Skocz do zawartości

Serce czy rozum?


johny

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, prawoimotoryzacja napisał:

Z tradycyjnymi zegarami również jest coś nie tak? :)

Nie ma bata na BMW. Byłem dziś w Bmw i Audi. Bmw całkowicie nie zrobiło na mnie wrażenia, dźwięk i potencjał który drzemie w RS3 jest nieporównywalny 😎 W czwartek jazda testowa RS3 

DD96DEF1-C2A6-4737-9885-EA05613CB243.jpeg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, bielaPL napisał:

Ładnie. Dużo siana za taki setup? A żeby tjetem w okolice 200KM pójść to ile $?

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

Panie 🤦‍♂️ Tyle worków pieniądza ze nawet wole nie liczyć. Prawdę mówiąc to:

trubo gt1466 +-1800zl

cooler i wydech 5500zl

soft 1500 

to dało 207km w 2014 roku 

 

Jednym słowem szkoda kasy 

 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skocz sobie obejrzeć supre. Nawet dla samej ciekawości i porównania.

I jeszcze druga propozycja jak już szukasz. Zobacz Wranglera. Ja wiem że to całkiem co innego ale po jedzie dużo osób łapie na to zajawkę. A przecież o fun chodzi w tym wątku :)

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, bielaPL napisał:

Skocz sobie obejrzeć supre. Nawet dla samej ciekawości i porównania.

I jeszcze druga propozycja jak już szukasz. Zobacz Wranglera. Ja wiem że to całkiem co innego ale po jedzie dużo osób łapie na to zajawkę. A przecież o fun chodzi w tym wątku :)

Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka
 

Panie, kumpel ma Wranglera nie moja bajka. Siedzi się w nim jak w akwarium 😁 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/22/2020 at 10:25 PM, johny said:

RS3 czy S3? Jako nowe z rocznika 2019, nowy model mnie nie interesuje. 

Za i przeciw? 
Różnica w cenie niewielka wiec nie wpływa na decyzje. 

RS3 zdecydowanie - ależ to jeździ, ależ to fajnie grzmi :) . Jeśli możesz sobie na to pozwolić, to bierz RS3 :) Aż żałuję, że tego silnika nie mam u siebie w Leonie Cupra ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 10/23/2020 at 1:07 PM, pakuu1 said:

Nie jestem zwolennikiem wywalania DPF'a czy GPF'a... Jak fabrycznie nie było to ok, ale jednak te filtry i katalizatory po coś montują w fabryce.

PS. Sam jeździłem kiedyś na przelocie w TDI... było fajnie (dźwięk) ale smród spalin, szczególnie w garażu podziemnym pamiętam do dziś.

Tak i ja nawet zaobserwowałem, że ten GPF robi jakąś różnicę - w 1.8 TSI nie miałem GPF i po paru miesiącach końcówki były okopcone delikatnie. W 2.0 TSI mam teraz GPF i końcówki wydechu są czysćiutkie - nic nie okopcone 8]

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Manx napisał:

Tak i ja nawet zaobserwowałem, że ten GPF robi jakąś różnicę - w 1.8 TSI nie miałem GPF i po paru miesiącach końcówki były okopcone delikatnie. W 2.0 TSI mam teraz GPF i końcówki wydechu są czysćiutkie - nic nie okopcone 8]

U mnie w Artku rurki pod zderzakiem wiec nic nie widać 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra, jeździłem dziś RS3 😎W sumie przyspieszenie to drugorzędna sprawa, natomiast prowadzenie mistrzostwo swiata! Quattro w dzisiejszy deszczowy dzień pokazało w 100% do czego jest stworzone. Nie zdawałem sobie sprawy ze można tak szybko i stabilnie pokonywać zakręty. Skromnie a bogato 😁 to jego motto 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, johny napisał:

Dobra, jeździłem dziś RS3 😎W sumie przyspieszenie to drugorzędna sprawa, natomiast prowadzenie mistrzostwo swiata! Quattro w dzisiejszy deszczowy dzień pokazało w 100% do czego jest stworzone. Nie zdawałem sobie sprawy ze można tak szybko i stabilnie pokonywać zakręty. Skromnie a bogato 😁 to jego motto 

A jak praca silnika i dźwięk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, pakuu1 napisał:

A jak praca silnika i dźwięk?

