Jump to content

Auto do 30 tys zł


Recommended Posts

33 minuty temu, kris1983 napisał:

małe te auta proponujecie,ja bym sie rozglądnał za jakas zafira C albo Mondeo MK4

 

A co złego w kompaktach dla 3-osobowej rodziny? Jak jeszcze weźmie w wersji kombi to już w ogóle ma wygodnie. 

  • Like 6
Link to post
Share on other sites
małe te auta proponujecie,ja bym sie rozglądnał za jakas zafira C albo Mondeo MK4
Miałem taki okres w życiu że każde kolejne auto było coraz większe. Przeszło mi faza na wożenie powietrza.

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
59 minut temu, kris1983 napisał:

małe te auta proponujecie,ja bym sie rozglądnał za jakas zafira C albo Mondeo MK4

Na pewno dla niektórych i w niektórych przypadkach jest to wygodniejsze. Ale też nie każdy potrzebuje mini autobusu albo 5 metrowego kombi, zwłaszcza przy 3 osobowej rodzinie. 

 

Ja dałem się omamić właśnie takiemu poglądowi - że jak dziecko to tyko kombi, i najlepiej jakby to była klasa D - czyli Insignia, Mondeo itp. Po przemyśleniu - na wakacje czy ferie jedziesz kilka razy w roku, a potem cały rok bujasz się taką kolubryną po mieście - ani gdzie zaparkować, spalanie wysokie, utrzymanie droższe. A że nie miałem na razie wielkiego ciśnienia na zmianę auta - cały czas w użyciu jest Astra G z LPG oczywiście :) i spalaniem/kosztem 100 km takim, jakiego nie ma szans zapewnić żadne auto o wadze >1.3t.

 

I rzeczywiście - wcześniejsze wyjazdy z bliźniakami były takie, że było mało miejsca - ale wystarczył .....j box dachowy!!. Aż do tego oku - dzieci zaczęły już chodzić, nie potrzeba wózków, łóżeczek, wanienek turystycznych itp. I okazało się, że bez problemu na wakacje zapakowaliśmy się do bagażnika AstryG hatchback. Teraz rozglądając się za autem właśnie odrzucam wszelkie kombi i szukam najnormalniejszego w świecie kompakta HB lub liftback.

 

To tak jako głos równowagi - przeboleć dwa lata, potem już nie potrzeba tyle miejsca. Na ten czas można kupić lub wypożyczać box dachowy albo nawet skorzystać z kuriera.

 

Jako ciekawostkę dodam tylko ,że mój szwagier od kilkunastu lat powozi Corsą C - dwójka dzieci, teraz w wieku ok 6 i 9 lat. Zresztą większość znajomych ma auta typu Astra, Focus, cześc kombi, część zwykłe HB.

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Rudobrody napisał:

Hyundaia i30 odrzucasz z jakiegoś powodu ?

Hyundaia też biorę pod uwagę, zapomniałem go dopisać, w sumie bliźniacze auto. Tam jest 1.6 jest na pośrednim wtrysku? 

 

Ogólnie jeśli chodzi o dyskusje jakie nadwozie wybrać ja się skłaniam ku hatchback lub kombi, myślę że minivan to taka ostateczność, ale faktem jest ze na pewno tam dziecko łatwiej zapakować do fotelika 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
1 minutę temu, mijasso93 napisał:

Hyundaia też biorę pod uwagę, zapomniałem go dopisać, w sumie bliźniacze auto. Tam jest 1.6 jest na pośrednim wtrysku? 

 

Druga generacja ceed to już chyba GDI? Więc bezpośredni wtrysk?

Link to post
Share on other sites
32 minuty temu, mijasso93 napisał:

Tam jest 1.6 jest na pośrednim wtrysku?

Tak 120 KM. 6 biegowa manualna skrzynia to zwykłe MPI.

Był jeszcze 135 KM i ten wydaje mi się miał bezpośredni wtrysk.

Przy foteliku VAN zawsze będzie wygodniejszy. Jak dzieciak siedzi wyżej to łatwiej się go wsadza do samochodu i łatwiej odpina przekłada itd i łatwiej zainterweniować nie obijając sobie głowy o otwór drzwiowy.

