Lukass186 81 Posted January 19 Share Posted January 19 4 minuty temu, Pipper napisał: Ale Duster z 4wd jest kapkę droższy od 66700, bo to jest za Prestige ośka, przed dodaniem opcji A Prestige 4wd już wtedy podjeżdża pod 82kpln Wczoraj liczyliśmy coś takiego do firmy 66,5 dałem pod koniec 2019r . Prestige, w cenie zawarte dopłata za lakier, zapasówke i climatronic. Quote Link to post Share on other sites
Pipper 1094 Posted January 19 Share Posted January 19 (edited) 4 minuty temu, Lukass186 napisał: 66,5 dałem pod koniec 2019r . Prestige, w cenie zawarte dopłata za lakier, zapasówke i climatronic. Ale z 1,3tce 150KM lub 1,5 dCi w opcji 4wd? My konfigurowaliśmy coś takiego: https://www.dacia.pl/samochody/duster/konfigurator/wyposazenie.html?conf=https%3A%2F%2Fpl.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBACY6%2FA-M6MLdlpWRMqbIU 88,5kpln przed upustami, przed dokładaniem opcji w salonie Edited January 19 by Pipper Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 19 Share Posted January 19 34 minuty temu, Pipper napisał: Ale Duster z 4wd jest kapkę droższy od 66700, bo to jest za Prestige ośka, przed dodaniem opcji A Prestige 4wd już wtedy podjeżdża pod 82kpln Wczoraj liczyliśmy coś takiego do firmy No to i tak poza S-Cross, bo ten od tylu się zaczyna dopiero i o 4WD nie ma mowy. 1 Quote Link to post Share on other sites
Lukass186 81 Posted January 19 Share Posted January 19 (edited) 2 godziny temu, Pipper napisał: Ale z 1,3tce 150KM lub 1,5 dCi w opcji 4wd? My konfigurowaliśmy coś takiego: https://www.dacia.pl/samochody/duster/konfigurator/wyposazenie.html?conf=https%3A%2F%2Fpl.co.rplug.renault.com%2Fc%2FBACY6%2FA-M6MLdlpWRMqbIU 88,5kpln przed upustami, przed dokładaniem opcji w salonie Ja mam 1.3Tce 130KM i ośke Edited January 19 by Lukass186 Quote Link to post Share on other sites
Pipper 1094 Posted January 19 Share Posted January 19 4 minuty temu, Lukass186 napisał: Ja mam 1.3Tce 130KM i ośke No i stąd różnica Quote Link to post Share on other sites
Lukass186 81 Posted January 19 Share Posted January 19 Jak dobrze pamiętam to za mocniejsza wersję 150KM wtedy było dopłaty 2kzł, za 4x4 koło 10kzł. Quote Link to post Share on other sites
Pipper 1094 Posted January 19 Share Posted January 19 13 minut temu, Lukass186 napisał: Jak dobrze pamiętam to za mocniejsza wersję 150KM wtedy było dopłaty 2kzł, za 4x4 koło 10kzł. Teraz też jest ten manewr, ale w seryjnym wyposażeniu jest więcej troszkę w porównaniu do września 2020, dlatego różnica w cenie niewielka Quote Link to post Share on other sites
sebaso 567 Posted January 19 Share Posted January 19 W dniu 17.01.2021 o 13:34, bizz napisał: Poprzyj to czymkolwiek - póki co w konfiguratorze widnieje osobno manual i osobno BVM: Imo to jest jakiś błąd konfiguratora, ale faktycznie tak jest opisane . Quote Link to post Share on other sites
