Majkiel Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 (edytowane) Na włoskiej stronie fiata podają osiągi samochodu i dla silnika 1.0 wyglądają tak: Wersja berlina (hatchback): Prędkość maksymalna: 192 km/h Przyspieszenie 0-100: 11,8 s Wersja station wagon (kombi): Prędkość maksymalna: 191 km/h Przyspieszenie 0-100: 12,0 s Wersja Cross: Prędkość maksymalna: 183 km/h Przyspieszenie 0-100: 12,2 s Ciut lepiej niż obecne 1.4 95KM, gdzie jest 182km/h i 12,4/12,6 sekund do setki. Edytowane 29 Października 2020 przez Majkiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 6 minutes ago, Majkiel said: Na włoskiej stronie fiata podają osiągi samochodu i dla silnika 1.0 wyglądają tak: Ciut lepiej niż obecne 1.4 95KM, gdzie jest 182km/h i 12,4/12,6 sekund do setki. Osiagi na papierze to jedno, a odczucia w czasie jazdy to drugie Powinna byc przepasc na korzysc silnika 1.0T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 50 minut temu, Maciej__ napisał: Osiagi na papierze to jedno, a odczucia w czasie jazdy to drugie Powinna byc przepasc na korzysc silnika 1.0T. Przede wszystkim, nie trzeba będzie tak wachlować biegami Maksymalny moment obrotowy nie dość że wyższy, to jeszcze przy 1500 a 4000 więc spora różnica. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 5 minutes ago, Majkiel said: Przede wszystkim, nie trzeba będzie tak wachlować biegami Maksymalny moment obrotowy nie dość że wyższy, to jeszcze przy 1500 a 4000 więc spora różnica. Mogliby to 1.0T wrzucic do 500-ki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 Na włoskiej stronie fiata podają osiągi samochodu i dla silnika 1.0 wyglądają tak: Wersja berlina (hatchback): Prędkość maksymalna: 192 km/h Przyspieszenie 0-100: 11,8 s Wersja station wagon (kombi): Prędkość maksymalna: 191 km/h Przyspieszenie 0-100: 12,0 s Wersja Cross: Prędkość maksymalna: 183 km/h Przyspieszenie 0-100: 12,2 s Ciut lepiej niż obecne 1.4 95KM, gdzie jest 182km/h i 12,4/12,6 sekund do setki. Szału nie ma, w takim SW powinno być 1.0 120KM lub ten 1.3 150KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 2 godziny temu, Maciej__ napisał: Osiagi na papierze to jedno, a odczucia w czasie jazdy to drugie Powinna byc przepasc na korzysc silnika 1.0T. Fakt, teraz podstawowy silnik już bedzie dawał fajne odczucia z jazdy. Ale wydaje mi się, że dla tych co myśleli o osiągach to brali t-jeta. A głównym aspektem zakupu tipo 1.4 95 był jednak montaż lpg. W testach innych modeli z tym 1.0 podają, ze swoje lubi wypić... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 Fakt, teraz podstawowy silnik już bedzie dawał fajne odczucia z jazdy. Ale wydaje mi się, że dla tych co myśleli o osiągach to brali t-jeta. A głównym aspektem zakupu tipo 1.4 95 był jednak montaż lpg. W testach innych modeli z tym 1.0 podają, ze swoje lubi wypić...A wyszło inaczej, że jednak 1.4tjet lepiej pod lpg do 2018r do września 1.4tjet był oferowany z fabryczna instalacja lpg. Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 11 minut temu, steyr napisał: A wyszło inaczej, że jednak 1.4tjet lepiej pod lpg do 2018r do września 1.4tjet był oferowany z fabryczna instalacja lpg. Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Niby tak, ale w tym samym czasie (przynajmniej u mnie) dealer oferował za 3tys lpg do wolnossącej jednostki. Wtedy t-jet z lpg to było cos ok 58tys, a za 47tys 95KM z lpg. Zresztą popatrz na ogłoszenia, ile jest ofert z lpg na portalach aukcyjnych dla jednego i drugiego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 (edytowane) 3 godziny temu, steyr napisał: Szału nie ma, w takim SW powinno być 1.0 120KM lub ten 1.3 150KM. Kiepsko! Muł. Edytowane 29 Października 2020 przez norbert123 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 4 godziny temu, czachabrava napisał: W testach innych modeli z tym 1.0 podają, ze swoje lubi wypić... Głównie była o tym mowa w przypadku 500X i Renegade. A to auta średnio 150 kg cięższe (Tipo 1150-1350kg, 500X 1320-1495kg). Do