Skocz do zawartości

Żarówki H7 - dobre i nie muszą byż tanie


Ariibyd

Rekomendowane odpowiedzi

A może już po prostu lampy nadają się do regeneracji/wymiany?

 

https://allegro.pl/oferta/tungsram-h7-12v-55w-megalight-ultra-120-gratis-8823755257

 

Te jak dla mnie idealny stosunek ceny do jakości, równe 40zł, więc przesyłka w SMART za darmo :D

 

Używam/-em w dwóch różnych lampach i różnie świeciły, właśnie ze względu na różne zużycie lamp/odbłyśników.

 

Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Ariibyd napisał:

Jak w temacie..... widzę, że Hanula prawie przez rok przejechała na "zwykłych" H-7 więc może dało by się coś sensownego zapodać na "zimę" w lampy....???

To co mam, niby świeci ładnie ale, jednak czegoś tam bak ;)

X-tremeUltinon LED gen2. Robią robotę. I tak jak chciałeś - nie są tanie.;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 hours ago, DamianB said:

Tungsram jest wlasnoscia General Electric, podobna nazwa:hmm: W kazdym razie "GE Lighting Megalight Ultra H7" jest najmocniejsza i najdalej swiecaca znana mi H7. Oczywiscie oukupione jest to slaba zywotnoscia, ale tak juz bylo od zawsze, ze te najmocniejsze halogenowe zarowki trzeba czesciej zmieniac. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tungsram jest wlasnoscia General Electric, podobna nazwa:hmm: W kazdym razie "GE Lighting Megalight Ultra H7" jest najmocniejsza i najdalej swiecaca znana mi H7. Oczywiscie oukupione jest to slaba zywotnoscia, ale tak juz bylo od zawsze, ze te najmocniejsze halogenowe zarowki trzeba czesciej zmieniac. 
Tungsramy są w trzech wersjach, 90%, 120% i 150%, więc liczę, że te słabsze nie będą się tak szybko przepalać.

Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, czachabrava napisał:

 

To w koncu sie do nich przekonałeś? W innym wątku napisałeś, ze nie wiesz, czy są warte tych pieniędzy...

Jest zdecydowanie lepiej ale stosunek poprawa światła/cena wychodzi raczej bez szału...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od siebie polecę żarówki RING (xenon ultima +102% - złote opakowanie). Teraz widzę że są 130 i 150% srebrne opakowanie. Absolutnie najlepsze h7 jakie miałem, kosztowały ok 100zł za komplet. 

 

Do tej pory jeździłem na tungsramach tych  +90% ... +120 .. +130 itd ... chyba wszystkie miałem. Świeciły trochę lepiej niż zwykłe żarówki, ale różnic pomiędzy samymi +90 czy +130% to już nie widziałem. 

Miałem też ze 2 razy jakieś drogie Nightbreaker (takie z niebieskim i żółtym paskiem) i coś jeszcze innego producenta z wsokiej półki - generalnie dobre światło, ale nieakceptowalna żywotność - nie wiem czy wytrzymały nawet pół roku.

 

Natomiast o RING mam takie odczucie, że świecą najlepiej ze wszystkiego na czym jeździłem, a żywotność jest trochę lepsza niż w tych Nightbreakerach i innych "wysilonych" żarówkach.

Używam ich jednak tylko w samochodach z łatwym dostępem do wymiany żarówki - trzeba się nastawiać na coroczną wymianę. Niestety w Mondeo, gdzie muszę zrzucać zderzak i wykręcać lampę to wymiany żarówki - cierpię i używam LongLife.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, DamianB napisał:

Tungsramy są w trzech wersjach, 90%, 120% i 150%, więc liczę, że te słabsze nie będą się tak szybko przepalać.

Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka
 

Już kilka razy kupowałem te 90%. Niestety, żywotność mam w Astrze około roku/15000 km. Ale padają skubane równo - jak padnie jedna to za 2 tygodnie - miesiąc pada druga. Ale w Astrach G chyba ogólnie szybko padają żarówki. W każdym razie, z 30 zł/komplet wg mnie są warte polecenia. Świecą ładnie, biało, o niebo lepiej niż jakas żarówka marketowa czy ze stacji, a cena praktycznie ta sama.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, DamianB napisał:

Tungsramy są w trzech wersjach, 90%, 120% i 150%, więc liczę, że te słabsze nie będą się tak szybko przepalać.