Testowy egzemplarz miał standardowy wydech, który w tunelu brzmiał genialnie lecz w żaden sposób nie zakłócał komfortu podróżowania.
 

Praca i kultura silnika na bardzo wysokim poziomie, ogólnie powiem tak adrenalina podczas przejażdżki zrobiła swoje. 
 

Wirtualne zegary z szeroką możliwością personalizacji, entertaiment w wysuwanym ekranie na desce z ubiegłej epoki. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, johny napisał:

Testowy egzemplarz miał standardowy wydech, który w tunelu brzmiał genialnie lecz w żaden sposób nie zakłócał komfortu podróżowania.
 

Praca i kultura silnika na bardzo wysokim poziomie, ogólnie powiem tak adrenalina podczas przejażdżki zrobiła swoje. 
 

Wirtualne zegary z szeroką możliwością personalizacji, entertaiment w wysuwanym ekranie na desce z ubiegłej epoki. 

Wirtualne zegary tez z poprzedniej epoki ale i tak lepsze od francuzow i koreancow. Dopiero to nowe Audi ma swietne. No ale to nie jest najwazniejsze w tym aucie. Ja bym bral :jem: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, johny napisał:

Dobra, jeździłem dziś RS3 😎W sumie przyspieszenie to drugorzędna sprawa, natomiast prowadzenie mistrzostwo swiata! Quattro w dzisiejszy deszczowy dzień pokazało w 100% do czego jest stworzone. Nie zdawałem sobie sprawy ze można tak szybko i stabilnie pokonywać zakręty. Skromnie a bogato 😁 to jego motto 

Inny jest napęd w S3 kontra RS3? Haldex jest chyba taki sam, tylko S3 ma DQ381 a RS3 ma DQ500, zawias też podobny, w RS3 jest na pewno audi magnetic ride, może to wpłynąć na pracę amorków, finalnie prowadzenia.

 

Jako daily bym wziął S3, ale jako funcar to zdecydowanie RS3. Bałbym się, że na co dzień RS3 będzie zbyt paliwożerne, będę się męczyć razem z nim w codziennych korkach, dziurach, OC/AC większe, a na co dzień tylko dźwięk i wygląd czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, wujek napisał:

Wirtualne zegary tez z poprzedniej epoki ale i tak lepsze od francuzow i koreancow. Dopiero to nowe Audi ma swietne. No ale to nie jest najwazniejsze w tym aucie. Ja bym bral :jem: 

Muszę przyznać ze jakość mapy wyświetlanej na zegarach jest lepsza niż w Arteonie i Skodzie, robi duże wrażenie. 
 

 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.10.2020 o 12:37, Cinos napisał:

Inny jest napęd w S3 kontra RS3? Haldex jest chyba taki sam, tylko S3 ma DQ381 a RS3 ma DQ500, zawias też podobny, w RS3 jest na pewno audi magnetic ride, może to wpłynąć na pracę amorków, finalnie prowadzenia.

 

Jako daily bym wziął S3, ale jako funcar to zdecydowanie RS3. Bałbym się, że na co dzień RS3 będzie zbyt paliwożerne, będę się męczyć razem z nim w codziennych korkach, dziurach, OC/AC większe, a na co dzień tylko dźwięk i wygląd czuć.

Przypadkiem trafił mi sie do rozmowy wśród znajomych użytkownik RS3. Przez rok przejechał 21 tys km, średnie spalanie 16,3l z całego dystansu. Muszę przyznać ze jest to dużo za dużo. Fakt faktem, ze większość dystansu pokonuje w warunkach miejskich i nie ukrywa ze czerpie przyjemność z dynamiki jazdy ile może. Od momentu zakupu tj 2019 przy 20 tys padła pompa wody, która została wymieniona na gwarancji. Ogólnie mówi, ze samochód jest świetny w swoim wydaniu i będzie miał problem z zakupem kolejnego pojazdu, który wspomniał nie może być słabszy 😎

 

