o 09:31, iwik napisał:

Ja się przymierzałem w salonie to ilość miejsca jakoś szału nie robi (piszą tutaj ludzie, że 'kawał auta' itp.). Czuć, że jest to na płycie podlogowej auta B+

To jest kawał auta, ale z zewnątrz, w środku już niekoniecznie. Przykładowo- na tylnej kanapie Duster ma nawet minimalnie mniej miejsca od obecnego Sandero (w szerokości kanapy, czyli wymiar "drzwi-drzwi").

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też nie pieje nad daćką bo siedziałem w środku i momo że na zewnątrz jest nawet oki to w  środku dla mnie nie do przyjęcia.
Inaczej sprawa wygląda jak porównamy DD2 do DD1 bo jednak jest duża różnica. Nie można powiedzieć przepaść jakościowa ale DD2 jest w środku lepiej wykonany.

Wysłane z mojego ELE-L29 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, RABIN napisał:

Ja też nie pieje nad daćką bo siedziałem w środku i momo że na zewnątrz jest nawet oki to w  środku dla mnie nie do przyjęcia.

 

Cóż, niska cena nie bierze się z sufitu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minutes ago, jareczekmtb said:

ogólnie auto fajne , ale właśnie jak się zastanowić nowy duster czy jakieś roczne Megane , to zdecydowanie Megane wygrywa . 

 

A od rocznego Megane lepsze bedzie 5 letnie Audi, itp itd ;] 

Jak sie rozpatruje nowe auta to Duster nie ma w zasadzie konkurencji...

Dodatkowo podaz rocznych Megane,  jest raczej mocno ograniczona ;)

Edytowane przez Maciej__
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jareczekmtb napisał:

Ostatnio byłem na testach , bo rozważałem zakup . Nawet to jedzie , byłem pozytywnie zaskoczony 😉 tylko o ile z zewnątrz w sumie mi się podoba , to jednak w środku widać taka taniość i toporność , mimo że praktycznie wszystko z wyposażenia było . Wcześniej na testy wziąłem Megane 4 i jednak to jest przepaść w wykończeniu 😉

 

tylko megan nie ma 4x4 i nie wjedziesz nią do lasu czy na łąke

to zupełnie inne auta

a właśnie napęd jest największą zaletą DD, tu nie ma konkurencji (może vitara)

używam dustera na budowie i do takich celów jest najlepszy i nawet auta 2x droższe mu nie dorównują jeśli chodzi o teren

ale coś za coś, na autostradzie czy w szybkiej jeździe w zakrętach jest słabo

słabo jest też w wielu innych miejscach, dlatego nie rozumiem porównywania DD do kompaktów 

to auto się kupuje jak ktoś potrzebuje 4x4, ew zależy mu na czymś wyższym 

Edytowane przez Koonrad
  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2021 o 18:23, Maciej__ napisał:

 

Kupowales bez jazdy probnej? ;]

 

 

Jestem hardcorę ;]

Kupiłem nowe auto bez jazdy próbnej i o ile pamiętam nigdy nawet w takim modelu nie siedziałem.

 

Chodzenie po salonach jest przereklamowane ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, kravitz napisał:

 

Jestem hardcorę ;]

Kupiłem nowe auto bez jazdy próbnej i o ile pamiętam nigdy nawet w takim modelu nie siedziałem.

 

Chodzenie po salonach jest przereklamowane ;]

Ostatnie 3 auta kupilem bez jazdy probnej. Jezdzilem podobnymi z wypozyczalni to po co lazic po salonach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wujek napisał:

Ostatnie 3 auta kupilem bez jazdy probnej. Jezdzilem podobnymi z wypozyczalni to po co lazic po salonach.

 

Takie czasy nastały, że zasadniczo nie spotkałem ostatnio auta, w które bym wsiadł i stwierdził, że takiego szitu to bym nigdy nie kupił.

 

Jedno auto było którym jechałem rok temu i byłem zaskoczony ślamazarnością działania tego tabletu.

To było Renault Scenic, wypozyczylismy takie w Szwajcarii z kolegami, ale takie rzeczy zobaczysz w wiekszości testów na youtube.

Ten tablet działał jak telefon z Androidem za 200PLN.

Reszta auta była zasadniczo normalna i bym nie wybrydzał, jesli przy zakupie kierowałbym się ceną.

A tak się kierowałem przy kupowaniu swojego auta.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

A od rocznego Megane lepsze bedzie 5 letnie Audi, itp itd ;] 

Jak sie rozpatruje nowe auta to Duster nie ma w zasadzie konkurencji...