Wysłane z mojego iPhone XS Max przy użyciu Tapatalka
 

Jak to jest. Czy takie zarowki >100 swiecą dalej? Czy tylko jasniej? Czy nie oslepiaja bardziej innych? Mając je mozna przejsc przeglad?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, norbert123 napisał:

Jak to jest. Czy takie zarowki >100 swiecą dalej? Czy tylko jasniej? Czy nie oslepiaja bardziej innych? Mając je mozna przejsc przeglad?

 

Raczej tylko jaśniej. To konstrukcja odbłyśnika określa jak daleko świeci snop światła. Jak masz prawidłowo ustawione reflektory to nie oślepia. 

To nie są też takie różnice żeby była przepaść w oświetleniu ... jest trochę lepiej, ale np. do żarników ksenonowych jest baaaardzo daleko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pito napisał:

Już kilka razy kupowałem te 90%. Niestety, żywotność mam w Astrze około roku/15000 km. Ale padają skubane równo - jak padnie jedna to za 2 tygodnie - miesiąc pada druga. Ale w Astrach G chyba ogólnie szybko padają żarówki. W każdym razie, z 30 zł/komplet wg mnie są warte polecenia. Świecą ładnie, biało, o niebo lepiej niż jakas żarówka marketowa czy ze stacji, a cena praktycznie ta sama.

To nie jest zła żywotność ... jak wytrzymują rok jazdy na światłach (bez dziennych) to jest to raczej "normalna" żywotność. Jeśli kosztują 30zł i masz możliwość łatwej wymiany żarówki to ani koszt ani upierdliwość wymiany nie stanowią dużego problemu.

Gorzej jak żarówka znanego producenta z linii premium kosztująca 150zł za komplet wytrzymuje niecałe pół roku a do wymiany musisz zdjąć zderzak i wykręcić reflektory ...

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, norbert123 napisał:

Jak to jest. Czy takie zarowki >100 swiecą dalej? Czy tylko jasniej? Czy nie oslepiaja bardziej innych? Mając je mozna przejsc przeglad?

dalej widzisz skuteczność świateł, kąt opadania wiązki zostaje taki sam, ale przez zwiększoną jasność (względem typowych lub LL) można odnieść wrażenie, że świecą dalej.

To są normalne żarówki z pełną homologacją drogową i mieszczące się w limicie jasności snopu światła dla konkretnego typu żarówki, także z przeglądami czy kontrolami problemu w tym miejscu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Ozarek napisał:

dalej widzisz skuteczność świateł, kąt opadania wiązki zostaje taki sam, ale przez zwiększoną jasność (względem typowych lub LL) można odnieść wrażenie, że świecą dalej.

To są normalne żarówki z pełną homologacją drogową i mieszczące się w limicie jasności snopu światła dla konkretnego typu żarówki, także z przeglądami czy kontrolami problemu w tym miejscu nie ma.

A ty myślisz, że jak są ledy to jest problem z przeglądem? Byłem astrą na przeglądzie po 3 latach. Nawet nie zerknął w jakie żarówki są...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Lupus napisał:

A ty myślisz, że jak są ledy to jest problem z przeglądem? Byłem astrą na przeglądzie po 3 latach. Nawet nie zerknął w jakie żarówki są...

z HIDami też przeglądy przechodzą, ale to już kwestia diagnosty i jego chęci ew wytycznych właściciela stacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 9/21/2020 at 7:41 AM, Pito said:

Już kilka razy kupowałem te 90%. Niestety, żywotność mam w Astrze około roku/15000 km. Ale padają skubane równo - jak padnie jedna to za 2 tygodnie - miesiąc pada druga. Ale w Astrach G chyba ogólnie szybko padają żarówki. W każdym razie, z 30 zł/komplet wg mnie są warte polecenia. Świecą ładnie, biało, o niebo lepiej niż jakas żarówka marketowa czy ze stacji, a cena praktycznie ta sama.

 

to to https://allegro.pl/oferta/zarowki-tungsram-h7-12v-55w-megalight-ultra-90-kp-8600880750

?

