Skocz do zawartości

Mały ale wariat


Herbatnik

Rekomendowane odpowiedzi

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

 

Seryjne auto, które przyspiesza poniżej 5 sek i nie wyróżnia się wyglądem? Każda kombinacja dwóch z tych trzech wymagań da się znaleźć ale 3/3 będzie ciężko. BMW 140i? Pytanie tylko czy to się wyróżnia wyglądem, czy nie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, torelek napisał:

 

Seryjne auto, które przyspiesza poniżej 5 sek i nie wyróżnia się wyglądem? Każda kombinacja dwóch z tych trzech wymagań da się znaleźć ale 3/3 będzie ciężko. BMW 140i? Pytanie tylko czy to się wyróżnia wyglądem, czy nie.

 

O patrz. Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest. I chyba mniej rzucające się w oczy niż wspomniane wyzej RS3. Teraz tylko w totka trzeba wygrać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

Niepozorne to kupiłbym coś z A ... Abartha 695 biposto /190km. 5.9s 

 

Czysto teoretyczna zabawka dla dużych dzieci

 

 

abarth-695-biposto-bije-rekordy-sprzedazy-05.jpg

abarth-695-biposto-05-775e4e651a,710,0,0,0.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Herbatnik napisał:

 

O patrz. Nawet nie wiedziałem, że takie coś jest. I chyba mniej rzucające się w oczy niż wspomniane wyzej RS3. Teraz tylko w totka trzeba wygrać ;)

 

Gdybyś dopuścił tylko zmiany w sterowniku silnika, czyli bez mechaniki, to wybór się zdecydowanie poszerza. Używane 335d kupisz pewnie poniżej stu tysięcy, robisz program i masz okolice 4 sekund. Moje kombi się nie wyróżnia, a niekiedy budzi zdziwienie motocyklistów ;]

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, torelek napisał:

 

Gdybyś dopuścił tylko zmiany w sterowniku silnika, czyli bez mechaniki, to wybór się zdecydowanie poszerza. Używane 335d kupisz pewnie poniżej stu tysięcy, robisz program i masz okolice 4 sekund. Moje kombi się nie wyróżnia, a niekiedy budzi zdziwienie motocyklistów ;]

 

Poczytałem o tym 140i. Nawet żona, która ma awersję do BMW powiedziała, że takim by jezdzila. Jutro idę zagrać w totka 🤣

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Herbatnik napisał:

 

Poczytałem o tym 140i. Nawet żona, która ma awersję do BMW powiedziała, że takim by jezdzila. Jutro idę zagrać w totka 🤣

 

Daj spokój z tym totkiem. Załóż firmę, zdobądź rządowe zamówienie na milion respiratorów, a potem już z górki 🙂

  • Lubię to 4
  • Haha 4
  • Nie lubię tego 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

Kiedyś jeździłem clio v6 3.5 l. Miał koło 5 do 100km/h i był mały wariat 😁

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dosyć dobry model na tamte lata.silnik umieszczony centralnie. Pamiętam jak jakiś znany pan z motorsportu pl Zrobił takie do ścigania miało akurat 2.9s/100 w zależności od przyczepności. Za Chiny ludowe nie mogę sobie przypomnieć kto nim był... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

Polo WRC, Golf 7R, Audi S3 

 

Poniżej 5s to w gruncie rzeczy musi być 4x4 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Nie ma czegoś takiego jak seryjny sleeper segmentu B/C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Maciej__ napisał:

A sportowa Kia? ;]

 

Sportowa kiła to jednak dość krzykliwy pojazd i w dodatku szalenie sportowy, ma bowiem jakieś wysokie 7 do stówy, o ile nie 8 :] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Zbynek napisał:

Na pewno jest miej krzykliwa niż RS3 lib 140i.

Taptaraptap
 

mniej krzykliwa - tak

ale egzotyka marki na rynku PL jest bardziej rzucająca się w oczy.

widząc audi a3 (nie wazne czy to S3 czy RS3) czy bmw 1 (wersja nie istotna) - nie przykuwa tak wzroku PRZECIĘTNEGO przechodnia gdyż te modele już się na tyle opatrzyły na ulicach, że nikt się nie sili na dochodzenie jaka to wersja.

TESLA się rzuca w oczy ZAWSZE (niezależnie od modelu) !!! (zwłaszcza że od niedawna mogą mieć dodatkowo zielone rejestracje), gdyż jest to marka nie aż tak znana na rynku PL, a zawsze cos nowego i innego się rzuca w oczy. Jeżdżąc do pracy często po drodze widzę teslę (3 i X) i to te same ciągle i ZAWSZE zwracam na nie uwagę...

natomiast nie jestem w stanie stwierdzić czy mijam po drodze jakiekolwiek A3 lub bmw 1 w jakiejkolwiek wersji silnikowo/wyposażeniowej

 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

Z tymi pięcioma sekundami do 100, to ciężko. Zwłaszcza w dobie norm emisji.

Może jakiś Focus RS czy Megane RS - ale tam raczej 6 sekund potrzeba do setki :(

 

Kiedyś to robili takie wariaty jak Uno Turbo, Renault 5 Turbo (205, Polo i inne też), które z zewnątrz niewiele się różniły. Fakt, 5-ciu nie było tylko 8, ale w latach 80tych, poniżej 10 to było coś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

 

135i - można zamknąć temat. Wygląda jak 118i, podstawowy 306 konny seryjnie ma 5.3s do 100.

Od 50 do 100 tyś jest kilkanaście sztuk, coś trafisz.

