Skocz do zawartości

Dacia Logan + Sandero 2021


mPh

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, marcindzieg napisał:

Kupę fajnej techniki włożyli. Może głównie gadżety ale niespotykane na tym poziomie cenowym.

 

Fajna była Astra 200 KM. A teraz właśnie z ciekawości spróbowałem skonfigurować Astrę i jedyny sensowny silnik 1.4 145 KM jest dostępny tylko z bezstopniową skrzynią. Po cholerę tak robić? Dalej to już nawet nie patrzę, więc nie dowiem się jakie gadżety tam są. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, wladmar napisał:

 

Fajna była Astra 200 KM. A teraz właśnie z ciekawości spróbowałem skonfigurować Astrę i jedyny sensowny silnik 1.4 145 KM jest dostępny tylko z bezstopniową skrzynią. Po cholerę tak robić? Dalej to już nawet nie patrzę, więc nie dowiem się jakie gadżety tam są. 

Nie wiem czy fajna. Podwozie nie nadążało za silnikiem. Być może tu jest dużo lepiej. Co chcesz od bezstopniowych skrzyń?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, marcindzieg napisał:

Nie wiem czy fajna. Podwozie nie nadążało za silnikiem. Być może tu jest dużo lepiej. Co chcesz od bezstopniowych skrzyń?

 

Ale w swojej cenie to był najmocniejszy kompakt. Wiadomo, że trochę ułomny, w końcu to tylko Opel i tylko Astra, ale było to auto ciekawe. 

A z CVT w Lancerze mnie się bardzo fajnie jeździło, ale jednak więcej bezstopniowych nie chcę. Dlaczego nie dali wyboru? Gdyby była dostępna chociażby manualna (ok, nie wymagam hydro, pewnie nawet nie mają), to może i kliknąłbym zobaczyć co tam mają z wyposażenia dalej. I zapewne sporo ludzi odpadło na tym etapie i późniejszych, bo sprzedaż im nie idzie. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, marcindzieg napisał:

To w sumie dobre auta więc w czym problem?

Szczerze to ja nie wiem w czym, ale mam z nimi jakiś problem.

Miałem parę Opli i raczej dobre zdanie o nich, ale w stronę tych 2 pokrak jakoś wcale mnie nie ciągnie.

Na tyle "nie wyglądają", że nie przyciągają i dalej już nie ma co kontynuować. Do silników nigdy nie dotarłem, ale pewnie to samo co w plaskaczach.

Widocznie ludzie mają tak samo, bo na ulicach tego nie widać za bardzo.

Mówię o "zwykłych" wersjach, bo będąc w salonie obejrzałem jakiegoś wypasionego w 2 kolorach i ten by uszedł.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, wujek napisał:

To samo z Insignia wymierajacy segment jednak Passaty czy Superby jezdza Insignie moze ze 3 razy widzialem.

Akurat Insignie dość często widać, ale i tak pewnie umrze w tej generacji, albo SUVem będzie w następnej.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wujek napisał:

 

Widujesz to wogole na ulicy? Astre V tez zaorali silnikami ale to juz wina EU. To samo z Insignia wymierajacy segment jednak Passaty czy Superby jezdza Insignie moze ze 3 razy widzialem.

Wcale nie wymierający. BMW kombi, Superby, czy inne A4 w nowych budach codziennie widuje. To, że część marek z tego segmentu zrezygnowała to ich sprawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wladmar napisał:

W tym, że ludzie nie chcą tego kupować. Opel był zawsze najtańszym niemieckim autem (któremu marketingowo sporo brakuje do VW, ale jednak nadal niemiecki), Astra była tańsza od Golfa (i gorsza, ale jednak solidna) i tak dalej. Potem poszli w jakimś dziwnym kierunku zarówno cenowo jak i targetowo no i się skończyli. 

Nie wiem jak tam na innych rynkach, ale u nas to się skończyli odkąd wiadomo było, że będą przejęci.

Na początku Astra K i Insignia B chyba nieźle się sprzedawały?

Przynajmniej takie wrażenie po ich ilości na drogach można tak przypuszczać.

Potem równia pochyła w PL.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, sherif napisał:

Wcale nie wymierający. BMW kombi, Superby, czy inne A4 w nowych budach codziennie widuje. To, że część marek z tego segmentu zrezygnowała to ich sprawa.