wujek 4622 Posted January 20 Share Posted January 20 14 godzin temu, wladmar napisał: Vitara jest mniejsza, to klasa B. Duster to jednak C i w tym segmencie (crossover czy tam mały SUV z napędem 4WD) nie ma konkurencji. Tak, jest paskudny, środek okropny, technicznie to 15 lat do tyłu, ale jak ktoś chce mieć nowe w miarę duże, w miarę wysokie auto z napędem 4WD i ma budżet 60-70 kzł, to do wyboru jest tylko i wyłącznie Duster. Ten SX4 Suzuki Scross kosztowal kole 65k ale FWD bez wahania wzialbym Suzuki. Teraz pewnie zdrozal bo hybryde zrobili. Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 (edited) 10 minut temu, wujek napisał: Ten SX4 Suzuki Scross kosztowal kole 65k ale FWD bez wahania wzialbym Suzuki. Teraz pewnie zdrozal bo hybryde zrobili. 65 kzł kosztował 2WD z silnikiem 1.0. Oczywiście, jeżeli nie potrzebujemy 4WD, to Duster absolutnie przegrywa we wszystkim, inna klasa. Teraz jest niedobrze z Suzuki - jest tylko jakaś wykastrowana hybryda która ma chyba 120 KM. Cena została podobna, ale płacisz za mniej. Edited January 20 by wladmar Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 20 Share Posted January 20 4 minutes ago, wladmar said: 65 kzł kosztował 2WD z silnikiem 1.0. Oczywiście, jeżeli nie potrzebujemy 4WD, to Duster absolutnie przegrywa we wszystkim, inna klasa. Teraz jest niedobrze z Suzuki - jest tylko jakaś wykastrowana hybryda która ma chyba 120 KM. Cena została podobna, ale płacisz za mniej. Duster 2 na tle SX4 S-cross to szczyt dizajnu Do tego drugiego, trzeba podchodzic od tylu albo z boku, zeby nie widziec tego paskudnego grilla 2 Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 (edited) 10 minut temu, Maciej__ napisał: Duster 2 na tle SX4 S-cross to szczyt dizajnu Do tego drugiego, trzeba podchodzic od tylu albo z boku, zeby nie widziec tego paskudnego grilla Mnie się podoba, ja lubię japońskie wydumki. Zresztą zewnątrz oglądasz auto rzadko, porównaj środek. Zresztą nie tylko o wygląd chodzi, oczywiście, ale o technikę. Edited January 20 by wladmar Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 20 Share Posted January 20 6 minutes ago, wladmar said: Mnie się podoba, ja lubię japońskie wydumki. Zresztą zewnątrz oglądasz auto rzadko, porównaj środek. Zresztą nie tylko o wygląd chodzi, oczywiście, ale o technikę. Ogladalem kiedys zarowno Virate jak i SX4 i akurat wnetrza to byl jeden z najslabszych punktow w tych autach. Wg mnie Suzuki ma obecnie mocno przestarzala game modelowa i raczej nie wroze im swietlanej przyszlosci. Dacia natomiast z kazda generacje robi ogromne postepy 4 Quote Link to post Share on other sites
amazaque 1147 Posted January 20 Share Posted January 20 Sandero to od początku było Clio poprzedniej generacji. Im bardziej przyglądam się tej najnowszej, tym więcej widzę w niej Clio 4. Chyba nawet nie musieli przenosić linii produkcyjnej . Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 4 minuty temu, Maciej__ napisał: Ogladalem kiedys zarowno Virate jak i SX4 i akurat wnetrza to byl jeden z najslabszych punktow w tych autach. Wg mnie Suzuki ma obecnie mocno przestarzala game modelowa i raczej nie wroze im swietlanej przyszlosci. Dacia natomiast z kazda generacje robi ogromne postepy No ale porównujemy wnętrze Suzuki S-Cross z Dacią Duster. Jest przepaść. Z drugiej strony nie ma porównywać, bo to inne kategorie cenowe. Tak, Suzuki, podobnie jak inni producenci japońscy (poza Toyotą) w ogóle przestaje sobie radzić na rynku europejskim, ale to problem rynku europejskiego (i nasz), a nie producentów. Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 20 Share Posted January 20 Just now, wladmar said: No ale porównujemy wnętrze Suzuki S-Cross z Dacią Duster. Jest przepaść. Z drugiej strony nie ma porównywać, bo to inne kategorie cenowe. Wg mnie nie ma, bo wnetrze Suzuki wyglada jak z poprzedniej epoki, do tego plastiki sa naprawde slabej jakosci. Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 1 minutę temu, Maciej__ napisał: Wg mnie nie ma, bo wnetrze Suzuki wyglada jak z poprzedniej epoki, do tego plastiki sa naprawde slabej jakosci. Przejdź się, usiądź, pomacaj jak lubisz . W jakości materiałów, wykończeniu, spasowaniu , działaniu systemu multimedialnego jest przepaść na korzyść S-Cross. Co nie znaczy, że S-Cross jest jakimś cudem wykończenia, nie, to Dacia jest do bólu (dosłownie) tania, no i taka ma być. 4 Quote Link to post Share on other sites
marcindzieg 3749 Posted January 20 Share Posted January 20 10 minut temu, Maciej__ napisał: Wg mnie nie ma, bo wnetrze Suzuki wyglada jak z poprzedniej epoki, do tego plastiki sa naprawde slabej jakosci. No nie wiem. Nie macałem ale z tych zdjęć wnętrze Suzuki mi się podoba bardziej. 1 Quote Link to post Share on other sites
wujek 4622 Posted January 20 Share Posted January 20 Godzinę temu, wladmar napisał: 65 kzł kosztował 2WD z silnikiem 1.0. Oczywiście, jeżeli nie potrzebujemy 4WD, to Duster absolutnie przegrywa we wszystkim, inna klasa. Teraz jest niedobrze z Suzuki - jest tylko jakaś wykastrowana hybryda która ma chyba 120 KM. Cena została podobna, ale płacisz za mniej. To jest sztucznie ograniczone zeby spelniac normy emisji spalin. Dajesz chipa po gwarancji i masz 160 z hybryda i jedzie to juz przyzwoicie za umiarkowana cene. 1 Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 1 minutę temu, wujek napisał: To jest sztucznie ograniczone zeby spelniac normy emisji spalin. Dajesz chipa po gwarancji i masz 160 z hybryda i jedzie to juz przyzwoicie za umiarkowana cene. Takie garażowe eksperymenty mnie nie interesują, zwłaszcza że gwarancja jest standardowo na 3 lata, a w zasadzie prawie za darmo przedłużasz do 5. Niech sobie następny właściciel chipuje czy tam robi co chce. Faktem jest, że niestety albo płacisz teraz duuużo więcej, żeby mieć taką moc jak parę lat temu, albo płacisz tyle samo, ale dostajesz duuużo mniej. Niestety, takie czasy. Quote Link to post Share on other sites
wujek 4622 Posted January 20 Share Posted January 20 2 minuty temu, wladmar napisał: Takie garażowe eksperymenty mnie nie interesują, zwłaszcza że gwarancja jest standardowo na 3 lata, a w zasadzie prawie za darmo przedłużasz do 5. Niech sobie następny właściciel chipuje czy tam robi co chce. Faktem jest, że niestety albo płacisz teraz duuużo więcej, żeby mieć taką moc jak parę lat temu, albo płacisz tyle samo, ale dostajesz duuużo mniej. Niestety, takie czasy. To jest soft z innych rynkow. Przecietny uzytkownik pojdzie do innej marki i tyle. Obstawiam, ze Suzuki zniknie z EU wkrotce. Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 Teraz, wujek napisał: To jest soft z innych rynkow. Przecietny uzytkownik pojdzie do innej marki i tyle. Obstawiam, ze Suzuki zniknie z EU wkrotce. No niestety. I podobny los czeka Mazdę i Subaru. Zostaną same VAGi i Toyoty. Quote Link to post Share on other sites
wujek 4622 Posted January 20 Share Posted January 20 3 minuty temu, wladmar napisał: No niestety. I podobny los czeka Mazdę i Subaru. Zostaną same VAGi i Toyoty. I francuzy Quote Link to post Share on other sites
