Skocz do zawartości

e-Niro


HelixSv

Rekomendowane odpowiedzi

1 minutę temu, HelixSv napisał:

No i jest. 

Max wersja (zagłówki, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby z przodu i wiele innych). ;]

20201102_182751.jpg

Ale, że już? Tak z zaskoczenia. Macie rozmach w tej Szwecji ;]

 

Na dziś, to najciekawszy wybór nadal. Przyszły rok, teoretycznie powinien to zmienić.

Tymczasem lekkie zazdro i przyjemnego darmowego ładowania :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minutes ago, mrBEAN said:

Ale, że już? Tak z zaskoczenia. Macie rozmach w tej Szwecji ;]

 

Na dziś, to najciekawszy wybór nadal. Przyszły rok, teoretycznie powinien to zmienić.

Tymczasem lekkie zazdro i przyjemnego darmowego ładowania :phi:

 

Auta były w Szwecji, więc nie trzeba było czekać. 

Cena leasingu znośna. 

Żona zaakceptowała.

Darmowe ładowarki AC 25 minut spacerem od domu. I tak chodzę z 8 km dziennie, żeby przestać rosnąć wszerz.

Wersja wypasiona. Z ciekawszych rzeczy: podgrzewane 4 siedzenia, wentylowane siedzenia z przodu, z elektryczna regulacją i pamięcią, szyberdach, bezprzewodowe ładowanie telefonu, dźwięk JBL, zdolność przyjęcia 11kW AC, aktywny tempomat, utrzymanie na pasie ruchu.

Tylko żeby było gdzie jeździć...

  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, HelixSv napisał:

szyberdach,

 

22 minuty temu, HelixSv napisał:

zdolność przyjęcia 11kW AC

Tych dwóch punktów brakuje mi w Ioniqu ;) 

 

Pierwsze wypusty Niro nie miały wentylowanych foteli, dobrze, że ten błąd został naprawiony ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, HelixSv napisał:

No i jest. 

Max wersja (zagłówki, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby z przodu i wiele innych). ;]

20201102_182751.jpg

 

Ładne cacko, choroba postępuje ;]

Podobno w tym miesiącu też u mnie zagości drugie EV, przy trzecim trzeba się będzie zacząć leczyć ;]

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minutes ago, mrBEAN said:

 

Tych dwóch punktów brakuje mi w Ioniqu ;) 

 

Pierwsze wypusty Niro nie miały wentylowanych foteli, dobrze, że ten błąd został naprawiony ;) 

 

22 kW byłoby super...

... zawsze chce się więcej. ;]

 

Szyberdach jest trochę mały, wolałbym panoramę, niekoniecznie otwieraną.

Edytowane przez HelixSv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, HelixSv napisał:

No i jest. 

Max wersja (zagłówki, wspomaganie kierownicy, elektryczne szyby z przodu i wiele innych). 

Gratulacje !

 

Daj znać jak to się sprawuje, jakie ma wady i zalety.

Mój ojciec się napalił na Niro.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwszej trasie. Tak ze 280 km.

Jazda po ciemku, w deszczu i przy silnym wietrze.

Bardzo komfortowy samochód. Bardzo pewnie trzyma się drogi, wszystkie systemy pomocne (martwe pole, aktywny tempomat, utrzymanie na pasie ruchu, automatycznie włączanie/wyłączanie długich świateł).

Na razie jestem zachwycony.

Jechałem okolo 110 km/h.

 

Wróciłem w takim stanie (nie zaczynałem od 100%)  ;]

20201105_215434.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, HelixSv napisał:

Po pierwszej trasie. Tak ze 280 km.

Jazda po ciemku, w deszczu i przy silnym wietrze.

Bardzo komfortowy samochód. Bardzo pewnie trzyma się drogi, wszystkie systemy pomocne (martwe pole, aktywny tempomat, utrzymanie na pasie ruchu, automatycznie włączanie/wyłączanie długich świateł).

Na razie jestem zachwycony.

Jechałem okolo 110 km/h.

 

Wróciłem w takim stanie (nie zaczynałem od 100%)  ;]

20201105_215434.jpg

280 km, przy 110 km/h, w kiepską pogodę, nie od 100%..., echhhh, rozmarzyłem się :hehe:;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minutes ago, mrBEAN said:

280 km, przy 110 km/h, w kiepską pogodę, nie od 100%..., echhhh, rozmarzyłem się :hehe:;]

 

Ta Kia bierze tyle samo prądu co i3s.