Ideałem są rozsuwane drzwi z tyłu zamiast otwieranych klasycznie.

Woziłem dzieciaki w małym piździku jakim jest Corsa z trójką drzwi... Sedanem jakim jest Vectra A... Partnerami, Xsara Picasso i kombiakami. Najlepiej pod względem obsługi dzieci było w Partnerze do tego rozsuwane drzwi. Idealnie jakby miał trzy oddzielne siedzenia z tyłu zamiast kanapy(były takie wersje). Później jak byli starsi to Xsara Picasso z regulowanymi przesuwanymi indywidualnymi fotelami z tyłu była OK i na codzienne dojazdy do szkoły  małe kombi lub htb w sam raz.

Jak dzieciaki wsiadają samodzielnie i się sami zapinają to wysokość z tyłu nie ma aż takiego znaczenia.

W momencie gdy Ty lub żona musicie wpakować  dzieciaka z fotelikiem lub nosidełkiem do auta to doceniasz Vana. Lub gdy z fotelika wyjmujesz zaspanego szkraba i trzeba zanieść go do domu bo raczył był usnąć w podróży. :) 

 

  • Like 3
Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 20:30, BOGUS napisał:

Otóż jak kupowałem Tipo to oglądałem kilka innych aut w budżecie do 50kpln. 301 kosztowało podobnie oferując mniej w dodatku w kiepskim wydaniu.

A które lepiej jeździ? Które ma więcej miejsca?

Link to post
Share on other sites
15 godzin temu, mijasso93 napisał:

Przeglądając oferty myślę że będę wybierał miedzy:

-Astra J 1.4 T

-Focus Mk3 1.6

-Megane 1.6 lub 1.5 dCi 

-Ceed 2 gen 1.4 lub 1.6 crdi

I alternatywnie Meriva B 1.4 T

Myślę że coś się uda znaleźć sensownego 🙂

 

I teraz dobrze podchodzisz do tematu! 4-5 modeli, w których jest szansa już coś dobrego znaleźć. Ale w np. Master1 Katowice byłem 2 razy, patrzyłem na focusy przed liftem, miały mały przebieg a eksploatacyjnie wyglądały jak zwłoka, tak jest bardzo często przy poflotowcach. Także powodzenia ;]

Osobiście zamiast w firmie kupiłem u dealera, który wziął auto w rozliczeniu, niespełna 2 latek z przebiegiem ponad 130 kkm, odziwo to najlepszy wybór był, choć pierwotnie go odrzuciłem.

Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, komor napisał:

 

I teraz dobrze podchodzisz do tematu! 4-5 modeli, w których jest szansa już coś dobrego znaleźć. Ale w np. Master1 Katowice byłem 2 razy, patrzyłem na focusy przed liftem, miały mały przebieg a eksploatacyjnie wyglądały jak zwłoka, tak jest bardzo często przy poflotowcach. Także powodzenia ;]

Osobiście zamiast w firmie kupiłem u dealera, który wziął auto w rozliczeniu, niespełna 2 latek z przebiegiem ponad 130 kkm, odziwo to najlepszy wybór był, choć pierwotnie go odrzuciłem.

No prawda.Też kiedys oglądałem focusa mk3 to tu wytarte ,tam dziurka od peta ,wsiadłem w swoje mk 2 o wiele bardziej zadbanego i pojechałem..

Link to post
Share on other sites
9 godzin temu, Rudobrody napisał:

Tak 120 KM. 6 biegowa manualna skrzynia to zwykłe MPI.

Był jeszcze 135 KM i ten wydaje mi się miał bezpośredni wtrysk.

Przy foteliku VAN zawsze będzie wygodniejszy. Jak dzieciak siedzi wyżej to łatwiej się go wsadza do samochodu i łatwiej odpina przekłada itd i łatwiej zainterweniować nie obijając sobie głowy o otwór drzwiowy.

Ideałem są rozsuwane drzwi z tyłu zamiast otwieranych klasycznie.

