Skocz do zawartości

TSI problem kangurowania oraz wibracji silnika


prawoimotoryzacja

Rekomendowane odpowiedzi

14 minutes ago, prawoimotoryzacja said:
Tym razem wideo dotyczące problemu kangurowania oraz wibracji silników TSI. Problem występuje przede wszystkim w silnikach 1.5 TSI, lecz w 1.4 TSI również.
Czy u Was również występuje ten problem?

 

 

 

Wiem ze padlo to pytanie kiedys w watku z jakas recencja ktora robiles... ale czym Ty to nagrywasz?

Mocno trzesacy obraz jest troche denerwujacy niestety (nawet jak content jest spoko).

Zakladam ze nie masz gimbala ale moze cos ze stabilizacja obrazu by warto?

 

 

ps. mam TSI (a nawet TFSI) ale nie 1.4/1.5 i ten problem u mnie nie wystepuje... wystepuja inne 😄

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.5 tsi, nie, nie mam kangura-nowy soft rozwiązał problem, przed zmianą softu byłem w stanie go wywołać, ale normalnie go nie miałem. Ale nie ukrywam, że nowy soft spowodował, że ruszanie zmieniło się kolosalnie na +.

Wibracje...nie,też nie mam - raczej w normie.

Generalnie kultura pracy tego silnika jest średnia-okreslibym bym ja na 3,5cylindra :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest szarpanie. Auto produkcja pazdziernik 2019(podobno już z rozwiązanym problemem). Toczyłem boje z serwisem, robili że mnie idiotę aż w końcu wsiadłem w auto z nimi włączyłem kamerę, ruszyliśmy i już na parkingu zaczął szarpać. Potrzymali auto jeszcze dwa dni i napisali , że to cecha a nie wada i nie podlega reklamacji. Stanowisko VW group jest takie same.Przyznali też że nie poinformowali o tej cesze przy zakupie. Ogólnie ten silnik to kupa. Pali dość mało i tyle. Bardzo duży lag, do którego nie mogę się przyzwyczaić. Jest to pierwsze turbo (wliczając też diesle) z tak dużym lagiem. Często stuki na postoju, kultura pracy bardzo marna.

Piszę o wersji 150, dodam że jechałem kilkoma i wszystkie miały ten problem.

Wersja 130 jest bardziej kulturalna.

Edytowane przez irishpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie slyszalem o tym problemie przy 1.4. W 1.5 byl od samego poczatku, glownie w polaczeniu z manualem. Problem ogolnie znany od poczatku istnienia silnika 1.5, ponoc byly jakies programowe proby ale czy do konca skuteczne... Ja sie ciesze, ze jeszcze na 1.4 sie zalapalem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Majkiel napisał:

 

Jak 1.5tsi pracuje jak "3,5 cylindra", to jak pracuje 1.0 ? ;) Lepiej niż w Maluchu ?

Jeździłem t crossem 1.0

Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie moc i zbieranie się auta, ale dźwięk 3cyl dawał sie we znaki. Gdyby nie głośność to w zupełności 115KM by mi wystarczyło. Choć nie wiem czy to tylko w vw taka specyfika 3cyl-ojciec miał citroena c3 3cyl i tez brzmiał jak formułka... Ja bym 3cyl nie kupił.

 

A 1.5 tsi jak dla mnie nie są ciche, jeździ to fajnie, pali bardzo akceptowalnie, ale silnik potrafi wydawać różne dźwięki- i to nie tylko moja opinia jak sie poczyta.