Reasumując liczyłem się ze spalaniem na poziomie 10/12 litrów, często robię trasy gdzie zajmuje prawy pas jezdni i delektuje się jazdą bez stresu i pośpiechu lecz lubię również czuć tą moc pod pedałem gazu aby na chwile móc odlecieć. Tym bardziej zakup RS3 daje wstęp do grupy Audi Performance, które organizuje wszelkie wyjazdy na doskonalenia techniki jazdy po całej Europie dofinansowując 50% kosztów. W zasadzie wniosek o leasing złożyłem, w poniedziałek powinna być decyzja. 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, johny napisał:

Przypadkiem trafił mi sie do rozmowy wśród znajomych użytkownik RS3. Przez rok przejechał 21 tys km, średnie spalanie 16,3l z całego dystansu. Muszę przyznać ze jest to dużo za dużo. Fakt faktem, ze większość dystansu pokonuje w warunkach miejskich i nie ukrywa ze czerpie przyjemność z dynamiki jazdy ile może. Od momentu zakupu tj 2019 przy 20 tys padła pompa wody, która została wymieniona na gwarancji. Ogólnie mówi, ze samochód jest świetny w swoim wydaniu i będzie miał problem z zakupem kolejnego pojazdu, który wspomniał nie może być słabszy 😎

 

Reasumując liczyłem się ze spalaniem na poziomie 10/12 litrów, często robię trasy gdzie zajmuje prawy pas jezdni i delektuje się jazdą bez stresu i pośpiechu lecz lubię również czuć tą moc pod pedałem gazu aby na chwile móc odlecieć. Tym bardziej zakup RS3 daje wstęp do grupy Audi Performance, które organizuje wszelkie wyjazdy na doskonalenia techniki jazdy po całej Europie dofinansowując 50% kosztów. W zasadzie wniosek o leasing złożyłem, w poniedziałek powinna być decyzja. 

Jak wygląda temat rezygnacji z Skody ? Miałeś chybajakis wynajem ?

 

Co do spalania , jak dobrze pamiętam to raczej byłeś w tej grupie co ma niedorzecznie niskie spalanie 😂 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, johny napisał:

Przypadkiem trafił mi sie do rozmowy wśród znajomych użytkownik RS3.

na forum tez jest ktoś z RS3, ma w podpisie chyba @Babinicz ?

 

4 godziny temu, johny napisał:

W zasadzie wniosek o leasing złożyłem, w poniedziałek powinna być decyzja. 

na pewno będzie fun i frajda :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sdss napisał:

Jak wygląda temat rezygnacji z Skody ? Miałeś chybajakis wynajem ?

 

Co do spalania , jak dobrze pamiętam to raczej byłeś w tej grupie co ma niedorzecznie niskie spalanie 😂 

Na Skodę robię cesje, kolegi ojciec bierze ją na siebie. 
 

Spalanie kury, trasa 5-7l., miasto 7-8. Średnio na 70l pod 1000km, rekord 1280km. 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/1/2020 at 8:55 AM, johny said:

Przypadkiem trafił mi sie do rozmowy wśród znajomych użytkownik RS3. Przez rok przejechał 21 tys km, średnie spalanie 16,3l z całego dystansu. Muszę przyznać ze jest to dużo za dużo

Ja myślę, że musisz sam się przejechać tym autem, ale tak jak Ty nim byś normalnie jeździł i zobaczyć ile tobie wyjdzie. Na pierwszej jeździe próbnej, to człowiek sprawdza jak auto się prowadzi, jakie ma przyspieszenie, dopiero później się zastanawia jak to będzie w użytkowaniu na codzień. Mnie straszyli, że w Cuprze muszę liczyć 14 w mieście, 10-11 w trasie. PIerwszą jazdę próbną zrobiłem w 2016 r, owszem testowałem jej osiągi i spaliła za dużo jak na to co mentalnie mogłem wówczas zaakceptować (no i raty trochę przekraczały budżet). Wybrałem kompromis i słabszą wersję i potem przez kilka lat miałem gdzieś z tyłu głowy, że jakkolwiek mam bardzo dobre auto, to jest ono kompromisem, bo mogłoby być lepsze. Po kilku latach jak się leasing skończy i znów stałem przed wyborem, znów poszedłem do salonu i przejechałem się najpierw na ostro, a potem wyzerowałem i pojechałem spokojnie, tak jakbym jeździł na codzień. Okazało się, żę przy moim stylu jazdy jest dużo lepiej niż mówią (ja na ogół jadę spokojnie, ale lubię mieć zapas mocy żeby czasem polecieć, a czasami gdzieś pojechać i pobawić się jazdą). Przejedź się spokojnie RS3 ... i pomyśl nad tym RS3, bo biorąc S3 będziesz potem żałował, że jeździsz kompromisem;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