Woziłem dzieciaki w małym piździku jakim jest Corsa z trójką drzwi... Sedanem jakim jest Vectra A... Partnerami, Xsara Picasso i kombiakami. Najlepiej pod względem obsługi dzieci było w Partnerze do tego rozsuwane drzwi. Idealnie jakby miał trzy oddzielne siedzenia z tyłu zamiast kanapy(były takie wersje). Później jak byli starsi to Xsara Picasso z regulowanymi przesuwanymi indywidualnymi fotelami z tyłu była OK i na codzienne dojazdy do szkoły  małe kombi lub htb w sam raz.

Jak dzieciaki wsiadają samodzielnie i się sami zapinają to wysokość z tyłu nie ma aż takiego znaczenia.

W momencie gdy Ty lub żona musicie wpakować  dzieciaka z fotelikiem lub nosidełkiem do auta to doceniasz Vana. Lub gdy z fotelika wyjmujesz zaspanego szkraba i trzeba zanieść go do domu bo raczył był usnąć w podróży. :) 

 

Sa foteliki obrotowe np cybexa. Nie trzeba miec wtedy rozsuwanych drzwi

Link to post
Share on other sites
12 godzin temu, Pito napisał:

Na pewno dla niektórych i w niektórych przypadkach jest to wygodniejsze. Ale też nie każdy potrzebuje mini autobusu albo 5 metrowego kombi, zwłaszcza przy 3 osobowej rodzinie. 

 

Ja dałem się omamić właśnie takiemu poglądowi - że jak dziecko to tyko kombi, i najlepiej jakby to była klasa D - czyli Insignia, Mondeo itp. Po przemyśleniu - na wakacje czy ferie jedziesz kilka razy w roku, a potem cały rok bujasz się taką kolubryną po mieście - ani gdzie zaparkować, spalanie wysokie, utrzymanie droższe. A że nie miałem na razie wielkiego ciśnienia na zmianę auta - cały czas w użyciu jest Astra G z LPG oczywiście :) i spalaniem/kosztem 100 km takim, jakiego nie ma szans zapewnić żadne auto o wadze >1.3t.

 

I rzeczywiście - wcześniejsze wyjazdy z bliźniakami były takie, że było mało miejsca - ale wystarczył .....j box dachowy!!. Aż do tego oku - dzieci zaczęły już chodzić, nie potrzeba wózków, łóżeczek, wanienek turystycznych itp. I okazało się, że bez problemu na wakacje zapakowaliśmy się do bagażnika AstryG hatchback. Teraz rozglądając się za autem właśnie odrzucam wszelkie kombi i szukam najnormalniejszego w świecie kompakta HB lub liftback.

 

To tak jako głos równowagi - przeboleć dwa lata, potem już nie potrzeba tyle miejsca. Na ten czas można kupić lub wypożyczać box dachowy albo nawet skorzystać z kuriera.

 

Jako ciekawostkę dodam tylko ,że mój szwagier od kilkunastu lat powozi Corsą C - dwójka dzieci, teraz w wieku ok 6 i 9 lat. Zresztą większość znajomych ma auta typu Astra, Focus, cześc kombi, część zwykłe HB.

Dokladnie..duzy box (szeroki na wozki) czyni z hatchbaka napraede pojemne auto. Mozna spakowac wozek, lozeczko turystyczne itp. Itd.

Nie wiem czy oplaca sie box pozyczac...Mnie kosztowalo wszystko  razem z listwami kolo  1100 pln (sam box 670) ... po 4 wyjazdach koszt redukije sie iwynosi 275 pln.. Ile kosztuje pozyczenie?.

Edited by norbert123
Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, norbert123 napisał:

Dokladnie..duzy box (szeroki na wozki) czyni z hatchbaka napraede pojemne auto. Mozna spakowac wozek, lozeczko turystyczne itp. Itd.

Nie wiem czy oplaca sie box pozyczac...Mnie kosztowalo wszystko  razem z listwami kolo  1100 pln (sam box 670) ... po 4 wyjazdach koszt redukije sie iwynosi 275 pln.. Ile kosztuje pozyczenie?.

Koszt pożyczenia to ok. 20-30 zł/dzień. Oczywiście są też minusy - w sezonie trzeba dużo wcześniej rezerwować, wypożyczenia sa od soboty do soboty, trzeba przywieźć, odwieźć itp. To jest opcja dla kogoś, kto nie ma gdzie boxa trzymać.