Edytowane przez Pado
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 1.0 TSI. Problemów z szarpaniem nie miałem nigdy i z tego co kojarzę z wpisów w Internecie to faktycznie dotyczy to tylko 1.5 + manual i rzadziej 1.5 + DSG. Co do dźwięku silnika 1.0 to powiem tak: we wnętrzu podczas spokojnej jazdy w ogóle nie słychać silnika, tylko podczas gwałtownego przyspieszenia ale jak dla mnie to te ''warczenie'' jest przyjemne dla ucha. Ja mam Golfa i może materiały wygłuszające są lepsze niż w przypadku np. Fabii czy Polo.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem baaardzo dużym sceptykiem jednostek 3 cylindrowych. Uważałem że to nie może się udać. Najpierw jeździłem Ecoboostem i mój dotychczasowy światopogląd uległ zachwianiu... Następnie byl 1.2 Puretech i już przestałem mówić nie. Dalej było 1.0 tsi i kupiłem.
Radio trzeba ustawić żeby po przekreceniu kluczyka nieco bardziej głośno startowalo bo na zimno faktycznie trochę traktor... ale na ciepło bardzo cichy.
Ale najlepsze... muszę przyznać że polubiłem dźwięk tej kosiarki powyżej 4kprm...

Tylko krowa nie zmienia zdania...
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BOGUS napisał:

Byłem baaardzo dużym sceptykiem jednostek 3 cylindrowych. Uważałem że to nie może się udać. Najpierw jeździłem Ecoboostem i mój dotychczasowy światopogląd uległ zachwianiu... Następnie byl 1.2 Puretech i już przestałem mówić nie. Dalej było 1.0 tsi i kupiłem.
Radio trzeba ustawić żeby po przekreceniu kluczyka nieco bardziej głośno startowalo bo na zimno faktycznie trochę traktor... ale na ciepło bardzo cichy.
Ale najlepsze... muszę przyznać że polubiłem dźwięk tej kosiarki powyżej 4kprm...

Tylko krowa emoji230.png nie zmienia zdania...
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
 

Mialem to samo zmoenilem zdanie po kupnie rapida z 1.0 tsi a teraz zakochaem sie w1.2 z peugota 130KM robi robote. Co do problemy szarpania to chyba nie kazdy tak ma przymiarke robie do seata i po jazdach probnych nie zaobserwowalem tego ( wersja 130KM) auto nowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pejus1982 napisał:

Mam 1.0 TSI. Problemów z szarpaniem nie miałem nigdy i z tego co kojarzę z wpisów w Internecie to faktycznie dotyczy to tylko 1.5 + manual i rzadziej 1.5 + DSG. Co do dźwięku silnika 1.0 to powiem tak: we wnętrzu podczas spokojnej jazdy w ogóle nie słychać silnika, tylko podczas gwałtownego przyspieszenia ale jak dla mnie to te ''warczenie'' jest przyjemne dla ucha. Ja mam Golfa i może materiały wygłuszające są lepsze niż w przypadku np. Fabii czy Polo.

Wewnątrz faktycznie dźwięk jest spoko, i całkiem cicho. To warczenie z butem w podłodze nawet może się podobać. Wszyscy są zaskoczeni dynamiką tego silnika.

Natomiast nie polecam słuchania go z otwartą maską - oj nie pochwalisz się przed szwagrem lub sąsiadem 😄 

  • Lubię to 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

8 godzin temu, jaceq napisał:

Wiem ze padlo to pytanie kiedys w watku z jakas recencja ktora robiles... ale czym Ty to nagrywasz?

Mocno trzesacy obraz jest troche denerwujacy niestety (nawet jak content jest spoko).

Zakladam ze nie masz gimbala ale moze cos ze stabilizacja obrazu by warto?

 

 

ps. mam TSI (a nawet TFSI) ale nie 1.4/1.5 i ten problem u mnie nie wystepuje... wystepuja inne 😄

 

Sony AS 200. Przeglądam właśnie gimbale i pytanie co lepsze, gimbal z galaxy s20, czy statyw plus slider do as 200? :)

 

Jakie masz problemy z TSI?

 

 

6 godzin temu, Pado napisał:

1.5 tsi, nie, nie mam kangura-nowy soft rozwiązał problem, przed zmianą softu byłem w stanie go wywołać, ale normalnie go nie miałem. Ale nie ukrywam, że nowy soft spowodował, że ruszanie zmieniło się kolosalnie na +.

Wibracje...nie,też nie mam - raczej w normie.

Generalnie kultura pracy tego silnika jest średnia-okreslibym bym ja na 3,5cylindra :)

 

W jednych to czuć, a w innych nie. Jeździłem kilkoma testowymi 1.5 TSI.