On 11/2/2020 at 11:27 AM, Manx said:

Ja myślę, że musisz sam się przejechać tym autem, ale tak jak Ty nim byś normalnie jeździł i zobaczyć ile tobie wyjdzie. Na pierwszej jeździe próbnej, to człowiek sprawdza jak auto się prowadzi, jakie ma przyspieszenie, dopiero później się zastanawia jak to będzie w użytkowaniu na codzień. Mnie straszyli, że w Cuprze muszę liczyć 14 w mieście, 10-11 w trasie. PIerwszą jazdę próbną zrobiłem w 2016 r, owszem testowałem jej osiągi i spaliła za dużo jak na to co mentalnie mogłem wówczas zaakceptować (no i raty trochę przekraczały budżet). Wybrałem kompromis i słabszą wersję i potem przez kilka lat miałem gdzieś z tyłu głowy, że jakkolwiek mam bardzo dobre auto, to jest ono kompromisem, bo mogłoby być lepsze. Po kilku latach jak się leasing skończy i znów stałem przed wyborem, znów poszedłem do salonu i przejechałem się najpierw na ostro, a potem wyzerowałem i pojechałem spokojnie, tak jakbym jeździł na codzień. Okazało się, żę przy moim stylu jazdy jest dużo lepiej niż mówią (ja na ogół jadę spokojnie, ale lubię mieć zapas mocy żeby czasem polecieć, a czasami gdzieś pojechać i pobawić się jazdą). Przejedź się spokojnie RS3 ... i pomyśl nad tym RS3, bo biorąc S3 będziesz potem żałował, że jeździsz kompromisem;)

Tylko, kto kupuje RS3, patrzac na spalanie? To moze spalic (w miescie) 12, jak i 30 l/100 km. Wszystko zalezy id buta. W trasie podobnie. Moze spalic 7 l/100km, ale tez moze 20. Przy siedmiu sie meczysz, przy 20tu masz fun.

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

48 minutes ago, Babinicz said:

Tylko, kto kupuje RS3, patrzac na spalanie? To moze spalic (w miescie) 12, jak i 30 l/100 km. Wszystko zalezy id buta. W trasie podobnie. Moze spalic 7 l/100km, ale tez moze 20. Przy siedmiu sie meczysz, przy 20tu masz fun.

Nie każdy się przyzna, ale prawie każdy patrzy ile takie auta palą :kosmita:.  Mam takie informacje od znajomego który pracując w VW sprzedał kilka Gofów R, od handlowca od którego kupowałem Cuprę, od znajomego który parę lat temu pracował w salonie Subaru i sprzedał parę STI. RS3, to nie jest sportowe cabrio z V8, którym jeździ się w lecie od święta i nie boli Cię czy pali średnio 12 czy 22 l/100 km, bo robisz 2-3 kkm rocznie. To kompakt z funkcją "fun z jazdy". Na codzień takie auta większości służą jako normalne auta do wożenia tyłka z punktu A do B, a w wolnym czasie do zabawy.  A w takim daily przy rocznych przebiegach 15000 - 20000 km, to większości zrobi różnicę np. +3 l na spalaniu (jakby nie liczyć to przy 20000 km/rok to prawie +3000 zł rocznie za paliwo). 

 

To że spalanie zalezy od tego jak mocno ciśniesz, to oczywistość. IMO żeby wiedzieć czego się spodziwać, zawsze trzeba się autm samemu przejechać tak jak się by nim jeździło normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, Babinicz napisał:

Tylko, kto kupuje RS3, patrzac na spalanie? To moze spalic (w miescie) 12, jak i 30 l/100 km. Wszystko zalezy id buta. W trasie podobnie. Moze spalic 7 l/100km, ale tez moze 20. Przy siedmiu sie meczysz, przy 20tu masz fun.

