Skocz do zawartości

Serce czy rozum?


johny

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, johny napisał:

MG Motorsport 👍 Polecam, znają się na robocie. 

 

Tylko tam krucho z terminami, było przynajmniej krucho.

Oprócz MG Motorsport, rozważyłbym El-Tec, SSG, albo Mar-Tec, z tego ostatniego miałem dwa wydechy i bardzo dobrze się sprawowały.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, analyzer64 napisał:

 

Tylko tam krucho z terminami, było przynajmniej krucho.

Oprócz MG Motorsport, rozważyłbym El-Tec, SSG, albo Mar-Tec, z tego ostatniego miałem dwa wydechy i bardzo dobrze się sprawowały.

 

Fakt, terminy mają odległe. Aktualnie robią ciekawy projekt układu wydechowego do McLaren Senna 😳

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, johny napisał:

Fakt, terminy mają odległe. Aktualnie robią ciekawy projekt układu wydechowego do McLaren Senna 😳

 

Ja się z nimi w ogóle nie umiałem dogadać, kupiłem więc gotowca z reichu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, johny napisał:

Sporo roboty mają, czasem Klient na tym traci jednak robota pierwsza klasa 

Czym to sie rozni od zestawow plug and play? Cena? Jakoscia? W Fiescie mialem DP od PumaSpeed przyszlo ze wszystkimi srubami sam w garazu zamontowalem bez kolejek bez umawiania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, wujek napisał:

Czym to sie rozni od zestawow plug and play? Cena? Jakoscia? W Fiescie mialem DP od PumaSpeed przyszlo ze wszystkimi srubami sam w garazu zamontowalem bez kolejek bez umawiania.

Plug&play również mają w ofercie, wszystko Ci wyślą, dostosowują się do rynku. Zestaw do mnie leżał u nich na półce, cyk fuch i już na aucie. Jakość MG jest na tyle wysoko pozycjonowana ze trafiają tam pojazdy liczone w sztukach na całym świecie a to o czymś znaczy 👍

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2020 o 03:25, johny napisał:

Moze być bardzo ekonomiczny i baaardzo szybki, teoretycznie nie możliwe a jednak. 
 

Na 49 litrach 98PB przejechane 590km co daje średnie 8,3l. 

 

Auto bardzo fajne, ale z tego co piszesz, to może być tylko bardzo szybki.

 

W/g mnie chla jak smok ;)

 

Nawet jak dodasz, czy ktoś doda, że pali "mało jak na tą moc", to i tak chla jak smok. Przy spokojnej jeździe używa się kilkadziesiąt KM, a nie kilkaset, więc bym oczekiwał że będzie jarać jak na kilkadziesiąt KM, a nie kilkaset.

 

Aby spalić 8l/100km w moim Golfie, nie wiem czy nawet jazda w trybie przedstawiciela handlowego po trasie dałaby takie rezultaty.

Golf gabarytami identyczny z A3. Pewnie jest nieco lżejszy.

 

To Audi z tego co widzę chla jak mój były Lancer Ralliart. Jest szybsze, ale problem jest taki, że Lancer w żadnym razie nie mógł byc określany jako ekonomiczny.

Też mogłem zejść do okolic 7-8l/100km na trasie, ale w Golfie w tym trybie to jest niskie 4.

 

 

Jeszcze raz powtórzę. Auto fajne, ja bym jeździł ;]

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2020 o 19:00, format napisał:

 

To tak jak u mnie. Z EV w ogóle jest tak samo jak kiedyś z ASB. Kto mielił manualem opowiadał niestworzone historie jak to jest bez sensu, jak ASB są awaryjne, jak spalanie rośnie, osiągi spadają itd itp. Ale gdy już ten sam ktoś w końcu kupił sobie pierwsze auto z automatem to wynalazek ten trafił na pozycję numer jeden obowiązkowego wyposażenia każdego następnego samochodu. Dość niewielu jest zawodników którzy z ASB wrócili z własnej woli do manuala, tak jak niewielu jest tych którzy z EV wrócili do kopciuchów. Naturalna kolej rzeczy :skromny:

 

Z ASB argument rozumiem. Z EV nie rozumiem.

Jeździłem już kilkoma EV i nie widzę żadnej różnicy w stosunku do auta spalinowego z ASB. Taka sama wygoda. Startujesz pod światłami szybciej niz inne auta, chociaż wcale nie ciśniesz i nie masz żadnej napinki aby być pierwszym. Inni w tym czasie jadą kangurkami, zmieniając biegi.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, kravitz napisał:

 

Z ASB argument rozumiem. Z EV nie rozumiem.

Jeździłem już kilkoma EV i nie widzę żadnej różnicy w stosunku do auta spalinowego z ASB. Taka sama wygoda. Startujesz pod światłami szybciej niz inne auta, chociaż wcale nie ciśniesz i nie masz żadnej napinki aby być pierwszym. Inni w tym czasie jadą kangurkami, zmieniając biegi.

Jest super przewaga do 100 w elektryku. U mnie jest bang bang pops i inne cracle a w takim i3 bez zajakniecia masz stowke. Od 80km/h Cupra lepsza ale ilez to zachodu. 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kravitz napisał:

 

Auto bardzo fajne, ale z tego co piszesz, to może być tylko bardzo szybki.