wladmar 7377 Posted January 20 Share Posted January 20 Teraz, wujek napisał: I francuzy Ja mówię o samochodach 1 4 Quote Link to post Share on other sites
ghost2255 1692 Posted January 20 Share Posted January 20 1 godzinę temu, amazaque napisał: Sandero to od początku było Clio poprzedniej generacji. Im bardziej przyglądam się tej najnowszej, tym więcej widzę w niej Clio 4. Chyba nawet nie musieli przenosić linii produkcyjnej . Internety mówią, że to nowe Sandero '21 jest na płycie aktualnego CLIO i dzieli najnowszą płytę podłogową dla klasy B w gamie Renault Quote Link to post Share on other sites
iwik 2975 Posted January 20 Share Posted January 20 16 minut temu, ghost2255 napisał: Internety mówią, że to nowe Sandero '21 jest na płycie aktualnego CLIO i dzieli najnowszą płytę podłogową dla klasy B w gamie Renault Zdziwiłbym się, gdyby zrobili inaczej. Po to się robi nową platformę, żeby jak najwięcej modeli na niej posadzić, bo tak jest po prostu najtaniej. Quote Link to post Share on other sites
amazaque 1147 Posted January 20 Share Posted January 20 1 minutę temu, iwik napisał: Zdziwiłbym się, gdyby zrobili inaczej. Po to się robi nową platformę, żeby jak najwięcej modeli na niej posadzić, bo tak jest po prostu najtaniej. No to za chwilę zobaczymy nową Micrę? Quote Link to post Share on other sites
sherif 2946 Posted January 20 Share Posted January 20 1 godzinę temu, marcindzieg napisał: No nie wiem. Nie macałem ale z tych zdjęć wnętrze Suzuki mi się podoba bardziej. Też mam takie wrażenie, oglądaliśmy Suzuki (Vitara i S-Cross) jak szwagier kupował i jakoś to wygląda, czuć może że to tanie auto ale jest spójne. IMO Dacii jeszcze trochę brakuj . Zresztą różnie ludzie to odbierają i widzą. Po Outbacku też w testach jeździli, że ma plastiki z wytłoczek a mimo, że miałem dwa ja tego nie widziałem, było miękko, ładnie i nic nie trzeszczało . Quote Link to post Share on other sites
marcindzieg 3749 Posted January 20 Share Posted January 20 2 minuty temu, sherif napisał: Po Outbacku też w testach jeździli, że ma plastiki z wytłoczek a mimo, że miałem dwa ja tego nie widziałem, było miękko, ładnie i nic nie trzeszczało . W Subaru ogólnie podobno źle wyglądają. Dla mnie są normalne, porządnie spasowane a rozbierałem to z 10 razy i nic się nie połamało. Siostrzeniec ma Alfę MiTo. Recenzenci się onanizują nad wnętrzem a jak się z bliska przyjrzysz to takie bardzo średnie. Pomijam że po jednym rozebraniu trudno było poskładać Quote Link to post Share on other sites
Koonrad 1365 Posted January 20 Share Posted January 20 Godzinę temu, sherif napisał: Też mam takie wrażenie, oglądaliśmy Suzuki (Vitara i S-Cross) jak szwagier kupował i jakoś to wygląda, czuć może że to tanie auto ale jest spójne. IMO Dacii jeszcze trochę brakuj . Zresztą różnie ludzie to odbierają i widzą. Po Outbacku też w testach jeździli, że ma plastiki z wytłoczek a mimo, że miałem dwa ja tego nie widziałem, było miękko, ładnie i nic nie trzeszczało . w dusterze też nie trzeszczy, plastik jest twardy, ale spasowanie jest OK, wygląd to kwestia gustu - mnie się podoba wnętrze DD2 naprawdę jest przyzwoite i nie drażni ws do DD1 może same zegary są brzydkie, ale np kierownica super (lepsza jak w QQ 2017), a deska jest praktyczna - schowki i półki a taniość widać, nie ma np regulacji prędkości wycieraczek, nie ma ściemniania zegarów itp Quote Link to post Share on other sites