 

5 godzin temu, irishpiter napisał:

Tak jest szarpanie. Auto produkcja pazdziernik 2019(podobno już z rozwiązanym problemem). Toczyłem boje z serwisem, robili że mnie idiotę aż w końcu wsiadłem w auto z nimi włączyłem kamerę, ruszyliśmy i już na parkingu zaczął szarpać. Potrzymali auto jeszcze dwa dni i napisali , że to cecha a nie wada i nie podlega reklamacji. Stanowisko VW group jest takie same.Przyznali też że nie poinformowali o tej cesze przy zakupie. Ogólnie ten silnik to kupa. Pali dość mało i tyle. Bardzo duży lag, do którego nie mogę się przyzwyczaić. Jest to pierwsze turbo (wliczając też diesle) z tak dużym lagiem. Często stuki na postoju, kultura pracy bardzo marna.

Piszę o wersji 150, dodam że jechałem kilkoma i wszystkie miały ten problem.

Wersja 130 jest bardziej kulturalna.

 

W jakim samochodzie?

 

4 godziny temu, Majkiel napisał:

 

Jak 1.5tsi pracuje jak "3,5 cylindra", to jak pracuje 1.0 ? ;) Lepiej niż w Maluchu ?

 

Do dźwięku 1.0 TSI można się przyzwyczaić. Bardzo ładnie wkręca się na obroty.

 

4 godziny temu, zinger napisał:

Nie slyszalem o tym problemie przy 1.4. W 1.5 byl od samego poczatku, glownie w polaczeniu z manualem. Problem ogolnie znany od poczatku istnienia silnika 1.5, ponoc byly jakies programowe proby ale czy do konca skuteczne... Ja sie ciesze, ze jeszcze na 1.4 sie zalapalem.

 

Występował również, głównie w wersji 150 km.

 

3 godziny temu, BOGUS napisał:

Byłem baaardzo dużym sceptykiem jednostek 3 cylindrowych. Uważałem że to nie może się udać. Najpierw jeździłem Ecoboostem i mój dotychczasowy światopogląd uległ zachwianiu... Następnie byl 1.2 Puretech i już przestałem mówić nie. Dalej było 1.0 tsi i kupiłem.
Radio trzeba ustawić żeby po przekreceniu kluczyka nieco bardziej głośno startowalo bo na zimno faktycznie trochę traktor... ale na ciepło bardzo cichy.
Ale najlepsze... muszę przyznać że polubiłem dźwięk tej kosiarki powyżej 4kprm...
 

 

Jak ze spalaniem u Ciebie?

 

2 godziny temu, Cinos napisał:

o 1.4 TSI nie słyszałem

jak na razie 1.4 CZCA 125KM nie ma takich objawów i oby nie miał

pięknie ciągnie od początku do końca, 200 licznikowe leci :) 

 

Również się pojawiał. Może nie o takim nasileniu. 

 

Mój 220 km/h poszedł. 200 km/h dosyć łatwo łapie.

 

8 minut temu, Jaruga napisał:

Wewnątrz faktycznie dźwięk jest spoko, i całkiem cicho. To warczenie z butem w podłodze nawet może się podobać. Wszyscy są zaskoczeni dynamiką tego silnika.

Natomiast nie polecam słuchania go z otwartą maską - oj nie pochwalisz się przed szwagrem lub sąsiadem 😄 

 