Z tym 7 litrow to w szoku jestem u mnie jest sporo mniej mocy a ponizej 9 to sie nie da. No ale ja sie nie przejmuje mam teraz srednie 11l na 100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minutes ago, Manx said:

A w takim daily przy rocznych przebiegach 15000 - 20000 km, to większości zrobi różnicę np. +3 l na spalaniu (jakby nie liczyć to przy 20000 km/rok to prawie +3000 zł rocznie za paliwo). 

 

Niby tak, ale z drugiej stronyto auto za 200-250kPLN, wiec 3kPLN za paliwo to raptem 250PLN miesiecznie ;)

Raczej blokada psychiczna tu wchodzi w gre niz realny koszt ;]

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Niby tak, ale z drugiej stronyto auto za 200-250kPLN, wiec 3kPLN za paliwo to raptem 250PLN miesiecznie ;)

Raczej blokada psychiczna tu wchodzi w gre niz realny koszt ;]

Miałem to samo napisać. Mnie w życiu nie byłoby stać na auto za 200 k, czy więcej, ale stać mnie było na auto za 1/4 tej kwoty i przy moich przebiegach rocznych 20 kkm byłbym w stanie przełknąć koszt 3000 zł więcej na samym paliwie. Gdybym był zamożniejszy i kupił sobie auto w pewnym sensie do zabawy, to 3 tys więcej rocznie nawet bym nie rozmyślał. Może inaczej wygląda sytuacja, gdy ktoś taki samochód spłaca w trakcie eksploatacji i liczy się każda stówka, nie wiem, bo zawsze auta kupowałem za gotówkę.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, wujek said:

Z tym 7 litrow to w szoku jestem u mnie jest sporo mniej mocy a ponizej 9 to sie nie da. No ale ja sie nie przejmuje mam teraz srednie 11l na 100.

To jest mozliwe. Ustawiasz tempomat na 90 km/h na ekspresowce i tyle wyjdzie. Ale uwierz mi - to boli.

  • Haha 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Maciej__ napisał:

 

Niby tak, ale z drugiej stronyto auto za 200-250kPLN, wiec 3kPLN za paliwo to raptem 250PLN miesiecznie ;)

Raczej blokada psychiczna tu wchodzi w gre niz realny koszt ;]

Rocznie robię 40 tys km wiec licz hak chcesz ale różnica będzie spora. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 hours ago, Maciej__ said:

 

Niby tak, ale z drugiej stronyto auto za 200-250kPLN, wiec 3kPLN za paliwo to raptem 250PLN miesiecznie ;)

Raczej blokada psychiczna tu wchodzi w gre niz realny koszt ;]

1. Blokada psychiczna - jest coś takiego i mam świadomość, że u mnie występuje :hehe:. Kiedyś granicą nie do przekroczenia było dla mnie 10 l/100 km w mieście. Zmieniłem auto i paliło 9-10. Ocierałem się o to 10l/100 i się oswoiłem-  bariera powędrowałą na 12 ("no to już nierozsądnie dużo"). Przesiadłem się do mocniejszego auta i tak oscylowało wokół 12 l po mieście... no i 12 przestało robić na mnie wrażenie. Teraz jak czasem zerknę jadąc w mega korkach albo spiesząc się i widzę 14 to mi mina rzednie :hehe:

2. Gwoli ścisłości - nie 3000 zł  rocznie za paliwo, tylko 3000 zł więcej za paliwo, a to już niemała różnica.

3. Te dodatkowe 3000 zł na paliwo można przecież wydać inaczej np. wykorzystać jako cześć budżetu na urlop, można kupić za to coś do domu, można za to spłacić ratę kredytu za dom, można... uniknąć uwag :piekna:, że samochód jest drogi w utrzymaniu ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, Babinicz said:

To jest mozliwe. Ustawiasz tempomat na 90 km/h na ekspresowce i tyle wyjdzie. Ale uwierz mi - to boli.

To trzeba mieć naprawdę silną wolę i cierpliwość - prawie wziąć wodę w usta, usiąść na grillu i czekać aż się woda w ustach zagotuje ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.