Skocz do zawartości

Szmace się..


OZI

Rekomendowane odpowiedzi

A dokladnie Mrs Ozi. Ja mam wątpliwości... ale pewnie przegram...

 

Pol silnika obcina, z 5.0l V8 do 2.5l 4 cyl... i jakiś EV z pomarańczowym kablem..

 

Jak tu zyc...

 

Kryteria sa totalnie nie Eco, na spalanie benzyny tez nikt nie patrzy.

 

Niestety Missus Ozi ma ta przypadłość, ze SUV nie lubi...

 

Wiec ma być nie SUV, ma mieć obsługę klienta Lexus, wyklepanie Lexus, niezawodność Lexus, być wygodny, łatwy do parkowania, i trochę miejsca na zakupy..

 

 

Wiec stanęło jej na ES.

 

 

 

Generalnie imvho wole, zeby poczekala... ale jest pelno demo i trochę na placach w takim kolorze jak chce, wiec może być dobry czas na up(down)grade..

 

24a1c950ae834bf6a52dfcf7d9421329.jpg

 

Pierwsza runda negocjacji zamknięta...

 

f40ef5179f9cc098c043850f45908076.jpg

 

5267c777453f9e0086fe151c6f33db91.jpg

 

7b22f69d3c2578d095859b4a056e160d.jpg

 

Druga wg zasady, ze moja $$$ - wiec albo pod koniec tego miesiąca- plan trzeba wyrobić albo w grudniu, chyba ze zadzwonią w tygodniu i wyjade tym na ulice z pełnym bakiem za ok 150k PLN..

 

3a251ebc6faf8d44f87351842b1f190e.jpg

 

 

 

742af8973715e703e21acee83b037cab.jpg

 

 

 

 

73a7d803926e875340702d71239641eb.jpg

 

 

 

Wstyd się przyznać....

 

Sent from my SM-N986B using Tapatalk

LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, OZI napisał:

Pol silnika obcina, z 5.0l V8 do 2.5l 4 cyl... i jakiś EV z pomarańczowym kablem..

 

O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minutes ago, format said:

 

O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.

 

Ta... PHEV.

To jest produkt Toyoty dla klientów Toyoty.

Żadnych skomplikowanych kabli.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



 
O, to PHEV? Wydawało mi się że ES300h jest zwykłą "samoładującą się" hybrydą. Ciekawy czas że w OZ lex sprzedaje desperacko wersje powstałe z myślą o "wejściu w Europę", a których w Europie nikt nie chce. Niestety, przepaść między nimi, a europejską, czy choćby koreańską motoryzacją zdaje się z miesiąca na miesiąc powiększać.


Nie, zwykla Hybryda... z pomaronczywymi kablami

f5871c092aeed67afec501d1c32fdd82.jpg

I dlatego Lexus opuszcza EU, modelowo.

Koniec IS/RC/CT w EU.






Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto jest chyba jednym z nielicznych, ktore da sie w EU kupic taniej niz w AU.

Nikt tego ie kupuje bo to ani Lex/ani Toyka/ takie co jak niewiadomo co.

 

pewnie da sie tym jezdzic, ale ani z wygladu, ani z wnetrza to nie powala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To auto jest chyba jednym z nielicznych, ktore da sie w EU kupic taniej niz w AU.
Nikt tego ie kupuje bo to ani Lex/ani Toyka/ takie co jak niewiadomo co.
 
pewnie da sie tym jezdzic, ale ani z wygladu, ani z wnetrza to nie powala...
Ile taniej? Zdziaduje i ściągnę- po dziadku z D

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest ten 2,5 z is300h? Z cvt?
Weź mnie już nie dobijaj

Tak to ten, CVT (wyje) , 2.5l z jakimś pod silnikiem EV.

Jest jednak nadzieja... nowy IS350 albo RC350, zero EV, czysty V6 ...

75fa6aa43bfd2d00f9851ee669ea548e.jpg

090493f361bc90e370d460cee307d538.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, OZI napisał:

Weź mnie już nie dobijaj emoji3062.png

Tak to ten, CVT (wyje) emoji2962.png, 2.5l z jakimś pod silnikiem EV.

Jest jednak nadzieja... nowy IS350 albo RC350, zero EV, czysty V6 ...

75fa6aa43bfd2d00f9851ee669ea548e.jpg

090493f361bc90e370d460cee307d538.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)
 

Czysty V6 "jeszcze" wkoncu AuStralie też normy pocisna i będzie jak w eu. Turbo pierdziawkia dzięki ukochanego V6 zostanie tylko na MP3 z głośnika. Ehhh

 

No chyba Ozi że genialni inżynierowie wymyślą coś extra w postaci filtra/końcówki katalizujacej 99% zanieczyszczeń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na szczescie do EU norm nam daleko, wszystko wskazuje, ze pojdziemy droga USA.

A wtedy EV, wodór na jakimś poziomie będą a nie z gennie na ogonie jeździć

eea9c756602b46d25633b769275723e8.jpg

Sent from my SM-N986B using Tapatalk
LGBT Club (Liberty/Guns/Beer/Trump)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, HARDTECHNO napisał:

Czysty V6 "jeszcze" wkoncu AuStralie też normy pocisna i będzie jak w eu. Turbo pierdziawkia dzięki ukochanego V6 zostanie tylko na MP3 z głośnika. Ehhh

 

No chyba Ozi że genialni inżynierowie wymyślą coś extra w postaci filtra/końcówki katalizujacej 99% zanieczyszczeń.

 

... to nie chodzi o zanieczyszczenia bo z tym producenci potrafią sobie radzić (katalizatory, Filtry cząstek czy choćby przerobienie samochodu na LPG/CNG)

Tu chodzi o "czyste" CO2, które jest proporcjonalne to ilości spalonego paliwa - na to na razie nie ma innego sposobu niż drastyczne ograniczenie spalania i duży udział elektryczności (jak najmniejszy ICE z jak największym PHEV)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W dniu 2.11.2020 o 22:23, Azbest napisał:

 

... to nie chodzi o zanieczyszczenia bo z tym producenci potrafią sobie radzić (katalizatory, Filtry cząstek czy choćby przerobienie samochodu na LPG/CNG)

Tu chodzi o "czyste" CO2, które jest proporcjonalne to ilości spalonego paliwa - na to na razie nie ma innego sposobu niż drastyczne ograniczenie spalania i duży udział elektryczności (jak najmniejszy ICE z jak największym PHEV)

 

co oczywiscie jest sciemą w pewnych warunkach gdy udział węgla w produkcji prądu jest wysoki ;) 

 

20190411PHT38560-cl.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Filipfm napisał:

 

co oczywiscie jest sciemą w pewnych warunkach gdy udział węgla w produkcji prądu jest wysoki ;) 

 

20190411PHT38560-cl.jpg

 

to już inna sprawa ... podobnie jak to, że sama produkcja a później recycling baterii także zużywa CO2 ... ale dla EU jest "zero" i na tym mamy bazować. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.