iwik 2975 Posted January 20 Share Posted January 20 W wersji comfort sandero wygląda całkiem sensownie w srodku: 1 Quote Link to post Share on other sites
Camel 197 Posted January 20 Share Posted January 20 50 minut temu, iwik napisał: W wersji comfort sandero wygląda całkiem sensownie w srodku: Essential za 9 koła euro. Na 5-8 lat lepiej to brać niż POLO, chyba że ktoś nie lubi dbać o zdrowie sąsiadów i kupi VW Quote Link to post Share on other sites
cesarz 145 Posted January 21 Share Posted January 21 Chyba pierwszy test po polsku: 3 Quote Link to post Share on other sites
Majkiel 914 Posted January 21 Share Posted January 21 1 godzinę temu, cesarz napisał: Chyba pierwszy test po polsku: Te spawy w tylnej części dobrze nie wróżą. Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 21 Share Posted January 21 2 minutes ago, Majkiel said: Te spawy w tylnej części dobrze nie wróżą. W jakim sensie? Przeciez to gdzies pod podwoziem i nikt tego nie bedzie na co dzien ogladal. Quote Link to post Share on other sites
Majkiel 914 Posted January 21 Share Posted January 21 4 minuty temu, Maciej__ napisał: W jakim sensie? Przeciez to gdzies pod podwoziem i nikt tego nie bedzie na co dzien ogladal. No tak, ale jak widać takie niechlujstwo, to człowiek zaczyna się zastanawiać jak z resztą. Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 21 Share Posted January 21 20 minutes ago, Majkiel said: No tak, ale jak widać takie niechlujstwo, to człowiek zaczyna się zastanawiać jak z resztą. A czy to ma jakikolwiek wplyw na trwalosc takiego spawu? To jest budzetowe auto i pewnie 99% kupujacych nigdy nie bedzie go ogladac od spodu Dla mnie to kwestia calkowicie bez znaczenia... To ma tanio jezdzic i sie nie psuc A do tego w tej geneacji naprawde niezle juz wyglada 2 Quote Link to post Share on other sites
Pietro_M 522 Posted January 21 Share Posted January 21 3 minuty temu, Maciej__ napisał: A czy to ma jakikolwiek wplyw na trwalosc takiego spawu? To jest budzetowe auto i pewnie 99% kupujacych nigdy nie bedzie go ogladac od spodu Dla mnie to kwestia calkowicie bez znaczenia... To ma tanio jezdzic i sie nie psuc A do tego w tej geneacji naprawde niezle juz wyglada Kiedyś może i byłem uprzedzony do tej marki, ale odkąd auto na co dzień kupuję rozsądkiem (a nie emocjami i przywiązaniem do niemieckiej motoryzacji), to takie Sandero Stepway z TCe90 jest całkiem rozsądną propozycją. 1 Quote Link to post Share on other sites
Camel 197 Posted January 21 Share Posted January 21 6 godzin temu, Majkiel napisał: Te spawy w tylnej części dobrze nie wróżą. Ty chyba Toyoty od spodu nie widziałeś 🤣 A dodatkowo po 3 latach to ma podłogę w kolorze tej pasty „złotej” 😱 Quote Link to post Share on other sites
kartonik 219 Posted January 21 Share Posted January 21 Mnie w Daciach zniechęca do ich zakupów jeden drobny szczegół- goła blacha progu bagażnika, która się ukazuje po otwarciu klapy bagażnika. Taka drobnostka, a można by ją było załatwić za parę euro. Quote Link to post Share on other sites
Camel 197 Posted January 21 Share Posted January 21 2 minuty temu, kartonik napisał: Mnie w Daciach zniechęca do ich zakupów jeden drobny szczegół- goła blacha progu bagażnika, która się ukazuje po otwarciu klapy bagażnika. Taka drobnostka, a można by ją było załatwić za parę euro. Wkładasz dywanik gumowy i przykryte 👌 Quote Link to post Share on other sites