tego tamte są wyższe i mają większe opory powietrza, więc może spalanie będzie na przyzwoitym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 29 Października 2020 Udostępnij Napisano 29 Października 2020 22 minuty temu, Majkiel napisał: Głównie była o tym mowa w przypadku 500X i Renegade. A to auta średnio 150 kg cięższe (Tipo 1150-1350kg, 500X 1320-1495kg). Do tego tamte są wyższe i mają większe opory powietrza, więc może spalanie będzie na przyzwoitym poziomie. A ile w tamtych autach palil i jaka wersja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 30 Października 2020 Udostępnij Napisano 30 Października 2020 U mnie Renegade pali średnio 7,0 z dystansu 25000 km. Tylko że Renegade w porównaniu do Tipo to cegła , w Tipo powinno być lepiej. Tak na marginesie to jest naprawdę fajny silnik. 5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 30 Października 2020 Udostępnij Napisano 30 Października 2020 4 godziny temu, robert79 napisał: U mnie Renegade pali średnio 7,0 z dystansu 25000 km. Tylko że Renegade w porównaniu do Tipo to cegła , w Tipo powinno być lepiej. Tak na marginesie to jest naprawdę fajny silnik. 1.0 czy 1.3 firefly? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 31 Października 2020 Udostępnij Napisano 31 Października 2020 W dniu 30.10.2020 o 11:45, robert79 napisał: U mnie Renegade pali średnio 7,0 z dystansu 25000 km. Tylko że Renegade w porównaniu do Tipo to cegła , w Tipo powinno być lepiej. Tak na marginesie to jest naprawdę fajny silnik. Jak użytkowane auto? Miasto, tereny podmiejskie, czy trasa i autostrady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 W dniu 30.10.2020 o 16:32, norbert123 napisał: 1.0 czy 1.3 firefly? 1.0 , o takim jest mowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 W dniu 1.11.2020 o 00:43, Majkiel napisał: Jak użytkowane auto? Miasto, tereny podmiejskie, czy trasa i autostrady? 70% miasto , pozostałe krajówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maro_t Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 W dniu 28.10.2020 o 12:42, marcindzieg napisał: A jakie są spalinowe w hybrydach? Jest sporo ludzi, którzy jeżdżą autami 10 lat i dłużej. Kupują nowe auto na większość życia. ok, tylko że dzisiaj nie przewidzisz kosztów ekploatacji w takim okresie, nie ma szans. I skomplikowanie silnika nie musi tu mieć nic do rzeczy. Może być tak, że porównując jakiś samochód z prostym silnikiem i "nowoczesnym skomplikowanym" realnie po czasie większe różnice wyjdą na kosztach ubezpieczenia, finansowania, spalania, albo w prostym będą się po tych dziesięciu latach psuły "proste" rzeczy, a skomplikowany będzie jeździł. Weź przykład mojego byłego Fiata. Jeździłem nim prawie 10 lat. Jak kupowałem w 2007 to znajomi się śmiali, że fiat, że taki skomplikowany, turbiny, nowy model, nowy silnik itd. I co? I silnik, turbo, dwumas, to wszystko wytrzymało. Za to padły progi które zardzewiały i skrzynia biegów która tak samo jest w każdym innym aucie. Takie gadanie o prostych i skomplikowanych to jest już dzisiaj naprawdę wróżenie z fusów. Dlatego ja jestem zdania żeby kupować to co najprzyjemniej jeździ i spełnia najwięcej wymagań w danym budżecie i nie patrzeć na żadne "skomplikowanie". 9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pejus1982 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 (edytowane) 4 godziny temu, maro_t napisał: Dlatego ja jestem zdania żeby kupować to co najprzyjemniej jeździ i spełnia najwięcej wymagań w danym budżecie i nie patrzeć na żadne "skomplikowanie". Prawda jest taka, że najwięcej na nowe „skomplikowane” auta narzekają Ci których na nie nie stać. Jeżdżą pełnoletnimi prestiżami i tak tłumaczą sobie rzeczywistość. Edytowane 2 Listopada 2020 przez pejus1982 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 11 minut temu, pejus1982 napisał: Prawda jest taka, że najwięcej na nowe „skomplikowane” auta narzekają Ci których na nie nie stać. Jeżdżą pełnoletnimi prestiżowi i tak tłumaczą sobie rzeczywistość. A ci ktorych stac tlumacza sobie rzeczywistosc tak, ze przeciez przez pierwsze 2 3 lata taki samochod naszpikowany elektroniką ich nie zawiedzie. Zmianiaja zdanie jak im zaczya ta syper hiper elektronika swirowac i auto postoi pare razy w serwisie po iles dni w poszukowaniu przyczyny czy oczekiwaniu na czesci Albo wkurzaja sie na forum i wylewają żale ze np auto zrywa co jakis czas polaczenie z ich iphonikiem :P 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