Bo jeszcze jest w innym opakowaniu i nie wiem czy to to samo

https://allegro.pl/oferta/tungsram-h7-55w-megalight-ultra-90-zestaw-9480567098

Edytowane przez patgaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne cool
 
Niezmiennie od lat polecam Osram Night Breaker.
U mnie w pandzie H4 świecą już 2 lata (30kkm), odpalana na światłach bez DRL
H4 to sie wymienia jak sie im lusterko od mijania wypali. H7 z trwaloscia H4 nie ma nic wspolnego

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, WaWeR napisał:

H4 to sie wymienia jak sie im lusterko od mijania wypali. H7 z trwaloscia H4 nie ma nic wspolnego

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

A mozesz cos wiecej napisać na ten temat? Bo rzeczywiscie, w poprzednich autach (Astra F, Corsa B, Lanos, wszystkie z H4) nie przypominam sobie wymieniania zarowek. Odkad mam Astre z H7, to zapasowe mam w kazdym zakamarku auta i garazu. Myslalem ze to TTTM, ale rzuciles nowe swiatlo na temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Pito napisał:

A mozesz cos wiecej napisać na ten temat? Bo rzeczywiscie, w poprzednich autach (Astra F, Corsa B, Lanos, wszystkie z H4) nie przypominam sobie wymieniania zarowek. Odkad mam Astre z H7, to zapasowe mam w kazdym zakamarku auta i garazu. Myslalem ze to TTTM, ale rzuciles nowe swiatlo na temat...

W Astrze zmieniałem często H7.

Ale może też dlatego że dziennych nie było.

W obecnym mam H7 i po 2 latach zmieniłem, bo już słabe światło dawały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze żarówki jakie miałem w samochodzie to były niedostępne już na rynku Philips Allweather. Mam założone ostatnie H7 z zapasów i nie wiem co zrobię jak się przepalą :facepalm:. Niezłe też były Nightguide ale tak samo zniknęły z rynku. Obie te żarówki cechowała specyficzna barwa światła, jak by spolaryzowanego. Przed samochodem gdzie było już ciemno to sporo dalej było widać leżącą na jezdni zapałkę. Nightguide miały filtry żółty na jadących z przeciwka i niebieski na pobocze, też fantastyczne i bardzo trwałe żarówki. Dziwi mnie fakt, że te nie do końca emitujące "białe" światło zostały zabronione w EU, a jakieś niebieskie czy żółte chińskie gównolity są legalnie w sprzedaży. Ale jak już jesteśmy przy kolorowych - bardzo fajnie świecą żarówki Trifa season, dają żółto fioletową poświatę i maja homologację E1. Polecam chcącym się wyróżnić z tłumu na przekór ksenonom i ledom :phi:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, WaWeR napisał:

H4 to sie wymienia jak sie im lusterko od mijania wypali. H7 z trwaloscia H4 nie ma nic wspolnego

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
 

 

hmm, miałem nie tak dawno H4 w partnerze i jednak się paliły co jakiś czas, myślę że raz w roku/50kkm wymieniałem

na tyle często że dwie woziłem zawsze w aucie i do dziś pamiętam jak to się robi ;)

więc może to "ekologia" i postarzanie produktu ?

 

w x3 czy kaszkaju kilka lat wytrzymywały, ale to za sprawą dziennych które mocno przedłużają żywotność mijania 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mozesz cos wiecej napisać na ten temat? Bo rzeczywiscie, w poprzednich autach (Astra F, Corsa B, Lanos, wszystkie z H4) nie przypominam sobie wymieniania zarowek. Odkad mam Astre z H7, to zapasowe mam w kazdym zakamarku auta i garazu. Myslalem ze to TTTM, ale rzuciles nowe swiatlo na temat...
Ale co wiecej. Na podstawie kilku aut z H4 stwierdzam subiektywnie ze tam wymiana byla wymuszona slabymi mijania. Powod blachy, wypalone "lyzeczki"
Odkad mam auta z H7 to wymiana co 3 miesiace do roku ( rok wytrzymaly longlife). A w obecnie uzywanym Scenic 2 albo zdejmujesz zderzak albo akumulator.
Coz. Ilosc swiatla jakie daja oba zrodla w stosunku do wielkosci banki jest jaka jest. H7 daja wiecej swiatla, wiecej ciepla a powierzchnia jest mniejsza.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.