Mike013 Napisano 14 Października 2020 Udostępnij Napisano 14 Października 2020 Witam, Pacjent >> Stilo 1.8 133km Czasami mam problem z uruchomieniem silnika (a raczej rozrusznika). Po przekręceniu kluczyka słychać z okolic rozrusznika pyknięcie elektromagnesu i to tyle. Myślałem, że kostka stacyjki ma przypalone piny - wymieniłem na nową (oryginał). Problem jednak pozostał. Czy pomiędzy stacyjką, a rozrusznikiem coś może powodować spadek prądu? Jeżeli nie, to prawdopodobnie winny jest rozrusznik (szczotkotrzymacz). Auto jest mi potrzebne praktycznie codziennie i jeżeli to faktycznie szczotki się skończyły, to muszę przed demontażem kupić szczotkotrzymacz, aby nie było przestoju. Czy, gdy kończyły się Wam szczotki w rozruszniku objawy były podobne do moich (raz kręci, raz nie)? Czy w Stilo występował jeden typ rozrusznika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 15 Października 2020 Udostępnij Napisano 15 Października 2020 Może luźna jest masa i czasem nie łączy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2020 Masa jest ok - sprawdzałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 15 Października 2020 Udostępnij Napisano 15 Października 2020 Wytargalbym dziada na stół i sprawdził... Może bendix już pada albo szczotki są już wytarte... Co do rozruszników. Musiałbyś sprawdzić w eper po Vin. Jaki masz i szukać . W benzynie może być inny Kw a w dizlu inny Kw plus ilość zebow 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 15 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Października 2020 W weekend postaram zająć się tematem. Dam znać co wyszło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 19 Października 2020 Udostępnij Napisano 19 Października 2020 Miałem taki przypadek ale akurat w Golf'ie, niby masa była ok, ale w środku coś nie łączyło, dotykając kluczem pomiędzy pierwszą częścią obudowy rozrusznika a samym silnikiem (masa), rozrusznik kręcił, a bez klucza to loteria, raz palił raz nie. Oczywiście sprawa odkryta przez przypadek jak szwagier napierd** kluczem po rozruszniku a ja w tym czasie trzymałem kluczyk na rozruchu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 23 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 23 Października 2020 (edytowane) Temat ogarnięty. Winny był elektromagnes rozrusznika. Sam elektromagnes działał prawidłowo, ale nie załączał silnika rozrusznika. Na temat 'wydłubywania' rozrusznika wolałbym się nie wypowiadać - cisną się same piiiiiiii Edytowane 23 Października 2020 przez Mike013 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 24 Października 2020 Udostępnij Napisano 24 Października 2020 CzAsem warto zaglądnąć do stilo elern ,gdzieś po necie krąży do wypalenia na płycie. Sporo rzeczy w nim jest opisane co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike013 Napisano 24 Października 2020 Autor Udostępnij Napisano 24 Października 2020 Nie wiem jak przy innych wersjach silnikowych, ale przy 1.8 jest ciężko. Śruba z dołu i kable, to pikuś. Do pozostałych najlepszy (to za dużo powiedziane) dostęp jest od góry jeżeli wyciągnie się dolot przepustnicy, wężyk od odmy oraz wężyk fi8 od układu chłodzącego. Jednak pomimo tego bardzo ciężko wsadzić tam łapę - nie mówiąc już o manewrowaniu kluczem. Znowu od dołu ciężko tam się dostać, bo zawadzają króćce od nagrzewnicy. Dodatkowo ja mam LPG, więc jest tam trochę więcej przewodów. Ale najważniejsze, że ogarnięte. Na dniach padł jeszcze klakson, ale już nie chciało mi się nadkola odkręcać - odłożyłem temat do.... kiedyś - aż mi się zachce Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 31 Października 2020 Udostępnij Napisano 31 Października 2020 W dniu 24.10.2020 o 22:19, Mike013 napisał: Na dniach padł jeszcze klakson, ale już nie chciało mi się nadkola odkręcać - odłożyłem temat do.... kiedyś - aż mi się zachce Zacznij od sprawdzenia przekaźnika, jeden z tych pod maską koło aku, ja rozgrzebałem pół auta a okazało się że przekaźnik padł Nie musisz ani kupować nowego ani sprawdzać go miernikiem, obok jest identyczny od czegoś mało istotnego, chyba świateł przeciwmgielnych... wystarczy zamienić miejscami i wiadomo w czym rzecz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ochkarol Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 Jednak zacząłbym od bezpiecznika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.