 

I3s ma nadwozie z włókna węglowego, cienkie opony, jest małe, wąskie, krótkie i wygląda pokracznie. Kia tymczasem wygląda jak kawał normalnego samochodu.

Gdzie tu logika...?   🧐  😆

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

OK, jako ze właśnie stuknęło okrągłe 1348 km napiszę, jak wrażenia.

 

Pacjent to 2020 KIA e-Niro 64 kWh biała i dobrze wyposażona.

 

Najpierw wady:

- dziwny wygląd, z boku nudny, z tylu i z przodu trochę lepiej

- kanapa z tyłu jest za nisko, ktoś o wzroście 180 cm siedzi z trochę podkurczonymi nogami, nadal mając sporo miejsca na głową, 3 cm wyższe siedzisko znacznie by pomogło

- małe kieszenie w drzwiach

- tylna szyba brudzi się niesamowicie szybko...

- ...tak samo jak kamera cofania, która nie jest niczym przykryta

- brak haka, chodzą plotki, że można zamontować taki z uciągniem 300 kg

 

Zalety:

- dość wysoki, łatwo wsiąść-wysiąść, dobra widoczność

- wygodne fotele (a jestem wybredny)

- dużo miejsca z tyłu

- pojemne schowki miedzy kierowca i pasażerem

- wystarczajaco portów usb i 12V

- spory bagażnik, podobno większy niż w wersji HEV i PHEV

- bardzo funkcjonalna i wysokiej jakości deska rozdzielcza, żadnych dziadowskich oszczędności a’la ID3 (dajmy tylko niewielki dotykowy ekran, żadnych fizycznych przycisków a software kupimy na aliexpress). 

- obok wielu przycisków i pieciu pokręteł jest też spory ekran dotykowy, dobra rozdzielczość i ok software

 

Zalety specyficzne dla EV:

- port ładowania w najlepszym miejscu, czyli z przodu

- 11 kW ładowanie AC

- ok ładowanie DC (do 75 kW)

- płynność jazdy

- przyspieszenie

- niski środek ciężkości, dobre trzymanie się drogi

- świetna i regulowana rekuperacja 

- realny zasięg 400 km

 

Podsumowując.

Najlepszy samochód jaki miałem (licząc wszystkie benzyny, diesle, PHEV i EV).

Odwieczne zagadnienie\bolączka samochodów EV, czyli zasięg w tym aucie dla mniej nie istnieje. 400 km mi zupełnie wystarcza.

Na prąd na razie wydałem 0 SEK (0 PLN), bo ładuje w centrum mojej wsi na publicznej darmowej ładowarce 11 kW i dwa razy ładowałem w dwóch różnych Lidlach też za nic.

Chętnie pojechałbym tym do Norwegii, Szwajcarii, Szkocji i Hiszpanii, ale COVID nie pozwala.

 

Jeszcze o kosztach. Auto leasinguje firma, w której pracuje moja żona, auto ma status „employee car”. Koszt potrącany jest jej z pensji, przez co jej pensja netto kurczy się o 4300 SEK (1900 PLN). Poza samochodem, opłata ta pokrywa ubezpieczenie, koła zimowe, wymiany kół, wszelkie przeglądy, podatek drogowy (który jest chyba zerowy).

Leasing trwa 3 lata i 45000 km. Po leasingu można wyrazić chęć kupna, leasingodawca (podobno) dość atrakcyjnie wycenia auto, w innym wypadku auto wysyłane jest na aukcję.

 

Dziękuje za uwagę. 

20201123_151512.jpg

20201123_151436.jpg

20201123_151350.jpg

20201117_114525.jpg

Edytowane przez HelixSv
  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 hours ago, zinger said:

Fajne auto i smiesznie niska cena najmu. Nic, tylko pozazdroscic i zyczyc dalszych milych wrazen z uzytkowania :oki:

 

Ja wiem czy taka smiesznie niska? Przez 3 lata i max 45kkm zaplacisz prawie 70kPLN ;)

@HelixSv, ile to auto kosztuje katalogowo?

Zasieg faktycznie bylby dla mnie wystarczajacy w 95% przypadkow :ok:

Kolejne EV ktore jakos wyglada :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minutes ago, Maciej__ said:

 

Srogo sie cenia ;] 

Wynajem ponizej 1% za miesiac, faktycznie calkiem niezla oferta :ok:

 

ta cena jest dość teoretyczna.

