Jump to content

Aveo T300 1.4 pierwsze 2,5tys km na LpG


Frago
 Share

Recommended Posts

Gdyby ktoś zastanawiał się czy warto założyć LPG do takiego małego auta to warto!

Miesiąc temu założyłem instalacje STAG (wtryski ACW03) butla 55l (45l do pełna). 

Skrzynia automat więc swoje lubi wypić. Po 2.5 tys km średnie spalanie: miasto 9.5l, trasa w kapeluszu 7.3l.

Jeszcze nigdy nie uśmiechałem się tak do dystrybutora na stacji ;]

Gdyby ktoś z Was szukał dobrego warsztatu to mogę z czystym sumieniem polecić: http://autogazprzysieki.pl/

Znam 4 auta z LPG w tym jedno 2.5l turbo, które wyszły z tego warsztatu - gość wie co robi. 

IMG_20200913_195914.jpg.d1877ceb967f33d46035e815dab4db5e.jpg

 

Link to comment
Share on other sites

Oceniasz instalacje po 5 tankowaniach? Odwaznie.
Ja bym sie tego nie podjal po 50...ale moze za malo na lpg jezdzilem.

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Ja jeszcze nie trafiłem na majstrów którzy  by sciagali kolektor do wiercenia! A na mone pytanie o to- zawsze odpowiedź że  maja taki system odciągania wiórów i takie sposoby że nic nie wpadnie. Nugusy i tyle. Pół biedy jak teraz plastikowe kolektory- ale wiór z aluminium i do cylindra..hmm.no cóż, przemieliło i tyle. Szczerze powoem że nie trafiłem jeszcze w swoim życiu na instalacje wykonaną w 100 % solidnie. Zawsze można było  sie przyczepić- a to klocek drewniany miedzy zb.lpg  a nadwoziem, a to komputerek gazowy na trytytkach albo na jednej śrubie, przewody bez opasek, albo brak strojenia- tylko adaptacja i do klienta. A potem...Paaaanie jak bez gazu to chodził a po zalozeniu lpg nie chodzi. Za szybko kolega ocenia- to że sie gęba śmieje przy dystrybutorze to jeszcze nie jest ocena wykonania instalacji!

Edited by slawek2000
Link to comment
Share on other sites

W dniu 25.09.2020 o 18:37, Frago napisał:

Gdyby ktoś zastanawiał się czy warto założyć LPG do takiego małego auta to warto!

Miesiąc temu założyłem instalacje STAG (wtryski ACW03) butla 55l (45l do pełna). 

Skrzynia automat więc swoje lubi wypić. Po 2.5 tys km średnie spalanie: miasto 9.5l, trasa w kapeluszu 7.3l.

Jeszcze nigdy nie uśmiechałem się tak do dystrybutora na stacji ;]

Gdyby ktoś z Was szukał dobrego warsztatu to mogę z czystym sumieniem polecić: http://autogazprzysieki.pl/

Znam 4 auta z LPG w tym jedno 2.5l turbo, które wyszły z tego warsztatu - gość wie co robi. 

IMG_20200913_195914.jpg.d1877ceb967f33d46035e815dab4db5e.jpg

 

Jak koledzy pisali. Patrzę o nie jest dobrze. Listwa zamiast pojedynczych, długie wężyki. Reszty nie widać. Strojenie na drodze szybkiego ruchu było ?

Link to comment
Share on other sites

3 godziny temu, Camel napisał:

Jak koledzy pisali. Patrzę o nie jest dobrze. Listwa zamiast pojedynczych, długie wężyki. Reszty nie widać. Strojenie na drodze szybkiego ruchu było ?

Nie wiem. Nie znam się. ;]

 

Od 35000 km tylko leje gaz i jeżdżę :)

 

Link to comment
Share on other sites

W dniu 10.10.2021 o 12:32, slawek2000 napisał:

Ja jeszcze nie trafiłem na majstrów którzy  by sciagali kolektor do wiercenia! A na mone pytanie o to- zawsze odpowiedź że  maja taki system odciągania wiórów i takie sposoby że nic nie wpadnie. Nugusy i tyle. Pół biedy jak teraz plastikowe kolektory- ale wiór z aluminium i do cylindra..hmm.no cóż, przemieliło i tyle. Szczerze powoem że nie trafiłem jeszcze w swoim życiu na instalacje wykonaną w 100 % solidnie. Zawsze można było  sie przyczepić- a to klocek drewniany miedzy zb.lpg  a nadwoziem, a to komputerek gazowy na trytytkach albo na jednej śrubie, przewody bez opasek, albo brak strojenia- tylko adaptacja i do klienta.

 

Albo masz pecha, albo jedynym kryterium wyboru warsztatu, jakim się kierujesz jest cena montażu.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Dla malkontentow.
1 instalacja, brc 24.11
130kkm bez dotykania. Zmiana filtrow, co jakis czas kontrola ciśnienia.
Wrzucona w 4h. Auto poszlo do ludzi z stanem licznika 295kkm.
2 instalacja lpgtech.
Montaż w 3 dni, zdejmowany kolektor. Narazie jakies 60kkm bez problemow.
Co rozni te dwie instalacje? Brc bylo znacznie tansze. I to nie to ze tak zdrozalo. Po prostu.
Pacjenci fabrycznie przystosowani do lpg, k4m i f4r renault

Wysłane z mojego SM-A705FN przy użyciu Tapatalka



Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.