 

Jak ktoś ma miejsce to tylko zakup, zwłaszcza jak popatrzy się na ceny używek, bo taką opcję też rozważałem, tylko za jakieś rupiecie trzeba było dać ze 3 stówki, a za boxy we w miare dobrym stanie i już wizualnie takie z XXI wieku to nawet 60-70% ceny nowych. Więc po iluś latach używania sprzeda się ze stratą 300-400 zł, przy boxie za tysiaka. Można się też złożyć ze znajomym - wtedy koszt się rozkłada. Ja akurat miałem szczęście, że kolega miał boxa, tyle że w opłakanym stanie. Odnowiłem co trzeba, wyczyściłem i mamy do użytku wspólnego. Tyle że od roku wisi w garażu pod sufitem i się kurzy. Koledze też dzieci dorosły (1.5 i 4 latka) , ma kompakta kombi i też już boxa nie potrzebuje. Co znów potwierdza, że nie każdy potrzebuje Mondeo kombi albo S-maxa :)

Edited by Pito
Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 13:45, stig napisał:

C-max 👍

Paradoksalnie wcale tam nie ma więcej miejsca. To zwykły focus tyle że z wygodniejszą (wyższą) pozycją za kierownicą.

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Oscar_ napisał:

Paradoksalnie wcale tam nie ma więcej miejsca. To zwykły focus tyle że z wygodniejszą (wyższą) pozycją za kierownicą.

Bagażnik rozumiem też? Auto wyższe na zewnątrz i w środku. To nie jest to samo.

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, stig napisał:

Bagażnik rozumiem też? Auto wyższe na zewnątrz i w środku. To nie jest to samo.

Wprawdzie mówię tu na podstawie modelu cmax mk1 ale tak bagażnik również, powyżej szyb do dachu wcale tam za bardzo więcej nic nie włożysz.

 

Screenshot_20200919_085730_org.mozilla.firefox.jpg

Screenshot_20200919_085843_org.mozilla.firefox.jpg

Link to post
Share on other sites

II generacja. 100l większy bagażnik do półki (pewnie wyższy) i z tych samych względów po rozłożeniu siedzeń. Raz jechałem z tyłu i z racji wyższej pozycji to tej przestrzeni jest więcej. 

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, stig napisał:

II generacja. 100l większy bagażnik do półki (pewnie wyższy) i z tych samych względów po rozłożeniu siedzeń. Raz jechałem z tyłu i z racji wyższej pozycji to tej przestrzeni jest więcej. 

Do drugiej nie mam porównania 👍

Jeśli chodzi o pierwszą to jak mówię jest mniej miejsca niżby mogło się wydawać patrząc z zewnątrz.

Niezaprzeczalnym plusem jest pozycja za kierownicą (wyższy fotel itp)

Link to post
Share on other sites

Myślicie ze warto szukać auta gdzieś u delaera? W sensie ze ktoś oddał auto a wziął nowe z salonu? 

Może jest tu ktos z Kielc i ma kontakty z dealerami lub poleci gdzie się w CK rozejrzec za autem? 

Mam blisko, myślę ze mógłbym z ciekawości obejrzeć 

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-301-1-6-benz-115-km-tempomat-salonowy-serwisowany-ID6Dkde7.html

Edited by mijasso93
Link to post
Share on other sites
ja bym poszukał C5 III gen. w tych pieniądzach można znaleźć fajne auto. ale silnik to tylko 2.0 hdi
Tylko jak tylko... HDi 2.0 fajne są

Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
7 godzin temu, mijasso93 napisał:

Myślicie ze warto szukać auta gdzieś u delaera? W sensie ze ktoś oddał auto a wziął nowe z salonu? 

Może jest tu ktos z Kielc i ma kontakty z dealerami lub poleci gdzie się w CK rozejrzec za autem? 