- kia dała z automatu 6% rabatu *

- potem rząd dorzuca 60 000 kr

- część leasingu jest potrącana z pensji brutto (ale to już jest skalkulowałem podając całkowity efekt na pensji)

 

*) gdyby Tesla dawała taki rabat, to bym pewnie jeździł T3 (choć nie wiem gdzie by weszły nasze dwa duże psy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, HelixSv said:

 

ta cena jest dość teoretyczna.

- kia dała z automatu 6% rabatu *

- potem rząd dorzuca 60 000 kr

- część leasingu jest potrącana z pensji brutto (ale to już jest skalkulowałem podając całkowity efekt na pensji)

 

*) gdyby Tesla dawała taki rabat, to bym pewnie jeździł T3 (choć nie wiem gdzie by weszły nasze dwa duże psy)

 

Z ciekawosc sprawdzilem i w PL najwyzsza wersja wyposazenia XL to jakies 180kPLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minutes ago, Maciej__ said:

 

Z ciekawosc sprawdzilem i w PL najwyzsza wersja wyposazenia XL to jakies 180kPLN.

 

Porownując z polską wersją XL mam dodatkowo:

- pompę cieplną (z tego, co wiem w PL jej nie dają),

- podgrzewane skrajne siedzenia z tyłu,

- szyberdach.

 

Ale nie mam gazowych podnośników klapy silnika.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
Z ciekawosc sprawdzilem i w PL najwyzsza wersja wyposazenia XL to jakies 180kPLN.
Mocno stanialy. Pamietam jak jeszcze niedawno 64kWh tylko w wydaniu Hultaja byly wyceniane na ponad 200k pln

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ja wiem czy taka smiesznie niska? Przez 3 lata i max 45kkm zaplacisz prawie 70kPLN ;)

@HelixSv, ile to auto kosztuje katalogowo?

Zasieg faktycznie bylby dla mnie wystarczajacy w 95% przypadkow :ok:

Kolejne EV ktore jakos wyglada :) 

 

To teraz zobacz ile by u nas wyszla rata za takie auto w najmie czy leasingu przy zerowej wplacie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kiwal napisał:

Ale zaraz, to nie jest kwota raty leasingowej tylko koszt jaki pracownik musi poniesc w zwiazku z autem sluzbowym. Ja.to tak zrozumialem....

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Bez znaczenia. Ich bedzie to kosztowac 1900/mies, imo b.dobra cena.

Porownywalna (chyba) Kona to 3-4tys z tego co patrzylem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez znaczenia. Ich bedzie to kosztowac 1900/mies, imo b.dobra cena.
Porownywalna (chyba) Kona to 3-4tys z tego co patrzylem.
To znaczy, że oczekiwany spadek wartości jest bardzo wysoki...
Tam pewnie część finansuje pracodawca albo ma jakiś układ biznesowy z KIA i dostaje dobre ceny na te auta.
Nie ma sensu tego porównywać z ofertą na wolnym rynku.
Ps. Ja bym 2kpLN co miesiąc nie płacił za auto bo tyle to nie miałem nawet kreski hipotecznej ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, HelixSv napisał:

Najpierw wady:

- dziwny wygląd, z boku nudny, z tylu i z przodu trochę lepiej

- kanapa z tyłu jest za nisko, ktoś o wzroście 180 cm siedzi z trochę podkurczonymi nogami, nadal mając sporo miejsca na głową, 3 cm wyższe siedzisko znacznie by pomogło

- małe kieszenie w drzwiach

- tylna szyba brudzi się niesamowicie szybko...

- ...tak samo jak kamera cofania, która nie jest niczym przykryta

- brak haka, chodzą plotki, że można zamontować taki z uciągniem 300 kg

 

 

- tak, wygląd jeszcze został koreański w tym modelu, ten wóz jest mdły po prostu w mojej ocenie.

- to ciekawe, bo zazwyczaj kanapa jest za wysoko

- u mnie też kamera moment zafajdana, no ale nie jesteśmy wystarczające premiumy 😄

 

7 godzin temu, HelixSv napisał:

Zalety:

- dość wysoki, łatwo wsiąść-wysiąść, dobra widoczność

- wygodne fotele (a jestem wybredny)

- dużo miejsca z tyłu

- pojemne schowki miedzy kierowca i pasażerem

- wystarczajaco portów usb i 12V

- spory bagażnik, podobno większy niż w wersji HEV i PHEV

- bardzo funkcjonalna i wysokiej jakości deska rozdzielcza, żadnych dziadowskich oszczędności a’la ID3 (dajmy tylko niewielki dotykowy ekran, żadnych fizycznych przycisków a software kupimy na aliexpress). 