D jako segment premium pozostał zarezerwowany dla marek premium lub chcących być premium (VW i Skoda są wszędzie, w każdym segmencie i między nimi też)?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, ZUBERTO napisał:

D jako segment premium pozostał zarezerwowany dla marek premium lub chcących być premium (VW i Skoda są wszędzie, w każdym segmencie i między nimi też)?

 

Głównie widzę marki nazwijmy to droższe typu BMW, Jag, Volvo, Mercedes i Audi w tej klasie. Aczkolwiek inni też dalej robią większe kombiaki, jest jeszcze Talisman, 508, Mondeo i VAG. Nie każdy jak widać potrzebuje SUVa :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, wladmar said:

Fajna była Astra 200 KM. 

 

Niby fajna, ale sprzedaz tej wersji ktos tutaj pisal to bylo ponizej 5% w EU ;]

Wiekszoc ludzi nie siedzi na forach internetowych i nie potrzebuje takiej mocy i osiagow w zwyklym kompakcie...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Maciej__ said:

 

Niby fajna, ale sprzedaz tej wersji ktos tutaj pisal to bylo ponizej 5% w EU ;]

Wiekszoc ludzi nie siedzi na forach internetowych i nie potrzebuje takiej mocy i osiagow w zwyklym kompakcie...

Ale była oferta, która przyciągała - najtańsze 200KM na rynku chyba, a jak już pocmokał nad 200KM, to wziął 1.4T 150KM.

Prawda jest taka, że Opel z generacji na generację szedł w dobrym kierunku, Insignia B i Astra K to na prawdę były samochody na najwyższym poziomie, niczym nie odbiegającym od mid-class konkurencji (w sumie Vectra C/Astra H czy Insignia A/Astra J też nie bardzo), i jakoś dopiero jak PSA pomieszało w cennikach z liftem AK choćby to przestała się pojawiać na ulicach, podobnie z Insignią B - więc jednak coś zmienili, spowodowali, że oferta przestała być atrakcyjna.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, AstraC said:

Ale była oferta, która przyciągała - najtańsze 200KM na rynku chyba, a jak już pocmokał nad 200KM, to wziął 1.4T 150KM.

Prawda jest taka, że Opel z generacji na generację szedł w dobrym kierunku, Insignia B i Astra K to na prawdę były samochody na najwyższym poziomie, niczym nie odbiegającym od mid-class konkurencji (w sumie Vectra C/Astra H czy Insignia A/Astra J też nie bardzo), i jakoś dopiero jak PSA pomieszało w cennikach z liftem AK choćby to przestała się pojawiać na ulicach, podobnie z Insignią B - więc jednak coś zmienili, spowodowali, że oferta przestała być atrakcyjna.

 

Astra K i Insignia B to jeszcze modele GM, wiec nic dziwnego, ze PSA nie ma interesu tego rozwijac...

Trzeba poczekac na kolejne generacje juz pod skrzydlami Stellantis i wtedy wyciagac wnioski.

IMHO nowa Corsa, zbudowna juz od podstaw przez PSA to duzo ciekawsze auto niz poprzenik.

PS. Astra K to nie bylo auto na najwyzszym poziomie, bo w mielu miejscach oszczednosci az kluly w oczy...

MIalo swietne value for money i tyle. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Maciej__ napisał:

Trzeba poczekac na kolejne generacje juz pod skrzydlami Stellantis i wtedy wyciagac wnioski.

IMHO nowa Corsa, zbudowna juz od podstaw przez PSA to duzo ciekawsze auto niz poprzenik.

Jest też nowa Mokka

Opel-Mokka-1.jpg

Ceny | Opel Mokka: Zbudowany od nowa - moto.rp.pl

 

https://moto.rp.pl/parking/48234-nowy-opel-mokka-z-polskim-cennikiem

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Niby fajna, ale sprzedaz tej wersji ktos tutaj pisal to bylo ponizej 5% w EU ;]

Wiekszoc ludzi nie siedzi na forach internetowych i nie potrzebuje takiej mocy i osiagow w zwyklym kompakcie...

Dla  niektorych wrecz jest to moc za wysoka.Mialem 170KM w Giuliettcie i z ulga sie pozbylem.Czlowiek ma jednak ciemne strony ktore ujawniaja sie dopiero w sprzyjajacych okolicznosciach.:facepalm:

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.