Mam blisko, myślę ze mógłbym z ciekawości obejrzeć 

https://www.otomoto.pl/oferta/peugeot-301-1-6-benz-115-km-tempomat-salonowy-serwisowany-ID6Dkde7.html

w Kielcach ciężko coś fajnego znaleźć

Link to post
Share on other sites

Tylko czy na moje trasy diesel by się oplacil, mogę mieć szczęście i trafić fajny egzemplarz albo pecha i "upolować" trupa🙂 Silniki HDI raczej mają dobre opinie

Link to post
Share on other sites
Teraz, SorenLorenson napisał:

w Kielcach ciężko coś fajnego znaleźć

Potwierdzam, ogłoszeń jak na lekarstwo... 

Link to post
Share on other sites
Teraz, mijasso93 napisał:

Potwierdzam, ogłoszeń jak na lekarstwo... 

poszukaj ogłoszeń w Wawie i pojedź po to co będzie w lepszym stanie - jeśli myślisz o autach poleasingowych.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Wiem że mialo być auto do 30 tys ale rozważamy jesscze z zona opcje kupna auta nowego salonu z rabatem dla grup zawodowych. Znalazłem kilka Tipo w cenie do 50 tys z rabatem. I tak z ciekawości czy jakiś producent sprzedaje jeszcze auta z fabryczna instalacja LPG w tej cenie czy to nierealne? 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
6 minut temu, mijasso93 napisał:

Wiem że mialo być auto do 30 tys ale rozważamy jesscze z zona opcje kupna auta nowego salonu z rabatem dla grup zawodowych. Znalazłem kilka Tipo w cenie do 50 tys z rabatem. I tak z ciekawości czy jakiś producent sprzedaje jeszcze auta z fabryczna instalacja LPG w tej cenie czy to nierealne? 

 

Opel chyba nadal ma Crosslanda w ofercie z lpg, ale tam jest jakiś dychawiczny silnik. No i Dacia z lpg.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
41 minut temu, mijasso93 napisał:

Wiem że mialo być auto do 30 tys ale rozważamy jesscze z zona opcje kupna auta nowego salonu z rabatem dla grup zawodowych. Znalazłem kilka Tipo w cenie do 50 tys z rabatem. I tak z ciekawości czy jakiś producent sprzedaje jeszcze auta z fabryczna instalacja LPG w tej cenie czy to nierealne? 

 

Dacia Duster i instalacja za 1kpln. Osobiście unikam instalacji fabrycznych, zwłaszcza jak chcesz auto użytkować przez parę lat. Jest problem z potencjalnym serwisowaniem tych instalacji, a wymontowanie takiej instalacji lpg w niektórych przypadkach nie jest tak łatwe. Osobiście rok temu kupiłem używane Tipo z instalacją dokładaną u dealera, nie brałem pod uwagę Tipo 1.4tjet z fabryczną instalacją lpg a miałem taki wybór bo były w sprzedaży do września 2018r.

Link to post
Share on other sites

 

1 godzinę temu, mijasso93 napisał:

Wiem że mialo być auto do 30 tys ale rozważamy jesscze z zona opcje kupna auta nowego salonu z rabatem dla grup zawodowych. Znalazłem kilka Tipo w cenie do 50 tys z rabatem. I tak z ciekawości czy jakiś producent sprzedaje jeszcze auta z fabryczna instalacja LPG w tej cenie czy to nierealne? 

 

Powyżej budżetu masz jeszcze Fabię z LPG, ale silnik 60 lub 75 KM, oraz Scalę 1.0 115KM z dedykowaną instalacją montowaną u dealera. Ale w tym ostatnim przypadku to już bliżej 75 kPLN do wydania a instalacja jest z dotryskiem, więc może wyjść mało opłacalnie bo ten silnik sam w sobie mało spala.

No i widzę, że Renault wypuścił Captura z lpg. Stoją ogłoszenia na otomoto, ale tutaj również budżet pow. 70 kPLN.

Edited by spad
Link to post
Share on other sites

No to faktycznie nie ma w czym wybierać. Bo jeśli po zakupie sam założylbym LPG to tracę gwarancje tak? 

Link to post
Share on other sites
19 godzin temu, tomy napisał:

Popatrz jeszcze na Avensis z Valvematic, całkiem dobrze znoszą instalację LPG.