- obok wielu przycisków i pieciu pokręteł jest też spory ekran dotykowy, dobra rozdzielczość i ok software

- zadziwiająco wygodne fotele mam też w Hultaju, w porównaniu do poprzedniej Octavii, to w ogóle kosmos. Tam po 300 km plery już bolały, a tu po 12 godzinach w aucie nie ma w ogóle tematu. Co ciekawe, fotele są nijakie z wyglądu i nie zapowiadają wyglądem wygody.

Dobrze, że KIA też umie w fotele, bo jednak to jest bardzo istotny parametr w aucie. Fotele są wentylowane?

 

- KIA zaczyna robić mega wnętrza, nowe Sorento w wysokiej wersji wyposażenia wygląda i w dotyku jest naprawdę premium. 

 

 

7 godzin temu, HelixSv napisał:

Zalety specyficzne dla EV:

- port ładowania w najlepszym miejscu, czyli z przodu

- 11 kW ładowanie AC

- ok ładowanie DC (do 75 kW)

- płynność jazdy

- przyspieszenie

- niski środek ciężkości, dobre trzymanie się drogi

- świetna i regulowana rekuperacja 

- realny zasięg 400 km

 

- tak, przód jest bezkonkurencyjny. Jedyny mankament to bród/lód itp., ale do ogarnięcia i zaakceptowania, bo tak być musi.

- 11 kW to już luksus, zastanawia mnie, czy spopularyzuje się 22 kW w niedalekiej przyszłości, czy jednak 11 kW będzie barierą.

- DC na dzisiaj jest średnie, ale 3 lata temu jak wchodziło, to było coś.

- reszta malina, ja jeszcze grzecznie muszę poczekać na takie extrasy ;]

7 godzin temu, HelixSv napisał:

Najlepszy samochód jaki miałem (licząc wszystkie benzyny, diesle, PHEV i EV).

:oki: 

Panie qrła tysionc zasięgu nima, to uj nie auto. 

7 godzin temu, HelixSv napisał:

Jeszcze o kosztach. Auto leasinguje firma, w której pracuje moja żona, auto ma status „employee car”. Koszt potrącany jest jej z pensji, przez co jej pensja netto kurczy się o 4300 SEK (1900 PLN). Poza samochodem, opłata ta pokrywa ubezpieczenie, koła zimowe, wymiany kół, wszelkie przeglądy, podatek drogowy (który jest chyba zerowy).

Leasing trwa 3 lata i 45000 km. Po leasingu można wyrazić chęć kupna, leasingodawca (podobno) dość atrakcyjnie wycenia auto, w innym wypadku auto wysyłane jest na aukcję.

1900x36= 68400/45000 = 1,52 zł za km

 

Piękna sprawa te wynajmy, dla finansujących :phi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Maciej__ napisał:

To znaczy, że oczekiwany spadek wartości jest bardzo wysoki...
Tam pewnie część finansuje pracodawca albo ma jakiś układ biznesowy z KIA i dostaje dobre ceny na te auta.
Nie ma sensu tego porównywać z ofertą na wolnym rynku.
Ps. Ja bym 2kpLN co miesiąc nie płacił za auto bo tyle to nie miałem nawet kreski hipotecznej ;)

Niekoniecznie. Po prostu temat ev u nas raczkuje i to samo tyczy sie finansowania ev.

Ja nie wnikam jakie tam sa uklady, twierdze tylko ze 1900 na gotowo za takie auto to dobra cena:)

Wez pod uwage ze to obejmuje serwis, ubezp, kola itp. Tylko ladujesz. 

A teraz kup takie auto za te 180k (u nas), dodaj 3 letnie ubezp, opony, serwisy, utrate wartosci po 3 latach, to ile Ci wyjdzie mies koszt?:)

A tam nie wyskakujesz na dzien dobry z 200k i potem nie bujasz sie ze sprzedaza.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kiwal napisał:

Mocno stanialy. Pamietam jak jeszcze niedawno 64kWh tylko w wydaniu Hultaja byly wyceniane na ponad 200k pln

Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
 

Liftingi się zbliżają, w Hultaju w zasadzie już premiera była, tylko jeszcze cenników brak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, mrBEAN said:

Fotele są wentylowane?

tak

 

4 minutes ago, mrBEAN said:

zadziwiająco wygodne fotele mam też w Hultaju, w porównaniu do poprzedniej Octavii, to w ogóle kosmos

ja porównuję z passatem gte z 2016 - dramat

 

5 minutes ago, mrBEAN said:

KIA zaczyna robić mega wnętrza, nowe Sorento w wysokiej wersji wyposażenia wygląda i w dotyku jest naprawdę premium. 

