Quadro Napisano 12 Października 2020 Udostępnij Napisano 12 Października 2020 Witam, jako iż moje mitsubishi 1.6 98 KM z silnikiem 4G18 ciągnie 0,8 L oleju a remont pierścieni za 2 tysiące w samochodzie wartym 5 mi się nie widzi postanowiłem wymienić całą jednostkę.. I teraz przychodzę do Was z zapytaniem, co myślicie o: 2.0 16v 135 KM 2.4 16v 162 KM Słyszałem, że 2.0 jest jednostką bardziej udaną i polecaną niż 1.6 natomiast o 2.4 nie ma zbyt wiele opinii w internecie może ktoś się wypowie? Na co ogólnie uważać przy oględzinach silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kanu Napisano 23 Października 2020 Udostępnij Napisano 23 Października 2020 Biorąc pod uwagę zakup silnika, ewentualne sprawdzenie go, uszczelnienie, rozrząd, osprzęt, zweryfikowanie czy p'n'p pasuje skrzynia, ośki itd... to chyba Cię taniej wyjdzie remont starego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 Moim zdaniem, powinieneś zapytać tu: https://forum.mitsumaniaki.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.