 

W/g mnie chla jak smok ;)

 

Nawet jak dodasz, czy ktoś doda, że pali "mało jak na tą moc", to i tak chla jak smok. Przy spokojnej jeździe używa się kilkadziesiąt KM, a nie kilkaset, więc bym oczekiwał że będzie jarać jak na kilkadziesiąt KM, a nie kilkaset.

 

Aby spalić 8l/100km w moim Golfie, nie wiem czy nawet jazda w trybie przedstawiciela handlowego po trasie dałaby takie rezultaty.

Golf gabarytami identyczny z A3. Pewnie jest nieco lżejszy.

 

To Audi z tego co widzę chla jak mój były Lancer Ralliart. Jest szybsze, ale problem jest taki, że Lancer w żadnym razie nie mógł byc określany jako ekonomiczny.

Też mogłem zejść do okolic 7-8l/100km na trasie, ale w Golfie w tym trybie to jest niskie 4.

 

 

Jeszcze raz powtórzę. Auto fajne, ja bym jeździł ;]

To jazdy ekonomicznej jest inne TSI 😁

 

rs3 jest petarda, dojazd do biuro katowice bielsko okolice 8 litrów 

7DD7F2DC-6077-4A79-B13E-698C0DA70272.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Trochę czasu minęło, silnik się „ułożył” wpadło pare gratów pod maskę co dało okolice 520km i 700nm. 


Miedzy czasie odwiedziłem Silesia Ring i potwierdzam ze ten model nadaje się na tor jak PiS do rządzenia. Wynosi przód jak cholera, postaram się to nieco zniwelować nowym zawieszeniem i szersza oponą na lato na przednią oś. 
 

Zawieszenie B16 czeka na montaż i komplet lekkich kół czeka na wiosnę. 
 

 

5B7881FE-9C36-4247-A669-8F3201F97E10.jpeg

D946FF6A-9091-41CC-B208-7F4DE4F72194.jpeg

073D0A7F-FAE1-49E3-A46F-8D5CEF445021.jpeg

3320B44F-5CB1-4564-8F11-09AD210A63C7.jpeg

35203553-2E9B-4757-8F47-5DD3A2893B68.jpeg

113CB66C-3F18-41E2-8534-43AE91DD1A48.jpeg

E4B8DAC6-5D0F-4F7B-BA23-01B3D10C9036.jpeg

  • Lubię to 4
  • Kocham 1
  • Skonfundowany 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, johny napisał:

Miedzy czasie odwiedziłem Silesia Ring i potwierdzam ze ten model nadaje się na tor jak PiS do rządzenia.

żałujesz czy rzadko na tor jeździsz i ci to ryba? W tej kategorii co lepiej jeździ po torze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW tematu wydechu-który spec w naszych krajowych warunkach robi dobre wydechy nie chcąc za to worka srebrników ? Zdaje sobie sprawę, ze dla speca robienie wydechu dla auta za 250kzl to podobna ilość  pracy co w aucie za powiedzmy 20-30kzl; jednak pakowanie 15-20%wartości auta w wydech trochę mija się z celem ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1500-2500zł musisz liczyć, zależy jak pozawijany wydech, ile metrów rur i kolanek pojdzie, czy masz dwa tłumiki końcowe czy jeden. 

Napisz do Mar-Tec, ceny miał dobre, mnie tłumik końcowy i środkowy kilka lat temu kosztowały niecałe 800zł, doliczyć rury od kata, kilka kolanek, V-Bandy, to te 1500zł by Cię kosztowało z robotą na pewno.

 

Inne kwoty są jakbyś chciał spawać też kolektor wydechowy.

Edytowane przez analyzer64
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, analyzer64 napisał:

1500-2500zł musisz liczyć, zależy jak pozawijany wydech, ile metrów rur i kolanek pojdzie, czy masz dwa tłumiki końcowe czy jeden. 

Napisz do Mar-Tec, ceny miał dobre, mnie tłumik końcowy i środkowy kilka lat temu kosztowały niecałe 800zł, doliczyć rury od kata, kilka kolanek, V-Bandy, to te 1500zł by Cię kosztowało z robotą na pewno.

 

Inne kwoty są jakbyś chciał spawać też kolektor wydechowy.

Mam jeden końcowy. Wydech mam amg... ale w tej konfiguracji trochę słabo mruczy przy niskich obrotach. Aby była jasność -nie chce wiejskiego tuningu, ryczącego samochodu-tak jak wspomniałem raczej podkreślenie v8 przy niskich obrotach.

Wydaje mi się, ze w moim przypadku od środkowego tłumika trzeba coś zrobić. Kolektorów raczej nie będę ruszał-to wolny ssak wiec z wydechem raczej chodzi o to aby nie popsuć tego co jest bo na przyrosty mocy raczej nie ma co liczyć bez dużych nakładów. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co to za auto, ale do podkreślenia dźwięku to nie trzeba spawać całego układu, tu wystarczyłaby zmiana końcowego albo środkowego i koncowego na jakiś Magnaflow, albo Eisenmann'a, skoro napisałeś o AMG to wiem że to Mercedes.