Nie całkiem dobrze a idealnie. Ja zrobiłem już ok 100 tys na gazie i wymieniam tylko filtry, nawet do gazownika nie jeżdżę.

Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dobromir said:

Nie całkiem dobrze a idealnie. Ja zrobiłem już ok 100 tys na gazie i wymieniam tylko filtry, nawet do gazownika nie jeżdżę.

Toyota produkuje a raczej produkowala, chyba jedyne silniki, które się gazuja bez problemu w dzisiejszych czasach i ………… o pojemności powyżej 1.2 dobrych dla klasy B aut. 

Chyba ostalo się to tylko w Corolli sedan, 1.6 ………...

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Posted (edited)

https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astra-opel-astra-1-4-turbo-140-km-2011r-grzane-fotele-klima-17-serwisowany-ID6DmNA8.html

Jakieś opinie na temat ogłoszenia? 

Koszt sprawdzenia w ASO 299 zł. 

Ewentualnie jest ktoś w stanie rozkodowac VIN? 

Na szwedzkiej stronie ostatni przebieg z października 2019 roku to około 156 tys. 

Edited by mijasso93
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
W dniu 16.09.2020 o 14:49, mijasso93 napisał:

No panowie to teraz mam taki mętlik w głowie. 

2 generacja po 2010 roku do dostania w tych pieniądzach? 

Megane 4 to ile trzeba byłoby dołożyć żeby kupić coś sensownego? 

 

Tu też jestem ciekaw jak to wygląda z ogrzewaniem. 

 

Ostatnio w oko wpadl mi też Opel Meriva

Mam Opla Merive ta starsza, znajomy ma ta nowsza. Ogólnie bagażnik pojemny jak komus starcza 400 litrów. Ja akurat tez szukam czegoś większego myślę ale bardziej o Opel Combo, Peugeot Partner, Citroen Berlingo , moze Dacia Duster (do przewożenia często wózek inwalidzki plus pies. Na silnik 1.7 CDTI 125KM nie narzekam bo daje rade, spalanie srednie z roku mam 6,8 litra ,na trasie raz  najmniej jako kapelusznik max 90km/h osiągnąłem 4.4 litra. Średnio na trasie samochód załadowany po dach plus pasażerowie spala 5.3 litra predkosc 90-120km/h ale cisnąłem mu i 170km/h momentami, ogólnie auta fajne ale maja jedna wade (nowa tez) mocno skrzypi zima deska rozdzielcza. Niestety to samo jest w wiekszym Oplu Zafira .DPF można łatwo wyczuc i wiadomo kiedy sie wypala( widać na kompie zwiększone spalanie na postoju z 0,5 l do 3l) w wersjach bez kompa zakładają diode która przy wypalaniu sie zapala. Myślę ze podobnie bedzie w wersji Merivy B bo tam chyba tez nie kazda wersja ma pelnego kompa. Ogólnie auto bezproblemowe, żebym nie szukał kufra min 600 litrów to bym nie zmieniał. A i jeszcze jedno Meriva ma fajna opcje zwiekszajaca po czesci bezpieczenstwo osob podruzujacych z tylu. Dwa fotele zewnętrzne przesuwa się do środka a ze środkowego robi stolik. Z kazdej strony jest po jakies 10 cm wiecej miejsca od strony drzwi, podłoga sklada sie na plasko . Ja w Meriwie przewozilem juz i paletę i Komode dlugosci 170cm. Niektóre kombiaki nie maja takiej ładownosci :) i obstawnosci bo to wazne .

 

 

Edited by VIOLATOR74
  • Like 2
Link to post
Share on other sites

To może ja nieśmiało zaproponuję Lancia Delta 1.4 tjet, od roku 2011 w górę. Dobrze znosi lpg. Części od fiata brawo, oprócz blacharki rzecz jasna i oświetlenia. Auto nietuzinkowe. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, 47Walc35 napisał:

To może ja nieśmiało zaproponuję Lancia Delta 1.4 tjet, od roku 2011 w górę. Dobrze znosi lpg. Części od fiata brawo, oprócz blacharki rzecz jasna i oświetlenia. Auto nietuzinkowe. 

Tez mi sie podoba,ale bagazniki małe 😜

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.