Skocz do zawartości

I pierwsza gwarancja 10 lat/200k km


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

22 minuty temu, rwIcIk napisał:

Nam 5 lat gwarancji. Fajnie ale przeglądy w wymiany w ASO są drogie. Przez 3 lata wydałem 6000 zł na przeglądy, olej, filtry, klocki, tarcze.

 

Ja odkryłem, że opcja przeglądów w cenie jest tak wygodna, że od teraz to będzie must-have przy kolejnych autach. Serwis door-2-door też mi się spodobał.

:ok:

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dark_Knight napisał:

 

Ja odkryłem, że opcja przeglądów w cenie jest tak wygodna, że od teraz to będzie must-have przy kolejnych autach. Serwis door-2-door też mi się spodobał.

:ok:

 

poniekad tak ale przy załozeniu , ze sie nie zepsują pewne elementy eksploatacyjne wyłaczone z gwarancji.

nowe auto tez sie moze zepsuc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, janusz napisał:

A za amortyzatory czemu miałby płacić (wymieniać)? U żony w i10 przy 45 kkm wymienili tarcze i klocki za free.

Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka
 

zalezy od warunków gwarancji, niektóre  elementy maja gwarancje na 6 miesiecy czy kilka tys km... zaleznie od decyzji producenta

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, deszczowyRoman napisał:

zalezy od warunków gwarancji, niektóre  elementy maja gwarancje na 6 miesiecy czy kilka tys km... zaleznie od decyzji producenta

Wiem, że tak jest z hamulcami (tarcze, klocki), ale nie sądziłem, że amortyzatory też tak mogą mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, deszczowyRoman napisał:

poniekad tak ale przy załozeniu , ze sie nie zepsują pewne elementy eksploatacyjne wyłaczone z gwarancji.

nowe auto tez sie moze zepsuc

 

Nie wiem, nie znam się, nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło. Jedyne problemy jakie znam to te, o których wyczytam tu na forum.

:skromny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2020 o 14:20, bergerac napisał:

w Peugeocie od jakiegoś czasu serwisy i dealerzy są bardzo mocno rozliczani z poziomu satysfakcji klienta. Ostro ich grillują z tego.

W Audi to już jest taka parodia że jak dostaniesz od klienta 4/5 gwiazdek to kierownik biega jakby mu rozżarzony węgielek w gacie wpadł. Natomiast sam importer robi wszystko żeby najlepiej niczego nie uznawać na gwarancji ale klient ma być zadowolony 🤣🤣🤣

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 17.09.2020 o 15:12, spad napisał:

 

Za to w Oplu zawsze po serwisie miałem telefon z jakości obsługi. Jak byłem zadowolony to mówili, że się cieszą i proszę spodziewać się ankiety z Niemiec, bezpośrednio od Opla i proszą o podobną ocenę w ankiecie. No i spoko luz. Ale jak były telefony, gdzie nie byłem zadowolony z serwisu to już nigdy ankiety z Niemiec nie wysyłali. :) W ten o to sposób niemiecki właściciel nie miał pojęcia, że są również niezadowoleni klienci z serwisu Opla.

Nigdy mi nie zaproponowali ankiety z Niemiec ... teraz już wiem czemu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.