I jego wielkością ;)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie poszarpywania, czy kangurowania brak, ale wolne obroty po rozgrzaniu są mało stabilne i czuć czasami lekkie wibracje. Nieco lepiej jest po zatankowaniu Shell Vpower. Ja mam na to swoją odpowiedź i zaznaczę, że jest to tylko moje zdanie, mianowicie, mapa 1.4 i 1.5 tsi w ea211 na rozgrzanym silniku i wolnych obrotach jest ustawiona na wysokie AFR, czyli bardzo ubogą mieszankę. Takie dane odczytałem z programu diagnostycznego. Mieszanka jest wtedy na granicy palności i niekiedy wypada zapłon. Komputer tego nie rejestruje, bo to ECU Boscha, a tam jako błąd muszą wystąpić zaniki zapłonu przekraczające jak dobrze pamiętam 88 razy na 2000 cykli. Poniżej tego progu check się nie zapali, chociaż ECU cały czas zlicza ilość wypadających zapłonów dla każdego cylindra. Całkowitą liczbę kasuje się poprzez wgranie nowego softu, lub aktualizacji. Mój Golf 1.4 miał od nowości nie ruszany soft w ECU i przez ponad 90 kkm na liczniku w programie diagnostycznym ubierało się po kilkanaście tysięcy nieregularnych zapłonów dla każdego cylindra. Po aktualizacji (chiptuning) nastąpił reset i licznik bije od zera. To nie jest wada, można z tym jeździć latami i na niczym się nie odbije, ale skądś musieli wziąć spalanie na wolnych obrotach na poziomie 0,4L/h w silniku benzynowym. Różne paliwa mogą inaczej reagować, bo inaczej się spalają.

  • Lubię to 4
  • zszokowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
 
I jego wielkością
Spalanie nie przekracza 6.5
Ale tak wkoło komina to bardzej 6l, jak korki i ciasne miasto to 6.5
Wakacje czyli 2+2 i pelny bagaznik zatloczona A tempomat tam gdzie się da 135km/h 6.5
Ale leniwy niedzielny wyjazd krajowkami, wojewodzkimi i spalanie ponizej 5l
Jestem bardzo zadowolony ze spalania.
A Jaruga ma rację, na zewnątrz znacznie gorsze brzmienie niż wewnątrz, arona ma tyle fajnie ze jest jak na tak plastikowe auto dobrze wyciszona o dziwo również na zewnątrz.
Pozdrawiam

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, czachabrava napisał:

To jak to w koncu jest z tym 1.5 TSI ? Już jest wolny od kangurowania? Pytam bo w piatek zamówiłem T-Roc z tym silnikiem i na jezdzie probnej nic nie zauważyłem.

Szwagier ma A3 i zero problemów. Może jakaś seria wadliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, iwik napisał:

Tuner zostawił ubogie ustawienie, czy trochę poprawił producenta? 

Zostawił, jak było. Nic mu nie mówiłem o wolnych obrotach, bo mi to nie przeszkadza. Silnik zatrzęsie delikatnie przy postoju na jałowym ok raz na minutę. To nie jest tak, że go z poduszek wyrywa, tylko lekkie szarpnięcie, które czuć dopiero po dotknięciu kolanem o twardy kokpit. Z włączoną klimą tego nie ma, bo dawka paliwa jest automatycznie podniesiona, co przekłada się na spalanie 0,6-0,7L/h. Zerknąłem, jak sprawa wygląda w kilku 1.2 i 1.4 tsi u klientów i każdy miał na liczniku nabite wypadające zapłony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, czachabrava napisał:

To jak to w koncu jest z tym 1.5 TSI ? Już jest wolny od kangurowania? Pytam bo w piatek zamówiłem T-Roc z tym silnikiem i na jezdzie probnej nic nie zauważyłem.

 

16 godzin temu, prawoimotoryzacja napisał:

 

W jakim samochodzie?

 

Octavia, ale jezdzilem też golfem(dostalem go jako zastępcze właśnie na czas naprawy szarpania w octavia) i też szarpał. Generalnie wygrywali mi jakieś poprawki i za każdym razem auto zaczynało zachowywać się inaczej ale problem jest dalej. Przynajmniej udało im się zminimalizować przychamowanie zaraz po ruszeniu i to nawet na ciepłym silniku bo to był już dramat. Szczerze nie wiem jak można takie coś na rynek puszczać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, czachabrava napisał:

To jak to w koncu jest z tym 1.5 TSI ? Już jest wolny od kangurowania? Pytam bo w piatek zamówiłem T-Roc z tym silnikiem i na jezdzie probnej nic nie zauważyłem.