norbert123 Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 8 godzin temu, robert79 napisał: 1.0 , o takim jest mowa To pewnie muli w takim ciezkim jeepie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 2 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2020 Cennik dla Włoch - 18.500 Euro za wersje Tipo, ale na początek mają być rabaty i cena wyjściowa to 15.900 (13.900 dla korzystających z finansowania FCA). Obecna generacja, dla wersji hatchback, kosztuje we Włoszech cennikowo od 17.500, więc tak jak wszyscy przypuszczali, wraz z liftingiem nowym rokiem - cena w górę. Dla porównania, u nas cennik hatchbacka zaczyna się od około 60.000 Co do wyposażenia, to tak z grubsza: Tipo - manualna klima, tempomat, pewnie także elektryczne szyby City Life - klima automatyczna, światła dzienne led, skózana kierownica, radio 7" Life - czujniki parkowania, automatyczne wycieraczki, fotel z regulacją lędźwiową, reflektory led, automatyczne światła Business - automatyczne hamowanie, asystent martwego pola Najbogatsza wersja Cross, ma mieć w standardzie nowy ekran 10 cali. Dla wersji Life i CIty Life, może być dostępny pakiet safe za 700 ojro, a w nim ma automatyczne hamowanie, adaptacyjny tempomat i monitorowanie martwego pola w lusterkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 3 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2020 18 godzin temu, norbert123 napisał: To pewnie muli w takim ciezkim jeepie? Dla mnie osiągi są ok , a waga ? 1300 kg to chyba nie aż tak wiele. Na testach jeździłem 1.3 z automatem i nie czułem takiej różnicy żeby dopłacać 20 000. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 3 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2020 2 godziny temu, robert79 napisał: Dla mnie osiągi są ok , a waga ? 1300 kg to chyba nie aż tak wiele. Na testach jeździłem 1.3 z automatem i nie czułem takiej różnicy żeby dopłacać 20 000. To coś mało, u mnie Tipo Kombi waga ~1400kg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 3 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2020 3 godziny temu, steyr napisał: To coś mało, u mnie Tipo Kombi waga ~1400kg. 1.0 to chyba najlżejsza odmiana Renegade'a, z kolei kombi i tjet swoje ważą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 21 godzin temu, robert79 napisał: Dla mnie osiągi są ok , a waga ? 1300 kg to chyba nie aż tak wiele. Na testach jeździłem 1.3 z automatem i nie czułem takiej różnicy żeby dopłacać 20 000. 1360 waży zwykła 500 z motorem 1.2 , abarth jest ciut ciezszy 1425 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 19 minut temu, HARDTECHNO napisał: 1360 waży zwykła 500 z motorem 1.2 , abarth jest ciut ciezszy 1425 Ile? Szukam właśnie i wychodzi mi, że masa własna pięćsetki to mniej więcej 900–1150 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Swiko Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 11 minutes ago, Majkiel said: Ile? Szukam właśnie i wychodzi mi, że masa własna pięćsetki to mniej więcej 900–1150 Z doswiadczenia: 1.2 zazwyczaj okolo 1000-1050kg w zaleznosci od wersji. Abarth jakies 50kg wiecej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Godzinę temu, HARDTECHNO napisał: 1360 waży zwykła 500 z motorem 1.2 , abarth jest ciut ciezszy 1425 Coś ciężka ta pięćseta. Może podałeś masę całkowitą. Renegade 1.0 waży dokładnie z danych 1320 kg masa własna , 1860 masa całkowita Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 Godzinę temu, Majkiel napisał: Ile? Szukam właśnie i wychodzi mi, że masa własna pięćsetki to mniej więcej 900–1150 Muszę to obczaic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert79 Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 22 minuty temu, HARDTECHNO napisał: Muszę to obczaic. Z danych wynika ,że 500 waży 865-1005 kg. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 4 godziny temu, HARDTECHNO napisał: 1360 waży zwykła 500 z motorem 1.2 , abarth jest ciut ciezszy 1425 sporo, to mój EV (Citygo) waży 1150kg. Za to Abarth waży niemal tyle co mój klasyk z V8 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 14 minut temu, sherif napisał: sporo, to mój EV (Citygo) waży 1150kg. Za to Abarth waży niemal tyle co mój klasyk z V8 . Źle spojrzałem na tabliczkę. Faktycznie maksymalna masa własna 1360/1425 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 3 godziny temu, robert79 napisał: Coś ciężka ta pięćseta. Może podałeś masę całkowitą. Renegade 1.0 waży dokładnie z danych 1320 kg masa własna , 1860 masa całkowita Taka pomyłka ze aż wstyd.he 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 2 hours ago, HARDTECHNO said: Źle spojrzałem na tabliczkę. Faktycznie maksymalna masa własna 1360/1425 Gdyby ten 1.2 wazyl prawie 1400kg to by chyba z miejsca nie ruszyl 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 4 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2020 1 godzinę temu, Maciej__ napisał: Gdyby ten 1.2 wazyl prawie 1400kg to by chyba z miejsca nie ruszyl E tam P2 1.2 16v ciągało się paletę kostki + masa przyczepki na haku ~1300kg i bez problemu ruszał z miejsca nawet dało się jechać 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 11 godzin temu, steyr napisał: E tam P2 1.2 16v ciągało się paletę kostki + masa przyczepki na haku ~1300kg i bez problemu ruszał z miejsca nawet dało się jechać Dało się, dało, uwielbiam zapach spalonego sprzęgła o poranku 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
teg Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 Hmm, myślałem że jakiś sensowny lifting z zewnątrz będzie, coraz więcej słyszę naokoło "no kupiłbym Tipo bo się opłaca, ale potem bym żałował jakbym na nowsze auta na ulicy patrzył". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 5 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2020 2 godziny temu, teg napisał: Hmm, myślałem że jakiś sensowny lifting z zewnątrz będzie, coraz więcej słyszę naokoło "no kupiłbym Tipo bo się opłaca, ale potem bym żałował jakbym na nowsze auta na ulicy patrzył". Tylko te nowsze to na ogół +15tysi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekm Napisano 7 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2020 W dniu 4.11.2020 o 21:27, steyr napisał: E tam P2 1.2 16v ciągało się paletę kostki + masa przyczepki na haku ~1300kg i bez problemu ruszał z miejsca nawet dało się jechać Szczególnie z górki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 To pożegnajmy pancerne 1.4Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 28 minut temu, bielaPL napisał: To pożegnajmy pancerne 1.4 Wysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Co jak co, ale pancernym tego silnika nazwać nie można. W szczególności jak znosił LPG... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 20 minut temu, czachabrava napisał: Co jak co, ale pancernym tego silnika nazwać nie można. W szczególności jak znosił LPG... Egzemplarz z filmu ma 300kkm na LPG, więc nie ma tragedii. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 (edytowane) 17 minut temu, Majkiel napisał: Egzemplarz z filmu ma 300kkm na LPG, więc nie ma tragedii. Aż dziwne, może tym co padały głowice po 50kkm na lpg mają egzemplarze składane w poniedziałek Albo rzeczywiście problem z regulacją instalacji lpg. Ww. egzemplarz ma instalacją LR dokładaną pewnie przez podwykonawcę. Wtryski lpg LR wytrzymały 270kkm a w sieci jest trochę tematów że Medy do najwyższych lotów nie należą. Edytowane 9 Listopada 2020 przez steyr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BOGUS Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Aż dziwne, może tym co padały głowice po 50kkm na lpg mają egzemplarze składane w poniedziałek:nie_wiem: Albo rzeczywiście problem z regulacją instalacji lpg. Ww. egzemplarz ma instalacją LR dokładaną pewnie przez podwykonawcę. Wtryski lpg LR wytrzymały 270kkm:totalszok: a w sieci jest trochę tematów że Medy do najwyższych lotów nie należą.Niestety. Problemem jest kto montuje instalację. Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 7 minutes ago, BOGUS said: Niestety. Problemem jest kto montuje instalację. A jedyna 100% metoda zeby LPG nie sprawialo problemu, jest zwyczajnie rezygnacja z montazu... 5 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazaque Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 (edytowane) 2 godziny temu, Majkiel napisał: Egzemplarz z filmu ma 300kkm na LPG, więc nie ma tragedii. Ma cztery lata i jest w lepszej kondycji niż miał by 8 z nalatanym 150 tys. Mając 16 lat i przebieg 75 tys. już go nie będzie . Stilo to już dzisiaj rzadki widok, Sieny zniknęły z ulic a Lanosów widzisz ile jeszcze jeździ . Edytowane 9 Listopada 2020 przez amazaque Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Ma cztery lata i jest w lepszej kondycji niż miał by 8 z nalatanym 150 tys. Mając 16 lat i przebieg 75 tys. już go nie będzie . Stilo to już dzisiaj rzadki widok, Sieny zniknęły z ulic a Lanosów widzisz ile jeszcze jeździ .E tam. Fakt lankow widuje sporo. Ale tipo stare jedno wiem gdzie stoi . Stilakow jeszcze sporo spotykam. Punto 1 i 2 się zdarzy. Sieny fakt nie bardzoWysłane z mojego CPH2021 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_ Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 8 godzin temu, Maciej__ napisał: A jedyna 100% metoda zeby LPG nie sprawialo problemu, jest zwyczajnie rezygnacja z montazu... Ja popieram słowa @BOGUS Jak mi monter 7 lat temu założył i wystroił, to do dzisiaj nie myślę o problemach, a 60 zł do pełna, zamiast 170 robi różnice. Pamiętaj, że jak Ciebie stać na nowe auto i benzyne, to nie znaczy, że innych też 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steyr Napisano 9 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2020 Ja popieram słowa [mention=133900]BOGUS[/mention] Jak mi monter 7 lat temu założył i wystroił, to do dzisiaj nie myślę o problemach, a 60 zł do pełna, zamiast 170 robi różnice. Pamiętaj, że jak Ciebie stać na nowe auto i benzyne, to nie znaczy, że innych teżStać czy nie stać, stać Cię na "konia" to powinno Cię stać na "owies" tak kiedyś usłyszałem od znajomego. Liczyć potrafię, podstawy matematyki znam a jak nie widzę różnicy to po co mam przepłacać. Wysłane z mojego FIG-LX1 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Majkiel Napisano 10 Listopada 2020 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2020 11 godzin temu, amazaque napisał: Ma cztery lata i jest w lepszej kondycji niż miał by 8 z nalatanym 150 tys. Mając 16 lat i przebieg 75 tys. już go nie będzie . Stilo to już dzisiaj rzadki widok, Sieny zniknęły z ulic a Lanosów widzisz ile jeszcze jeździ . Szczerze, to Lanosa dawno nie spotkałem, Sieny może też nie, ale Palio Weekend kilka razy. Espero z kolei widuję dwa, a Fiaty Marea cztery Jak będzie z Tipo - zobaczymy. Tanie auto, więc szybciej osiągnie ceny na poziomie 50gr/kg Sam mam ponad dwudziestoletnie Uno z polskiej fabryki, którego już dawno powinno nie być i Felicię z 2000 w bdb stanie Żyją, bo na co dzień, od wielu lat, raczej nie jeżdżą. Ile osób, kupując nowe auto z salonu zastanawia się, jak będzie wyglądać ten samochód za 15 czy 20 lat? Takie Tipo czy inne auto kupione do firmy ma pojeździć 4 lata, u klienta prywatnego może dłużej. Kolejny właściciel, też nimi trochę pojeździ. A czy samochód ulegnie biodegradacji albo śmierci technicznej u trzeciego czy piątego właściciela? Z punktu widzenia producenta i klienta nie ma już znaczenia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.