 

Nowe Sorento też macałem - wali premiumem

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, zinger napisał:

Niekoniecznie. Po prostu temat ev u nas raczkuje i to samo tyczy sie finansowania ev.

Ja nie wnikam jakie tam sa uklady, twierdze tylko ze 1900 na gotowo za takie auto to dobra cena:)

Wez pod uwage ze to obejmuje serwis, ubezp, kola itp. Tylko ladujesz. 

A teraz kup takie auto za te 180k (u nas), dodaj 3 letnie ubezp, opony, serwisy, utrate wartosci po 3 latach, to ile Ci wyjdzie mies koszt?:)

A tam nie wyskakujesz na dzien dobry z 200k i potem nie bujasz sie ze sprzedaza.

Ja mam właśnie takie auto (ok 190k) z pełnym pakietem (ubezpieczenie, przeglądy, opony, itd). Przy 3/latach i 30kkm  koszt leasingu/najmu to 2850/m-c i to po jakiś mega rabatach i długich dyskusjach nt ceny najmu.

1900 to mega niska cena za znacznie droższe auto, nawet mimo mniejszego rocznego przebiegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Ja mam właśnie takie auto (ok 190k) z pełnym pakietem (ubezpieczenie, przeglądy, opony, itd). Przy 3/latach i 30kkm  koszt leasingu/najmu to 2850/m-c i to po jakiś mega rabatach i długich dyskusjach nt ceny najmu.

1900 to mega niska cena za znacznie droższe auto, nawet mimo mniejszego rocznego przebiegu.

 

o tym, ze w Szwecji sredniei wynagrodzenie jest jakies 3x wyzsze niz w PL nie ma co wspominac, bo w ogole nam sie zrobi smutno zestawiajac 2850 i 1900 do przecietnego wynagrodzenia w danym kraju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 hours ago, sherif said:

Ja mam właśnie takie auto (ok 190k) z pełnym pakietem (ubezpieczenie, przeglądy, opony, itd). Przy 3/latach i 30kkm  koszt leasingu/najmu to 2850/m-c i to po jakiś mega rabatach i długich dyskusjach nt ceny najmu.

1900 to mega niska cena za znacznie droższe auto, nawet mimo mniejszego rocznego przebiegu.

 

Ale Ty za to auto nie placisz z tego co kojarze, no pokrywa to w 100% firma ;] A w przypadku @HelixSv to jednak 1900 trzeba wylozyc ze swojej kieszeni...

Nie napisal nigdzie jaki jest calkowity koszt ponoszony przez firme, a dopiero to mozna by porownac z Twoja kwota.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 hour ago, Maciej__ said:

 

Ale Ty za to auto nie placisz z tego co kojarze, no pokrywa to w 100% firma ;] A w przypadku @HelixSv to jednak 1900 trzeba wylozyc ze swojej kieszeni...

Nie napisal nigdzie jaki jest calkowity koszt ponoszony przez firme, a dopiero to mozna by porownac z Twoja kwota.

 

Firma, w której pracuje moja żona, nie ponosi żadnego dodatkowego kosztu.

 

Ale cała sprawa jest dość skomplikowana i ciężko to porównać z leasingami w Polsce. 

 

Dopiszę jeszcze, że znacznym ograniczeniem jest limit emisji CO2, który nakłada pracodawca i w 2021 wyniesie już 30g. Co wyklucza wszystkie auta spalinowe, mHEV, HEV i wiele PHEV.

Drugim limitem jest cena auta (po ewentualnych rabatach) - max 485000 kr.

 

W każdym razie, jakbyśmy chcieli wziąć w leasing powiedzmy podstawowe XC60, to w grę wchodzi tylko private-leasing od dealera i koszt ponad 6500 kr (3000 zł).

Pomimo, że podstawowe XC60 jest znacznie tańsze on eNiro. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minutes ago, HelixSv said:

Firma, w której pracuje moja żona, nie ponosi żadnego dodatkowego kosztu.

 

A gdybys poszedl z ulicy do salonu Kia i chcial wziac takie eNiro to tez zaplacisz +/-1900?

Czy po prostu firma Twojej zony ma jakis uklad z Kia i udostepnia te auta pracownikom na preferencyjnych warunkach?