Ja też na jazdach próbnych nie czułem:) sprzedawca zapewniał że problem został wyeliminowany. Serwis również ze to niemożliwe ze szarpie. A na końcu napisali że jednak to jest cechą tego silnika:)

Ostatnio na forum OIV czytałem że problem też się pojawia. Jedni czują , drudzy nie. Jak to Pan w serwisie powiedział, jednemu przeszkadza drugiemu nie...

Jest to też kwestia specyfiki z jaką jeździsz. Gdy przed jazdą manewruje aż sporo po parkingu jest szansa że auto się podgrzeje. Najgorzej gdy ruszasz i jedziesz jednostajnie np między progami po ulicy na dwójce między 1 a 2 tys obrotów. I u mnie problem pojawia się nawet na ciepłym silniku ale po postoju 2h, coś t się wychładza.

Do tego ten duży lag...w 1,4 było lepiej.

Edytowane przez irishpiter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kaczorek79 napisał:

Zerknąłem, jak sprawa wygląda w kilku 1.2 i 1.4 tsi u klientów i każdy miał na liczniku nabite wypadające zapłony.

Szczerze mówiąc to ja u siebie nie zauważyłem nic niepokojącego, co nie znaczy, że tam jakichś wypadających zapłonów nie zlicza sobie. 

W każdym razie nie ma żadnych kangurów czy innych dziwnych rzeczy przy przyspieszaniu, bo to bym na pewno zauważył. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@iwik Bo żeby to zauważyć, to trzeba się dobrze skupić, nie wiem, może inni mają gorzej. Komputer sobie liczy każdą anomalię na podstawie przyspieszenia kątowego wału przypisując to do poszczególnych cylindrów. W tsi sytuacja ma miejsce tylko na wolnych obrotach, bo paliwa idzie taka sama ilość, albo i mniejsza, jak w 1.6 tdi, a taka mieszanka jest ledwo palna. W obd11 jest w live data liczba nieregularnych zapłonów, pewnie w vcds też można znaleźć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie nie wiem czy tutaj się rozmawia o tym samym: 1.2 TSI 2013 105km, problemów żadnych ale - przy jeździe na luzie jak przechodzi przez 1000 obr/min to silnikiem hmmm, szarpie? Knagurowanie to bym to może i nazwał, ale nie wiem czy to właśnie te zjawisko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, kaczorek79 napisał:

@iwik Bo żeby to zauważyć, to trzeba się dobrze skupić, nie wiem, może inni mają gorzej. Komputer sobie liczy każdą anomalię na podstawie przyspieszenia kątowego wału przypisując to do poszczególnych cylindrów. W tsi sytuacja ma miejsce tylko na wolnych obrotach, bo paliwa idzie taka sama ilość, albo i mniejsza, jak w 1.6 tdi, a taka mieszanka jest ledwo palna. W obd11 jest w live data liczba nieregularnych zapłonów, pewnie w vcds też można znaleźć. 

No właśnie kusi mnie zakup OBD11 głównie w cenach naukowych (i pewnie czasem diagnostyka wstępna bo ASO i zwykli mechanicy są leniwi często) a przy okazji odblokować kilka funkcji ;)

Powiedz mi czy zadowolony jesteś z tego zakupu? Da się to porównać możliwościami do jakichś profesjonalnych interfejsów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja posiadam obd11 - jestem zadowolony, pozmieniałem troszkę rzeczy pod siebie.

Wiem, że na aliexpress można kupić inny moduł z oprogramowaniem, który jest o wiele tańszy a potrafi to samo... Niestety zapomniałem nazwy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2020 o 15:03, prawoimotoryzacja napisał:
Tym razem wideo dotyczące problemu kangurowania oraz wibracji silników TSI. Problem występuje przede wszystkim w silnikach 1.5 TSI, lecz w 1.4 TSI również.
Czy u Was również występuje ten problem?

 

Nie da się tego oglądać. Kup sobie gimbala.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, format napisał:

 

Nie da się tego oglądać. Kup sobie gimbala.