 

Ja miałem wyspawane dwa wydechy w Mar-Tec, tzw. OEM look. Wiadomo, były z nierdzewki, ładne proste końcówki-moim zdaniem, wydech przez 3 lata nie nosił śladów zużycia, nie był natarczywy, tylko delikatnie bardziej basowy względem serii.

 

Filmik mam, ale co z tego jak nie mam porównania z serią :ok:

 

Jeszcze była firma Racing Weld, spawali ładnie ale nie korzystałem, cenowo tyle co w Mar-Tec.

Edytowane przez analyzer64
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, analyzer64 napisał:

Nie wiem co to za auto, ale do podkreślenia dźwięku to nie trzeba spawać całego układu, tu wystarczyłaby zmiana końcowego albo środkowego i koncowego na jakiś Magnaflow, albo Eisenmann'a, skoro napisałeś o AMG to wiem że to Mercedes.

 

Ja miałem wyspawane dwa wydechy w Mar-Tec, tzw. OEM look. Wiadomo, były z nierdzewki, ładne proste końcówki-moim zdaniem, wydech przez 3 lata nie nosił śladów zużycia, nie był natarczywy, tylko delikatnie bardziej basowy względem serii.

 

Filmik mam, ale co z tego jak nie mam porównania z serią :ok:

 

Jeszcze była firma Racing Weld, spawali ładnie ale nie korzystałem, cenowo tyle co w Mar-Tec.

Thx

samochód to MB clk w209 388KM

Eisenmann czytałem, ze najlepszy -ale nie chce aż tyle inwestować w dźwięk-tym bardzie ze to auto sezonowe;

Szukałem  używek  ale do tej wersji silnikowej jak na lekarstwo(bez problemu można znaleźć do wersji 306KM);

znalazlem tlumik brabusa ale do 306KM; napisałem nawet maila do brabusa i nie pasuje do 388km -nigdy do tej wersji nie robili 😕

Nie chce pruć mojego wydechu bo jest w pięknym stanie i ciężko go znaleźć w Europie.

Wiec pomyślałem aby od środkowego tłumika zrobić coś nowego, optymalnie tlumik „aktywny” aby nie był męczący podczas dłuższej jazdy;

Czytalem również, ze nie wszyscy potrafią zrobić do tego silnika  db wydech -np magna potrafi odebrać kilka koni-chociaż nie wiem ile w tym prawdy. 
Ps Mój wydech amg pięknie ryczy jak go przycisnę :) -gdyby tylko ten „dół” brzmiał trochę lepiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.02.2021 o 10:38, bielaPL napisał:

żałujesz czy rzadko na tor jeździsz i ci to ryba? W tej kategorii co lepiej jeździ po torze?

Czuć to zdecydowanie ze przód jest ciężki, szczególnie gdy śniegu od groma np na rondzie lubi wyjeżdżać, z przyzwyczajenia już uruchomiając silnik zmienia ESP w tryb sport aby ronda bokiem przelecieć. Pierwszy przejazd po torze i jestem zniesmaczony, być zawias i szersza opona z przodu pomoże. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, kondziu napisał:

BTW tematu wydechu-który spec w naszych krajowych warunkach robi dobre wydechy nie chcąc za to worka srebrników ? Zdaje sobie sprawę, ze dla speca robienie wydechu dla auta za 250kzl to podobna ilość  pracy co w aucie za powiedzmy 20-30kzl; jednak pakowanie 15-20%wartości auta w wydech trochę mija się z celem ;) 

MG Motorsport, śmiało mogę polecić. Co do ceny zadaj im pytanie na maila. Szybko i rzeczowo odpisują 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Łukasz___F napisał:

Osobiście czekam od miesiąca na odpowiedź ;]

ja wysłałem maila 10.01- nie otrzymałem informacji do dnia dzisiejszego ...

Pisałem do GTPerformance- 1000-1200 za zwykły tłumik, 2500 aktywny

Edytowane przez kondziu
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Łukasz___F napisał:

Też szukam czegoś co podniesie dźwięk na niskich obrotach w AMG

Ostatnio robili mojemu znajomemu do nowego GLB AMG i muszę przyznać ze również interweniowałem w odpowiedzi do niego 🤦‍♂️ Mają co robić, bez dwóch zdań ich COVID nie dopadł z postojem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, johny napisał:

Mówisz ze filtruje klientów 😎

 

na bank tylko algorytm filtrowania nie jest znany.

na logike by sie wydawalo ze po cenie ale tu zmylka jednak nie, lepsze niz szyfrowanie enigmy :)

Edytowane przez PawelWaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, johny napisał:

Napisz raz jeszcze maila z zapytaniem do MG. Bylem dziś u nich i żaden mail z 10.01 dot MB nie dotarł 

dostalem od nich wczoraj odpowiedz :) 1500 sam tlumik; catback w cenie 3500 zł

wiec cos tam chyba dotarlo ;)

ceny chyba troche wyzsze niz u konkurencji; ale najgorsze to terminy- na maj... 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.