ixion Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Witam, posiadam nowy silnik 1.1 MPI po regeneracji fiata i chce założyć turbinę , tematów sporo na ten temat ale raz że są już czasowe, a dwa że raczej bardziej o silnikach 1.2. Póki co, chce zacząć polować na samą turbinę ale jakiej mam szukać ? Celuje w moc w okolicach 100hp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Przykładowa turbinka. Pompujesz nią 0.5bara i bez odprężania masz 100-120km np : turbo IHI RHB4 *Intercooler fiat Marea jtd *orurowanie wraz z silikonami musisz sam dorobić ewentualnie kupić kolanka gotowe o różnych stopniach *blow off jakiś musisz.miec psssst *regulator ciśnienia paliwa - pewnie jakiś inny *zegar ciśnienia doładowania też by się przydsl *filtr stożkowy na turbine jakiś K/N 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 10 Października 2020 Udostępnij Napisano 10 Października 2020 Aha jeszcze kolektor musisz sam ogarnąć pod turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ixion Napisano 10 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 10 Października 2020 A co z komputerem? Dodatkowo det3 tak? Bo coś czytał że trzeba zmienić map sensor a wtedy zaczynają się schody bo trzeba kod zmieniać żeby był poprawny odczyt z innego map sensora, czy to znaczy że trzeba edytować kod w kompie fabrycznym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 11 Października 2020 Udostępnij Napisano 11 Października 2020 Tak jeszcze komp det3 Nie wiem dokładnie co odczytuje a co można zamrozić w kompie. Ale wszystko można ogarnąć z laptopa metodą prób i błędów. Na YT był.kiedys nawet fajny filmik jak koleś dostrajal w polonezie turbo i tłumaczył krok po kroku co robić. Zaczynał od 0.3 bara 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ixion Napisano 11 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 11 Października 2020 A jak z wtryskiwaczami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 31 Października 2020 Udostępnij Napisano 31 Października 2020 W dniu 11.10.2020 o 21:03, ixion napisał: A jak z wtryskiwaczami? Seryjnie powinny dać radę do 0.5B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 (edytowane) wtryski od clio 2.0 podchodzą,sam mam 1.1 mpi (seryjny cr) z turbiną od uno 1.3 na takim setupie (det 3 z wbudowanym mapem,wtryski clio 2/2.0,seryjny plastikowy kolektor ssacy,seryjny ukł paliwowy (w mpi nic nie musisz zmieniac),blow wcale nie jest konieczny,komp punto 1/75km),doładowanie 0,6 bara-generuje moc w okolicach 120km.Seryjny wtryskiwacz nie wyda raczej przy 0,5 bara,moje serie na 0,4 juz sie skonczyły.Zreszta chyba bede sprzedawał kpl swap jak by co bo tjeta wkładam.pw na seryjnym kompie ( ja mialem duzy mpi) nie chciało to smigac bo co chwila autoadaptacja robiła jakies dziwne korekty i nikt tego nie mogł ogarnac Edytowane 10 Listopada 2020 przez adamek12 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rusala Napisano 30 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2020 Jak to blow nie jest konieczny!?! Przecież to w co najmniej połowie jak nie więcej o niego chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamek12 Napisano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2020 Kwestia gustu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.