 

na filmie jest przez 10 minut nic nie wnoszący widok na silnik, naprawdę Ci tak przeszkadza ze się trzęsie ? :] 

no chyba że chcesz się dopatrzyć jak się telepie czy kanguruje to spoko :] 

btw czy moje 1.5tsi dada i dpca oba z DSG kangurują nie wiem... kiedyś powiedziałbym od razu, że nie, teraz nie wiem

Edytowane przez TomekD000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, TomekD000 said:

na filmie jest przez 10 minut nic nie wnoszący widok na silnik, naprawdę Ci tak przeszkadza ze się trzęsie ? :] 

no chyba że chcesz się dopatrzyć jak się telepie czy kanguruje to spoko :] 

 

Ja po 5 min mialem wrazenie, ze autor mowi w kolko to samo i wylaczylem;]

NIe wiem jaki jest cel tej produkcji....

 

  • Lubię to 4
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Ja po 5 min mialem wrazenie, ze autor mowi w kolko to samo i wylaczylem;]
NIe wiem jaki jest cel tej produkcji....
 
Cel jest prosty, żeby mieć zasięgi na YT film musi trwać minimum 10 minut i mieć wejścia "z zewnątrz". Pierwsze zapewnia bełkot, drugie ten wątek.

tapatalked

  • Lubię to 2
  • Dzięki 1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, Jaruga napisał:

 

Powiedz mi czy zadowolony jesteś z tego zakupu? Da się to porównać możliwościami do jakichś profesjonalnych interfejsów?

Jestem zadowolony. Kupiłem w marcu chwile przed pandemią i jeszcze za 280 zł, oczywiście wersję Pro. Teraz chyba 320 zł kosztuje, a na ajfona jeszcze więcej. Pod względem diagnostyki i odczytów parametrów we wszystkuch sterownikach jest 100% użyteczności, interfejs widzi to samo, co serwisowy w ASO. Kodowanie jednym kliknięciem jest w wybranych funkcjach, ja sobie kilka zmieniłem. Do pełnego kodowania trzeba mieć zeszyt kodowań VCDS i można zrobić wszystko, ale trzeba mieć trochę wiedzy. Ostatnio np padł mi akumulator i nowy sobie zakodowałem właśnie apką, 2 minuty roboty. Co jakiś czas z aktualizacją dochodzą nowe opcje szybkiego kodowania. Ogólnie apkę można sobie pobrać, zarejestrować się i przetestować "na sucho" bez adaptera.

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.10.2020 o 13:24, format napisał:

Cel jest prosty, żeby mieć zasięgi na YT film musi trwać minimum 10 minut i mieć wejścia "z zewnątrz". Pierwsze zapewnia bełkot, drugie ten wątek.

tapatalked
 

Dlaczego wprowadzasz w błąd ludzi?

 

W dniu 13.10.2020 o 12:50, TomekD000 napisał:

 

to już inna sprawa :ok: 
a cel produkcji... mam swoje domysły

 

Chętnie je poznam :)

 

W dniu 13.10.2020 o 12:48, Maciej__ napisał:

 

Ja po 5 min mialem wrazenie, ze autor mowi w kolko to samo i wylaczylem;]

NIe wiem jaki jest cel tej produkcji....

 

Na pewno cel byl tylko jeden, aby zarobić przez rok czasu 5 zł na tym filmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.10.2020 o 16:41, Pado napisał:

1.5 tsi, nie, nie mam kangura-nowy soft rozwiązał problem, przed zmianą softu byłem w stanie go wywołać, ale normalnie go nie miałem. Ale nie ukrywam, że nowy soft spowodował, że ruszanie zmieniło się kolosalnie na +.

Wibracje...nie,też nie mam - raczej w normie.

Generalnie kultura pracy tego silnika jest średnia-okreslibym bym ja na 3,5cylindra :)

Pewnie zmienili ci dawkowanie paliwa. ...tak jak kolega wyżej napisał.o ubogiej dawce paliwa na jalowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

Pewnie zmienili ci dawkowanie paliwa. ...tak jak kolega wyżej napisał.o ubogiej dawce paliwa na jalowym

Nie wiem, nie znam się. Ale z drugiej strony taka zmiana zajęłaby im prawie rok?