W PL oferty pracownicze na leasingi tez czesto sa na mocno preferencyjnych warunkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minutes ago, Maciej__ said:

A gdybys poszedl z ulicy do salonu Kia i chcial wziac takie eNiro to tez zaplacisz +/-1900?

 

Więcej, bo z ulicy nie dostaje się leasingu na firmę (aka pracowniczego).

 

9 minutes ago, Maciej__ said:

Czy po prostu firma Twojej zony ma jakis uklad z Kia i udostepnia te auta pracownikom na preferencyjnych warunkach?

 

Nie ma żadnego układu. Można wziąć dowolny samochód o niskiej emisji i cenie do 485 000 kr.

 

Najtaniej wychodzą Passaty GTE (około 3700 kr), bo firma leasingowa dostaje duży upust przy kupnie, serwis nie kosztuje bardzo dużo i VW dobrze trzymaja wartość.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Maciej__ napisał:

 

Ale Ty za to auto nie placisz z tego co kojarze, no pokrywa to w 100% firma ;] A w przypadku @HelixSv to jednak 1900 trzeba wylozyc ze swojej kieszeni...

Nie napisal nigdzie jaki jest calkowity koszt ponoszony przez firme, a dopiero to mozna by porownac z Twoja kwota.

To bez różnicy kto płaci. Jakbym używał swoje auto to dla mnie firma by płaciła :). U mnie firma poza paliwa i ową kwotą nie ma innych kosztów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minutes ago, sherif said:

To bez różnicy kto płaci. Jakbym używał swoje auto to dla mnie firma by płaciła :). U mnie firma poza paliwa i ową kwotą nie ma innych kosztów.

 

Myslalem, ze ten model wyglada to tak, ze zona Helix placi 1,9kPLN a firma np doplaca drugie tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładny samochód w sylwetce i w kolorze  ( ja mam też białego z czarnym spoilerem - i30 ) i ma fajnie w środku, system multimedialny nie wystaje i to jest całkiem fajne👍Ciekawe czy plastiki są miękkie czy twarde. Finansowanie - wole auto na własność, nie żaden leasing mam wtedy poczucie komfortu psychicznego, niedojrz, że rata wysoka to potem wykup - też nietani...:/ albo zostajesz z niczym. Co prawda nie mam firmy więc też pewnie patrzę na to inaczej 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

Znalazłem dość poważna wadę eNiro.

Wszelkie srebrne wstawki czasem mocno oślepiają. Czy oni tam w Korei słońca nie mają, nie testują? Dobrze, że u mnie słońce nie bywa za często. 

IMG_20210605_145046.jpg

Edytowane przez HelixSv
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HelixSv napisał:

Znalazłem dość poważna wadę eNiro.

Wszelkie srebrne wstawki czasem mocno oślepiają. Czy oni tam w Korei słońca nie mają, nie testują? Dobrze, że u mnie słońce nie bywa za często. 

IMG_20210605_145046.jpg

Papier scierny rozwiaze problem ;)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, HelixSv napisał:

Znalazłem dość poważna wadę eNiro.

Wszelkie srebrne wstawki czasem mocno oślepiają. Czy oni tam w Korei słońca nie mają, nie testują? Dobrze, że u mnie słońce nie bywa za często. 

IMG_20210605_145046.jpg

Okleić lub wyłożyć alcantarą 😜


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, HelixSv napisał:

Znalazłem dość poważna wadę eNiro.

Taka moda u wszystkich. Pojeździłem trochę Niro przy dobrej pogodzie i nie zauważyłem tego problemu. W Volvo mam chyba więcej "chromów" i aluminium i jeżeli połyskuje to raczej jedynie pod danym kątem/kierunkiem i nie jest to jakoś uciążliwe. Chyba bardziej irytuje mnie odbijająca się deska w szybkie w niektórych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minutes ago, sherif said:

Taka moda u wszystkich. Pojeździłem trochę Niro przy dobrej pogodzie i nie zauważyłem tego problemu. W Volvo mam chyba więcej "chromów" i aluminium i jeżeli połyskuje to raczej jedynie pod danym kątem/kierunkiem i nie jest to jakoś uciążliwe. Chyba bardziej irytuje mnie odbijająca się deska w szybkie w niektórych autach.

 

Tu jeszcze jest błyskotka na dole kierownicy. Jest tak wyprofilowana, że często oślepia pod różnymi kątami. :bzik:

Na szczęscie deska nie odbija się w szybie, bo to też mnie irytuje.

image.png.1ac7f1b9c708d6fff353507692113e3b.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.