Frago Posted September 25, 2020 Share Posted September 25, 2020 Gdyby ktoś zastanawiał się czy warto założyć LPG do takiego małego auta to warto! Miesiąc temu założyłem instalacje STAG (wtryski ACW03) butla 55l (45l do pełna). Skrzynia automat więc swoje lubi wypić. Po 2.5 tys km średnie spalanie: miasto 9.5l, trasa w kapeluszu 7.3l. Jeszcze nigdy nie uśmiechałem się tak do dystrybutora na stacji Gdyby ktoś z Was szukał dobrego warsztatu to mogę z czystym sumieniem polecić: http://autogazprzysieki.pl/ Znam 4 auta z LPG w tym jedno 2.5l turbo, które wyszły z tego warsztatu - gość wie co robi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steyr Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Co to reklama? Zrób zdjęcie bliżej lub lepszej jakości, bo ciężko wywnioskować czy to co widać to rozdzielacz czy listwa wtryskowa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaWeR Posted October 1, 2020 Share Posted October 1, 2020 Oceniasz instalacje po 5 tankowaniach? Odwaznie.Ja bym sie tego nie podjal po 50...ale moze za malo na lpg jezdzilem.Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
deszczowyRoman Posted October 8, 2020 Share Posted October 8, 2020 @Frago kolektor zdjety do nawiertów? wtryskiwacze schowane pod pokrywa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frago Posted October 9, 2020 Author Share Posted October 9, 2020 21 godzin temu, deszczowyRoman napisał: @Frago kolektor zdjety do nawiertów? wtryskiwacze schowane pod pokrywa? Nie mam pojęcia. To ważne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
steyr Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 W dniu 9.10.2020 o 21:38, Frago napisał: Nie mam pojęcia. To ważne? Tak, dla Twojego samochodu i dla Twojego portfela. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slawek2000 Posted October 10, 2021 Share Posted October 10, 2021 (edited) Ja jeszcze nie trafiłem na majstrów którzy by sciagali kolektor do wiercenia! A na mone pytanie o to- zawsze odpowiedź że maja taki system odciągania wiórów i takie sposoby że nic nie wpadnie. Nugusy i tyle. Pół biedy jak teraz plastikowe kolektory- ale wiór z aluminium i do cylindra..hmm.no cóż, przemieliło i tyle. Szczerze powoem że nie trafiłem jeszcze w swoim życiu na instalacje wykonaną w 100 % solidnie. Zawsze można było sie przyczepić- a to klocek drewniany miedzy zb.lpg a nadwoziem, a to komputerek gazowy na trytytkach albo na jednej śrubie, przewody bez opasek, albo brak strojenia- tylko adaptacja i do klienta. A potem...Paaaanie jak bez gazu to chodził a po zalozeniu lpg nie chodzi. Za szybko kolega ocenia- to że sie gęba śmieje przy dystrybutorze to jeszcze nie jest ocena wykonania instalacji! Edited October 10, 2021 by slawek2000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camel Posted October 10, 2021 Share Posted October 10, 2021 W dniu 25.09.2020 o 18:37, Frago napisał: Gdyby ktoś zastanawiał się czy warto założyć LPG do takiego małego auta to warto! Miesiąc temu założyłem instalacje STAG (wtryski ACW03) butla 55l (45l do pełna). Skrzynia automat więc swoje lubi wypić. Po 2.5 tys km średnie spalanie: miasto 9.5l, trasa w kapeluszu 7.3l. Jeszcze nigdy nie uśmiechałem się tak do dystrybutora na stacji Gdyby ktoś z Was szukał dobrego warsztatu to mogę z czystym sumieniem polecić: http://autogazprzysieki.pl/ Znam 4 auta z LPG w tym jedno 2.5l turbo, które wyszły z tego warsztatu - gość wie co robi. Jak koledzy pisali. Patrzę o nie jest dobrze. Listwa zamiast pojedynczych, długie wężyki. Reszty nie widać. Strojenie na drodze szybkiego ruchu było ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frago Posted October 10, 2021 Author Share Posted October 10, 2021 3 godziny temu, Camel napisał: Jak koledzy pisali. Patrzę o nie jest dobrze. Listwa zamiast pojedynczych, długie wężyki. Reszty nie widać. Strojenie na drodze szybkiego ruchu było ? Nie wiem. Nie znam się. Od 35000 km tylko leje gaz i jeżdżę Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ghost2255 Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 W dniu 10.10.2021 o 12:32, slawek2000 napisał: Ja jeszcze nie trafiłem na majstrów którzy by sciagali kolektor do wiercenia! A na mone pytanie o to- zawsze odpowiedź że maja taki system odciągania wiórów i takie sposoby że nic nie wpadnie. Nugusy i tyle. Pół biedy jak teraz plastikowe kolektory- ale wiór z aluminium i do cylindra..hmm.no cóż, przemieliło i tyle. Szczerze powoem że nie trafiłem jeszcze w swoim życiu na instalacje wykonaną w 100 % solidnie. Zawsze można było sie przyczepić- a to klocek drewniany miedzy zb.lpg a nadwoziem, a to komputerek gazowy na trytytkach albo na jednej śrubie, przewody bez opasek, albo brak strojenia- tylko adaptacja i do klienta. Albo masz pecha, albo jedynym kryterium wyboru warsztatu, jakim się kierujesz jest cena montażu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WaWeR Posted October 12, 2021 Share Posted October 12, 2021 Dla malkontentow.1 instalacja, brc 24.11130kkm bez dotykania. Zmiana filtrow, co jakis czas kontrola ciśnienia.Wrzucona w 4h. Auto poszlo do ludzi z stanem licznika 295kkm.2 instalacja lpgtech.Montaż w 3 dni, zdejmowany kolektor. Narazie jakies 60kkm bez problemow.Co rozni te dwie instalacje? Brc bylo znacznie tansze. I to nie to ze tak zdrozalo. Po prostu. Pacjenci fabrycznie przystosowani do lpg, k4m i f4r renaultWysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.