Podobno problemy zaczęły się od wersji z gpf, podobno jak ktoś nie czekał i pojechał do ogarniętego tunera to problem miałz głowy.

 

Ja bym z chęcią pozbył się z tego silnika tego durnego trybu dwucylindrowego (ACT) -pewnie chip tuning by załatwił sprawe, ale gwarancja do 2023...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Pado napisał:

Nie wiem, nie znam się. Ale z drugiej strony taka zmiana zajęłaby im prawie rok?

Podobno problemy zaczęły się od wersji z gpf, podobno jak ktoś nie czekał i pojechał do ogarniętego tunera to problem miałz głowy.

 

Ja bym z chęcią pozbył się z tego silnika tego durnego trybu dwucylindrowego (ACT) -pewnie chip tuning by załatwił sprawe, ale gwarancja do 2023...

Odlacz wtyczkę od modułu ACT 🤣 

Co Ci to przeszkadza?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie nic ten system nie daje, nie obserwuje oszczędności paliwa, a wkurza dźwięk silnika, bo dwa cylindry jednak inaczej brzmią-pewnie w zależności od klasy danego modelu auto jest lepiej lub gorzej wyciszone i słychać inaczej. O wtyczce słyszałem, ale sieje błędami...

Nie mówiąc o tym, że to kolejna rzecz, która może się zepsuć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Pado napisał:

Dla mnie nic ten system nie daje, nie obserwuje oszczędności paliwa, a wkurza dźwięk silnika, bo dwa cylindry jednak inaczej brzmią-pewnie w zależności od klasy danego modelu auto jest lepiej lub gorzej wyciszone i słychać inaczej. O wtyczce słyszałem, ale sieje błędami...

Nie mówiąc o tym, że to kolejna rzecz, która może się zepsuć...

Hmm, nie jeździłem trockiem,  w Leonie nie było słychać ani czuć kiedy ACT działa. VAG zaimplementowal ACT do 2.0 TSI został o tylko 1.0 bez.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, sdss napisał:

Hmm, nie jeździłem trockiem,  w Leonie nie było słychać ani czuć kiedy ACT działa. VAG zaimplementowal ACT do 2.0 TSI został o tylko 1.0 bez.

Ja czuje roznice i słyszę - nie musze nawet patrzeć na licznik i ikone act

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Pado napisał:

Ja czuje roznice i słyszę - nie musze nawet patrzeć na licznik i ikone act

Dokładnie w octavia z wersją 150 też dokładnie czuć i słychać kiedy to działa. Autem często szarpnie przy włączaniu, a dźwięk jest szczególnie natarczywy w pewnym zakresie obrotów i gdy silnik pracuje pod obciążeniem na granicy przełączenia. Co ciekawe w wersji 130 w golfie nie szarpało przy przełączaniu i dźwięk był dużo przyjemniejszy.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Pado napisał:

Nie wiem, nie znam się. Ale z drugiej strony taka zmiana zajęłaby im prawie rok?

Podobno problemy zaczęły się od wersji z gpf, podobno jak ktoś nie czekał i pojechał do ogarniętego tunera to problem miałz głowy.

 

Ja bym z chęcią pozbył się z tego silnika tego durnego trybu dwucylindrowego (ACT) -pewnie chip tuning by załatwił sprawe, ale gwarancja do 2023...

To nie problem zrobisz chipa u dobrego tunera i sladu nie bedzie. Jedyny minus, ze jak cos kleknie to najpierw laweta do tunera pozniej do ASO. Ryzyko minimalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.10.2020 o 19:29, sdss napisał:

Hmm, nie jeździłem trockiem,  w Leonie nie było słychać ani czuć kiedy ACT działa. VAG zaimplementowal ACT do 2.0 TSI został o tylko 1.0 bez.

W leonie z 1.4 150 act było słychać,  oczywiście jadąc z wyłączonym radio, jak w silniku coś się przestawia/przeskakuje podczas wl i wył act 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.