kartonik 219 Posted January 21 Share Posted January 21 Ale jak chcesz tym dywanikiem przykryć ten próg Quote Link to post Share on other sites
lukaszek1207 25 Posted January 21 Share Posted January 21 1 godzinę temu, kartonik napisał: Ale jak chcesz tym dywanikiem przykryć ten próg Albo folia w jakimś czarnym macie albo ten sam materiał co idzie na wykładzinę poprzez klej w spreju. Quote Link to post Share on other sites
kartonik 219 Posted January 21 Share Posted January 21 No właśnie. Klient musi kombinować, a producent by to załatwił profesjonalnie i za grosze. 1 Quote Link to post Share on other sites
Majkiel 914 Posted January 21 Share Posted January 21 4 godziny temu, kartonik napisał: Ale jak chcesz tym dywanikiem przykryć ten próg W Uniaku mam tak samo, ale to auto z ubiegłego wieku Pomalowane na czarno wygląda nawet nieźle. W latach dziewięćdziesiątych, takie coś było chyba w większej liczbie aut, ale teraz Dacia jest chyba rodzynkiem. Z drugiej strony, kilka euro tu, kilka euro tam i cena jest jaka jest. Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 21 Share Posted January 21 No właśnie. Klient musi kombinować, a producent by to załatwił profesjonalnie i za grosze.A w czym to konkretnie przeszkadza jak tego nie widać po zamknięciu klapy?Przeciez to nie dostawczak, że będziesz tam woził bóg wie co i otwierał bagaznik 10 razy dziennie. 1 Quote Link to post Share on other sites
marcindzieg 3749 Posted January 21 Share Posted January 21 14 minut temu, Maciej__ napisał: A w czym to konkretnie przeszkadza jak tego nie widać po zamknięciu klapy? Przeciez to nie dostawczak, że będziesz tam woził bóg wie co i otwierał bagaznik 10 razy dziennie. Jak coś ciężkiego wkładasz do bagażnika to możesz porysować. I potem rdzewieje. Nakładka z Ali za parę $ rozwiązuje problem. Quote Link to post Share on other sites
Pipper 1094 Posted January 22 Share Posted January 22 7 godzin temu, marcindzieg napisał: Jak coś ciężkiego wkładasz do bagażnika to możesz porysować. I potem rdzewieje. Nakładka z Ali za parę $ rozwiązuje problem. Welur samoprzylepny załatwia sprawę pięknie. Zrobiłem po zakupie i do dnia sprzedaży super. Nowy właściciel w szoku, że tak fajnie porobione. Swojego Stepway miałem również wygłuszonego dodatkowo 3 Quote Link to post Share on other sites
bielaPL 1766 Posted January 22 Share Posted January 22 9 godzin temu, marcindzieg napisał: Jak coś ciężkiego wkładasz do bagażnika to możesz porysować. I potem rdzewieje. Nakładka z Ali za parę $ rozwiązuje problem. mialem tak w matizie tez gola blacha i przez ponad 10 lat żadna ruda sie tam nie pokazała, raczej porysowane było Quote Link to post Share on other sites
Maciej__ 25577 Posted January 22 Share Posted January 22 9 hours ago, marcindzieg said: Jak coś ciężkiego wkładasz do bagażnika to możesz porysować. I potem rdzewieje. Nakładka z Ali za parę $ rozwiązuje problem. To jest najtansze na rynku, miejskie auto... Z ciezszych rzeczy to pewnie zgrzewka wody mineralnej bedzie tam wkladana A jak ktos musi wozic gruz na budowe, to sobie raz do roku rzuci jakis koc i tyle. Naprawde ciezko juz chyba wymyslic bardziej absurdalne argumenty Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.