Jump to content

Szmace się..


Recommended Posts

A dokladnie Mrs Ozi. Ja mam wątpliwości... ale pewnie przegram...

 

Pol silnika obcina, z 5.0l V8 do 2.5l 4 cyl... i jakiś EV z pomarańczowym kablem..

 

Jak tu zyc...

 

Kryteria sa totalnie nie Eco, na spalanie benzyny tez nikt nie patrzy.

 

Niestety Missus Ozi ma ta przypadłość, ze SUV nie lubi...

 

Wiec ma być nie SUV, ma mieć obsługę klienta Lexus, wyklepanie Lexus, niezawodność Lexus, być wygodny, łatwy do parkowania, i trochę miejsca na zakupy..

 

 

Wiec stanęło jej na ES.

 

 

 

Generalnie imvho wole, zeby poczekala... ale jest pelno demo i trochę na placach w takim kolorze jak chce, wiec może być dobry czas na up(down)grade..

 

24a1c950ae834bf6a52dfcf7d9421329.jpg

 

Pierwsza runda negocjacji zamknięta...

 

f40ef5179f9cc098c043850f45908076.jpg

 

5267c777453f9e0086fe151c6f33db91.jpg

 

7b22f69d3c2578d095859b4a056e160d.jpg

 

Druga wg zasady, ze moja $$$ - wiec albo pod koniec tego miesiąca- plan trzeba wyrobić albo w grudniu, chyba ze zadzwonią w tygodniu i wyjade tym na ulice z pełnym bakiem za ok 150k PLN..

 

3a251ebc6faf8d44f87351842b1f190e.jpg

 

 

 

742af8973715e703e21acee83b037cab.jpg

 

 

 

 

73a7d803926e875340702d71239641eb.jpg

 

 

 

Wstyd się przyznać....

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

 

 

Link to post
Share on other sites
5 godzin temu, OZI napisał:

Pol silnika obcina, z 5.0l V8 do 2.5l 4 cyl... i jakiś EV z pomarańczowym kablem..

 

O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.

Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, format said:

 

O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.

 

Ta... PHEV.

To jest produkt Toyoty dla klientów Toyoty.

Żadnych skomplikowanych kabli.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites



 
O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.


Nie, zwykla Hybryda... z pomaronczywymi kablami

f5871c092aeed67afec501d1c32fdd82.jpg

I dlatego Lexus opuszcza EU, modelowo.

Koniec IS/RC/CT w EU.






Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Link to post
Share on other sites

To auto jest chyba jednym z nielicznych, ktore da sie w EU kupic taniej niz w AU.

Nikt tego ie kupuje bo to ani Lex/ani Toyka/ takie co jak niewiadomo co.

 

pewnie da sie tym jezdzic, ale ani z wygladu, ani z wnetrza to nie powala...

Link to post
Share on other sites
To auto jest chyba jednym z nielicznych, ktore da sie w EU kupic taniej niz w AU.
Nikt tego ie kupuje bo to ani Lex/ani Toyka/ takie co jak niewiadomo co.
 
pewnie da sie tym jezdzic, ale ani z wygladu, ani z wnetrza to nie powala...
Ile taniej? Zdziaduje i ściągnę- po dziadku z D

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Link to post
Share on other sites
To jest ten 2,5 z is300h? Z cvt?
Weź mnie już nie dobijaj

Tak to ten, CVT (wyje) , 2.5l z jakimś pod silnikiem EV.

Jest jednak nadzieja... nowy IS350 albo RC350, zero EV, czysty V6 ...

75fa6aa43bfd2d00f9851ee669ea548e.jpg

090493f361bc90e370d460cee307d538.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, OZI napisał:

Weź mnie już nie dobijaj emoji3062.png

Tak to ten, CVT (wyje) emoji2962.png, 2.5l z jakimś pod silnikiem EV.

Jest jednak nadzieja... nowy IS350 albo RC350, zero EV, czysty V6 ...

75fa6aa43bfd2d00f9851ee669ea548e.jpg

090493f361bc90e370d460cee307d538.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)
 

Czysty V6 "jeszcze" wkoncu AuStralie też normy pocisna i będzie jak w eu. Turbo pierdziawkia dzięki ukochanego V6 zostanie tylko na MP3 z głośnika. Ehhh

 

No chyba Ozi że genialni inżynierowie wymyślą coś extra w postaci filtra/końcówki katalizujacej 99% zanieczyszczeń.

Link to post
Share on other sites

Na szczescie do EU norm nam daleko, wszystko wskazuje, ze pojdziemy droga USA.

A wtedy EV, wodór na jakimś poziomie będą a nie z gennie na ogonie jeździć

eea9c756602b46d25633b769275723e8.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Link to post
Share on other sites
16 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

Czysty V6 "jeszcze" wkoncu AuStralie też normy pocisna i będzie jak w eu. Turbo pierdziawkia dzięki ukochanego V6 zostanie tylko na MP3 z głośnika. Ehhh

 

No chyba Ozi że genialni inżynierowie wymyślą coś extra w postaci filtra/końcówki katalizujacej 99% zanieczyszczeń.

 

... to nie chodzi o zanieczyszczenia bo z tym producenci potrafią sobie radzić (katalizatory, Filtry cząstek czy choćby przerobienie samochodu na LPG/CNG)

Tu chodzi o "czyste" CO2, które jest proporcjonalne to ilości spalonego paliwa - na to na razie nie ma innego sposobu niż drastyczne ograniczenie spalania i duży udział elektryczności (jak najmniejszy ICE z jak największym PHEV)

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
W dniu 2.11.2020 o 22:23, Azbest napisał:

 

... to nie chodzi o zanieczyszczenia bo z tym producenci potrafią sobie radzić (katalizatory, Filtry cząstek czy choćby przerobienie samochodu na LPG/CNG)

Tu chodzi o "czyste" CO2, które jest proporcjonalne to ilości spalonego paliwa - na to na razie nie ma innego sposobu niż drastyczne ograniczenie spalania i duży udział elektryczności (jak najmniejszy ICE z jak największym PHEV)

 

co oczywiscie jest sciemą w pewnych warunkach gdy udział węgla w produkcji prądu jest wysoki ;) 

 

20190411PHT38560-cl.jpg

Link to post
Share on other sites
5 minut temu, Filipfm napisał:

 

co oczywiscie jest sciemą w pewnych warunkach gdy udział węgla w produkcji prądu jest wysoki ;) 

 

20190411PHT38560-cl.jpg

 

to już inna sprawa ... podobnie jak to, że sama produkcja a później recycling baterii także zużywa CO2 ... ale dla EU jest "zero" i na tym mamy bazować. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.