Dodatkowo podaz rocznych Megane,  jest raczej mocno ograniczona ;)

Mój szefo kupił miesiąc temu nową mégane kombi w dieslu za 86 000. To już jest kawałek pieniądza na kompakta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Koonrad napisał:

 

tylko megan nie ma 4x4 i nie wjedziesz nią do lasu czy na łąke

to zupełnie inne auta

a właśnie napęd jest największą zaletą DD, tu nie ma konkurencji (może vitara)

 

ignis i panda, tylko mniejsze jednak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

Ostatnie 3 auta kupilem bez jazdy probnej. Jezdzilem podobnymi z wypozyczalni to po co lazic po salonach.

Ja wszystkie nowe samochody kupiłem bez jazdy próbnej, nigdy nawet nie jadąc takimi modelami. Zawiodłem się minimalnie na Clio, ale ten samochód był kupiony wyłącznie za wygląd. Jak by jeździł jeszcze 10 razy gorzej i tak został by kupiony ;].

  • Haha 2
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bielaPL napisał:

 

ignis i panda, tylko mniejsze jednak

 

To IMO żadna konkurencja dla DD, z suzuki Vitara

Duster to jednak normalny samochód rodzinny, wielkości klasy C - zapakujesz rodzinę 2+2 i 2szt sanek do bagażnika, albo zakupy na cały tydzień ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, Koonrad napisał:

 

To IMO żadna konkurencja dla DD, z suzuki Vitara

Duster to jednak normalny samochód rodzinny, wielkości klasy C - zapakujesz rodzinę 2+2 i 2szt sanek do bagażnika, albo zakupy na cały tydzień ;)

 

 

Vitara jest mniejsza, to klasa B. Duster to jednak C i w tym segmencie (crossover czy tam mały SUV z napędem 4WD) nie ma konkurencji. Tak, jest paskudny, środek okropny, technicznie to 15 lat do tyłu, ale jak ktoś chce mieć nowe w miarę duże, w miarę wysokie auto z napędem 4WD i ma budżet 60-70 kzł, to do wyboru jest tylko i wyłącznie Duster. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, wladmar napisał:

 

Vitara jest mniejsza, to klasa B. Duster to jednak C i w tym segmencie (crossover czy tam mały SUV z napędem 4WD) nie ma konkurencji. Tak, jest paskudny, środek okropny, technicznie to 15 lat do tyłu, ale jak ktoś chce mieć nowe w miarę duże, w miarę wysokie auto z napędem 4WD i ma budżet 60-70 kzł, to do wyboru jest tylko i wyłącznie Duster. 

Za 75-90kpln chyba raczej :piwko: a wtedy Suzuki sx4 Scross konkurencją jest :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Pipper napisał:

Za 75-90kpln chyba raczej :piwko: a wtedy Suzuki sx4 Scross konkurencją jest :oki: 

 

No w cenie 75-90 kzł S-Cross nie jest żadną konkurencją, bo po prostu Dustera miażdży :hehe:

Z tego co widzę najbardziej wypasażony Duster kosztuje 70 kzł (66700 dokładnie z tego co widzę na stronie), za tyle S-Crossa nie kupisz. Czyli cena S-Crossa zaczyna się tam, gdzie Dustera się kończy. Nie są konkurencją dla siebie, inne widełki cenowe. 

Edytowane przez wladmar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.01.2021 o 08:53, czachabrava napisał:

To czyli wychodzi na to, że zaczeli wkładać do Dacii tą "wyjącą" skrzynie z meganki ?

We wszystkich wersjach silnikowych wyją skrzynie. Nie jestem pewny co do DCI ale 1.6 SCE i Tce wyją w okolicach 90-100km/h. Od niedawna w sprzedaży jest 1.0Tce i już ktoś na forum Dustera pisał o wyciu skrzyni. W moim 1.3Tce 130 też delikatnie wyje. Poprzednie Dustery też miały taką przypadłość

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, wladmar napisał:

 

No w cenie 75-90 kzł S-Cross nie jest żadną konkurencją, bo po prostu Dustera miażdży :hehe:

Z tego co widzę najbardziej wypasażony Duster kosztuje 70 kzł (66700 dokładnie z tego co widzę na stronie), za tyle S-Crossa nie kupisz. Czyli cena S-Crossa zaczyna się tam, gdzie Dustera się kończy. Nie są konkurencją dla siebie, inne widełki cenowe. 

Ale Duster z 4wd jest kapkę droższy od 66700, bo to jest za Prestige ośka, przed dodaniem opcji :piwko:

A Prestige 4wd już wtedy podjeżdża pod 82kpln :oki:

Wczoraj liczyliśmy coś takiego do firmy ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.