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-dkg-n55-lci-harman-cic-m135-m-performance-ID6Disyn.html?;promoted

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-bmw-135i-e82-coupe-306km-140000-przebiegu-pierwszy-wlasciciel-w-pl-ID6D3g5D.html?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-1-m135i-xdrive-403km-salonpl-bezwypadkowy-po-duzym-przegladzie-ID6DhyB4.html?

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Herbatnik napisał:

Czysto teoretycznie. Powiedzmy, że chciałbym sobie kupić auto. Ale żeby było trudniej to spełniające wymogi:

- im bardziej niepozorne, niczym specjalnym się niewyróżniające tym lepiej

- nieduże, segment B, max C

- i tu dochodzimy do clue - poniżej 5s do setki, im mniej tym lepiej, i to bez przeróbek i tuningowania. 

 

Jako, że teoretyzuję sobie to aspekt finansowy pomijamy. Cena nie jest ważna. 

Da się w ogóle tak? Jakieś Fiesty ST, czy Clio RS mają chyba ponad 6s, da się zejść niżej kupując gotowca bez przeróbek?. Nie, żebym chciał sobie kupić, ale pomyślałem sobie, że gdybym miał wolną kasę to właśnie coś takiego bym sobie chciał sprawić. Małego, niepozornego wariata. 

 

 

A klasa AMG. Tylko że trudno go nazwać niewyróżniającym się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, bizz napisał:

 

No i chyba mamy zwycięzcę tego wątku :oki: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, format napisał:

 

No i chyba mamy zwycięzcę tego wątku :oki: 

 

Jeśli miało to by być starsze auto, wziąłbym 130i - 265KM, 6.1 do setki i silnik powtarzany w wielu modelach, znany, bez większych problemów lub z prostymi do wyeliminowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, gregoryj napisał:

Nikt nie wspomnial o Golfie R, ktory robi w 4,5 sekundy setke. Chyba bedzie tanszy niz BMW

 

Ale na pierwszy rzut oka widać że to ma 300hp+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minutes ago, format said:

 

Ale na pierwszy rzut oka widać że to ma 300hp+

Dla mnie wyglada w miare neutralnie. Choc kazde auto o takim przyspieszeniu bedzie dla wprawnego oka do wypatrzenia. Chyba ......... ze zalozy spojlery/zderzaki z 1,6tdi i kapcie 195/55 r 15 ;] Wtedy bedzie sleeper.

No i ten plus ze ma te 4x4, co przy tej mocy i przyspieszeniu jest pomocne. Chyba ze ktos szuka oski no to odpada .....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minutes ago, bizz said:

 

Widze, ze maja tez T-Roc R ;]

Po takim crossoverze to juz raczej nikt sie nie spodziewa 300KM ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, gregoryj napisał:

Taki offtopic, bo kolega nie chce modowac, ale starsza wersja czyli r32 to znany silniczek. Dobrze sie turbi, i przyjmuje na klate (z duzym turbo) 700 koni. W jakims malym pierdku robi 1/4 mili w troche ponad 10 sekund a to oznacza ze do setki to ma 3 sekundy lub nawet mniej ;]

Stage 3 i latasz sportmile i tuneforce pare takich zrobiło. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Maciej__ napisał:

 

Widze, ze maja tez T-Roc R ;]

Po takim crossoverze to juz raczej nikt sie nie spodziewa 300KM ;)

 

To jest szatan oby nie zrobili upgrade na nowa Platformę to za 3 lata jak się leasing skończy :jem:

Edytowane przez wujek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golf 7R i BMW M140i w używkach kosztują podobnie, choć nieco tańszy jest VW. Oba mało się rzucają w oczy, tymbardziej, że pakiet R albo M można mieć w Golfie 1.6 tdi i odpowiednio BMW 116d. W topowych wersjach Golf ma nawet zwykłe jednotłokowe hamulce, ale 4 ogromne rury z tyłu i dyfuzor, natomiast BMW wygląda normalnie, ale pazur zdradzają duże hamulce. Oba auta seryjnie jadą do 100 w około 4,5 s, są mocno podatne na zmianę mocy samym softem. Nie wiem jak się prowadzą takie wersje, ale zwykły G7 na zawieszeniu sport, którego mam obecnie nie ma porównania pod tym względem do zwykłej F20 też na zawieszeniu M, którą miałem wcześniej.

Dla mnie niepozorny i szybki kompakt, to właśnie M140i.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, kaczorek79 napisał:

Golf 7R i BMW M140i w używkach kosztują podobnie, choć nieco tańszy jest VW. Oba mało się rzucają w oczy, tymbardziej, że pakiet R albo M można mieć w Golfie 1.6 tdi i odpowiednio BMW 116d. W topowych wersjach Golf ma nawet zwykłe jednotłokowe hamulce, ale 4 ogromne rury z tyłu i dyfuzor, natomiast BMW wygląda normalnie, ale pazur zdradzają duże hamulce. Oba auta seryjnie jadą do 100 w około 4,5 s, są mocno podatne na zmianę mocy samym softem. Nie wiem jak się prowadzą takie wersje, ale zwykły G7 na zawieszeniu sport, którego mam obecnie nie ma porównania pod tym względem do zwykłej F20 też na zawieszeniu M, którą miałem wcześniej.

Dla mnie niepozorny i szybki kompakt, to właśnie M140i.

 

Ja jeździłem chwilę M135i i był straszliwie twardy. Nie wiem czy dałbym radę tym jeździć jako daily pomimo banana na twarzy przy przyspieszaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.