Skocz do zawartości

Hyundai i40 2011 1.7 on 136 hp


Blues_Brother

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Auto jak w temacie, ma jakieś szczególne przypadłości?

Przebieg pod 190000km.

Ktoś podpowie, bo nie mam już zachęci inwestować w obecne auto.

 

Pozd

Edytowane przez Blues_Brother
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Blues_Brother napisał:

Aleś mnie pocieszył 😂.

Po pierwszym poście odpada? 

Pozd

Nie to, ze odpada ale to jest malo popularne auto w PL. W ASO zrobia bez problemu, olej wymienisz wszedzie gorzej jak Ci radio przestanie dzialac albo CZ. To nie jest zle auto ale nie robione na rynek Europejski wiec po prostu gorsze od konkurencji i mniej popularne. 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem z automatem. 

Jedyne powtarzające się problemy to DPF(częste wypalanie przy jeździe miejskiej) i tzw. "ośmiorniczka"-gumowy łącznik w kolumnie kierowniczej. Ulega destrukcji i kolumna stuka. Część kosztuje kilkanaście złotych, ale wymiana zajmuje 3-4h jak masz podstawowe narzędzia. Na YT są filmiki.

 

Poza tym auto fajne, wygodne, silnik nie robi szału, ale daje radę. Pali bardzo mało w trasie, w mieście średnio. 

Ja lubiłem ten samochód.

 

Mechanicznie jest to prosta konstrukcja, mechanik "wielomarkowy" nie powinien mieć z nim problemu. 

Była wadliwa partia silników 1.7 CRDI objawiająca się UPG, ale głównie w OPTIMACH i do dzisiaj co miało paść, to już padło i zostało wymienione.

Moim zdaniem nie ma się czego bać. kawał auta za dobre pieniądze. Sam z sentymentem patrzę w kierunku i40.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, wujek said:

U mnie psulo sie wszystko oprocz silnika wiec o silnik bym sie nie bal ale pewnie pierdoly beda leciec. Nie kazdy chce to naprawiac pewnie w Polsce C wola robic niemieckie a na tym sie nie znaja. To tez minus.

 

Przeciez Ty nie miales I40 :facepalm:

 

  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, wujek napisał:

Kile mialem to wystarczy, bo to co podajesz jest z tego samego okresu, te same problemy, te same bebechy tylko blacha inna i wieksza.

Ty jesteś jedynym znanym malkontentem ws. Kii ;]

 

  • Lubię to 3
  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, deszczowyRoman napisał:

W którym momencie filmu jest mowa o piston slap w CRDI? Temat dotyczy diesla. 

Edytowane przez ghost2255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Blues_Brother napisał:

Przebieg pod 190000km.

Ktoś podpowie, bo nie mam już zachęci inwestować w obecne auto.

Hyundai to prosto zrobione koreańskie auto, silniki nie są mega skomplikowane, długo do nich nie ładowali dwumasy albo DPFa. Każdy mechanik w miarę ogarnięty jest w stanie zrobić standardowe rzeczy w takim aucie. Nie ma się co zniechęcać, tylko dobrze sprawdzić dany egzemplarz i cieszyć się jazdą.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, cesarz napisał:

To chyba te narzekania dotyzyły DCT - a to widze ze zsykły hydraulik?

Dokładnie tak :ok:

 

DCT występuje w poliftowych i40 od końca 2015r.

Edytowane przez ghost2255
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.